Версия за печат

00165-2014-0009

BG-София: 20 - Спомагателни услуги в транспорта; услуги на туристически агенции

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695114

Министерство на образованието и науката, бул. "Княз Дондуков" 2 А, За: Стоил Алипиев, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217662, E-mail: St.aliipiev@mon.bg, Факс: 02 9217621

Място/места за контакт: МОН, бул. "Княз Дондуков" 2 А

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.mon.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.mon.bg/?go=page&pageId=11&subpageId=71.

Електронен достъп до информация: www.mon.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Образование
Друг: наука

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„ОСИГУРЯВАНЕ УСЛУГИ НА ТУРОПЕРАТОР ЗА ОРГАНИЗИРАНЕ НА МЕРОПРИЯТИЯ И ПЪТУВАНИЯ ЗА НУЖДИТЕ НА МОН И ПРОЕКТИ„

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 20 (20 - Спомагателни услуги в транспорта; услуги на туристически агенции)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Република България
Код NUTS:
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Настоящото обявление обхваща сключването на рамково споразумение

II.1.4) Информация относно рамковото споразумение

Рамково споразумение с един оператор

Срок на действие на рамковото споразумение в години

3

Обща прогнозна стойност на покупките за целия срок на действие на рамковото споразумение
1145837 BGN
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на настоящата обществена поръчка е предоставянето на услуги по осигуряване на логистика и организационно-техническа подготовка за провеждане на събития, свързани с изпълнението на дейностите на МОН и на проектите. Събитията, които ще се организират могат да бъдат в различен формат – конференции, обучения, семинари, обмяна на добри практики, информационни дни и др., които ще се провеждат на територията на цялата страна. Логистиката и организационно-техническата подготовка включват: осигуряване на транспорт; хотелско настаняване; зали; техническо оборудване; озвучаване; регистрация на участниците; осигуряване/разпределяне на материали; осигуряване на хранене и кафе-паузи и други сходни дейности.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

63500000

Описание:

Услуги на туроператори и на туристически агенции; спомагателни туристически услуги

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Събитията, които ще се организират, са в различен формат –конференции, обучения, семинари, обмяна на добри практики, информационни дни, събития на открито, уебънари и др., които ще се провеждат на територията на цялата страна. Логистиката и организационно-техническата подготовка включват осигуряване на транспорт, хотели и настаняване; наем на зали и техническо оборудване, озвучаване; регистрация на участниците; разпределяне на материали; осигуряване на хранене и кафе-паузи, и др. сходни дейности, свързани с логистично обезпечаване на организираните от МОН и проектите събития. Средният брой на участниците се очаква да бъде около 50 души на събитие. Посочените данни са прогнозни и не са задължителни нито за Възложителя, нито за Изпълнителя. Конкретните параметри относно дадено събитие се посочват от Възложителя в поканата му за предоставяне на оферта за сключване на конкретен договор за изпълнение в рамките на споразумението.

Стойност, без да се включва ДДС
1145837 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

36

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие или за изпълнение се представят в една от следните форми: Парична сума или банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Възложителят изисква гаранция за участие на основание чл.59, ал. 2 във връзка с чл. 14, ал.1, т. 2 от ЗОП в размер на 10 000 (десет хиляди) лева със срок на валидност 120 (сто и двадесет) дни. При избор на гаранция под формата депозит паричната сума се внася по набирателна банкова сметка на Център за развитие на човешките ресурси: Банка - БНБ - ЦУ IBAN: BG 85 BNBG 96613300149101 Гаранция за изпълнение Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, е длъжен при подписването на всеки конкретен договор да представи в оригинал гаранция за изпълнение на договора в размер на 2 % (две на сто) от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение трябва да бъде представена в една от следните форми: 1. парична сума; 2. банкова гаранция, издадена в полза на възложителя. В случай че участникът, избран за изпълнител, избере да представи банкова гаранция, то същата следва да бъде безусловна и неотменяема, със срок на валидност 20 дни след изтичане на срока на съответния договор за изпълнение, издадена в полза на Възложителя. Определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за изпълнение.Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Изпълнителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в Рамковото споразумение.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането на извършената услуга по всеки сключен и изпълнен, конкретен договор въз основа на рамковото споразумение, ще се извършва в левa по банков път до 10 (десет) работни дни след подписване на предавателно-приемателен протокол и представяне на оригинал на данъчна фактура.

