Версия за печат

00496-2013-0026

BG-София: 24 - Образователни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 121015056

Агенция за социално подпомагане, ул. "Триадица" № 2, За: Деница Ганчева, България 1051, София, Тел.: 02 8119672, E-mail: d.gancheva@asp.government.bg, Факс: 02 9861198

Място/места за контакт: София, ул"Триадица" 2,сградата на АСП

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.asp.government.bg.

Адрес на профила на купувача: www.asp.government.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Социална закрила

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Обществена поръчка по реда на ЗОП по проект BG051PO001-7.0.02–0007-C0001 „Трансфер на добри практики и модели за осигуряване на социалното включване на трайно безработни лица” и Проект BG051РO001-6.2.013-001 „Развитие на системата за планиране и предоставяне на социални услуги на регионално равнище” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, съ-финасирана от Европейския социален фонд и държавния бюджет, съгласно три обособени позиции”,

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 24 (24 - Образователни услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
София, ул."Триадица" №2
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
Настоящото обявление обхваща сключването на рамково споразумение

Обявлението обхваща поръчка/и въз основа на динамична система за покупки (ДСП)

ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Обществена поръчка по реда на ЗОП по проект BG051PO001-7.0.02–0007-C0001 „Трансфер на добри практики и модели за осигуряване на социалното включване на трайно безработни лица” и Проект BG051РO001-6.2.013-001 „Развитие на системата за планиране и предоставяне на социални услуги на регионално равнище” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, съ-финасирана от Европейския социален фонд и държавния бюджет, съгласно три обособени позиции”: Подробна информация за обособените позиции е представена в Приложения Б към настоящето обявление. Обществената поръчка е финансирана със средства от Оперативната програма "Развитие на човешките ресурси", съгласно договор за безвъзмездна финансова помощ BG051PO001-7.0.02–0007-C0001 „Трансфер на добри практики и модели за осигуряване на социалното включване на трайно безработни лица” и договор BG051PO001-6.2.13-0001 „Развитие на системата за планиране и предоставяне на социални услуги на регионално равнище”, с конкретен бенефициент Агенцията за социално подпомагане.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

79341100, 79341400

Описание:

Услуги по планиране, създаване и разполагане на рекламата
Услуги, свързани с рекламни кампании

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
143900 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Възлагане на поръчка без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз (в случаите, изброени в букви к) и л) от приложение Г1)

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление в Официален вестник на Европейския сюъз (ОВ на ЕС) в случаите, изброени в букви к) и л) от Приложение Г1

Поръчката не попада в обхвата на приложение на директивата.

Допълнителна информация

Поръчката не подлежи на обявяване в ОВ на ЕС, тъй като е под стойностите за задължително публикуване в ОВ ан ЕС, а така също и не е подлежала на предварителен котрол, тъй като е под праговете предвидени в Директивата.

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: Показател: За позиции №№ 1, 2 и 3: Техническа оценка, съгласно формулата по Методиката за оценка, състояща се от 3 технически подпоказателя с общо тегло в комплексната оценка:; ; тежест: 50
Критерий: За позиции №№ 1, 2 и 3: Финансова оценка, съгласно формулата по Методиката за оценка с относително тегло в комплексната оценка:; тежест: 50
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 0004 / Обособена позиция №: 1 / Заглавие на обособената позиция: – „Изработка на визуализационни материали по проект BG051PO001-7.0.02 „Трансфер на добри практики и модели за осигуряване на социалното включване на трайно безработни лица”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

16.04.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"ЕВРО ВИЗУАЛИЗАЦИЯ 2013" ДЗЗД, гр. София, ул. "Г. С. Раковски" № 163, ет. 3, ап. 8, България 1000, София, Тел.: 0888 978381

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 68100 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 65200 BGN без ДДС
Брой месеци: 1
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 0005 / Обособена позиция №: 2 / Заглавие на обособената позиция: – „Изработка на визуализационни материали по проект BG051PO001-7.0.02 „Трансфер на добри практики и модели за осигуряване на социалното включване на трайно безработни лица”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

16.04.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Ламбаджиев Стандарт" ООД, гр. София, ул."Райко Алексиев", бл. 95, вх. В, България 1000, София, Тел.: 02 8119617

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 3600 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 1500 BGN без ДДС
Брой месеци: 1
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: BG 6.2.13/ДУ01/0002 История / Обособена позиция №: 3 / Заглавие на обособената позиция: „Изработка на визуализационни материали по проект BG051PO001-6.2.13 „Развитие на системата за планиране и предоставяне на социални услуги на регионално равнище”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

16.04.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"ЕВРО ВИЗУАЛИЗАЦИЯ 2013" ДЗЗД, гр. София, ул. "Г. С. Раковски" № 163, ет. 3, ап. 8, България 1000, София, Тел.: 0888 978381

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 79000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 77200 BGN без ДДС
Най-ниска оферта: 43220, Най-висока оферта: 77200 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Обществената поръчка е финансирана със средства от Оперативната програма "Развитие на човешките ресурси", съгласно договор за безвъзмездна финансова помощ BG051PO001-6.2.13-0001 „Развитие на системата за планиране и предоставяне на социални услуги на регионално равнище” и договор за БФП BG051PO001-7.0.02–0007-C0001 „Трансфер на добри практики и модели за осигуряване на социалното включване на трайно безработни лица” с конкретен бенефициент Агенцията за социално подпомагане. Проект „Развитие на системата за планиране и предоставяне на социални услуги на регионално равнище” попада в обхвата на Приоритетна ос 6 от ОПРЧР “Повишаване ефективността на институциите на пазара на труда, социалните и здравни услуги” и по-конкретно, област на интервенция 6.2 “Укрепване на капацитета на институциите за социално включване и предоставяне на здравни услуги”.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 и следващите от ЗОП.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

02.06.2014 г.