Версия за печат

00074-2014-0002

BG-гр.Белослав: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Белфери"ЕООД, ул."Цар Симеон Велики "№23, За: Иван Михайлов Томов, РБългария Управител 9178, гр.Белослав, Тел.: 0896 820174, E-mail: www.belferi@abv.bg, Факс: 05112 4070

Място/места за контакт: Управител

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: www.beloslav.org.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Доков ремонт на м/ф "Белослав" за възобновяване на клас "

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 1
Място на изпълнение: В док на корабостроителен и/или кораборемонтен завод
Код NUTS: BG33
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

"Доков ремонт на м/ф "Белослав за възобновяване на клас ". Извършване на доков ремонт на м/ф "Белослав" съгласно изискванията на български корабен регистър за осигуряване нормалната му екстплоатация . Подробна информация се съдържа в Ремонтната ведомост , неразделна част към документацията . Моторен ферибот "Белослав" е основно плавателно средство за обслужване на потока от пешеходци и пътни превозни средства между двата бряга на плавателен Канал №2 при гр.Белослав. За възобновяване на класа и осигуряване нормална експлоатация на плавателното средство и пълноценно функциониране на фериботната връзка е необходимо да се извърши доков ремонт съобразно изискванията на класификационната организация Български корабен регистър и Изпълнителна агенция (ИА) "Морска администрация".

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50241200

Описание:

Услуги по ремонт на фериботи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно ремонтна ведомост за доков ремонт: 1.Сервизни работи - приемане на м/ф "Белослав" в кораборемонтен завод. 2.Докуване , боядисване подводна част , кингстонни шахти , товарни марки , поставяне на цинкови протектори. 3.Корпусни работи - ремонт на разтоварващи и допълнитени клапи , демонтаж - монтаж на гребни винтове. 4.Машинно отделение - изработка на тръби охлаждане , боядисване на сантини и метални плитове, проверка измервателни прибори. 5.До 15% не предвидени разходи без ДДС от прогнозната стойност, след изваждане на ферибота на док и неговото оглеждане .Невписани в ремонтната ведомост ремонтни дейности изискани след щателна проверка от Български Корабен Регистър и Изпълнителна агенция "Морска Администрация".

Прогнозна стойност без ДДС
140000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

15.09.2014 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в обществената поръчка се представя от участника в процедурата и е в размер на 1120 /хиляда сто и двадесет лева /.Когато участникът е обединение , гаранцията може да се представи от обединението или от участник в него , в съответствие с договора за обединение и ЗОП.Валидността на гаранцията за участие е не - по -малко от 30(тридесет ) дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника.Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 1,8%( едно цяло и осем ) процента на сто от общата цена по договора за обществената поръчка без ДДС. Гаранциите се представят в оригинал , в една от следните форми : -депозит на парична сума по следната банкова сметка на възложителя (Белфери ЕООД): Банка :Инвест банк АД - Варна , IBAN BG 90 IORT 73771002773100,банков код BIC IORT BG SF , банкова гаранция , издадена в полза на Възложителя. Участниците в процедурата и определеният изпълнител избират сами формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение на договора за обществена поръчка .Ако участникът избере да представи банкова гаранция, то тя трябва да бъде безусловна , неотменима и изискуема при първо писмено поискване, в което Възложителят заяви ,че Изпълнителят не е изпълнил задължение по договора за възлагане на обществената поръчка.Банковата гаранция за изпълнение на договора се съгласува в периода до подписване на договора за възлагане на обществената поръчка с Възложителя. Задържането и освобождаването на гаранциите за участие в процедурата са съгласно разпоредбите на чл.61,чл.62 и чл.63 от ЗОП.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащането ще се извърши в лева по банков път след подписване на Акта за край на ремонта и издаване на фактура в следните срокове: 1. Възложителя изплаща на Изпълнителя сума в размер на 85 000 (осемдесет и пет хиляди ) лева с ДДС до 5 (пет)работни дни след подписване на Акта за край на ремонта и издаване на фактура. 2.Останалата дължима сума по Договора Възложителя ще изплати на Изпълнителя в срок до 3 (три) месеца от подписване на Акта за край на ремонта и издаване на фактура. Като за този период няма да се дължат лихви и неустойки от страна на Възложителя.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице.Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице , към офертата да се представя оригинал или нотариално заверено копие на документа , с който е създадено обединението .С този документ следва по безусловен начин да се удостовери , че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за периода на изпълнениена договора .

