Версия за печат

00258-2014-0026

BG-София: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000697371

Министерство на околната среда и водите, бул. „Княгиня Мария Луиза“ № 22, За: Ивайло Петров, Република България 1000, София, Тел.: 02 9406593, E-mail: ipetrov@moew.government.bg, Факс: 02 9807041

Място/места за контакт: МОСВ, гр.София, бул. „Княгиня Мария Луиза“ № 22

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.moew.government.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.moew.government.bg/?show=88.

Електронен достъп до информация: http://www.moew.government.bg/?show=88.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Околна среда

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Оценка на натиска и въздействието върху повърхностните и подземните води от изменението на климата и оценка на наличието на вода за икономическите сектори”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 12 (12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
В териториално отношение дейностите ще обхванат цялата територия на Република България. Цялата документация по изпълнението на договора следва да бъде предоставена в Министерство на околната среда и водите на адрес: гр.София 1000, бул. „Княгиня Мария Луиза” 22.
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на настоящата поръчка включва: • Избор на климатични и хидроложки модели за изменението на климата и оценка на натиска и въздействията върху пресните води • Оценка на натиска и въздействията върху пресните води по резултатите от избраните най-подходящи модели за прогнозиране изменението на климата • Оценка и анализ на очакваните преки и косвени въздействия, зони с повишен риск, интегриране на оценките при определяне на целите и Програмите от мерки за ПУРН и актуализацията на ПУРБ.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

71351920, 90711000, 90700000, 71324000

Описание:

Услуги в областта на океанографията и хидрологията
Оценка на въздействието върху околната среда за цели, различни от тези на строителството
Услуги, свързани с околната среда
Услуги по оценка на състояние

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Поръчката ще се изпълнява на етапи както следва: Първи етап - Избор на климатични и хидроложки модели за изменението на климата и оценка на натиска и въздействията върху пресните води: Оценка на промените в температурата, количеството валежи, на тяхното разпределение и интензивност, както и на другите метеорологични елементи необходими за хидроложките анализи при различните времеви хоризонти. Основни характеристики на избрания регионален климатичен модел - срок от не повече 3 (три) месеца. По време на изпълнението на първи етап се допуска стартиране на дейности от втори етап Втори етап - Оценка на натиска на климатичните промени върху пресните води, интегриране на оценките при определяне на целите и Програмите от мерки за ПУРН и актуализацията на ПУРБ - срок от не повече 6 (шест) месеца. По време на изпълнението на втори етап се допуска стартиране на дейности от трети етап Трети етап - Интегриране на климатичните изменения при определяне на целите и разработването на Програмите от мерки за ПУРН и актуализацията на ПУРБ; Обобщаване на изготвените документи и изготвяне на окончателен (финален) доклад - срок от не повече от 7 (седем) месеца.

Стойност, без да се включва ДДС
675000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

16

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранцията за участие в обществената поръчка се представя от участника в процедурата в размер на 6 750 лв. (шест хиляди седемстотин и петдесет лева), представляващи 1 % от прогнозната стойност без ДДС. 2. Гаранцията за участие се представя под формата на банкова гаранция – в оригинал или парична сума (платежно нареждане в оригинал), преведена по банковата сметка на Министерство на околната среда и водите в БНБ ЦУ, IBAN: BG70BNBG 966 133 001 38 701, BIC код на БНБ ЦУ – BNBGBGSF. 3. В случай, че се представя гаранция за участие под формата на банкова гаранция, тя следва да покрива срока на валидност на офертата на участника от 180 /сто и осемдесет/ дни след датата, определена като краен срок за приемане на офертите за участие. В случай, че гаранцията за участие е под формата на банкова гаранция, същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя със срок на валидност до изтичане на срока на валидност на офертата на участника при наличие условията на чл.61 от ЗОП. 4. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. 5. Участник, който не е приложил към оферта си гаранция за участие, се отстранява, съгласно чл. 69, ал. 1, т. 1 от ЗОП. 6. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие по реда на чл.61 от ЗОП и я освобождава по реда на чл.62 от ЗОП. 7. Възложителят освобождава гаранциите по т.8 без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 8. При представяне на гаранциите с платежно нареждане или банкова гаранция изрично се посочва предмета или номера на поръчката, за която се представя гаранцията. 9.Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора за обществена поръчка в размер на 2% (две на сто) от стойността на договора без ДДС.Условията за освобождаване и задържане на гаранцията за изпълнение са определени в проекта на договор. 10.Гаранцията за изпълнение се представя под формата на банкова гаранция – в оригинал или парична сума (платежно нареждане в оригинал). Ако гаранцията за изпълнение на договора се представя под формата на парична сума, тя се превежда по сметката на Министерство на околната среда и водите в БНБ ЦУ, IBAN: BG70BNBG 966 133 001 38 701, BIC код на БНБ ЦУ – BNBGBGSF, като банковите такси по превода са за сметка на наредителя. В случай, че гаранцията за изпълнение на договора е под формата на банкова гаранция, същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя съдържащо изявление за договорно основание за усвояване на гаранцията за изпълнение. 11.В случай че гаранцията за изпълнение се представи като банкова гаранция, то срокът на действието й следва да надвишава с 20 (двадесет) дни срока за изпълнение на договора. 12.Разходите по откриването и поддържането на гаранцията за участие и гаранцията за изпълнение са за сметка на участника, респективно изпълнителя. Изпълнителят следва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. * Банковите гаранции, издадени от чуждестранни банки следва да са авизирани чрез българска банка, потвърждаваща автентичността на съобщението, в превод на български език.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Възложителят ще заплати цената за изпълнение на поръчката, както следва: Плащанията ще се извършват под формата на авансово, две междинни и окончателно плащане. 1. Авансовото плащане е в размер на 30 % (тридесет на сто) от стойността на договора. След подписването на договора и след представяне на фактура от изпълнителя, авансовото плащане е платимо до 14 (четиринадесет) дни от датата на получаване на фактурата от възложителя. 2. Междинно плащане е в размер на 30 % (тридесет на сто) от стойността на договора след приемане на изпълнението на І етап и след представяне на фактура от изпълнителя междинното плащане е платимо до 14 (четиринадесет) дни от датата на получаване на фактурата от възложителя. 3. Междинно плащане е в размер на 20 % (двадесет на сто) от стойността на договора след приемане на изпълнението на ІІ етап и след представяне на фактура от изпълнителя междинното плащане е платимо до 14 (четиринадесет) дни от датата на получаване на фактурата от възложителя 4. Окончателното плащане е в размер на 20 % (двадасесет на сто) от стойността на договора. След окончателното приемане на резултатите от обществената поръчка, включително докладите по отделните етапи, от комисия, назначена със заповед на Министъра на околната среда и водите, и след представяне на фактура от изпълнителя, окончателното плащане е платимо до 14 (четиринадесет) дни от датата на получаване на фактурата. Всяко едно от плащанията се извършва след надлежното му приемане по реда на проект-договора към настоящата документация.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. В случай, че участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, участниците в него сключват споразумение по между си, което се прилага към офертата в оригинал, или нотариално заверено копие, което споразумение следва да съдържа минимум клаузи, които гарантират, че: - че всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора. - да посочат упълномощено лице, което ще представлява участника при изпълнението на договора и което лице е упълномощено да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението; - не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата, както и споразумението следва да съдържа клаузи, от които да е видно какво е разпределението на дейностите на отделните съдружници, с ясно и конкретно посочване на дейностите, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на договора за обществената поръчка. Към офертата си участниците прилагат и документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият, в случай, че то е не посочено в споразумението. Не се допускат промени в състава на обединението/консорциума след подаването на офертата.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

