Версия за печат

00353-2014-0137

BG-Козлодуй: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"АЕЦ Козлодуй" ЕАД, 3321, гр. Козлодуй, За: Траян Йорданов, България 3321, Козлодуй, Тел.: 0973 74185, E-mail: TIYordanov@npp.bg, Факс: 0973 76007

Място/места за контакт: Отдел "Обществени поръчки", У-ние "Търговско"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kznpp.org.

Адрес на профила на купувача: http://www.kznpp.org/index.php?lang=bg&p=actuality&p1=communally_orders.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Проектиране и изпълнение на енергоефективни мероприятия по ограждащи елементи, подмяна на остъклени части, реконструкция на ОВК и ВиК инсталации и ремонт на складови помещения на сграда “Стол-2”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Място на изпълнение: гр. Козлодуй
Код NUTS: BG313
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Проектиране и изпълнение на енергоефективни мероприятия по ограждащи елементи, подмяна на остъклени части, реконструкция на ОВК и ВиК инсталации и ремонт на складови помещения на сграда “Стол-2”

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45200000, 45210000, 71320000

Описание:

Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на сгради
Инженерни услуги по проектиране и конструиране

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обем на извършваната работа е разделен в няколко позиции в зависимост от спецификата на извършваната работа. 1.1.1 Изолация на стени, подове и покрив 1.1.2 Подмяна на дограма 1.1.3 Вентилационна инсталация 1.1.4 Отоплителна инсталация 1.1.5 Водоснабдяване и канализация 1.1.6 Ремонт на помещения 1.1.7 Други съгласно Техническото задание 2013.УИН.7.333.1.ТЗ.28

Прогнозна стойност без ДДС
790000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за изпълнение на договора - в размер на 3 % от стойността му. Гаранция за участие - 5000 лева Участникът представя гаранция за участие в размера, указан в т.III.1.1) от обявлението в една от следните форми: 1. парична сума, внесена по следните банкови реквизити КТБ София ЦУ, офис гр.Козлодуй, IBAN за лева - BG 31 KORP 9220 1000 2240 01, IBAN за евро - BG 13 KORP 9220 1400 2240 01, BIC: KORPBGSF, клон Враца с титуляр “АЕЦ Козлодуй” ЕАД или в брой в касата на “АЕЦ Козлодуй” ЕАД, 2. банкова гаранция (неотменима) със срок на валидност 120 дни от крайният срок за подаване на офертите.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

плащане по банков път, рамките на 30 /тридесет/ календарни дни след представяне на Работен проект и приемането му на Специализиран Технически съвет на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, срещу представена оригинална фактура за стойността на проекта и Протокол от Специализиран Технически съвет на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за приемане без забележки; - Плащане по банков път, 90% (деветдесет процента) от стойността на СМР поетапно, на база завършени и приети работи, до 30 календарни дни след представяне на Протокол за установяване на натурални видове СМР и оригинална фактура. - Плащане по банков път, 90% (деветдесет процента) от стойността на непредвидените разходи на база завършени и приети работи, до 30 календарни дни след представяне на утвърдения Констативен протокол, двустранно подписани количествена сметка, Протокол за установяване на натурални видове СМР и заплащането им придружен с анализни цени и оригинална фактура. - Останалите 10% (десет процента) от стойността на подписаните Протоколи за установяване на натурални видове СМР, се заплащат след окончателното изпълнение на всички дейности по договора, включително предаване на екзекутивната документация, срещу представяне на Акт за функционални изпитания и оригинална фактура.

ІІІ.1.4) Други особени условия

1. Гаранционни срокове на извършените СМР – съгласно Наредба 2 /31.07.2003г.(Въвеждане в експлоатация на обекти в РБ и минимални гаранционни срокове за изпълнени СМР); 2. СМР ще се извършва на обект в експлоатация и графика на дейностите трябва да се съобрази с графика на кухнята. 3. Участниците е необходимо да се запознаят със състоянието на обекта, преди да подадат оферта си: Лицe за контакти: - за запознаване със състоянието на обекта- Михаил Пандов- Ръководител сектор “ЕЕ”,ПП, П - 0973/72680

