Версия за печат

00051-2014-0011

BG-Видин: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Видин, пл."Бдинци" № 2, За: Добромир Дилов - заместник кмет, България 3700, Видин, Тел.: 094 609416, E-mail: kmet@vidin.bg, Факс: 094 601132

Място/места за контакт: гр. Видин, пл."Бдинци" № 2

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.vidin.bg.

Адрес на профила на купувача: www.vidin.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Изготвяне на технически паспорти на 13 общински сгради в Община Видин

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: гр.Видин
Код NUTS: BG311
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предметът на обществена поръчка включва техническо обследване за установяване на техническите характеристики, свързани с изискванията по чл.169, ал.1-3 от ЗУТ, и изготвяне на технически паспорти на следните съществуващи сгради: 1.Административна сграда на Община Видин Кратко описание: Сградата е за общественно ползване в областта на общественото обслужване, тип на конструкцията: монолитна, стоманенобетонова; 2.ДКЦ1 - Градска поликлиника – Видин Кратко описание: Сградата е за общественно ползване в областта на здравеопазването и социалните грижи, тип на конструкцията: монолитна. 3.СОУ «Св.св.Кирил и Методий» - гр.Видин Кратко описание: Сградата е за общественно ползване в областта на образованието, тип на конструкцията:монолитна, със стоманенобетонова скелетногредова конструктивна схема и тухлени стени. 4.СОУ «Любен Каравелов» - гр.Видин Кратко описание: Сградата е за общественно ползване в областта на образованието, тип на конструкцията: монолитна 5.ГПЧЕ «Йордан Радичков «– Видин Кратко описание: Сградата е за общественно ползване в областта на образованието, тип на конструкцията: монолитна 6.СОУ «Христо Ботев» - гр.Видин Кратко описание: Сградата е за общественно ползване в областта на образованието, тип на конструкцията: монолитна 7.ОУ «Иван Вазов» - гр.Видин Кратко описание: Сградата е за общественно ползване в областта на образованието, тип на конструкцията: монолитна 8.ОУ «Епископ Софроний Врачански» - гр.Видин Кратко описание: Сградата е за общественно ползване в областта на образованието, тип на конструкцията: монолитна 9.СОУ «П.Р.Славейков» - гр.Видин Кратко описание: Сградата е за общественно ползване в областта на образованието, тип на конструкцията: монолитна 10.ЦДГ 14 «Зорница» - гр.Видин Кратко описание: Сградата е за общественно ползване в областта на образованието, тип на конструкцията: монолитна 11.Спортна зала «Фестивална» - гр.Видин Кратко описание: Сградата е за общественно ползване в областта на спорта, тип на конструкцията: монолитна 12.Стадион «Георги Бенковски» - гр.Видин Кратко описание: Сградата е за общественно ползване в областта на спорта, тип на конструкцията: монолитна 13.Гребна база - гр.Видин Кратко описание: Сградата е за общественно ползване в областта на спорта, тип на конструкцията: монолитна

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

98341100

Описание:

Услуги по администриране и надзор на сгради

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Изготвяне на технически паспорти на 13 общински сгради в Община Видин

Прогнозна стойност без ДДС
167000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

6


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всеки участник е длъжен да представи гаранция за участие в процедурата, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора. 1. Гаранция за участие Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 1600.00 лева (хиляда и шестстотин); Гаранцията за участие се превежда от участника по банкова сметка на Община Видин: IBAN: BG79DEMI92403300046030 BIC: DEMIBGSF Наименование на банката: “Търговска банка Д” АД–клон Видин или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност и условия, които да отговарят на тези по приложения в документацията примерен образец на Банкова гаранция за участие. Банковата гаранция или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал при подаването на офертата за участие в настоящата процедура. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение на договора Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 2 % от стойността на договора и е със срок на валидност, надвишаващ с 30 дни срока на приключване на дейностите по настоящата обществена поръчка. Гаранцията за изпълнение на договора се превежда от участника по банкова сметка на Община Видин: IBAN: BG79DEMI92403300046030 BIC: DEMIBGSF Наименование на банката: “Търговска банка Д” АД–клон Видин или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност и условия, които да отговарят на тези по приложения в документацията примерен образец на Банкова гаранция за изпълнение . При внасяне на гаранция, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. Банковата гаранция за изпълнение или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите по настоящия раздел, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащанията по договора за възлагане на обществената поръчка се извършват, както следва: 1. Авансово плащане в размер на 20 % (двадесет процента) от цената на договора, в срок до 20 (двадесет) дни, след подписване на договора и представяне на оригинал на фактура, на стойност равна на авансовото плащане. 2. Междинно плащане в размер на 30 % (тридесет процента) от цената на договора, в срок до 20 (двадесет) дни след изтичане на от срока на договора, след представяне на оригинал на фактура, на стойност равна на междинното плащане. 3. Окончателно плащане в размер на 50 % (петдесет процента) от цената на договора, в срок до 20 (двадесет) дни след подписване на протокол, с който се удостоверява приемането на извършената работа, предмет на договора и представяне на оригинал на фактура, на стойност равна на окончателното плащане.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя оригинал или нотариално заверено копие на документ с нотариална заверка на подписите, с който е създадено обединението, съдържащо минимум изискванията на възложителя посочени в документацията за участие.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Необходимите документи, които участникът трябва да представи за участие, са: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника или упълномощеното от него лице; 2. Оферта – попълва се по образец; 3. Заверено копие от документа за регистрация или единен идентификационен код /ЕИК/, съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност – за участник, физическо лице; 4. Пълномощно на лицето, което представлява участника в процедурата, в случай че офертата не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация; 5. В случай че участникът е обединение, което не е юридическо лице - документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият. 6. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 1 и ал. 2, т. 5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП - по образец; 7. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3, ал. 2, т. 1, т. 3 и т. 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП - по образец; Наличие на някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 2, т. 1, т. 3, т. 4 и т. 5 води до отстраняване на участника от процедурата. 8. Доказателства за икономическото и финансово състояние и за техническите възможности и/или квалификация на участника съгласно поле III.2.2) и III.2.3) от настоящото обявление и документацията за участие; 9. Оригинален документ за гаранция за участие в процедурата; 10. Административни сведения за участника – по образец; 11. Декларация от всеки от подизпълнителите относно съгласие за участието му в изпълнението на поръчката, когато е приложимо - по образец; 12. Декларация за приемане на условията в проекта на договор – по образец; 13. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП по образец 14. Документ за закупуване на документация за участие в процедурата – заверено от участника копие; Документите по т.1-14 се поставят в плик №1 "Документи за подбор", съгласно документацията за участие. 15. Техническо предложение (попълва се по образец) и приложенията към него - поставя се в плик № 2 "Предложение за изпълнение на поръчката "; 16. Ценово предложение (попълва се по образец) и приложенията към него - поставя се в плик № 3. "Предлагана цена".
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.1. Справка – декларация за общия оборот и за оборота, сходен с обекта на поръчката (изготвяне на технически паспорти на сгради и/или обследване на съществуващи сгради и/или упражняване на строителен надзор), за последните три години /2011, 2012 и 2013 г./, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. 1.2. Заверени копия от баланса и отчета за приходи и разходи за 2011, 2012 и 2013 г. Участниците могат да посочат ЕИК и да не представят изискваните документи по т. 1.2., в случай че са заявили и представили за обявяване годишния финансов отчет за съответните години в Търговския регистър, съгласно чл. 40 от Закона за счетоводството и същите са публично достъпни. Участниците – чуждестранни лица, представят заверени копия от баланса и отчета за приходите и разходите като съставна част от годишния финансов отчет, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която са установени.
