Версия за печат

02724-2014-0073

BG-Пирдоп: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ТП ДГС ПИРДОП при ЮЗДП БЛАГОЕВГРАД, ул. "Цар Освободител" № 85, За: инж. Николай Гаджанов, Република България 2070, Пирдоп, Тел.: 07181 5151, E-mail: dgspirdop@abv.bg, Факс: 07181 5803

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: dgs.pirdop.com.

Адрес на профила на купувача: www.uzdp.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Друг: ТП на Държавно предприятие

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: горско стопанствоДруго (моля пояснете): горско стопанство

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Доставка чрез закупуване на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на ТП ДГС Пирдоп"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: ТП ДГС Пирдоп
Код NUTS: BG412
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

ТЕРИТОРИАЛНО ПОДЕЛЕНИЕ ДЪРЖАВНО ГОРСКО СТОПАНСТВО "ПИРДОП" гр. Пирдоп възлага, а ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ приема срещу възнаграждение да изпълни следната услуга: периодична доставка чрез закупуване на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на Възложителя по предварително указани артикули и количества, съгласно техническото задание на Възложителя и техническото предложение на изпълнителя, неразделна част от договора. Срокът на изпълнение на ДОГОВОРА е 12 месеца, считано от датата на сключването му. Срокът за изпълнение на отделните доставки е до 5 дни след получаване на заявка от страна на Възложителя в мястото на изпълнение.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30197630, 30192000, 39263000

Описание:

Хартия за печатане
Принадлежности за офиса
Офис принадлежности

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
3719.11 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 588781 от 28.02.2014 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 591035 от 11.03.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 36 / Обособена позиция №: / Заглавие:Договор за доставка чрез закупуване на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на ТП ДГС Пирдоп
V.1) Дата на сключване договора
30.05.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
10.05.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"ЕЛТЕХ" ЕООД, ЕИК 040470310, бул. "Димитър Благоев" № 1, Република България 6400, Димитровград, Тел.: 0391 61043, E-mail: office@eltechbg.com, Факс: 0391 94180

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 5000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 3719.11 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

03.06.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор