Версия за печат

00026-2014-0016

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национална Електрическа Компания ЕАД, ул. "Веслец" №5, За: Бойко Янев - по технически въпроси, тел. 02 9263505; Борислав Александров - по документацията, тел. 02 9263530, РБългария 1040, София, Тел.: 02 9263530, E-mail: balexandrov@nek.bg, Факс: 02 9801971

Място/места за контакт: Управление "Обществени поръчки и договори"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nek.bg.

Адрес на профила на купувача: www.nek.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на „Мобилен анализатор за „of-line“ анализ на разтворени в трансформаторно масло газове и газове от газово реле на трансформатор“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр. Пловдив
Код NUTS: BG421
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка на „Мобилен анализатор за „of-line“ анализ на разтворени в трансформаторно масло газове и газове от газово реле на трансформатор“, Реф. № 14 ИП–В50А021

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

38432100

Описание:

Газови анализатори

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно изискванията на документацията.

Прогнозна стойност без ДДС
90000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

90


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Видът на гаранцията – парична сума или банкова гаранция, се определя от участника. Участниците представят гаранция за участие в откритата процедура в размер на 800 (осемстотин) лева. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 % (три на сто) от стойността на договора. Видът на гаранцията – парична сума или банкова гаранция се избира от участника.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Собствено финансиране. Съгласно условията, посочени в проекта на договора.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на документите за подбор, подписан от участника. 2. Удостоверение за актуално състояние или единен идентификационен код – за българско юридическо лице, документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, а когато участникът е физическо лице – копие от документ за самоличност. 3. При участници обединения - Договор/споразумение или друг документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващия. Документът следва да включва: задължение за лицата в обединението (съдружници, партньори) за солидарна отговорност при изпълнението на поръчката; задължение, че обединението няма да бъде прекратено преди изпълнението на поръчката, включително през периода на гаранционната отговорност; съгласие на всички лица (съдружници, партньори), че представляващият обединението задължава всеки един от участващите в обединението във връзка с участието в настоящата процедура и при изпълнението на поръчката. 4. Документ за внесена гаранция за участие – оригинална банкова гаранция по образеца от документацията или заверено копие от платежно нареждане. 5. Копие от документ за закупена документация за участие. 6. Декларация, подписана от законния представител на участника, както и от прокурист/и и всички членове на управителния и надзорен съвет на участника, а в случай, че членовете са юридически лица – от техните представители и членове в съответния управителен орган, че не са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП (попълнена съгласно образеца от документацията за участие). 7. Декларация за страна на произход и производител на стоката. Посочва се производителя и държавата на производителя. 8. Надлежно оформен от производителя документ, даващ разрешение за продажба/дистрибуция на стоката, предмет на поръчката. Представя се в случай, че участникът не е производител. 9. Пълномощно (оригинал или нотариално заверено копие) в случай, че офертата е подписана от лице, което няма представителна власт. 10. Декларация за приемане на условията в проекта на договор – оригинал. 11. Данни за лицето, което прави предложението – справка за административни сведения съгласно образеца от документацията за участие – оригинал. 12. Декларация за участие на подизпълнител/и съгласно образеца от документацията за участие. 13. Декларация за съгласие за участие от подизпълнител съгласно образеца от документацията за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Копие от годишния финансов отчет за предходната година или някоя от съставните му части, когато публикуването им се допуска от законодателството на страната, в която участникът е установен. Информация за оборота на стоките, които са предмет на поръчката, за последните три години.

ІІІ.2.3) Технически възможности

1.8.1. Списък на основните договори за доставки, сходни с предмета на поръчката, изпълнени от участника през последните три години, включително стойностите, датите и получателите. Участникът следва да представи минимум 1 и не повече от 3 препоръки за добро изпълнение от възложители, посочени в списъка; Заверено копие от валиден сертификат ISO 9001:2008 за участника и Производителя на предлаганите стоки или еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, или доказателства за въведени от участника еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, като всяко едно представено доказателство по тази точка следва да е с предметен обхват, отговарящ на предмета на поръчката.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

14 ИП–В50А021

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
11.07.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
12 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията може да се закупува или получава всеки работен ден от 9:00 до 11:00 ч. и от 15:30 до 17:00 ч. в ЦУ на НЕК ЕАД от управление “Обществени поръчки“, след заплащането й в брой в касата на ЦУ на НЕК ЕАД, ул.”Веслец” № 5 или след банков превод по сметка на НЕК ЕАД в “ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ” АД. Банкова сметка в лева: BG07BРВІ79421087792201, BIC: BРBІBGSF

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
21.07.2014 г.  Час: 12:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 21.07.2014 г.  Час: 14:00
Място

Цу на НЕК ЕАД, ул. "Веслец" № 5, гр. София

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Банкова сметка на НЕК ЕАД - “ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ” АД. Банкова сметка в лева: BG07BРВІ79421087792201, BIC: BРBІBGSF

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.05.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