При изготвяне на офертата всички документи от всеки един от отделните пликове от офертата се сканират последователно в общ файл в PDF формат (поотделно за всеки един плик) и се представят и на електронен носител, който се поставя в съответния плик.Офертата ссъдържа:1.Плик № 1 „Документи за подбор”, в който се поставят документите, изисквани от възложителя по чл. 56,ал.1,т.1-6, т.8 и т.11-14 от ЗОП, отнасящи се до критериите за подбор на участниците, а именно:1.1.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника.1.2.Оферта, изготвена по образец;1.3.Административни сведения, изготвени по образец;1.4.Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юрид. лице или едноличен търговец, или копие от документ за самоличност, когато участникът е физическо лице. Когато участникът е чуждестранно юрид. лице, прилага еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която е установен.В случай, че участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юрид. лице, участниците в него сключват споразумение по между си, което се прилага към офертата в оригинал, или нотариално заверено копие.Към офертата си участниците прилагат и документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият, в случай, че то е не посочено в споразумението.Не се допускат промени в състава на обединението/консорциума след подаването на офертата. Ако участникът е обединение, което не е юрид. лице, документите по чл.56, ал.1,т.1 и т.6 се представят от всяко физическо или юрид. лице, включено в обединението.1.5.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1,т.1,ал. 2,т.5 и ал.5, т.1 от ЗОП по образец;1.6.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47,ал.1, т.2 и т.3,ал.2,т.1,т.3 и т.4 и ал.5, т.2 от ЗОП по образец.В случай че участникът е обединение, което не е юридическо лице, декларациите се попълват от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението при условията на чл.47, ал.4 от ЗОП;1.7.Декларация по чл.56,ал.1,т.8 от ЗОП по образец за подизпълнителите, ако участникът предвижда такива, както и вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие. Всеки от подизпълнителите трябва писмено да декларира своето съгласие за участие в изпълнението на поръчката и да отговаря изсикванията на възложителя, съобразно вида и дела на неговото участие. За целта подизпълнителите попълват декларация, която участникът представя в офертата си;1.8.Доказателства за икономическото и финансово състояние и за техническите възможности и/или квалификация на участника съгл. раздел ІІІ.2.2. и раздел ІІІ.2.3. от обявлението (съотв. Раздел VI от документацията);1.9.Документ за внесена гаранция за участие – гаранцията за участие се представя чрез прилагане към офертата на оригинал на вносната бележка (платежно нареждане) или неотменима и безусловна банкова гаранция в оригинал в полза на МОСВ, покриваща срока на валидност на офертата, в съответствие с изисквания на раздел V от документацията.1.10.Пълномощно (оригинал или нотариално заверено копие) – представя се, когато офертата или някой документ от нея не е подписан от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител.1.11.Декларация за разположение на експерт по образец1.12. Декларация по чл.56,ал.1,т.12 от ЗОП за приемане на условията в проекта на договора по образец.2.Плик № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката”, поставя се техническото предложение на участника.3.Плик № 3 „Предлагана цена”, съдържа ценовото предложение на участника.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.1. справка-декларация по образец за общия и за специфичния оборот за последните 3 (три) години (2011, 2012 и 2013 г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си; 1.2. Заверени копия от баланса и отчета за приходи и разходи за 2011 г., 2012 г. и 2013 г., в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Участниците могат да посочат ЕИК и да не представят изискваните документи по т. 1.2 по-горе, в случай, че са заявили и представили за обявяване годишния финансов отчет за съответните години в Търговския регистър, съгласно чл. 40 от Закона за счетоводството и същите са публично достъпни. Участниците – чуждестранни лица, представят заверени копия от баланса и отчета за приходите и разходите като съставна част от годишния финансов отчет, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която са установени.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участникът в процедурата трябва да отговаря на следните изисквания за икономическо и финансово състояние: 1. Да има реализиран общ оборот за последните 3 (три) години (за фирми регистрирани преди по-малко от 3 години – за целия срок на съществуването им) – минимум 675 000 (шестстотин седемдесет и пет хиляди) лева без ДДС. 2. Да има реализиран специфичен оборот, сходен с предмета на настоящата поръчка, за последните три приключени финансови години (2011, 2012 и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си не по-малко от 67 500 лв. (шестдесет и седем хиляди и петстотин лева) без ДДС.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

