Версия за печат

00087-2014-0077

BG-София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Столична община, ул. "Московска" № 33, За: Татяна Здравкова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377366, E-mail: t.zdravkova@sofia.bg, Факс: 02 9377324

Място/места за контакт: ул. "Париж"№ 3, партер, стая №1, Дирекция "ОПК"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: www.sofia.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Столична община, ул. "Московска" №33, За: фронт офис, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377505, Факс: 02 9809866

Място/места за контакт: фронт офис

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Поддържане чистотата и озеленяването на гробищните паркове към ОП „Гробищни паркове” - Квартални гробищни паркове: Горна баня, Княжево, Симеоново, Драгалевци и Дървеница.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27
Място на изпълнение: гр. София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Услугата включва лятно почистване, зимно почистване и озеленяване на гробищните паркове.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

98371111

Описание:

Услуги по поддържане на гробищни паркове

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Поддържане чистотата и озеленяването на гробищните паркове към ОП „Гробищни паркове” - Квартални гробищни паркове: Горна баня, Княжево, Симеоново, Драгалевци и Дървеница.

Прогнозна стойност без ДДС
83000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

I.Документ за внесена гаранция за участие в размер на 830(осемстотин и тридесет) лева. Гаранцията за участие може да бъде представена в една от следните форми: - парична сума, внесена по банкова сметка на Столична община IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33 00 83 01, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, клон “Врабча”, ул.”Врабча” № 6, на името на Столична община, дирекция “Финанси”; или - банкова гаранция за срока на валидност на предложението (оригинал). Валидността на гаранцията за участие е до срока на валидност на офертата на участника. ІI.Гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 % от стойността по договора без ДДС, представена преди подписването му, в една от следните форми: - парична сума, внесена по сметка на Столична община IBAN BG 72 SOMB 9130 33 33008301, Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6, на името на Столична община, дирекция "Финанси"; или -банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя; Валидността на гаранцията за изпълнение следва да бъде до 30 /тридесет/ календарни дни след датата на изтичане срока на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането се осигурява от бюджета на ОП "Гробищни паркове", съгласно клаузите на проекта на договор, приложен към документацията за участие.

