Версия за печат

00012-2014-0013

BG-Попово: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Попово, ул. Ал.Стамболийски № 1, За: Нонка Колева-мл.експерт- 0608 40234; Валентин Мисирджиев- главен специалист в Дирекция ТСУ при Община Попово -0608 40229, България 7800, Попово, Тел.: 0608 40234; 0608 40229, E-mail: obstina@popovo.bg, ob_porachki@popovo.bg, Факс: 0608 40024

Място/места за контакт: стая 211

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.popovo.bg.

Адрес на профила на купувача: www.popovo.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Община Попово, ул. Ал.Стамболийски 1, За: Николета Димитрова; Иванка Димитрова; Нонка Колева, България 7800, Попово, Тел.: 0608 40235; 0608 40234

Място/места за контакт: ЦАУИ

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Попово, ул. Ал. Стамболийски 1, За: Николета Димитрова; Иванка Димитрова; Нонка Колева, България 7800, Попово, Тел.: 0608 40235; 0608 40234

Място/места за контакт: ЦАУИ

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Основен ремонт общински пътища на територията на Община Попово, по обекти и стойности, съгласно Инвестиционните програми за финансиране на капиталови разходи на община Попово за 2014 г.и 2015г.”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: община Попово
Код NUTS: BG334
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Основен ремонт общински пътища на територията на Община Попово, по обекти и стойности, съгласно Инвестиционните програми за финансиране на капиталови разходи на община Попово за 2014 г.и 2015 г.” , съгласно пълното описание и техническите спецификации.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233142, 45233200

Описание:

Работи по ремонт на пътища
Строителни работи по полагане на пътна настилка на пътища

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

„Основен ремонт общински пътища на територията на Община Попово, по обекти и стойности, съгласно Инвестиционните програми за финансиране на капиталови разходи на община Попово за 2014 г.и 2015 г.” За 2014 год. изпълнението на обществената поръчка включва : •Основен ремонт на път TGV 2134 Славяново-Баба Тонка от км.5+250 до км.5+570 •”Основен ремонт на път ТGV 1139 с.Ковачевец от км. 0+000 до км. 2+000 •Основен ремонт на път TGV 1138 Водица-Осиково от км.4+600 до км.6+000 •Основен ремонт на път TGV-3145 / ІІІ -204 Ломци-Попово / м.Маринкалъка от км.0+000 до 0+880 •Основен ремонт на път TGV 2124 Садина-Люблен-Гърчиново от км.10+700 до км.13+800 •Основен ремонт на път TGV-3126 /Ломци-Садина-Люблен-Гърчиново / откл Помощица от км.0+000 до 3+200 •Основен ремонт на път TGV 2125 Ломци-Еленово-Маково от км.0+000 до км.3+960

Прогнозна стойност без ДДС
947179.17 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

31.12.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциите, определени от възложителя с обявлението за откриване на процедурата са, както следва: Гаранция за участие в процедурата; Гаранция за изпълнение на договора. Гаранция за участие в процедурата - парична сума, преведена по банкова сметка на Община Попово или безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя. Гаранцията за участие се представя в оригинал, със срок на валидност и условия, които да отговарят на изискванията в документацията за участие. Банковата гаранция следва да бъде със срок на валидност, не по-кратък от срока на валидност на офертата, определен от възложителя в обявлението за обществена поръчка и в настоящата документация, а именно 180 (сто и осемдесет дни) считано от крайния срок за подаване на оферти. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранция. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: Банка: ОББ АД – клон Попово, BIC: UBBSBGSF, IBAN: BG75UBBS80023300135430. Размерът на гаранцията за участие е 5 000 (пет хиляди) лева. Гаранцията за участие в процедурата се задържа или усвоява по реда на чл. 61 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. Гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% от прогнозната му стойност му без ДДС - съгласно чл. 60 (1) от ЗОП може да бъде представена в една от следните форми: парична сума или банкова гаранция. Съгласно чл. 60 (2) от ЗОП кандидатът, участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. Гаранцията за изпълнение може да бъде представена като банкова гаранция - безусловна и неотменима, с условия по нея допълнително посочени в документацията за участие, като срокът на валидност на банковата гаранция за изпълнение, задължително е с два месеца по-дълъг от крайния срок за изпълнение на поръчката. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на възложителя: Банка: ОББ АД – клон Попово BIC: UBBSBGSF, IBAN: BG75UBBS80023300135430. Гаранцията трябва да е безусловна и неотменима, трябва да е със срок на валидност - 2 месеца след изтичане на срока за изпълнение на договора. След изтичане на този срок, гаранцията автоматично става невалидна, независимо дали оригиналът на гаранцията е върнат или не. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Заплащането на изпълнените работи е съгласно проекта на договор и ще се извършва след пълното им приключване, доказано със съставянето на Актове (отчети) за извършените работи, подписан тристранно от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и инвеститорския контрол и със съставянето на протокол от страните по Договора за приемането на завършени строителни работи.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице.

