00115-2014-0011
Технически редакции | ||
30.05.2014 13:33 ч. : | 30/05/2014 13:24 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
30.05.2014 13:33 ч. : | 30/05/2014 13:24 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-гр. Русе: 13 - Рекламни услуги
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Русе, пл. "Свобода" № 6, За: Синан Мехмед, началник отдел "Екология", тел. 082 881 784; Павлина Атанасова, главен инспектор отдел "Екология", тел. 082 881693; Моника Петрова - младши експерт отдел "Обществени поръчки", тел. 082 881 710., България 7000, гр. Русе, Тел.: 082 881635, E-mail: mayor@ruse-bg.eu, Факс: 082 834413
Място/места за контакт: отдел "Екология"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.ruse-bg.eu/.
Адрес на профила на купувача: http://www.ruse-bg.eu/.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:
Община Русе, пл."Свобода" -6, За: Ваня Попова, България 7000, Русе, Тел.: 082 881635
Място/места за контакт: Информационен център, гише "Търговия, транспорт и обществени поръчки"Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
Община Русе, пл."Свобода" -6, За: Ваня Попова, България 7000, Русе, Тел.: 082 881635
Място/места за контакт: Информационен център, гише "Търговия, транспорт и обществени поръчки"Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Дейности по публичност и информация на проект „Закриване и рекултивация на общинско депо за битови отпадъци на територията на община Русе””
Възлагане на обществена поръчка
Предметът на поръчката включва изработване на билбордове, постоянни обяснителни табели, брошури, банери и покани за публичното откриване на обекта, популяризиращи изграждането на обект „Закриване и рекултивация на съществуващо общинско депо за битови отпадъци на територията на община Русе”. С цел огласяване на мероприятията по изграждането на обект „Закриване и рекултивация на съществуващо общинско депо за битови отпадъци на територията на община Русе” е необходимо да се подготвят рекламни материали. Мерките за публичност имат за цел: Да повишат обществената осведоменост по отношение на съфинансирането на проекта по ОПОС; Да информират широката общественост за ролята, която играе Европейският съюз съвместно с държавите–членки при отпускането на помощта и за резултатите от нея; Да гарантират прозрачност в процеса на усвояване на европейските фондове и изпълнението на финансираните проекти; Да информират за източника на европейско съфинансиране – наименование на фонда (Европейски фонд за регионално развитие или Кохезионен фонд). Описание на рекламните материали и дейностите по информация и публичност: Изработка, доставка и монтаж на билбордове с размери 3 м х 4 м – 3 броя; Изработка, доставка и монтаж на постоянни обяснителни табели с размер 0,7 х 1,00 м – 3 броя; Предпечатна подготовка и печат на печатни информационни материали (брошури) - тройно сгъваема, двустранна, пълноцветна, формат А4 – 1 000 бр.; Изработване на информационни банери (транспаратни) – 3 бр. подвижни банери с размери 1,00 х 3,00 метра за визуализация на събитията за публичност и информация, които ще бъдат поставени при провеждане на пресконференции; Отпечатване на 50 бр. покани за публичното откриване на обекта. Рекламните материали (билбордове, постоянни обяснителни табели, банери, брошури) трябва да отговарят на изискванията на Насоки за информация и публичност на проекти, финансирани по Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.”, разработени от УО на ОПОС, юли 2011 г.
79341000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Изработка, доставка и монтаж на билбордове с размери 3 м х 4 м – 3 броя; Изработка, доставка и монтаж на постоянни обяснителни табели с размер 0,7 х 1,00 м – 3 броя; Предпечатна подготовка и печат на печатни информационни материали (брошури) - тройно сгъваема, двустранна, пълноцветна, формат А4 – 1 000 бр.; Изработване на информационни банери (транспаратни) – 3 бр. подвижни банери с размери 1,00 х 3,00 метра за визуализация на събитията за публичност и информация, които ще бъдат поставени при провеждане на пресконференции; Отпечатване на 50 бр. покани за публичното откриване на обекта •Билбордове – 3 бр. •Постоянни обяснителни табели – 3 бр. •Брошури – 1 000 бр. •Банери – 3 бр. •Покани – 50 бр
НЕ
24
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие е в размер на 125 (сто двадесет и пет) лева. Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от (три на сто) от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка. Задължение за представяне на гаранция за изпълнение възниква само за участника, определен за изпълнител на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение има обезпечителна и обезщетителна функция: от една страна, цели да стимулира изпълнителя към точно и качествено изпълнение на задълженията му по договора за обществена поръчка, а от друга страна - да послужи като обезщетение при недобросъвестно поведение от негова страна Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Когато участник в процедурата е обединение от правни субекти, което не е юридическо лице, в документа за внесена гаранция или банковата гаранция следва да е отразено, че тя се внася от цялото обединение и ползва всички участници в обединението, а не само идентификация на единия от тях. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение, се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълнителя.
