Версия за печат

00115-2014-0011

BG-гр. Русе: 13 - Рекламни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Русе, пл. "Свобода" № 6, За: Синан Мехмед, началник отдел "Екология", тел. 082 881 784; Павлина Атанасова, главен инспектор отдел "Екология", тел. 082 881693; Моника Петрова - младши експерт отдел "Обществени поръчки", тел. 082 881 710., България 7000, гр. Русе, Тел.: 082 881635, E-mail: mayor@ruse-bg.eu, Факс: 082 834413

Място/места за контакт: отдел "Екология"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.ruse-bg.eu/.

Адрес на профила на купувача: http://www.ruse-bg.eu/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Община Русе, пл."Свобода" -6, За: Ваня Попова, България 7000, Русе, Тел.: 082 881635

Място/места за контакт: Информационен център, гише "Търговия, транспорт и обществени поръчки"

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Русе, пл."Свобода" -6, За: Ваня Попова, България 7000, Русе, Тел.: 082 881635

Място/места за контакт: Информационен център, гише "Търговия, транспорт и обществени поръчки"

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Дейности по публичност и информация на проект „Закриване и рекултивация на общинско депо за битови отпадъци на територията на община Русе””

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 13
Място на изпълнение: на територията на Община Русе
Код NUTS: BG323
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предметът на поръчката включва изработване на билбордове, постоянни обяснителни табели, брошури, банери и покани за публичното откриване на обекта, популяризиращи изграждането на обект „Закриване и рекултивация на съществуващо общинско депо за битови отпадъци на територията на община Русе”. С цел огласяване на мероприятията по изграждането на обект „Закриване и рекултивация на съществуващо общинско депо за битови отпадъци на територията на община Русе” е необходимо да се подготвят рекламни материали. Мерките за публичност имат за цел: Да повишат обществената осведоменост по отношение на съфинансирането на проекта по ОПОС; Да информират широката общественост за ролята, която играе Европейският съюз съвместно с държавите–членки при отпускането на помощта и за резултатите от нея; Да гарантират прозрачност в процеса на усвояване на европейските фондове и изпълнението на финансираните проекти; Да информират за източника на европейско съфинансиране – наименование на фонда (Европейски фонд за регионално развитие или Кохезионен фонд). Описание на рекламните материали и дейностите по информация и публичност: Изработка, доставка и монтаж на билбордове с размери 3 м х 4 м – 3 броя; Изработка, доставка и монтаж на постоянни обяснителни табели с размер 0,7 х 1,00 м – 3 броя; Предпечатна подготовка и печат на печатни информационни материали (брошури) - тройно сгъваема, двустранна, пълноцветна, формат А4 – 1 000 бр.; Изработване на информационни банери (транспаратни) – 3 бр. подвижни банери с размери 1,00 х 3,00 метра за визуализация на събитията за публичност и информация, които ще бъдат поставени при провеждане на пресконференции; Отпечатване на 50 бр. покани за публичното откриване на обекта. Рекламните материали (билбордове, постоянни обяснителни табели, банери, брошури) трябва да отговарят на изискванията на Насоки за информация и публичност на проекти, финансирани по Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.”, разработени от УО на ОПОС, юли 2011 г.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79341000

Описание:

Рекламни услуги

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Изработка, доставка и монтаж на билбордове с размери 3 м х 4 м – 3 броя; Изработка, доставка и монтаж на постоянни обяснителни табели с размер 0,7 х 1,00 м – 3 броя; Предпечатна подготовка и печат на печатни информационни материали (брошури) - тройно сгъваема, двустранна, пълноцветна, формат А4 – 1 000 бр.; Изработване на информационни банери (транспаратни) – 3 бр. подвижни банери с размери 1,00 х 3,00 метра за визуализация на събитията за публичност и информация, които ще бъдат поставени при провеждане на пресконференции; Отпечатване на 50 бр. покани за публичното откриване на обекта •Билбордове – 3 бр. •Постоянни обяснителни табели – 3 бр. •Брошури – 1 000 бр. •Банери – 3 бр. •Покани – 50 бр

