Версия за печат

00087-2013-0184

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, ул. " Московска " №33, За: Блага Живкова, България 1000, София, Тел.: 02 9377545, E-mail: bjivkova@sofia.bg, Факс: 02 9377312

Място/места за контакт: д-я " Обществени поръчки и концесии", ул. Париж №3 ,ет.1, ст.106

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.sofia.bg/pressecentre/press.asp?open=12.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на консумативи (тонер касети) за копирна и разпечатваща техника използвана в Столична община по обособени позиции: 1.Консумативи (тонер касети) за принтери и многофункционални устройства за нуждите на централната администрация на Столична община и на Столичен общински съвет; 2.Консумативи за копирна и разпечатваща техника, използвана в Направление Архитектура и Градоустройство

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Обособена позиция №1 – гр. София, ул. “Московска” № 33, Столична община; Обособена позиция №2 – гр. София, ул. “Сердика” № 5, Направление Архитектура и Градоустройство, Столична община.
Код NUTS: BG412
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Извършване на доставки на консумативи (тонери, барабани, ленти и др.) за копирна и разпечатваща техника, използвана в Столична община по две обособени позиции: 1.Консумативи (тонер касети) за принтери и многофункционални устройства за нуждите на централната администрация на Столична община и на Столичен общински съвет; 2.Консумативи за копирна и разпечатваща техника, използвана в Направление Архитектура и Градоустройство; Техниката, за която ще се извършват доставки на консумативи е посочена в приложените към документацията списъци. Поръчката включва и обратно изкупуване на използваните тонер-касети (за обособена позиция №2 включително и барабани).

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30125100

Описание:

Касети с тонер

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: Цена за изпълнение на поръчката; тежест: 95
Критерий: Цена за обратно изкупуване; тежест: 3
Критерий: Срок за доставка ; тежест: 2
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 244 - 424124 от 17.12.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: СО-РД-55-287 / Обособена позиция №: 1 / Заглавие на обособената позиция: Доставка на консумативи (тонер касети) за принтери и многофункционални устройства за нуждите на централната администрация на Столична община и на Столичен общински съвет
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

30.04.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„РОЕЛ – 98” ООД, ЕИК 121798467, гр. София, район Лозенец, бул. „Христо Смирненски” №53, Република България 1164, София, Тел.: 02 9461920, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 02 9461920

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 250000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Обособена позиция №2 от процедурата е прекратена на основание чл.39, ал.1, т.2 от ЗОП с Решение № СО-РД-09-03-59/30.04.2014г.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всеки заинтересован участник в 10-дневен срок от получаването на решението за избор на изпълнител, съответно за прекратяване на процедурата. Срокът за обжалване на Заповед № СО-РД-09-02-131/30.04.2013г. (за избор на изпълнител за Обособена позиция №1 от обществената поръчка) и на Решение № СО-РД-09-03-59/30.04.2014г. (за прекратяване на Обособена позиция №2 от обществената поръчка) е 12.05.2014 г.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

03.06.2014 г.