ІІІ.1.4) Други особени условия

За изпълнение на дейността „сметосъбиране” изпълнителят следва да подсигури следните видове и брой съдове, както следва: - кофи тип РА 1100 л. – 14 броя - кофи тип „Мева” 110 л. – 16 броя - улични кошчета – 20 броя - контейнери - 4 куб.м. – 3 броя Участникът да представи доказателства за наличността на горепосочените съдове - фактури или договори за наем.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: I.В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват български и чуждестранни физически или юридически лица, включително и техните обединения. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора. В споразумението за обединение трябва да бъде определено и посочено разпределението на дейностите между членовете при изпълнението на обществената поръчка, с което участникът следва да съобрази представянето на документите по чл. 56, ал. 3 от ЗОП. Като минимум споразумението задължително трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: - всички членове на обединението са солидарно отговорни за изпълнението на договора; - всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в обединението трябва да определят (упълномощават) едно лице, което да представлява обединението пред трети лица, по време на изпълнение на поръчката, както и да определят и наименованието на участника. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата и за срока на договора. Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: 1. Документите по ал.1, т.1 и 6 на чл. 56 от ЗОП (т. 4.1.5., 4.1.8., 4.1.9. от настоящата документация) се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. 2. Документите по ал.1, т. 5 на чл. 56 от ЗОП (4.1.12 от настоящата документация) се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. II.Заверено от участника копие на документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице документът се представя в официален превод. Когато не е представен единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците са длъжни да представят удостоверение за актуално състояние – оригинал или нотариално заверено копие. Чуждестранните юридически лица трябва да приложат в официален превод еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени, който изрично съдържа информация за законният/те представител/и на участника. III.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.1, т.1 и ал.2, т.2, и т.5, ал. 5, т. 1 от ЗОП – Образец № 3. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.2 и т.3 и ал.2, т.1, т.2а, т.3 и т.4, ал.5, т.2 от ЗОП - Образец № 3А. Когато участникът е юридическо лице, е достатъчно подаването на декларация от едно от лицата, които могат самостоятелно да го представляват.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Няма
Минимални изисквания: Няма
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: I.Списък на изпълнени договори за последните 3 години, сходни с предмета на поръчката. Забележка: Под сходни услуги се разбират: сметосъбиране, сметоизвозване, зимно почистване и озеленяване. II.Списък на техническо оборудване, което ще бъде на негово разположение за срока на договора с приложени копия на регистрационни талони, /удостоверяващи собствеността и общата товароносимост на специализираните превозни средства/, документ за собствен или договор за ползване на механизация и транспорт на името на участника и други документи, доказващи че участникът ще разполага с необходимата механизация. III.Копия от дипломи, удостоверения за правоспособност, сертификати и др. подобни; относно професионалния опит – копия от трудови, служебни, осигурителни книжки, препоръки от работодатели съдържащи информация за продължителността на изпълняваните дейности от лицето и други аналогични, подходящи за доказване на опита. Доказателства за ангажираността на съответния специалист за изпълнение на обществената поръчка (копие от трудова книжка, справка НАП, декларация за съгласие и др.) Когато Участникът няма сключен договор с член на екипа, задължително трябва да представи подписана от съответното лице декларация, че е съгласен да участва в екипа и е запознат с условията на процедурата и изискванията за изпълнение на поръчката. IV.Участникът да представи: -заверено копие на разрешитeлно/регистрационен документ/ от РИОСВ, издадено по реда на закона за управление на отпадъците. -заверено копие на лиценз за превоз на товари издаден от Министерство на транспорта.
Минимални изисквания: I.Участниците в процедурата, трябва да имат опит в извършване на подобен вид дейности за последните 3 години – минимум 3 броя договори, придружени от 3 броя референции. II. Участниците в процедурата да разполагат със следните видове минимален брой техника: 1. Специализирани автомобили за извозване на съдове „Ра”; „Мева” и улични кошчета-2бр. 2. Специализирани автомобили за извозване на контейнер – 4 куб.м.-1бр. 3. Самосвал за извозване на ЕГО – 2 бр. 4. Челен товарач за товарене на ЕГО-1бр. 5. Автометачка за машинно метене-1бр. 6. Поливомиячен автомат за машинно миене-1бр. 7. Песъкар-1бр. 8. Автомат с гребло-1бр. 9. Косачка-1бр. 10. Моторна резачка-1бр; 11. Автовишка за рязане на високи дървета -1бр III.Участникът да разполага с ръководен персонал - технически ръководител, притежаващ, минимум 3 години опит на такава длъжност. За дейността озеленяване, участникът да разполага с минимум 2(двама) работника озеленители. IV.Участникът да разполага с: -разрешително/регистрационен документ/ от РИОСВ, издадено по реда на Закона за управление на отпадъците. -лиценз за превоз на товари издаден от Министерство на транспорта.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
20.06.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие в настоящата обществена поръчка може да се получи в сградата на Столична община на ул."Париж"№3, стая №1, след издаването на фактура на ул. "Париж"№3 ет.2, стая 204, и заплащането й в касата на ул. Париж №3, етаж 2, стая №201. Касата е с приемно време от понеделник до петък от 10.00ч. до 12.00ч. и от 14.00ч. до 16.00ч., а последния ден от месеца от 10.00ч. до 12.00ч. Документацията за участие може да се закупува до 10 дни преди изтичане на срока за подаване на офертите. Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят. Документацията за участие се предоставя след представяне на платежен документ. При закупуване на документацията лицата предоставят административни данни - наименование на фирмата, телефон, факс, електронна поща, необходими за изпращане на отговори в случай на постъпили въпроси. Цената на документацията за участие е 6 лева. Сумата за закупуване на документацията за участие може да се внесе на касата на Столична община на ул. Париж №3, етаж 2, стая №201 или по банков път на следната сметка: Банка: Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6 IBAN: BG 81 SOMB 9130 31 33008301 BIC: SOMBBGSF При поискване от заинтересовано лице възложителят е длъжен да изпрати документацията за негова сметка, на посочен от него адрес, след заплащането й. При участие на обединение, е достатъчно представянето на документ за закупуване на документацията на името на поне един от участниците в обединението. Достъп до документацията за участие в електронен формат, може да бъде намерен на интернет страницата на Столична община - www.sofia.bg – раздел „Обществени поръчки”, като желаещите да подадат оферта участници, задължително следва да закупят същата в указания в обявлението срок.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
30.06.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 01.07.2014 г.  Час: 14:00
Място

гр.София

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средства за масова информация и юридически лица с нестопанска цел. Датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти ще бъдат обявени на интернет страницата на Столична община – www.sofia.bg най-малко един ден преди тяхното отваряне.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

02.06.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