ІІІ.1.4) Други особени условия

В случай, че участникът участва като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението трябва да представят документ (договор, споразумение и др.) за създаване на обединението, подписан от лицата в обединението, в който да е посочен представляващият. Документът (договор, споразумение и др.) да е нотариално заверен и в него да е посочено разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите в рамките на настоящата обществена поръчка. Когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществената поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение, както и удостоверение от обслужващата банка, в което да са посочени IBAN номер на банковата сметка, BIC кода на банката и титуляра на сметката, а именно – обединението. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на обществената поръчка може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, които отговарят на предварително обявените условия. Административни изисквания към участниците съгласно ЗОП: а) Участникът да не е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за: престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс.б) Участникът да не е обявен в несъстоятелност; в) Участникът да не е в производство по ликвидация или да се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове; г) Участникът да не е в открито производство по несъстоятелност, да не е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице – да не се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително неговата дейност да не е под разпореждане на съда и участникът да не е преустановил дейността си; д)Участникът да не е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършен е) Участникът да няма задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или да няма задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен; ж) Участникът да няма наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години; з) Участникът да не е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; и) Не може да участва в процедура за възлагане на обществена поръчка участник, при който лицата по чл.47, ал. 4 от ЗОП са свързани лица по смисъла на § 1, т. 23а от Допълнителните разпоредби на ЗОП с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация;й) Участникът да не е сключил договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси; Изискуеми документи и информация: Съдържания на Плик “1” 1. Списък на всички документи, съдържащи се в офертата, подписан от участника - попълва се по образец № 1.; 2. Копие от документ за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър; 3. Административни сведения - попълва се образец № 2; 4. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата - оригиналпредставя се, когато офертата/ или някой документ от нея/ не е подписан от управляващия и представляващ участника, съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата/ упълномощен и упълномощител/, както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в процедурата/; 5. Документ за регистрация по ЗДДС - регистрация по ЗДДС, ако е регистриран (копие); 6. Декларация за запознаване с документацията за участие и за липса на възражения - образец № 8; 7.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, ал. 2, т. 2 и ал. 5, т. 1 от Закона за обществените поръчки - образец № 5; 8. Декларация относно липсата на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 3, 4, 5 и ал. 5, т. 2 от Закона за обществените поръчки - образец № 6; продължава в раздел VI.3
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Заверени копия от годишните отчети за приходите и разходите за последните 3 (три) приключени финансови години (2011 г., 2012 г., 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, подписани и подпечатани от участника на всяка страница. Ако е посочен ЕИК, кандидатът има право да се позове на чл. 23, ал. 4 от Закона за търговския регистър и да не представя доказателства за обстоятелства, вписани в търговския регистър, както и да не представя актове, обявени в търговския регистър. В тези случаи в списъка на документите се посочва „не се прилага, съгласно чл. 23, ал. 4 от ЗТР.” 2.Информация за общия оборот и за оборота от строителството, сходно или идентично с предмета на настоящата поръчка за последните три години (2011г., 2012г., 2013г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си - образец № 12. Под строителство, сходно с предмета на настоящата обществена поръчка да се разбират дейности като: Ремонт, реконструкция, рехабилитация, изграждане на пътища.
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да е реализирал минимален общ оборот, за последните 3 (три) години - (2011г., 2012г., 2013г.), в зависимост от датата на която е учреден или е започнал дейността си, сумарно в размер не по-малко от 2 000 000 лева без ДДС. 2. Участникът да е реализирал оборот от строителство, сходно с поръчката с предмет: ремонт, реконструкция, рехабилитация, изграждане на пътища, общо за последните 3 (три) години (2011 г., 2012 г., 2013 г.), в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си, сумарно в размер не по-малко от 1 500 000 лева без ДДС. В случаите, когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, минималните изисквания се отнасят за обединението като цяло. При участие на подизпълнител, минималните изисквания се прилагат в зависимост от вида и дела на тяхното участие.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Участникът представя Списък на договори за строителство, изпълнявани през последните 5 г. (2009г., 2010г., 2011г., 2012г. и 2013г.) - образец № 13, придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти и/ или фактури и/ или други документи, удостоверяващи изпълнението и стойността на сходните с предмета на поръчката дейности. 2. Участниците представят копия на сертификати: - ISO 9001:2008 за внедрена система за управление на качеството в строителството (или еквивалент); - ISO 14001:2004 за внедрена система за управление на околната среда (или еквивалент); - OHSAS 18001:2007 сертификат за внедрена система за управление на здравето и безопасността при работа (или еквивалент). 