Възложителят определя следният начин на плащане - Цената за изпълнение на услугата се заплаща по банков път по посочена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ банкова сметка в 30 (тридесет) дневен срок след изпълнение на всяка отделна дейност и представяне от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на оригинална фактура за дължимата сума.
Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. В случай, че участникът участва като обединение/или консорциум/, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението /или консорциума/ подписват документ - споразумение или договор, който следва да бъде с нотариална заверка на подписите. Документът трябва да бъде представен от Участника в оригинал или нотариално заверено копие. Документът трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: Всички членове на обединението/ консорциума са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора; Е определен представляващият обединението/ консорциума, който е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/ консорциума. Допуска се повече от едно лице да представляват обединението заедно и поотделно; Представляващият обединението/ консорциума е упълномощен да представи офертата от името и за сметка на обединението и да сключи договор с възложителя; Срокът на обединението е най-малко за времето, за което поръчката ще бъде изпълнена; Всички членове на обединението/ консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; Разпределение на дейностите от предмета на поръчката между участниците в обединението, както и ресурсите, с които ще участва всеки един от тях. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата.
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Посочената цена за закупуване на документацията в размер на 6 лв, е с ДДС. Документацията за участие може да бъде получена в Община Русе - на адрес: гр. Русе, пл. „Свобода” 6, "Център за информационно и административно обслужване"" всеки работен ден от 08:00 до 12:00 часа и от 13:00 до 17:00 часа до 7 дни преди изтичане на срока за получаване на офертите. Лицата имат право да разгледат документацията преди да я закупят. Предварителният преглед на документацията се извършва в сградата на Община Русе, адрес: гр Русе - на адрес: гр. Русе, пл. „Свобода” 6, Информационен център на гише „Търговия и транспорт” всеки работен ден от 09:00 до 12:00 часа и от 13:00 до 17:00 часа Документация за участие се предоставя след представяне на платежен документ, удостоверяващ, че същата е заплатена по бюджетна сметка на Община Русе: Банка: „Инвестбанк” АД, BIC: BG 96 IORT 7378400080000, IBAN: IORT BGSF На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП, от датата на публикуването на обявлението се предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на следния интернет адрес на Община Русе (посочен и в обявлението за откриване на процедурата): http://www.ruse-bg.eu/Община Русе/Обществени поръчки
Български
90
В сградата на Община Русе - гр. Русе - 7000, пл. "Свобода" № 6
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, чиито оферти са приети и регистрирани, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Представител на участник се допуска след представяне на документ за самоличност и съответно изрично пълномощно (извън случаите на законно представителство по силата на документите за регистрация). Присъстващите представители се подписват в изготвен от комисията списък, удостоверяващ тяхното присъствие, приложен към протокола на комисията. Комисията ще обяви писмено до участниците датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
Обществената поръчка се възлага по проект „…„Закриване и рекултивация на общинско депо за битови отпадъци на територията на община Русе”””, осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Околна среда” 2007 – 2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие.
І. Продължение от раздел ІІІ.2.1. от настоящото обявление - 9. Документ за внесена гаранция за участие – екземпляр на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие 10. Декларация за приемане на условията в проекта на договора; 11. Документ за закупена документация за участие; плик № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката” - 1. Техническо предложение, съглсно чл. 56, ал. 1, т. 7 от ЗОП; 2. Срок за изпълнение на услугите, предмет на поръчката, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 9 от ЗОП; плик № 3 „Предлагана цена”, съгласно чл. 57, ал. 3 от ЗОП - ценово предложение, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 10 от ЗОП. ІІ. На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП, срокът за получаване на офертите от 40 дни се намалява със седем, тъй като обявлението се изпраща по електронен път, и с още пет дни, тъй като от датата на публикуване на обявлението в електронен вид възложителят предоставя пълен достъп по електроне път до документацията за участиев процедурата на интернет страницата на възложителя, посочена в раздел ІV.3.3. от настоящото обявление, а именно: http://www.ruse-bg.eu.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.
30.05.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