Минимални изисквания: Участникът в процедурата следва да отговаря на следните изисквания за икономическо и финансово състояние: 1. Да има реализиран оборот от сходни с предмета на поръчката дейности (изготвяне на технически паспорти на сгради и/или обследване на съществуващи сгради и/или упражняване на строителен надзор) общо за последните 3 /три/ финансови години (2011, 2012 и 2013 г.) или от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, не по-малко от 250 000 лева /двеста и петдесет хиляди лева/ без ДДС.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.1. Списък на договорите за услуги, сходни с предмета на обществената поръчка (изготвяне на технически паспорти на сгради и/или обследване на съществуващи сгради и/или упражняване на строителен надзор), изпълнени през последните три години /2011, 2012 и 2013 г./, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, с посочени: обект (предмет); възложител (получател); стойност; начална и крайна дата на всеки договор; качество, в което е изпълняван договора (в качеството на изпълнител, участник в обединение или подизпълнител). 1.2. Препоръка/и за добро изпълнение на договорите, включени в списъка по т. 1.1. 2.1.Заверено копие от валидно удостоверение, издадено по реда на наредбата по чл. 166, ал. 2 от ЗУТ (Наредба № РД-02-20-25 от 03. Декември 2012 г. за условията и реда за издаване на удостоверения за вписване в регистъра на консултантите за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор) или еквивалентен документ, придружен със списъка на правоспособните физически лица, чрез които се осъществяват дейностите по чл.166, ал.1, т. 1 от ЗУТ. 2.2.Заверени копия от валидни удостоверения за пълна проектантска правоспособност, издадени от КАБ и КИИП. 3.1. Списък на екипа от технически лица за изпълнение на поръчката. Забележка: За участниците – консултанти, експертите от 1 до 7 вкл. следва да са включени в списъка на правоспособните физически лица, чрез които се осъществяват дейностите по чл.166, ал.1, т. 1 от ЗУТ, който списък е неразделна част от удостоверението, издадено по реда на Наредба № РД-02-20-25 от 03. Декември 2012 г. за условията и реда за издаване на удостоверения за вписване в регистъра на консултантите за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор. 3.2. Заверени копия на удостоверения от браншовите организации (КАБ, КИИП) и Агенцията по енергийна ефективност или други еквивалентни документи, доказващи правоспособността на техническите лица. 3.3. Декларация за разположение на експерт. 4.1.Заверено копие от сертификат ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват, сходен с предмета на поръчката (проектиране и/или консултантска дейност по смисъла на чл. 166, ал.1 от ЗУТ – оценяване съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор). 5.1.Заверено копие от сертификат ISO 14001:2004 или еквивалентен с обхват, сходен с предмета на поръчката (проектиране и/или консултантска дейност по смисъла на чл. 166, ал.1 от ЗУТ – оценяване съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор). 6.1.Заверено копие от сертификат OHSAS 18001:2007 или еквивалентен за здравословни и безопасни условия на труд с обхват, сходен с предмета на поръчката (проектиране и/или консултантска дейност по смисъла на чл. 166, ал.1 от ЗУТ – оценяване съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор).
Минимални изисквания: 1. През последните три години /2011, 2012 и 2013 г./ участникът да е изпълнил успешно поне два договора с предмет, сходен с предмета на поръчката (изготвяне на технически паспорти на сгради и/или обследване на съществуващи сгради и/или упражняване на строителен надзор), придружени с препоръки за добро изпълнение. 2. Участникът трябва да отговаря на изискванията на чл. 176в, ал. 1 от ЗУТ: 2.1. Участникът да има право да извършва дейностите на консултант, съгласно чл. 166, ал. 1 от ЗУТ; или 2.2. Участникът да разполага с проектанти с пълна проектантска правоспособност от изискуемите специалности, необходими за оценка на характеристиките на строежите по чл. 169, ал. 1 – 3 от ЗУТ. 3. Участникът трябва да разполага с екип от експерти/технически лица за изпълнение на поръчката, който да включва най-малко следните специалности: 1/ архитект; 2/ инженер „Конструкции“ – промишлено и гражданско строителство или строителство на сгради и съоръжения; 3/ инженер „ОВК“ – топлотехника (отопление, вентилация и климатизация); 4/ инженер „Електро“ – специалностите, въз основа на които се придобива квалификация електроинженер; 5/ инженер ВиК – водоснабдяване и канализация, хидротехническо, ходромелиоративно или хидроенергийно строителство; 6/ инженер „Пожарна и аварийна безопасност“ или други приравнени специалности в областта на пожарната безопасност; 7/ експерт за извършване на обследване за енергийна ефективност, което да отговаря на изискванията, определени в чл. 23 от Закона за енергийната ефективност; 8/ физическо лице, упражняващо технически контрол по част „Конструктивна“ – отговарящо на изискванията на чл. 142, ал. 10 от ЗУТ. 4. Участникът следва да има внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентна с обхват, сходен с предмета на поръчката (проектиране и/или консултантска дейност по смисъла на чл. 166, ал.1 от ЗУТ – оценяване съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор); 5. Участникът следва да има внедрена система за управление на околната среда ISO 14001:2004 или еквивалентна с обхват, сходен с предмета на (проектиране и/или консултантска дейност по смисъла на чл. 166, ал.1 от ЗУТ – оценяване съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор); 6. Участникът следва да има внедрена система за здравословни и безопасни условия на труд OHSAS 18001:2007 или еквивалентна с обхват, сходен с предмета на поръчката (проектиране и/или консултантска дейност по смисъла на чл. 166, ал.1 от ЗУТ – оценяване съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор).
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