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Участието в процедурата е открито за всички физически и юридически лица или техни обединения (сдружения), отговарящи на изискванията на закона и общите и специални условия, посочени в настоящата документация. В процедурата могат да участват и чуждестранни юридически лица или техни обединения (сдружения), както и съвместни предприятия на български и чуждестранни лица. Не се изисква създаването на юридическо лице за участие в процедурата, когато кандидат е обединение (сдружение). Не се допуска до участие участник, който е:.1.осъден с влязла в сила присъда за престъпленията, посочени в чл. 47, ал. 1, т. 1, букви „а – д” от ЗОП, освен ако не е реабилитиран;.2.обявен в несъстоятелност;3.в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове;4.в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл.740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 5.има парични задължения към държавата или към община по смисъла на чл. 162, ал. 2 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или парични задължения, свързани с плащането на вноски за социалното осигуряване или на данъци съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен.Възложителят допуска до участие в откритата процедура обединения (сдружения) на физически и юридически лица, като не се допуска едно лице да бъде част от повече от едно обединение (сдружение) - участник в откритата процедура.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

- справка за оборота от дейност, сходна с предмета на поръчката, за предходните три години (2011, 2012 и 2013 г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си – съгласно образец. - заверено от участника копие на застрахователна полица за сключена застраховка в съответствие със чл. 97, ал.1 от Закона за туризма. Чуждестранните лица трябва да представят еквивалентен документ, съгласно националното им законодателство. Участникът може да доказва икономическото и финансово състояние и с други документи, които Възложителят приеме за подходящи;

Изисквано минимално/ни ниво/а:

- Всеки участник трябва да е реализирал оборот, сходен с предмета на поръчката, в размер на минимум два милиона лева без ДДС общо за предходни три години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Оборот, сходен с предмета на поръчката е оборот реализиран от осигуряване на хотелско настаняване и логистика при осъществяване на организирани пътувания и мероприятия в страната и чужбина. - Участникът трябва да разполага с валидна застрахователна полица в съответствие със чл. 97, ал.1 от Закона за туризма. За чуждестранни лица – валиден еквивалентен документ, съгласно националното им законодателство.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

2.2.1. Списък на договори, сходни с предмета на поръчката, които участникът е изпълнил през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, попълнена съгласно Образец към настоящата документация, в която са отразени данни за стойностите, датите и възложителите по договорите. Към справката участникът представя препоръки /референции/ за добро изпълнение на поне два от посочените в списъка договори с предмет, сходен с предмета на настоящата поръчка, съдържащи положителна оценка на възложителите относно качеството на извършените услуги. 2.2.2. Заверено от участника копие на удостоверение за регистрация за туроператорска дейност или туристическа агентска дейноств съответствие със чл.61, ал.4 от Закона за туризма. Чуждестранните лица трябва да представят документ, удостоверяващ правото им да извършват туроператорска дейност съгласно националното им законодателство. 2.2.3. копие от сертификата за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентна с обхват предоставяне на консултантски услуги и/или изготвяне на анализи и/или организация на събития (конференции, семинари, обучения, изложения) и на пътувания; 2.2.4. Списък със снимачна, осветителна, звукозаписна и постпродукционна техника с посочване на марките и моделите на техническите устройства и използвания софтуер. Представените сертификати трябва да са изготвени от независими лица, които да са акредитирани за управление на качеството по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация” или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Комисията ще приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. 2.3. За доказване на изискванията, касаещи екипа се представят: 2.3.1. Списък на ключови експерти за изпълнение на предмета на поръчката по трудово и/или гражданско правоотношение с участника, които имат опит в областта на услугите, сходни с предмета на поръчката – (Приложение № 10); 2.3.2. Декларация за разположение на ключови експерти – (Приложение № 11); 2.3.3. Документи удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на предложените експерти, както и за владеенето на чужд език. 2.3.4. Автобиографии – (Приложение № 12) 2.3.5. копия на следните документи: - дипломи за завършено образование. - сертификати за придобита професионална квалификация. Изискването за представяне на такива сертификати не следва да се тълкува като императивно изискване по отношение на участниците. В случаите, когато в автобиографията на лицето е декларирано наличието на придобита професионална квалификиация задължително следва да се представи и съответния сертификат. - трудови/осигурителни книжки или - списък на договори за управление или граждански договори; - други, които участниците считат за приложими.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