ІІІ.1.4) Други особени условия

1.Участник, за когото е налице , което и да е от следните обстоятелства се отстранява от участие в процедурата: 1.1.Офертата не е изготвена на български език. 1.2.Не е предствен някой от необходимите документи по чл.56 от ЗОП. 1.3.Налице са обстоятелствата по чл.46 и чл.48 от ЗОП . 1.4.Представената оферта не отговаря на предварително обявените условия на Възложителя и/или не отговаря на изискванията на чл.57 , ал.2 от ЗОП. 1.5.Участникът на отговаря на изискванията по , за икономически и финансови възможности (ІІІ.2.2.) и технически възможности (ІІІ.2.3.) от обявлението. 1.6.Не е представена гаранция за участие и/или представената гаранция за участие не е от името на участника или на участник в обединението , когато се участва под такава форма. 1.7.Не е представен оригинал или нотариално заверен документ за създаване на обединение/сдружение , когато се участва в процедурата под такава форма. 1.8.Ако по реда на чл.68, ал.11 от ЗОП се установи , че е : - представена невярна информация за доказване на съответствието между офертата и обявените от възложителя критерий за подбор и/или не е представeн някой от изискваните от възложителя документи и/или - има не попълнени данни и/или - има данни в противоречие в официален документ. 1.9.Когато офертата на участник съдържа предложение с числово изражение , което подлежи на оценяване и е с повече от двадесет на сто по- благоприятно от средната стойност на предложенията на останалите участници по същия показател за оценка , освен ако участникът не докаже, че предложението е формирано обективно, съгласно изискванията на чл.70 от ЗОП.Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник , при който е налице някое от обстоятелствата по чл.47, ал.1 (с изключения на обстоятелството по т.1, б "е") и ал.5 от ЗОП , както и следните обстоятелства по чл.47 , ал.2 от ЗОП ,а именно:1.Който е в открито производство по несъстоятелност , или е сключил извън съдебно споразумение по смисъла на чл.440 от ТЗ , а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда , или кандидатът или участникът е преустановил дейността си ;2.Който е лишен от правото да упражнява определена професия (ремонт на кораби) или дейност (кораборемонт), съглано законодателството на държавата , в която е извършено нарушението; 3.Който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка , доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение;4.Който има задължения по смисъла на чл.162, ал.2 , т.1 от Данъчно , осигурителния процесуален кодекс към държавата и община установени с влязла с сила акт на компетентен орган ,освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията , или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата в която кандидатът или участникът е установен;5.Който има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години;6.Който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл.313 от НК , във връзка с провеждане с процедури за възлагане на обществени поръчки.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Прик №1 с надпис "Документи за подбор" Всяка оферта трябва да съдържа: 1.Списък на документите съдържащи се в офертата, подписан от участника. 2.Оферта - следва да бъде изготвена по образеца, съгласно изискванията към офертата и условията за изпълнение на поръчката. 3.Заверено копие от документ за регистрация или документ/декларация (свободен текст ), съдържаща Единен Индетификационен Код(ЕИК), съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър (ЗТР), когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец;копие от документа за самоличност , когато участникът е физическо лице.Участникът прилага удостоверение за актуално състояние , само в случай че не е представил ЕИК.Ако е посочил ЕИК , участникът има право да се позове на чл.23, ал.4 отЗТР и да не представя доказателства за обстоятелства,вписани в Търговски Регистър , както и да не представя актове , обявени в Търговския регистър , с изключение на всички други обстоятелства не вписани в Търговския регистър.В тези случаи в списъка на документите се посочва( "не се прилага , съгласно чл.23, ал.4 от ЗТР). 4.При участници обединения - документ подписан от лицата в обединението в който задължително се посочва представляващия; 5.Документ за гаранция за участие в общестевана поръчка ; 6.Декларация за запознаване с обекта на поръчката. 7.Информация за подизпълнителите , ако се предвиждат такива, която съдържа: 7.1.Списък на подизпълнителите , които ще участват при изпълнението на поръчката , както и вида на работите , които ще извършват и дела на тяхното участие .Този списък се включва в попълнения образец на оферта. 7.2.Декларация от всеки от подизпълнителите относно съгласие за участието му в изпълнението на поръчката. 8.Декларация по чл.56 , ал.1 , т.11 от ЗОП. 9.Нотариално заверено пълномощно на лицето , което представлява участника в процедурата.Пълномощно се представя , когато :9.1. участникът е обединение , което не е юридическо лице ;в тези случаи лицето представляващо участника следва да бъде упълномощено от всички участници в обединението .Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата(упълномощен и упълномощител), кокто и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в процедурата.Не се представя пълномощно на лицето , което представлява участник в процедурата - обединение , което не е юридическо лице, ако в договора за обединение участниците са го определили за лице , което представлява обединението ;9.2.Офертата не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация. 10.Декларация по чл.47, ал.1, т.1 и ал.2 , т.2 , т.2а и т.5 от ЗОП; 11.Декларация по чл.47, ал.1 , т.2 и т.3 , ал.2, т.1, т.3 и т.4 и ал.5 , т.2 от ЗОП. 12.Декларация по чл.47, ал.5 , т.1 от ЗОП. 13.Декларация за солидарна отговорност. 14.Декларация за приемане на условията в проекта на договор. 15.Документи - доказателства за икономическото и финансово състояние по чл.50 от ЗОП. 16.Документи - доказателства за техническите възможностти и/или квалификация по чл.51 от ЗОП. Плик №2 с надпис "Предложение за изпълнение на поръчката" съдържа:1.Техническо предложение за изпълнение на поръчката-следва да бъде изготвено по образеца; Плик №3 с надпис "Предлагана цена" съдържа: 1.Ценова оферта (Предлагана цена) за изпълнение на поръчката и попълнена Ремонтна ведомост.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Заверено копие от следните съставни части на годишните финансови отчети за последните 3(три ) финансвои години (2011г.;2012г.;2013г.) , когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата , в която участникът е установен : - заверено копие на балансите за последните 3 (три) финансови (2011г;2012г;2013г) години ; -заверено копие на отчетите за приходите и разходите за последните 3(три) финансови (2011г;2012г;2013г) години ; 2.Справка за общия оборот на участника от кораборемонт за последните три години (2011 г.,2012 г. и 2013 г.) ;или в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си . 3.Когато участникът предвижда участие на подизпълнител , документите по т.1 и т.2 се представят за всеки от тях , а изискванията за тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от Възложителя документи , той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ , който Възложителят приеме за подходящ.
Минимални изисквания: Общ оборот от корабосторене , кораборемонт и преустройство за последните три години (2011 г. , 2012 г. и 2013 г.)в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си не по -малко от 500 000 лева(петстотин хиляди лева) без ДДС.В случай,че участникът е обединение , което не е юридическо лице , горното изискване трябва да бъде изпълнено общо от обединението или участник в него.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Свидетелство от БКР или от еквивалент на класификационна организация за изпълнение на кораборемонт. 2.Декларация от участника , че притежава собствен или е наел плаващ док , както и че притежава необходимото техническо оборудване за изпълнение на поръчката. 3.Документ за внедрена система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт ISO 9001:2008 с обхват на сертификация (Корабостроене, кораборемонт и/или преустройство на кораби) или еквивалентен , както , издаден от независими лица , които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна Агенция "Българска служба за акредититация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на европейската организация за акредитация ( European Cooperation for Accreditation) , за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл.5а , ал.2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието . 4.Списък на договорите с предмет сходен с предмета на обществената поръчка , изпълнени през последните 3 (три )години , считано от датата, определена като краен срок за представяне на оферти или в зависимост от датата , на която участникът е учреден или започнал дейността си .(Под "Предмет сходен на предмета на поръчката следва да се разбира" Корабостроене, кораборемонт и/или преустройство на кораби).Списъкът съдържа обект (предмет) , Възложител, стойност, дата на сключване и период на изпълнение на договора. 5.Референции (препоръки ) за добро изпълнение за най-важните договори.
Минимални изисквания: 1.Да притежава свидетелство от БКР или еквивалент на квалификационната организация за изпълнение на кораборемонт. 2.Да имат собствен или нает плаващ док. 3.Да има внедрена система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт ISO 9001:2008 с обхват на сертификация (Корабостроене, кораборемонт и/или преустройство на кораби) или еквивалентен , както , издаден от независими лица , които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна Агенция "Българска служба за акредититация" или от друг национален орган за акредитация, който страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на европейската организация за акредитация ( European Cooperation for Accreditation) , за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл.5а , ал.2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието .В случай, че участникът е обединение , което не е юридическо лице изискванията по горе трябва да бъдат изпълнени от обединението или от участник в него. 4.Общо за последните 3 (три ) години, считано от датата, определена като краен срок за представяне на оферти или е започнал дейността си да е изпълнил успешно поне един договор с предмет сходен с предмета на поръчката - (под "предмет сходен на предмета на поръчката следва да се разбира" Корабостроене, кораборемонт и/или преустройство на кораби)
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Най- ниска предложена цена за ремонт ; тежест: 55
Показател: Най - къс срок на ремонта ; тежест: 25
Показател: Най - дълъг гаранционен срок след ремонта; тежест: 20