3. Участниците трябва да притежават валидна към момента на подаване на офертата застраховка за професионална отговорност - съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ. 4. Списък на лицата, на разположение на участника, за изпълнение на работите, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството - образец № 14 от документацията. 5. Заверено копие от Удостоверението за регистрация в Централния професионален регистър на строителя и валиден талон към него за изпълняване на строително - монтажни работи за строежи втора група, строежи от трета категория - строежи по чл. 137, ал. 1, т. 3, буква „а” от ЗУТ - общински пътища, улици от първостепенна улична мрежа ІІІ и ІV клас и на съоръженията към тях. При участие на чуждестранни лица, същите представят еквивалентен документ, издаден съгласно националното им законодателство. 6. Декларация за техническото оборудване, техника, машини и съоръжения, необходими за изпълнението на обществена поръчка, с които ще разполага участникът при изпълнение на обществената поръчка - образец № 16.
Минимални изисквания: 1. Изпълнени не по-малко от три договора за ремонт, реконструкция, рехабилитация, изграждане на пътища през последните 5 години (2009г., 2010г., 2011г., 2012г. и 2013г..) със сходни мащаби и обем на дейностите. В случаите когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, минималните изисквания се отнасят за обединението като цяло. При участие на подизпълнител, минималните изисквания се прилагат в зависимост от вида и дела на тяхното участие. 2. Участниците да са сертифицирани по ISO 9001:2008 - система за управление на качеството в строителството (или еквивалент); ISO 14001:2004 - система за управление на околната среда (или еквивалент); OHSAS 18001:2007 - система за управление на здравето и безопасността при работа (или еквивалент). 3. Копие от валидна към момента на подаване на офертата застраховка за професионална отговорност - съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ. 4. Инженерно-техническият екип, да отговаря на следните условия: - ръководител - строителен инженер, притежаващ образователна степен „магистър”, специалност „Пътно строителство” или еквивалент, с не по-малко от 10 години професионален опит по специалността; - помощник ръководител - притежаващ образователна степен „бакалавър”, специалност „Пътно строителство” или „Строителство и архитектура” или еквивалент с не по-малко от 5 години професионален опит по специалността; - технически ръководител - един ръководител асфалтови работи - строителен техник и / или строителен инженер с не по- малко от 5 години професионален опит; - отговорник по контрола на качеството - притежаващ съответното удостоверение и не по- малко от три години професионален опит; - координатор ЗБУТ - лице, което притежава съответното удостоверение и не по-малко от три години професионален опит. 5.Участниците трябва да имат регистрация в Централния професионален регистър на строителя за изпълняване на строително - монтажни работи за строежи втора група, строежи от трета категория - строежи по чл. 137, ал. 1, т. 3, буква „а” от ЗУТ - общински пътища, улици от първостепенна улична мрежа ІІІ и ІV клас на съоръженията към тях. 6.За изпълнение на строителните работи участниците трябва да разполагат с най-малко следното техническото оборудване, техника, машини и съоръжения, както и на оборудването за изпитване и изследване: Асфалтополагаща машина с електронно устройство – 2бр.; Двубандажен валяк за асфалтови работи над 8т – 4бр.;Двубандажен валяк за асфалтови работи до 3т –1бр.; Пневмоколесен валяк над 10т –2бр.; Автогудронатор – 2бр.; Водоноска –2бр.; Авточетка – 2бр.; Пътна фреза – 2 бр;Автогрейдер – 1бр.; Вибрационен валяк над 10т –1бр.;Челен товарач – 1бр.; Мини челен товарач – 1бр.; Комбиниран колесен багер – 1 бр.;Машина за ремонт на повърхностни повреди и по-големи пукнатини на асфалтовата настилка /Печматик/ – 1бр.; Студен рециклатор – 1бр.; Автобетоновоз – 1бр.; Машина за полагане на хоризонтална маркировка – 1бр.; Самосвали – 10бр.; Автокран над 10т – 1бр.; Машина за изливане на бетонови канавки - 1бр.; Бордова кола над 3т. –1бр.; - Моторна фугорезачка за асф. и бетонови повърхности -2бр.; Моторна виброплоча- 1 бр.; Моторна дърворезачка- 2бр.;Моторна колонокастрачка /храсторез/- 4 бр.; Моторна косачка-1 бр.;Моторна духалка-1бр.;Моторен /или пневматичен/ къртач- 1бр.; Пароструйка-1бр.;Ел.агрегат- 1бр.;Електрожен /заваръчен апарат/- 1бр.;Ръчна мот.трамбовка (жабка)- 1бр.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Т - Техническа оценка ; тежест: 60
Показател: Ц - Ценова оценка; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
23.06.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие може да бъде получена в „Центъра за административни услуги и информация” на Община Попово - на адрес: гр. Попово, ул.”Ал.Стамболийски” №1, всеки работен ден от 08:30 до 12:00 часа и от 13:00 до 16:00 часа до крайния срок за закупуване на документацията, посочен в обявлението за обществената поръчка. Цената на документацията е 10,00 (десет) лева без включен ДДС или 12,00 (дванадесет) лева с включен ДДС, като плащането трябва да бъде извършено по бюджетна сметка на Община Попово: Банка: ОББ АД – клон Попово BIC: UBBSBGSF IBAN: BG11UBBS80028413872404, код 447000 Наредител на сумата за заплащане на документацията, трябва да бъде лицето (физическо или юридическо) , което ще участва в процедурата. Плащането може да се извърши и на касата в Община Попово. Документацията може да бъде изпратена на заинтересованото лице чрез куриер за негова сметка, след изпращане на копие от платежно нареждане на факс: 0608 40024, с придружително писмо съдържащо данни за издаване на фактура и точен адрес за получаване на документацията.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
30.06.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 01.07.2014 г.  Час: 10:30
Място

общинска администрация гр. Попово, ет.1, ЦАУИ

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

9. Информация за подизпълнители по образец № 9 - Информация, съгласно образец от документацията за подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители, както и вида на работите, които ще извършват; Когато, няма да бъдат използвани подизпълнители, това се отбелязва в информацията; 10. Декларация от подизпълнителя за съгласието му да участва като такъв - образец № 10; 11. Декларация от участника, че приема да отговаря за действията и бездействията на подизпълнителя, като за свои действия - образец № 11; 12. Документ за закупена документация за участие - копие; 13. Документ за внесена гаранция за участие; 14. Декларация за приемане на условията в проекта на договор - образец № 7; 15. Проект на договор - образец № 18 - Проектът на договор се прилага; 16. Декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд - образец № 15; 17. Декларация за солидарна отговорност - образец № 17; 18. Декларация по чл. 58 от ЗОП - образец № 19; Образец № 3 - „Техническо предложение за изпълнение на поръчката”; Образец № 4 - Ценова оферта - Предлагана цена; Продължава от раздел III. 2.3. минимални изисквания: Участникът за периода на изпълнение на обществената поръчка трябва да разполага с: а/ собствена асфалтова база или наета или да има сключен рамков договор за доставка на асфалтова смес; б/ собствено кариерно стопанство или наета или концесия, или да има сключен рамков договор за доставка на инертни материали.в/ строителна лаборатория - собствена или наета или да има сключен рамков договор за ползване на строителна лаборатория. При провеждането на настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка ще се прилагат предвидените в ЗОП опростени правила -чл.14, ал.3, т.1 На основание чл.64, ал.3 от ЗОП, с цел намаляване на сроковете по чл.64, ал.1 от ЗОП е предоставен пълен безплатен достъп по електронен път на цялата документация за участие в процедурата и същата е публикувана и може да бъде намерена на интернет адрес www.popovo.bg

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120 и последващи от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.05.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