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Документи за подбор 1.1. Документ за регистрация на участника или единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър; 1.2. Доказателства за икономическото и финансовото състояние по чл.50 от ЗОП, посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка: 1.3. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл.51 от ЗОП, посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка: 1.4. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 и ал.5, т.1 от ЗОП; 1.5. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.2 и т.3 и ал.5, т.2 от ЗОП; 1.6. Декларация за използване или неизползване на подизпълнители при изпълнението на поръчката; 1.7. Декларация от подизпълнителя за съгласие да участва като такъв при изпълнението на обществената поръчка; 1.8. Декларация за приемане на условията на проекта на договор; 1.9. Документ за гаранция за участие; 1.10. Декларация за извършен оглед на обекта и запознаване със специфичните особености и условия на работа; 1.11. Информационен лист. 2. Предложение за изпълнение на поръчката 2.1. Работна програма за изпълнение на дейностите; 2.2. Концепция (план за действие) за изпълнение на дейностите, която включва описание на организацията за изпълнението на дейностите (обем, последователност, обезпеченост и контрол), разпределение във времето на техническите и човешките ресурси и съобразен с условията за изпълнение на дейностите по Техническото задание, отговорностите и правомощията на персонала на участника по време на изпълнението на дейностите, начин и методите на контрол на целия процес и т. н. 2.3. Срок и календарен график за изпълнение на дейностите; 2.4. Декларация относно гаранционния срок на изпълнените видове работи /в месеци или години/ и срок за изпращане на представител при рекламация /в часове/. 3. Предлагана цена 3.1. Ценова таблица за формиране цената за проектиране; 3.2. Ценова таблица за формиране цената за СМР; 3.3. Основни показатели за ценообразуване; 3.4. Разделителна ведомост между основния изпълнител и подизпълнителя/ите с конкретната част от предмета на обществената поръчка, която ще изпълнява всеки от тях, и стойността на съответната част в лева и в процент от общата стойност на поръчката (в случай, че се използва подизпълнител); Възложителят отстранява от участие участници, за които са налице обстоятелствата по чл.47, ал.1 и ал.5 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Минимални изисквания: Наличие на валидна застраховка за професионална отговорност по чл. 171 от ЗУТ за проектиране и строителство. Изискуеми документи: Валидна застраховка за професионална отговорност по чл. 171 от ЗУТ за проектиране и строителство.

ІІІ.2.3) Технически възможности

Минимални изисквания: Участниците трябва да имат опит в извършването на проектиране на енергоефективни мероприятия ; Да притежава необходимото техническо оборудване; Да разполагат с необходимия кадрови потенциал за изпълнение на поръчката; Да разполагат с квалифирани заварчици; Лицата, които ще извършат проектирането, трябва да представят удостоверения за пълна проектантска правоспособност за всички части на проекта; Да притежават удостоверение от Камарата на строителите в България, че са вписани в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи първа група, трета категория; Участниците да притежават сертификат за въведена система за управление на качеството, съгласно ISO 9001; Изискуеми документи: 1. Списък на основните договори, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружени от препоръки /референции/ за добро изпълнение. Референциите трябва да са за договорите посочени в списъка; 2. Списък на техническите лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството с данни за професионалната им квалификация, трудов стаж, квалификационни групи съгласно ПБЗРЕУ и ПБРНУ, придружен от документи, потвърждаващи квалификацията на персонала.; 3. Списък на заварчиците, придружен от свидетелства за правоспособност по заваряване и удостоверения за атестация. 4. Описание на техническото оборудване, с което разполага Участника. 5. Удостоверения за пълна проектантска правоспособност за всички части на проекта на лицата, които ще извършат проектирането. 6. Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя за обекти ІII категория І група. 7. Сертификат, издаден от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на системата за управление на качеството на участника с ISO 9001:2008, за дейностите, покриващи предмета на обществената поръчка

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

БД АЕЦ Търговия ОП 26926

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
23.06.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
30.06.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 02.07.2014 г.  Час: 13:30
Място

"АЕЦ Козлодуй" ЕАД

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Лица с представителни функции, съгласно регистрацията на участника или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел имат право да присъстват при отваряне на офертите.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Възложителят си запазва правото на допълнителна поръчка при условията на чл.103, ал.2, т.8 от Закона за обществените поръчки;

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

АЕЦ Козлодуй ЕАД, Управление "Търговско", отдел "Обществени поръчки", гр. Козлодуй, Република България 3321, гр. Козлодуй, Тел.: 0973 73230, E-mail: sbreshkova@npp.bg, Факс: 0973 76007

Интернет адрес/и:

URL: www.kznpp.org.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

02.06.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