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
30.06.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
07.07.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 08.07.2014 г.  Час: 10:00
Място

в офиса на "Белфери"ЕООД , ул. "Гебедже" № 8 , гр. Белослав

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени предствители ,(оригинално пълномощно , не е необходима нотариална заверка), както и представители на средствата за масова осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел .



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Възложителя се възползва от правото си да ползва сроковете по чл.64,ал.3 от ЗОП, като предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата,на следния интернет адрес: www.beloslav.org- "Белфери" ЕООД - Профил на купувача.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

На обжалване подлежи всяко решение на Възложителите в процедурата за възлагане на обществена поръчка .Решенията се обжалват пред Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) относно тяхната законосъобразност включително за наличие на дискриминационни икономически ,финансови , технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата.Жалбата може да се подава в 10- дневен срок : 1.Публикуването на Решение и Обявление в Регистъра на обществените поръчки, а относно изисквания , които не са посочени в Обявлението - от получаване на документацията когато не е публикувана едновременно с Обявлението - срещу Решението за откриване на процедурата ; 2.Получаване на Решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; 3.Публикуване на Обявлението за доброволна прозрачност в Регистъра на обществените поръчки или в "Официален вестник " на Европейският съюз - срещу Решението за избор на изпълнител. Жалбата може да се подава от всяко от лицата , посочени в чл.120, ал.4 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

02.06.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