За доказване на тези обстоятелства участникът представя: 1.1. Списък на основните договори, с предмет подобен на предмета на поръчката, изпълнени през последните три години, считани от крайния срок за подаване на оферти. Списъкът следва да включва договорите, чието изпълнение е приключило в заложения период, с посочени предмет (обект), стойност, дата и получател (възложител) за всеки договор. Списъкът се попълва съгласно приложения образец към документацията за участие; 1.2. Заверени копия от референции за включените в списъка по т. 1.1. договори, от които референции да са видни възложителя, предмета на съответния договор, стойност, обхвата на извършената работа, място на услугата и срок на изпълнение, както и дали договорът е изпълнен качествено. 2.1. Декларация, съдържаща списък на експертите, които участникът ще осигури за изпълнение предмета на възлаганата обществена поръчка, придружена от автобиография на съответния експерт по приложен образец, придружена от копия на документи, удостоверяващи образование, специалност, професионална квалификация, професионален опит и разположение на специалиста за периода на изпълнение на поръчката. Приложими документи са дипломи за завършено образование, сертификати, удостоверения и/или свидетелства за правоспособност, издадени от съответните учебни заведения или от лицензирани юридически лица за професионално обучение или за професионална квалификация, трудови книжки, служебни книжки, референции, препоръки и декларации за разположение и/или др. еквивалентни документи, удостоверяващи посочените обстоятелства. Сертификати, удостоверения и/или свидетелствата за придобита правоспособност и/или други еквивалентни документи трябва да са издадени от съответните учебни заведения или от лицензирани юридически лица за професионално обучение или за професионална квалификация. Препоръките/референциите трябва да са издадени от получателя на услугата и да съдържат информация за периода на изпълнение, описание на изпълнените дейности, заемана позиция и контакти за връзка с възложителя/получателя на услугата 2.2. Декларация за разположение на експерт по образец Приложение № 11 за всеки един от експертите. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Когато участника в процедурата предвижда участието на подизпълнители, изискванията по настоящия раздел се прилагат по отношение на тях, съобразно вида и дела на тяхното участие.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът трябва да е изпълнил успешно успешно най - малко 2 договора в рамките на последните 3 години (считано от датата, определена като краен срок за подаване на офертите) с предмет сходен на предмета на поръчката; Забележка: Под сходни с предмета на настоящата поръчка се имат предвид услуги, свързани с изменение на климата и/или договори за оценка на екологично състояние и екологичен потенциал на повърхностни води, и/или договори за оценка на количествено състояние на подземни води и/или договори, свързани с климатични оценки/прогнози/моделиране, и/или договори, свързани с хидроложки оценки/прогнози/моделиране, включително засушавания и риск от наводнения. 2. В екипа по изпълнение на поръчката е необходимо да бъдат включени минимум следните ключови експерти: Ключов експерт 1: Ръководител на проекта – образование - висше, метеоролог или хидроинженер; основна квалификация – метеорология, хидрология, обработка данни, моделиране; специфичен опит - 15 години опит в изпълнение и ръководене на проекти в областта на хидрологията, изследване на водните ресурси и екстремните явления; ръководител на поне един успешно завършил проект в областа на хидрометеорологията. Ключов експерт 2: Хидролог - образование - висше, хидроинженер; основна квалификация – хидрология, хидроложки анализи, хидроложко моделиране; специфичен опит - поне 10 години опит в изпълнение на проекти в областта на хидрологията, ресурсни оценки, високи води и моделиране на високи води; участие в поне един успешно завършил проект в областта на хидрологията Ключов експерт 3: Метеоролог –- образование - висше, физика; основна квалификация – метеорология, физика на атмосферата; специфичен опит - поне 10 годишен опит в числени регионални прогностични модели и/или в климатични модели, участие в поне един успешно завършил проект в областта на числена прогноза на времето Ключов експерт 4: Експерт по водостопански баланси - образование- висше, хидроинженер, основна квалификация – водостопански изследвания, специфичен опит – водостопански баланси и климатични промени, анализ на водоползването, участие в поне един успешно завършил проект в областта на областта на водостопанските изследвания Ключов експерт 5: Математик/статистик –- образование - висше, математика; основна квалификация – теория на вероятностите и математическа статистика; специфичен опит - поне 10 годишен опит в стохастични модели в метеорологията и хидрологията, участие в поне един успешно завършил проект в областта на моделиране в метеорологията Участникът следва да предложи в екипа си и неключови експерти според разработената стратегия за изпълнение на поръчката. Не се допуска едно и също лице да заема едновременно две експертни позиции. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на някое от горните изисквания. Забележка: По време на изпълнението на поръчката ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ няма право да сменя лицата, посочени в офертата му и в Списъка на експертите в екипа, отговорен за изпълнение на поръчката, като ключови експерти без предварително писмено съгласие на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ може да предложи смяна на ключов експерт в следните случаи: при смърт на ключовия експерт; при невъзможност на ключовия експерт да изпълнява възложената му работа повече от 1 (един) месец; при лишаване на ключовия експерт от правото да упражнява определена професия или дейност, пряко свързана с дейността му в изпълнението на настоящия договор; при осъждане на ключовия експерт на лишаване от свобода за умишлено престъпление от общ характер; при необходимост от замяна на ключовия експерт поради причини, които не зависят от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Техническо предложение; тежест: 70
Показател: Предложена цена; тежест: 30
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2014/S 044 - 073501 от 04.03.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
20.06.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на следния Интернет адрес: www.moew.government.bg в раздел "профил на купувача". Всички разяснения по документация ще бъдат публикувани на същият интернет адрес. Изтеглянето на документацията от посочения интернет адрес е безплатно. Ако участниците желаят да получат отпечатан екземпляр на документацията за участие, същата е платима в горепосоченият размер, като място за получаване на документация е бул. Мария Луиза №22. Срок за закупуване на документация е до 10 дни преди изтичане на срока за получаване на офертите.Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят. Участниците могат сами да изберат реда за заплащане на екземпляр на документацията за участие, на каса при възложителя или с платежно нареждане по сметка. Сметката на възложителя за заплащане на документацията за участие е: IBAN BG35 BNBG 9661 3000 1387 01 BIC BNBGBGSF, БНБ – ЦУ.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
30.06.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 01.07.2014 г.  Час: 11:00
Място

