Версия за печат

00353-2014-0136

BG-Козлодуй: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"АЕЦ Козлодуй" ЕАД, гр. Козлодуй, обл. Враца, За: Мариана Грозданова, Република България 3321, Козлодуй, Тел.: 0973 76597, E-mail: mggrozdanova@npp.bg, Факс: 0973 72441

Място/места за контакт: Отдел "Обществени поръчки" - Управление "Търговско"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kznpp.org.

Адрес на профила на купувача: http://www.kznpp.org/index.php?lang=bg&p=actuality&p1=communally_orders.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Доставка на предварително изолирани тръби и фасонни части"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: АЕЦ Козлодуй
Код NUTS: BG313
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предметът на поръчката е "Доставка на предварително изолирани тръби и фасонни части". Общо описание: предметът на поръчката е свързан с подмяна на три амортизирани участъка от топлопреносната мрежа на гр. Козлодуй и трябва да осигури модернизиране и намаляване на топлинните загуби по топло-снабдителната система. Изисквания: участниците трябва да предложат, за всеки участък поотделно, доставка на тръби и елементи производство на сертифициран по ISO производител и отговарящи на указаните стандарти или еквиваленти международни, включително с техническо решение гарантиращо поемането на топлинните разширения и декларация относно съответствие с изискването за възможожно полагане в съществуващи канали и в льосови почви; изисква се гаранционно обслужване; доставката се приема след входящ контрол без забележки. Детайлно описание на стоката, условията и изискванията за участие и при изпълнение - в документацията за участие.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

44163000

Описание:

Тръбопроводи и принадлежности

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Тръби и елементи за топлопроводи, съгласно техническото задание в документацията за участие, за следните участъци от топло-снабдителната мрежа: Втори участък от Северна магистрала; Трети участък от Южна магистрала; Топлопровод-топлоснабдяване на ул. Ломска

Прогнозна стойност без ДДС
142877 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

3


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие: не се изисква; Гаранция за изпълнение на договора: размер - 3% от стойността на договора(без ДДС); форма - парична сума(депозит) или оригинал на банкова гаранция, (неотменяема, срок на валидност - 30 дни по-дълъг от този на договора).

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащане съгласно посоченото в проекта на договор-специфични условия - в срок до 30 /тридесет/ календарни дни след приемането на доставката, срещу представени оригинална фактура, приемно-предавателен протокол и протокол за извършен входящ контрол без забележки.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Офертата следва да включва: 1. Документи за подбор: 1.1 Оферта (образец); 1.2 Документ за регистрация на участника или единен идентификационен код, съгл. чл.23 от Закона за търговския регистър; 1.3 Документи съгласно чл.50 от ЗОП- доказателства за икономически и финансови възможности, посочени от възложителя в т.III.2.2) от това обявление; 1.4 Документи съгласно чл.51 от ЗОП- доказателства за технически възможности, посочени от възложителя в т.III.2.3) от това обявление; 1.5 Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1 и ал.5 от ЗОП (приложения в документацията за участие). Възложителят отстранява от участие в процедурата участници, за които са налице обстоятелства по чл.47, ал.1 и ал.5 от ЗОП); 1.6 Декларация за използване или неизползване на подизпълнители/и при изпълнението на поръчката; В случай, че е декларирано използване на подизпълнител се представя и декларация от подизпълнителя за съгласие да участва като такъв при изпълнение на поръчката; 1.7 Декларация за приемане на условията в проекта на договор (образец); 1.8 Информационен лист-данни за участникаподпизпълнителя (образец). Документите по т.1 се прилагат в плик 1 заедно с: документи от подизпълнител/и, документи от лица участици в обединения, в случаите когато е необходимо. 2. Предложение за изпълнение на поръчката: 2.1 Спецификация (образец) с наименование, описание/характеристики, стандарт, производител и страна на произход, др., документи и информация в съответствие с изискванията; 2.2 Срок за изпълнение на поръчката; 2.3 Гаранционен срок. Документите по т.2 се прилагат в плик 2 3. Предлагана цена: 3.1 Ценова таблица-предлагана цена(образец). Документите по т.3 се прилагат в плик 3.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

1.) Информация за общия оборот и за оборота на стоките и услугите, които са предмет на поръчката, за последните три години, в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си. 1.1.) Минимално изискване: Кандидатите да покажат общ оборот от обичайната си дейност, както да представят уверение, че имат реализиран оборот от продажби на стоките, предмет на поръчката или сходни (топлопреносни тръбопроводи и принадлежности).

ІІІ.2.3) Технически възможности

1.) Списък на основните договори за доставки, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение. 2) Сертификат по ISO 9001:2008 за съответствие на системата за управление на качеството на производителя, валиден. 1.1.) Минимално изискване: Участниците да имат опит в доставка на стоките, предмет на поръчката или подобни (подобни:(топлопреносни тръбопроводи и принадлежности)) и да го докажат с референции за изпълнени договори за доставка. Референциите/препоръките/ да са относими към договори описани в представения Списък. 1.2) Минимално изискване: Участниците да представят сертификат за производителя в уверение, че предлагат стока от производител, с въведена система за управление на качеството, сертифицирана за съответствие с посочения стандарт.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

БД модул АЕЦ Търговия Nо.27890

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
19.06.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
27.06.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 30.06.2014 г.  Час: 13:30
Място

АЕЦ Козлодуй ЕАД, Управление Търговско

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Лица с представителни функции, съгласно регистрацията на участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел имат право да присъстват при отваряне на офертите.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгл чл. 120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

"АЕЦ Козлодуй" ЕАД, Управление "Търговско", отдел "Обществени поръчки", Козлодуй, обл. Враца, Република България 3321, Козлодуй, Тел.: 0973 73230, E-mail: kkkamenova@npp.bg, Факс: 0973 76007

Интернет адрес/и:

URL: www.kznpp.org.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.05.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