Прогнозна стойност без ДДС
12550 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 125 (сто двадесет и пет) лева. Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от (три на сто) от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка. Задължение за представяне на гаранция за изпълнение възниква само за участника, определен за изпълнител на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение има обезпечителна и обезщетителна функция: от една страна, цели да стимулира изпълнителя към точно и качествено изпълнение на задълженията му по договора за обществена поръчка, а от друга страна - да послужи като обезщетение при недобросъвестно поведение от негова страна Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Когато участник в процедурата е обединение от правни субекти, което не е юридическо лице, в документа за внесена гаранция или банковата гаранция следва да е отразено, че тя се внася от цялото обединение и ползва всички участници в обединението, а не само идентификация на единия от тях. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение, се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълнителя.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Възложителят определя следният начин на плащане - Цената за изпълнение на услугата се заплаща по банков път по посочена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ банкова сметка в 30 (тридесет) дневен срок след изпълнение на всяка отделна дейност и представяне от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на оригинална фактура за дължимата сума.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. В случай, че участникът участва като обединение/или консорциум/, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението /или консорциума/ подписват документ - споразумение или договор, който следва да бъде с нотариална заверка на подписите. Документът трябва да бъде представен от Участника в оригинал или нотариално заверено копие. Документът трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: Всички членове на обединението/ консорциума са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора; Е определен представляващият обединението/ консорциума, който е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/ консорциума. Допуска се повече от едно лице да представляват обединението заедно и поотделно; Представляващият обединението/ консорциума е упълномощен да представи офертата от името и за сметка на обединението и да сключи договор с възложителя; Срокът на обединението е най-малко за времето, за което поръчката ще бъде изпълнена; Всички членове на обединението/ консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; Разпределение на дейностите от предмета на поръчката между участниците в обединението, както и ресурсите, с които ще участва всеки един от тях. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на изискванията, регламентирани от Закона за обществени поръчки и обявените от Възложителя изисквания в настоящата документация и обявлението за обществената поръчка. Всеки участник може да представи само една оферта. Едно и също физическо или юридическо лице участник в процедурата може да участва само в едно обединение. Лице, което участва в обединение или е дало съгласието си и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелно оферта. Не може да участва във възлагането на обществената поръчка лице, съответно Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а" до "д", т. 2 и 3 и ал. 5 от ЗОП, както и някое от следните обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП: 1. е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 2. е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност, свързана с предмета на възлаганата обществена поръчка, съгласно законодателството на държвата, в която е извършено нарушението; 3. е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; 4. има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от ДОПК към държвата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен; 5. има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години; 6. е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства: 1. не е представен някой от необходимите документи по чл. 56 от Закона за обществените поръчки, описани в документацията; 2. за когото са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а" до "д", т. 2 и т. 3, ал. 5 и посочените в настоящия раздел обстоятелства по чл.47, ал. 2 от ЗОП. Всяка оферта трябва да съдържа три отделни запечатани, непрозрачни и надписани плика, поставени в един общ запечатан, непрозрачен и надписан плик, както следва: Плик №1 с надпис: „Документи за подбор” - 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 2. Оферта; 3. Копие на документ за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; 4. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация); 5. Документ - договор или споразумение за създаване на обединение, подписан от лицата, включени в обединението, когато участник в процедурата е обединение/консорциум, което не е юридическо лице, в който задължително се посочва представляващия; 6. декл. по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП; 7. доказ. за иконом. и фин. състояние и техн. възможности и квалификация; 8. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП; продължава в раздел VІ.3. "Допълнителна информация" от настоящото обявление
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Декларацията, съдържаща информация (таблица първа) за общ оборот за последните три (2013, 2012 и 2011 г.) години, придружена от баланси и отчети за приходите и разходите за посочените три (2013, 2012 и 2011 г.) години. Прилагането на баланси и отчети за приходите и разходите не се изисква, когато същите са вписани в Търговския регистър. 2. Декларация, съдържаща информация за оборота (таблица втора) от предоставянето на услуги, които са предмет на поръчката, за последните три (2013, 2012 и 2011 г.) години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. При участие на обединение, което не е юридическо лице, посочените в настоящия раздел документи се представят за участника в обединението, чрез когото обединението доказва съответствието си с поставените минимални изисквания. При посочване участието на подизпълнител, посочените в настоящия раздел документи се представят за всеки от подизпълнителите.
Минимални изисквания: 1. Реализирал общ оборот за последните три (2013, 2012 и 2011 г.) години в размер не по-малко от 25 100 (двадесет и пет хиляди и сто) лева; 2. Реализирал оборот от предоставянето на услуги, които са предмет на поръчката, общо за предходните три (2013, 2012 и 2011 г.) години в размер на не по-малко от 12 550 (дванадесет хиляди петстотин и петдесет) лева лева; Под „предоставянето на услуги, които са предмет на поръчката” следва да се разбира услуги по провеждане на медийни кампании и/или осигуряване на публикации в медиите и/или услуги за изработване на информационни и/или рекламни материали, организация на събития – пресконференции, представяния или други събития в маркетинга и рекламата. Същите могат да са групирани в един договор или самостоятелно изпълнени в отделни договори. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията за оборот се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, съгласно чл. 25, ал. 8 от ЗОП. При посочване на участие с ползване на подизпълнители, изискването за оборот се отнася за подизпълнителите, съобразно вида и дела на тяхното участие, съгласно чл. 56, ал. 2 от ЗОП
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Декларация, съдържаща списък на изпълнените от участника договори през последните три (2013, 2012 и 2011 г.) години за услуги, които са предмет на поръчката. Всеки договор, посочен в декларацията трябва да бъде придружен от препоръка за добро изпълнение. Всяка препоръка следва да съдържа информация за възложителя, получателя, предмета на договора, неговата стойност, дата на сключване и изпълнение, както и информация дали участникът е реализирал добросъвестно договорните си задължения. Не се допуска представянето на препоръки за договори, които не са посочени в декларацията; 2. Декларация, съдържаща списък на техническото оборудване, което участникът ще осигури за изпълнение предмета на поръчката – дигитална офсетова печатна машина, както и описание на оборудването за изпълнение на довършителните операции за изпълнение предмета на заверено от участника; 3. Копие на сертификат, издаден на името на участника от акредитирани лица за управление на качеството БДС ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват на дейност по предмета на поръчката. В случай, че сертификацията изтича в хода на процедура или по време на действие на договора, участникът трябва да представи декларация, че ще подаде документи пред сертифициращите органи в съответния срок от поръчката. При участие на обединение, което не е юридическо лице, посочените в настоящия раздел документи се представят за участника в обединението, чрез когото обединението доказва съответствието си с поставените минимални изисквания. При посочване участието на подизпълнител, посочените в настоящия раздел документи се представят за всеки от подизпълнителите.
Минимални изисквания: Участникът, да има изпълнени през последните три (2013, 2012 и 2011 г.) години най-малко два договора за предоставяне на услуги, които са предмет на поръчката (услуги по провеждане на медийни кампании и/или осигуряване на публикации в медиите и/или услуги за изработване на информационни и/или рекламни материали, организация на събития – пресконференции, представяния или други събития в маркетинга и рекламата); 2. Участникът да осигури дигитална офсетова печатна машина и оборудване за изпълнение на довършителни операции, свързани с производството на печатни материали, част от предмета на обществената поръчка. 3. Участникът трябва да има внедрена система за контрол на качеството БДС ISO 9001:2008 или еквивалент, с предметен обхват, аналогичен на предмета на поръчката. Забележка: При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията за технически възможности и/или квалификация се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изисскванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение, съгласно чл. 25, ал. 8 от ЗОП. При посочване на участие с ползване на подизпълнители, изискването за технически възможности и/или квалификация се отнася за подизпълнителите, съобразно вида и дела на тяхното участие, в съответсвие с нормата на чл. 56, ал. 2 от ЗОП.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
23.06.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Посочената цена за закупуване на документацията в размер на 6 лв, е с ДДС. Документацията за участие може да бъде получена в Община Русе - на адрес: гр. Русе, пл. „Свобода” 6, "Център за информационно и административно обслужване"" всеки работен ден от 08:00 до 12:00 часа и от 13:00 до 17:00 часа до 7 дни преди изтичане на срока за получаване на офертите. Лицата имат право да разгледат документацията преди да я закупят. Предварителният преглед на документацията се извършва в сградата на Община Русе, адрес: гр Русе - на адрес: гр. Русе, пл. „Свобода” 6, Информационен център на гише „Търговия и транспорт” всеки работен ден от 09:00 до 12:00 часа и от 13:00 до 17:00 часа Документация за участие се предоставя след представяне на платежен документ, удостоверяващ, че същата е заплатена по бюджетна сметка на Община Русе: Банка: „Инвестбанк” АД, BIC: BG 96 IORT 7378400080000, IBAN: IORT BGSF На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП, от датата на публикуването на обявлението се предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на следния интернет адрес на Община Русе (посочен и в обявлението за откриване на процедурата): http://www.ruse-bg.eu/Община Русе/Обществени поръчки