Министерство на околната среда и водите на адрес: гр. София, бул. „Княгиня Мария Луиза“ № 22.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Действията на Комисията на заседанието по отварянето на офертите са публични и по време на заседанията могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени с пълномощно с нотариална заверка на подписа представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Лицата с представителни функции следва да се легитимират с документ за самоличност, а присъстващите пълномощници следва да представят освен документ за самоличност и изрично пълномощно за целта.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и относими към услугите, предмет на поръчката, както следва: 1. Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки: Национална агенция по приходите: - Информационен телефон на НАП - 0700 18 700; - интернет адрес: http://www.nap.bg/ 2. Относно задълженията, опазване на околната среда: Министерство на околната среда и водите: - Информационен център на МОСВ; работи за посетители всеки работен ден от 14 до 17 ч.; - София 1000, ул. "У. Гладстон" № 67, Телефон: 02/ 940 6331; - Интернет адрес: http://www3.moew.government.bg/ 3. Относно задълженията, закрила на заетостта и условията на труд: Министерство на труда и социалната политика: - Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg - София 1051, ул. Триадица №2, Телефон: 8119 443 Цялата документация за участие в процедурата е публикувана на официалния интернет сайт на Възложителя http://www.moew.government.bg от датата на публикуване на решението и обявлението за обществената поръчка.Датата, часа и мястото за отваряне и повестяване на ценовите предложения се обявява чрез изрично съобщение на официалната интернет страница на възложителя - http://www.moew.government.bg

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно сроковете посочени в чл.120, ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

02.06.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