1/ архитект; 2/ инженер „Конструкции“ – промишлено и гражданско строителство или строителство на сгради и съоръжения; 3/ инженер „ОВК“ – топлотехника (отопление, вентилация и климатизация); 4/ инженер „Електро“ – специалностите, въз основа на които се придобива квалификация електроинженер; 5/ инженер ВиК – водоснабдяване и канализация, хидротехническо, ходромелиоративно или хидроенергийно строителство; 6/ инженер „Пожарна и аварийна безопасност“ или други приравнени специалности в областта на пожарната безопасност; 7/ експерт за извършване на обследване за енергийна ефективност, което да отговаря на изискванията, определени в чл. 23 от Закона за енергийната ефективност; 8/ физическо лице, упражняващо технически контрол по част „Конструктивна“ – отговарящо на изискванията на чл. 142, ал. 10 от ЗУТ.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Предлагана цена ; тежест: 50
Показател: Срок за изпълнение ; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
04.07.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 5 BGN
Условия и начин на плащане

Сумата може да бъде заплатена на каса в сградата на Община Видин или по банков път на следната сметка на община Видин: IBAN: BG44DEMI92408400046021, BIС: DEMIBGSF, код за вид плащане: 447000 Наименование на банката: “Търговска банка Д” АД – клон Видин. При закупуване на документацията заинтересованите лица задължително представят адрес, телефон, факс, електронна поща и лице за контакт, за верността на които носят отговорност. Документацията за участие се получава в сградата на Община Видин, след заплащане на цената й. При поискване от заинтересовано лице документацията може да му бъде изпратена в случай, че искането му е придружено с платежен документ за стойността на същата, както и необходимите данни за издаване на фактура и адрес за изпращане. Документацията се изпраща за сметка на лицето, отправило искането. Пълен достъп до настоящата документация е предоставен на официалния уеб-сайт на Община Видин - www.vidin.bg .

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
14.07.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 15.07.2014 г.  Час: 10:30
Място

Заседателната зала на Община Видин

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Цялата документация за участие в процедурата е публикувана на официалния интернет сайт на Възложителя www.vidin.bg от датата на изпращане на настоящото обявление. Датата, часа и мястото за отваряне и повестяване на ценовите предложения се обявява на официалната интернет страница на Възложителя: www.vidin.bg . Участниците могат да получат необходимата информация за : -задълженията, свързани с данъци и осигуровки - от Национална агенция по приходите на ел.адрес www.nap.bg ; -опазване на околната среда - от Министерство на околната среда и водите и неговите структури на ел.адрес www.moew.government.bg ; -закрила на заетостта и условията на труд - от Министерство на труда и социалната политика на ел.адрес www.mlsp.government.bg, които са в сила в РБългария, където трябва да се извърши строителството или да се предоставят услугите, и които са приложими към строителството или към предоставяните услуги.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120 ал.5 т.1 и ал.6 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

02.06.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