2.2.1. През последните три години, считано от датата на подаване на офертата, участникът трябва да е изпълнил успешно не по-малко от 2 (два) договора с предмет, сходен с предмета на настоящата поръчка, и за изпълнението им да разполага с положителни референции от възложителите. Договор, сходен с предмета на поръчката, е договор, който участника е изпълнил за осигуряване на хотелско настаняване и логистика при осъществяване на организирани пътувания и мероприятия в страната и чужбина. 2.2.2. Всеки участник трябва да разполага с валидна регистрация за туроператорска или туристическа агентска дейност в съответствие със чл.61, ал.4 от Закона за туризма. За чуждестранни лица – да разполагат с правото да извършват туроператорска дейност съгласно националното им законодателство. 2.2.3. Участникът трябва да е внедрил система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентна с обхват предоставяне на консултантски услуги и/или изготвяне на анализи и/или организация на събития (конференции, семинари, обучения, изложения) и на пътувания; 2.2.4. Участникът да разполага с техника и офис оборудване,необходими за изпълнението на поръчката. Участникът да представи списък на собствена и/или наета техника.В списъка да присъства като минимум снимачна, осветителна, звукозаписна и постпродукционна техника с посочване на марките и моделите на техническите устройства и използвания софтуер.Участникът може да ползва ресурсите на други физически или юрид.лица,ако докаже,че ще има на свое разположение тези ресурси. 2.3.Участникът следва да докаже,че има на свое разположение ключови експерти,привлечени за работа в екипа по изпълнение на услугата,предмет на настоящата обществена поръчка-Ръководител екип,отговарящ на следните минимални изисквания:-висше образование с образователно-квалификационна степен „магистър” - социални,стопански и правни науки с професионално направление "туризъм";не по-малко от 5 г. професионален опит в областта на организирането на семинари,обучения,публични представяния и събития, свързани с изпълнението на национални,европейски или международни програми и/или проекти;минимум 5 г. управленски опит в публичния или частния сектор или ръководител на екип, изпълнил поне една поръчка с предмет, сходен на настоящата обществена поръчка. - Експерт организиране събития – 2 бр.,висше образование със степен “бакалавър”-социални, стопански и правни науки;професионален опит-минимум 3 г. опит в областта на организиране и провеждане на събития.- Експерт логистика – 1 бр.,висше образование с обр.-квалификационна степен „магистър”- социални, стопански и правни науки, технически умения за работа с Интернет и офис техника, минимум 3 години професионален опит в областта на логистиката и туризма и опит в логистиката на поне 3 събития, във всяко от които са участвали най-малко 50 човека. Сътрудник Логистика – 2 бр.,владеене мин. на англйски ез.;минимум 1 година практически опит в упражняването на езика, през последните 3 години; -професионален опит - минимум 3 години опит в сферата на туризма или логистиката и опит в логистика на поне 3 събития, във всяко от които участват най-малко 30 човека;технически умения: работа с Интернет приложения, работа с офис техника.Експерт IT специалист – 1 бр.,висше образование в областта на информационните технологии, компютърни системи с образователно-квалификационна степен „магистър” – минимум 3 години по придобитото образование, както и опит в организирането на уеб-стрийминг.Експерт IT специалист – 1 бр,висше образование в областта на инф. технологии и компютърни системи,образ.квалиф. степен „бакалавър” ;минимум 3 години опит в областта на инф. системи и технологии и опит в създаването на софтуер.Ключов експерт - да има минимум бакалавърска степен по една от специалностите: филмово и и телевизионно операторство, филмов и тв монтаж, реклама, анимация, драматургия или продуцентство; опит в производството на аудиовизуални произведения. Приемат се и еквиваленти на дипломите, ако са издадени в чужбина.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Техническа оценка (Подпоказатели:Организация и план за изпълнение на дейностите – максимален брой точки - 45;Управление на риска – максимален брой точки - 10;Функционалност и адекватност на изпълнението – максимален брой точки - 45.; тежест: 70
Показател: Финансова оценка ; тежест: 30
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2014/S 045 - 075472 от 05.03.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
16.06.2014 г.  Час: 17:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
26.06.2014 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 27.06.2014 г.  Час: 14:00
Място

гр. София, Министерство на образованието и науката

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Лицата визирани в чл. 68, ал.3 от ЗОП

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

финансирането ще бъде от бюджета на МОН и от бюджетите на съоответните проекти

VI.3) Допълнителна информация

Документацията е безплатна и общодостъпна на www.mon.bg, рубрика "Профил на купувача", СПИСЪК НА ОБЩЕСТВЕНИТЕ ПОРЪЧКИ ПРЕЗ 2014 г. - http://www.mon.bg/?go=page&pageId=11&subpageId=71

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

МОН, бул. "Княз Дондуков" 2А, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217662

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

31.05.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