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
30.06.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 01.07.2014 г.  Час: 14:00
Място

В сградата на Община Русе - гр. Русе - 7000, пл. "Свобода" № 6

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, чиито оферти са приети и регистрирани, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Представител на участник се допуска след представяне на документ за самоличност и съответно изрично пълномощно (извън случаите на законно представителство по силата на документите за регистрация). Присъстващите представители се подписват в изготвен от комисията списък, удостоверяващ тяхното присъствие, приложен към протокола на комисията. Комисията ще обяви писмено до участниците датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Обществената поръчка се възлага по проект „…„Закриване и рекултивация на общинско депо за битови отпадъци на територията на община Русе”””, осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Околна среда” 2007 – 2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие.

VI.3) Допълнителна информация

І. Продължение от раздел ІІІ.2.1. от настоящото обявление - 9. Документ за внесена гаранция за участие – екземпляр на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие 10. Декларация за приемане на условията в проекта на договора; 11. Документ за закупена документация за участие; плик № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката” - 1. Техническо предложение, съглсно чл. 56, ал. 1, т. 7 от ЗОП; 2. Срок за изпълнение на услугите, предмет на поръчката, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 9 от ЗОП; плик № 3 „Предлагана цена”, съгласно чл. 57, ал. 3 от ЗОП - ценово предложение, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 10 от ЗОП. ІІ. На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП, срокът за получаване на офертите от 40 дни се намалява със седем, тъй като обявлението се изпраща по електронен път, и с още пет дни, тъй като от датата на публикуване на обявлението в електронен вид възложителят предоставя пълен достъп по електроне път до документацията за участиев процедурата на интернет страницата на възложителя, посочена в раздел ІV.3.3. от настоящото обявление, а именно: http://www.ruse-bg.eu.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.05.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