Версия за печат

01605-2014-0018

BG-София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА - СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ
Директива 2004/17/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 175405647

"БДЖ-Пътнически превози"ЕООД, ул."Иван Вазов" №3, За: инж.Росица Станкова, д-р инж. Ясен Гочев, Р. България 1080, София, Тел.: 02 8907305; 0887 793724, Факс: 02 8907315

Място/места за контакт: отдел "Обществени поръчки", отдел "Информационни технологии"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възложителя: www.bdz.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна дейност

Железопътни услуги

I.3) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя

“Надграждане на „система за “on-line” резервация /системата/ вътрешно билетоиздаване и резервация/ за нуждите на „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД”, съгласно техническо задание на Възложителя.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 27 (27 - Други услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
на територията на РБългария
Код NUTS: BG
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

“Надграждане на „система за “on-line” резервация /системата/ вътрешно билетоиздаване и резервация/ за нуждите на „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД”, съгласно техническо задание на Възложителя.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

48810000

Описание:

Информационни системи

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

“Надграждане на „система за “on-line” резервация /системата/ вътрешно билетоиздаване и резервация/ за нуждите на „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД”, съгласно техническо задание на Възложителя.

II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

12

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие, представляваща абсолютна сума в размер на 4 500,00 лв. със срок на валидност 150 дни от крайния срок за подаване на заявлението, във вид на банкова гаранция по условията на приложения към документацията образец или парична сума депозит внесена по сметката на: “БДЖ-Пътнически превози” ЕООД в лева в Банка ОББ, клон „Света София”, IBAN: BG 57UBBS80021052226520, BIC: UBBSBGSF. 2. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение, в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС. Гаранцията се представя в една от следните форми: безусловна неотменяема банкова гаранция в оригинал, със срок на валидност 30/тридесет/ дни след изтичане срока на договора или парична сума /депозит/ внесена по банкова сметка на Възложителя.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Съгласно раздел ІV от проекта на договор към документацията за участие.

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Заявление за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка може да представи всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, което отговаря на изискванията, посочени в Закона за обществени поръчки и на предварително обявените от Възложителя условия в документацията за участие. 1. Списък на документите, в заявлението, подписан от законния представител на кандидата или изрично упълномощено от него лице. 2. Заверено копие от документ за регистрация на Кандидата или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за Търговския регистър, когато Кандидатът е юридическо лице или едноличен търговец, или документ за самоличност, когато е физическо лице. Когато Кандидатът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице, представя съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която е установен, в официален превод, съгласно §1, т.16а от Допълнителните разпоредби на ЗОП. В случай, че кандидатът е обединение, което не е юридическо лице, към обявлението се представя и документ, с който е създадено обединението – оригинал или нотариално заверено копие, в което задължително се посочва представляващия. 3. Заверено копие от удостоверение за регистрация по ЗДДС /идентификационен № по ДДС/. При липса на регистрация следва да се представи декларация за липса на посоченото обстоятелство. 4. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал или нотариално заверено копие) – представя се, когато офертата не е подписана от управляващия и представляващ кандидата съгласно актуалната му регистрация, а от упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изявление, че упълномощеното лице има право да подпише заявлението/офертата и да представлява кандидата в процедурата. 5. Декларации: 5.1. Декларация по чл. 47, ал. 1, т.1, букви „а-д”, ал. 2, т.2 и т. 5 и ал.5, т.1 от ЗОП (оригинал) – попълват се по приложените образци към настоящата документация и се подписват от лицата, съгласно чл.47, ал.4 от ЗОП. 5.2. Декларация по чл. 47, ал.1, т.2 и т. 3, ал. 2, т.1, т. 3, т.4 и ал.5, т.2 от ЗОП (оригинал) – попълват се по приложените образци към настоящата документация и се подписват от лицата, съгласно чл.47, ал.4 от ЗОП. 5.3. Декларация за приемане на условията в проекта на договор във връзка с чл.77, ал.3, т.9 /оригинал/ - попълнена и подписана от представляващия кандидата, съгласно образеца към документацията. 5.4. Декларация по чл.77, ал.3, т. 6 от ЗОП, за участие на подизпълнители. 5.5. Декларация по Закона за икономическите и финансови отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици. Когато кандидата предвижда подизпълнители се прилага чл. 77, ал. 3, т. 1, т. 2, т. 4 и т. 5 от ЗОП. 6. Документ за внесена гаранция за участие в оригинал. 7. Документ за закупена документация за участие ( копие, заверено от канидата). Задължително се отстраняват от процедурата кандидати при наличието на обстоятелствата по чл.69, ал.1.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Заверено копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите на кандидата за предходната счетоводно приключила година.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Декларация, съдържаща списък на основните договори с предмет сходен с предмета на обществената поръчка в областта на железопътния транспорт, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите, място и срокове на изпълнение и получателите /представя се в оригинал/, придружена от заверени копия на приемо-предавателен/и протокол/и. Кандидатът, трябва да има най-малко един успешно изпълнен договор, с предмет сходен с предмета на поръчката в областта на железопътния транспорт, през последните три години. 2. Заверени копия на валидни сертификати, удостоверяващи: внедрена и сертифицирана система за управление на качеството - ISO 9001:2008, по-нова или еквивалент. В случай, че Кандидатът предвижда участие на подизпълнител/и и/или е обединение, което не е юридическо лице, се прилагат съответно разпоредбите на чл. 77, ал. 4 и чл. 77, ал. 5 от ЗОП. 3. Заверени копия на валидни сертификати, удостоверяващи: внедрена и сертифицирана система за управление на информационната сигурност (СУСИ) – ISO/IEC 27001:2005, по-нова или еквивалент. В случай, че Кандидатът предвижда участие на подизпълнител/и и/или е обединение, което не е юридическо лице, се прилагат съответно разпоредбите на 77, ал. 4 и чл. 77, ал. 5 от ЗОП. 4. Удостоверение за вписване на кандидата, като администратор на лични данни, съгласно изискванията на Закона за защита на личните данни – копие заверено от кандидата. В случай, че Кандидатът предвижда участие на подизпълнител/и и/или е обединение, което не е юридическо лице, се прилагат съответно разпоредбите на 77, ал. 4 и чл. 77, ал. 5 от ЗОП. 5.Списък на лицата, които отговарят за извършване на услугата и техническия персонал/екип, с приложени към него документи удостоверяващи образованието и професионалната им квалификация. Посочва се ръководителя, носещ отговорност за изпълнение на поръчката. В екипа трябва да бъдат включени лица, отговарящи на изискванията посочени в т. 1.8.5 от "УСЛОВИЯ ЗА УЧАСТИЕ В ПРОЦЕДУРА НА ДОГОВАРЯНЕ С ОБЯВЛЕНИЕ ПО ЗОП И УКАЗАНИЯ КЪМ КАНДИДАТИТЕ ЗА ПОДГОТОВКА НА ЗАЯВЛЕНИЕТО И ОФЕРТАТА", приложение към документацията за участие.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
23.06.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 30 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се заплаща в касата на Възложителя, находяща се на адрес: гр. София, ул."Иван Вазов" № 3, ет.2, стая 219 или се внася по банкова сметка на Възложителя - “БДЖ-Пътнически превози” ЕООД в Банка ОББ, клон „Света София”, IBAN: BG 57UBBS80021052226520, BIC: UBBSBGSF, и се получава на същото място всеки работен ден от 08:00 до 16:30 часа. Посочената цена за закупуване на документацията е с включен ДДС.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти и на заявления за участие
04.07.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.5) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 08.07.2014 г.  Час: 10:00
Място

гр. София, ул. "Иван Вазов" № 3

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Кандидатите в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата на масова информация и на юридически лица с нестопанска цел при действията на комисията по чл.88, ал.2 от ЗОП.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

02.06.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