Версия за печат

00145-2014-0011

BG-Хасково: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 1210825210212

Национален осигурителен институт - Териториално поделение - Хасково, ул."Георги Кирков" № 30, За: Йорданка Иванова, Република България 6300, Хасково, Тел.: 038 607190, E-mail: jordanka.ivanova@haskovo.nssi.bg, Факс: 038 607140

Място/места за контакт: ТП на НОИ - Хасково

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.noi.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.noi.bg/aboutbg/buyer/currentbuyer/279-has.

Електронен достъп до информация: http://www.noi.bg/aboutbg/buyer/currentbuyer/279-has.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: Управлява държавното обществено осигуряване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

"Доставка на оригинални консумативи и подлежащи на износване модули за принтери, мултифункционални устройства, копирни машини и факс апарати, абонаментно-техническо поддържане, ремонт и профилактика на извънгаранционната компютърна и офис техника и осигуряване на резервни части за абонираните машини."

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
- гр.Хасково, ул."Георги Кирков" № 30; - гр.Димитровград, бул."Г.С.Раковски" № 13, западен вход, етаж четвърти - гр.Харманли, бул."България" № 4, ет.3; - гр.Свиленград, бул."България" №137, ет.3, стая 85; - гр.Ивайловград, бул."Г.Димитров" № 47, ет.3; - гр.Тополовград, ул."Иван Вазов" № 2, ет.2;
Код NUTS: BG422
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

"Доставка на оригинални консумативи и подлежащи на износване модули за принтери, мултифункционални устройства, копирни машини и факс апарати, абонаментно-техническо поддържане, ремонт и профилактика на извънгаранционната компютърна и офис техника и осигуряване на резервни части за абонираните машини", включваща: - Периодични доставки на нови, оригинални /нерециклирани/ консумативи и подлежащи на износване модули по заявка на възложителя за копирна и принтерна техника, съгласно техническата спецификация. - Абонаментно техническо поддържане, профилактични прегледи по предварителна заявка на възложителя, ремонт, монтаж и осигуряване на резервни части за техниката, предмет на обществената поръчка, съгласно техническата спецификация.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30124000, 30125100, 50310000

Описание:

Части и аксесоари за офис техника
Касети с тонер
Услуги по поддържане и ремонт на канцеларска техника

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
17625 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 035 - 057014 от 19.02.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 11 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

15.04.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Специализирани бизнес системи"АД ЕИК 121814067, кв.Подуяне, ул."Бесарабия" № 24, Република България 1517, София, Тел.: 02 91945, E-mail: sbs@sbs.bg, Факс: 02 9455959

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 17625 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 17625 BGN без ДДС
Брой месеци: 12
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

31.05.2014 г.