Версия за печат

02711-2014-0078

BG-гр. Тервел: 02 - Услуги на сухопътния транспорт, вкл. услуги с бронирани автомобили и куриерски услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ТП "ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО ТЕРВЕЛ" към ДП" СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ" Шумен, обл. Добрич, общ. Тервел, гр. Тервел, ул. Св.Св. Кирил и Методий № 10, За: инж. Димчо Стефанов- зам. Директор, Република България 9450, гр. Тервел, Тел.: 05751 2271, E-mail: dgs.tervel@dpshumen.bg, Факс: 05751 2024

Място/места за контакт: ТП "ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО ТЕРВЕЛ" към ДП" СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ" Шумен

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://dpshumen.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://dpshumen.bg/.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: ловно и горско стопанствоДруго (моля пояснете): ловно и горско стопанство

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Извършване на транспортни услуги за превоз на спомагателни работници за извършване на дейности по маркиране на ЛФ за 2015г., отглеждане на млади насаждения, подпомагане на естественото възобновяване в ДГТ на територията на ТП "Държавно ловно стопанство Тервел” при „СИДП” ДП Шумен за 2014г.”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 2
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Място на изпълнение: територията на ТП „ Държавно ловно стопанство Тервел”, вкл. и държавни горски територии на територията на ТП „ Държавно ловно стопанство Тервел
Код NUTS: BG33
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

І. ПРЕДМЕТ НА ДОГОВОРА Чл.1.(1). Изпълнителят се задължава да извършва транспортни услуги за превоз на спомагателни работници за извършване на дейности по маркиране на ЛФ за 2015г., отглеждане на млади насаждения, подпомагане на естественото възобновяване в ДГТ на територията на ТП "Държавно ловно стопанство Тервел” при „СИДП” ДП Шумен за 2014г.” при прогнозно разстояние на ден – 60км., а Възложителят заплаща цената им. (2). За краткост предмета на настоящия договор /ал.1/ ще се нарича "услуги". Мястото на изпълнение на услугата- територията на ТП „ Държавно ловно стопанство Тервел”, вкл. и държавни горски територии на територията на ТП „ Държавно ловно стопанство Тервел”. (3) Прогнозната стойност за услугите по договора не е задължителна за усвояване и зависи изцяло от нуждите на Възложителя. (4) Услугите, предмет на поръчката ще се извършват след изрично възлагане от страна на Възложителя. Заявката ще се извършва по електронен път по реда и условията на Закона за електронния документ и електронния подпис. Потвърждаване за получаването на електронно изявление от страна на Изпълнителя не е необходимо, за да се смята, че е получено от адресата. (5) Изпълнението на услугите ще се извършва в работни дни според възникналата необходимост и при изрично възлагане по заявка от страна на ТП „ДЛС Тервел”, в рамките на определеният максимален прогнозен финансов ресурс за 2014г., определен от Възложителя. (6). Услугите предмет на поръчката ще се извършват по маршрут определен от Възложителя, в т.ч. по асфалтираните пътища от I - IV категория от РПМ и/или по такива, които се намират в/около горите и земеделските земи, като е възможно около 30% от транспортната услуга да се извършва по черни пътища, чакълирани пътища и т.н.. (7) Изпълнението на услугите ще се извършва до обекти намиращи се на територията на ТП ДЛС Тервел със следните превозни средства: УАЗ 2206 с рег.№ ТХ 7038 СХ, Мерцедес 515ЦДИ с рег. № ТХ 9001 ХС, Сетра С 315 ГТ с рег.№ ТХ9919 ХС, Сетра С 215 с рег. Тх 8140 РХ. (8). Дейностите по чл.1, ал.1 от настоящия договор ще се извършват с МПС и от служители на превозвача (9) Транспортирането на работниците от отправната точка и връщането им ще бъде съгласно заявеното в нарочна заявка от Възложителя време; (10) Уговорените в този договор условия се прилагат автоматично за всяка заявка. ІІ. СРОКОВЕ Чл. 2. Срок за изпълнение на договора: (1). Краен срок за изпълнение на услугата – 30.12.2014г. (2). Краен срок на договора - 31.01.2015г.. ІІІ. ЦЕНИ И ПЛАЩАНИЯ Чл. 3. Прогнозната стойност на настоящия договор е в размер на 4000.00лв. ( четири хиляди лева) без вкл. ДДС при единична цена за лв./км. в размер на 1.00лв./км. ( един лев)без вкл. ДДС. (1). За стойността на всяка извършена услуга се издава фактура, в която се вписват дата на пътуване, маршрут, брой превозени пътници и цена, образувана от пропътувани километри умножена по предложената от участника цена за лв/км. (1.00лв./км.). (2). В цената са включени всички разходи по изпълнението на услугата. (3). Заплащането на услугите ще се извърши от Възложителя по банков път по сметка на Изпълнителя в срок от 15 (петнадесет) календарни дни от датата на издаване на данъчна фактура за услугата. Данъчна фактура се издава след съставяне на двустранен- приемо-предавателен протокол за извършената услуга (4). Основание за плащане е издадена от Изпълнителя - данъчна фактура.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

60100000

Описание:

Пътни транспортни услуги


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
4000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

02711-2014-0078

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 596377 от 31.03.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 038-ВДД-028 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Извършване на транспортни услуги за превоз на спомагателни работници за извършване на дейности по маркиране на ЛФ за 2015г., отглеждане на млади насаждения, подпомагане на естественото възобновяване в ДГТ на територията на ТП "Държавно ловно стопанство Тервел” при „СИДП” ДП Шумен за 2014г.”
V.1) Дата на сключване договора
28.05.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
16.05.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ООД"Немо Транс" с ЕИК 124134667, обл.Добрич,общ.Тервел ,ул."Захари Зограф "№ 59, Република България 9450, гр.Тервел, Тел.: 05751 2131, E-mail: nemo_trans@abv.bg, Факс: 05751 2484

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 4000 BGN без ДДС
В Брой месеци 8
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Настоящата поръчка е проведена и възложена съобразно реда посочен в чл.64, ал.3 от ЗОП- документацията е публично достъпна по партидата на Възложителя 02711 в сайта на АОП и в сайта на СИДП " ДП гр. Шумен - с адрес http://dpshumen.bg/ - раздел " профил на купувача"

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 и сл. от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

30.05.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор