Версия за печат

00752-2014-0008

BG-София: 24 - Образователни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695235

Министерство на вътрешните работи, ул. "6-ти септември" №29, За: Сияна Вълчева, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9823653, E-mail: int.82@mvr.bg, Факс: 02 9813010

Място/места за контакт: Дирекция "Управление на собствеността и социални дейности"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.mvr.bg.

Адрес на профила на купувача: www.targove.mvr.bg/DMTOSO/ZOP/default.htm.

Електронен достъп до информация: www.targove.mvr.bg/DMTOSO/ZOP/default.htm.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация:

ГДНП, бул. "Ал.Малинов" №1, За: Диана Тодорова, РБългария 1715, София, Тел.: 02 9828592

Място/места за контакт: ГДНП

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:

Национален идентификационен No (ЕИК): 129010157

Дирекция "Управление на собствеността и социални дейности" - МВР, ул. "Княз Борис I" №124, За: Спаска Ядкова, РБългария 1301, София, Тел.: 02 9822178, E-mail: int.82@mvr.bg, Факс: 02 9813010

Място/места за контакт: ДУССД-МВР

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 129010157

Дирекция "Управление на собствеността и социални дейности" - МВР, ул. "Княз Борис I" №124, За: Живка Даскалова, РБългария 1301, София, Тел.: 02 9822274, E-mail: int.82@mvr.bg, Факс: 02 9813010

Място/места за контакт: ул. "Княз Борис I" №124

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществен ред и сигурност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Провеждане на обучения на служители от МВР, във връзка с изпълнението на проект “Укрепване на капацитета на разследващите органи в МВР и повишаване на ефективността на разследването”, договор за предоставяне на безвъзмездна помощ № К 12-24-1-1/01.03.2013 г., с финансовата подкрепа на Оперативна програма “Административен капацитет", съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 24 (24 - Образователни услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Република България, по обособена поз.1: Мероприятията ще се проведат в градовете София, Велико Търново, Пловдив, Бургас, Варна, Стара Загора и Благоевград, по обособена поз.2: Мероприятията ще се проведат в градовете София, Бургас, Варна, Пловдив, Русе, Велико Търново, Плевен, Монтана, Ловеч, Благоевград, Добрич, Кюстендил, Шумен и Стара Загора. по обособена поз.3: град София, Главна дирекция "Национална полиция", бул."Александър Малинов" №1.
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

"Провеждане на обучения на служители от МВР, във връзка с изпълнението на проект “Укрепване на капацитета на разследващите органи в МВР и повишаване на ефективността на разследването”, договор за предоставяне на безвъзмездна помощ № К 12-24-1-1/01.03.2013 г., с финансовата подкрепа на Оперативна програма “Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд" по обособени в позиции, както следва: Обособена позиция № 1: Организиране на “Професионално обучение (общо и специализирано) на разследващите органи – щатни разследващи полицаи и полицейски органи в случаите по чл. 52, ал.1, т.3 от НПК за повишаване на знанията и уменията за разследване на престъпления и проучване на добри европейски практики и почерпване на опит от други страни от ЕС в разследване на отделни видове престъпления”; Обособена позиция № 2: Организиране на чуждоезикова подготовка (английски език) на разследващи органи; Обособена позиция № 3: Изработване на Наръчник за действията по разследване, извършени при условията и по реда на чл. 212, ал.2 от НПК (в условията на неотложност), на информационни/рекламни брошури и плакати.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

80521000, 79800000

Описание:

Услуги, свързани с програми за обучение
Печатни и други, свързани с печата услуги

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

"Провеждане на обучения на служители от МВР, във връзка с изпълнението на проект “Укрепване на капацитета на разследващите органи в МВР и повишаване на ефективността на разследването”, договор за предоставяне на безвъзмездна помощ № К 12-24-1-1/01.03.2013 г., с финансовата подкрепа на Оперативна програма “Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд" по обособени позиции, както следва Обособена позиция 1: Организиране на “Професионално обучение (общо и специализирано) на разследващите органи – щатни разследващи полицаи и полицейски органи в случаите по чл. 52, ал.1, т.3 от НПК за повишаване на знанията и уменията за разследване на престъпления и проучване на добри европейски практики и почерпване на опит от други страни от ЕС в разследване на отделни видове престъпления”, която включва: -наемане на лектори и заплащане на хонорара им по зададени теми от Възложителя за срока на цялото обучение по 20 астрономически часа общо за всяко тридневно обучение. -осигуряване на нощувки за участниците в единична стая в хотел с четири звезди или по-висока категория (по изключение, ако в населеното място няма хотел 4 * в хотел 3 *). В случай, че хотела не разполага с необходимия брой единични стаи, настаняването на участниците да се извърши в двойни стаи; -осигуряване хранене на участниците (закуска, обяд и вечеря); -организиране и осигуряване на 6 броя кафе-паузи за всяко тридневно мероприятие; -осигуряване на зали и техническо оборудване (озвучаване микрофони, мултимедия и флипчарт); -поемане на пътните разходи на участниците; -осигуряване на материали за участниците за всяко обучение (папки, брандирани химикалки, блок ноут), включително и размножаване на материали. Планираните обучения са тридневни. Същите са в рамките на 4 календарни дни (1-ви ден-след обяд, 2-ри и 3-ти ден-целодневни и 4-ти ден-преди обяд). Всяко тридневно обучение е по 20 астрономически часа общо. Обучението се провежда с групи до 20, 25 и 30 човека, чийто състав трябва да е хомогенен с оглед на обучителните цели. Общият брой на предвидените обучения е 49, като ще се обучат общо 1430 служители на МВР. Обособена позиция 2: Организиране на чуждоезикова подготовка (английски език) на разследващи органи: - наемане на преподаватели и заплащане на хонорара им за провеждане на тримесечни обучения по английски език (първоначална езикова подготовка) - 864 астрономически часа за целия период; -осигуряване за времето на обучението на учебни материали за провеждане на езикови обучения по английски език; -осигуряване място за обучението за сметка на участника. Обучението се провежда с групи от 5 и 7 човека, чийто състав трябва да е хомогенен с оглед на обучителните цели. Общият брой на предвидените обучения е 18, като ще се обучат общо 100 служители на МВР. Обособена позиция 3: Изработване на Наръчник за действията по разследване, извършени при условията и по реда на чл. 212, ал.2 от НПК (в условията на неотложност), на информационни/рекламни брошури и плакати: -разработване на наръчник за неотложни действия - обем 200 листа формат А5, -Предпечат и печат на наръчник за неотложни действия по разследването, съгласно разпоредбите на НПК -обем 200 листа А5 - 2000 броя, - Изработване, предпечат и отпечатване на информационни/рекламни брошури – 1000 бр., - Изработване и отпечатване на плакати (банери) – 2 бр. Общото количество и обем по позиции са конкетизирани подробно в Техническите спецификации по съответните позиции.

Стойност, без да се включва ДДС
791068.33 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

13

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата: по поз.1: 6000.00 лв., по поз.2: 400.00 лв. и по поз.3: 1000.00 лв. Гаранция за изпълнение на поръчката - 2 % от стойността на поръчката без включено ДДС. Гаранциите могат да бъдат във вид на парична сума или банкова гаранция. Когато гаранцията за участие/изпълнение се представя във вид на парична сума, то тя се внася по IBAN : BG 57 BNBG 96613300146501, BIC код BNBGBGSD, БНБ-ЦУ на името на САД ПУБ-МВР. В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано: “Гаранция за участие в процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: "Провеждане на обучения на служители от МВР, във връзка с изпълнението на проект “Укрепване на капацитета на разследващите органи в МВР и повишаване на ефективността на разследването”, договор за предоставяне на безвъзмездна помощ № К 12-24-1-1/01.03.2013 г., с финансовата подкрепа на Оперативна програма “Административен капацитет", съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд". Гаранцията за участие в парична сума (платежно нареждане) следва да бъде на български език или с превод на български език, в случай, че е издадена от чуждестранна банка. Документът, удостоверяващ платената гаранция за участие в парична сума следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка. Всички банкови разходи, свързани с обслужването на превода на гаранцията, включително при нейното възстановяване са за сметка на участника/изпълнителя. Когато гаранцията за участие в процедурата е банкова, то тя е безусловна, неотменяема, като се представя оригиналът й и същата е със срок на валидност - не по-малък от срока на валидност на офертата. Когато гаранцията за изпълнение на договора е под формата на банкова гаранция, то тя е безусловна, неотменяема, представена преди подписването на договора, покриваща 100 % стойността на гаранцията за изпълнението му, със срок на валидност - не по-малък от срока за изпълнение на договора, плюс 30 (тридесет) дни. Участникът посочва банкова сметка, банков код и банка за връщане на внесената гаранция за участие в процедурата. Участникът/Изпълнителят сам избира формата на гаранцията за участие/изпълнение на поръчката. В случай на обжалване, участниците се задължават да удължат срока на представените от тях банкови гаранции до решаване на спора, за което представят удостоверителен документ от банката.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

1.Условия при образуване на предлаганата цена:поз.1 и поз.2:Предлаганите цени да са в лв. и да включват всички разходи по изпълнение на поръчката.Да се посочат цени в лева без включен ДДС за участие в обучение/мероприятие на един човек,обща цена в лв.без ДДС за мероприятие и обща цена в лв. без включен ДДС по поз.1 и поз.2; по поз.3:Предлаганите цени да са в лв.,да включват всички разходи по изпълнение на предмета на поръчката. Да се посочи ед.цена в лева без ДДС,обща цена в лева без ДДС и обща цена по поз.3.Предлаганите цени да са в съответствие с Приложения №12А, №12В и №12С от документацията.Предлаганите ценови оферти по позиции не могат да надхвърлят определените прагове, посочени в графа 6 "Максимална обща цена в лева без ДДС за мероприятие" в приложения №12А, №12В и №12С от документацията. При цени по-високи от посочените за мероприятие, участниците се отстраняват. 2. Условия и начин на плащане: За изпълнението на възложените дейности, съобразно предмета на обществената поръчка, възложителят заплаща на изпълнителя стойността на поръчката,съгласно ценовата оферта на изпълнителя,неразделна част от договора за изпълнение на обществената поръчка.Стойността на поръчката е твърдо договорена и не подлежи на промяна през срока на договора. В цената са включени всички възможни разходи на изпълнителя за извършване на всеки определен компонент от услугата,съгласно предложената в ценовата му оферта цена.В ценовата оферта,са калкулирани всички разходи по организирането на съответната дейност,съгласно заданието за обществената поръчка, включително и разходите за екипа на изпълнителя и/или обучителите. По поз.№1:Стойността на поръчката се заплаща от възложителя на изпълнителя по банков път както следва:• Плащания за изпълнение на конкретните задачи/дейности–след предоставяне на фактура оригинал,придружена с опис на елементите от съответните задачи/дейности,с единични цени,количества и стойност,присъствени списъци на участвалите в обученията служители,представяне на двустранно подписан протокол от представители на изпълнителя и възложителя за приемане на изпълнението и изготвен доклад за изпълнените дейности,представен на Възложителя и утвърден от него.Средствата са платими в срок от 10 (десет) календарни дни след представяне на гореописаните документи. Приемането на услугите, както и контролът на тяхното изпълнение се осъществява съгласно разпоредбите на МЗ,рег.№ Iз-1013/18.05.2013г., относно утвърждаване на методически указания за приемане на доставки, услуги и строително-монтажни работи по проекти или програми, финансирани със средства на ЕС или по други международни споразумения.Резултатите от изпълнението на услугите се приемат от комисия, след представяне на доклад за извършена работа от страна на изпълнителя. Докладите от заседанията на комисията, както и приемо-предавателните протоколи се предоставят за подпис на Ръководителя на проекта; • окончателно плащане – Окончателно е това плащанe, което се извършва за хронологически последната изработена задача/дейност,съгласно хода на изпълнението на проекта и изискванията на Възложителя, същото се извършва в срок от 10 (десет) календарни дни след предоставяне на фактура оригинал,придружена с опис на елементите от съответната задача,с единични цени,количества и стойност,присъствени списъци на участвалите в обученията служители;представяне на двустранно подписан протокол от представители на изпълнителя и възложителя за приемане на изпълнението и изготвен доклад за изпълнените дейности, представен на Възложителя и утвърден от него;по поз.№2:Стойността на поръчката се заплаща от възложителя на изпълнителя по банков път, както следва: • Плащания за изпълнение на конкретните задачи/езикови обучения (междинни плащания),– след предоставяне на фактура оригинал, придружена с опис на елементите от съответните задачи/езикови обучения, с единични цени, общ брой обучаеми и стойност, ....Продължава в III.1.4)..

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по Булстат на създаденото обединение. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

.....присъствени списъци на участвалите в обученията служители, представяне на двустранно подписан протокол от представители на изпълнителя и възложителя за приемане на изпълнението и изготвени и връчени на участниците сертификати за ниво на ползване на английски език (А1 и А2) при успешно завършен от тях курс и положен изпит в съответствие с Общата европейска езикова рамка (ОЕЕР).Средствата са платими в срок от 10 (десет) календарни дни след представяне на гореописаните документи.Приемането на услугите, както и контролът на тяхното изпълнение се осъществява съгласно разпоредбите на МЗ,рег.№ Iз-1013/18.05.2013г., относно утвърждаване на методически указания за приемане на доставки, услуги и строително-монтажни работи по проекти или програми,финансирани със средства на ЕС или по други международни споразумения.Резултатите от изпълнението на услугите се приемат от комисия, след представяне на доклад за извършена работа от страна на изпълнителя.Докладите от заседанията на комисията, както и приемо-предавателните протоколи се предоставят за подпис на Ръководителя на проекта;• Окончателно плащане – Окончателно е това плащанe, което се извършва за хронологически последното извършено езиково обучение, съгласно хода на изпълнението на проекта и изискванията на Възложителя, същото се извършва в срок от 10 (десет) календарни дни след предоставяне на фактура оригинал, при всички изпълнени условия, както при междинните плащания. по поз.3:За изпълнението на възложените дейности, съобразно предмета на обществената поръчка, възложителят заплаща на изпълнителя стойността на поръчката, съгласно ценовата оферта на изпълнителя, неразделна част от договора за изпълнение на обществената поръчка. Стойността на поръчката е твърдо договорена и не подлежи на промяна през срока на договора. В цената са включени всички възможни разходи на изпълнителя за извършване на всеки определен компонент от услугата съгласно, предложената в ценовата му оферта цена.В ценовата оферта, са калкулирани всички разходи по организирането на съответната дейност, съгласно заданието за обществената поръчка, включително и разходите за екипа на изпълнителя. Възнаграждението се заплаща от възложителя на изпълнителя по банков път, както следва: •Плащания за изпълнение на конкретните задачи/дейности – след предоставяне на фактура оригинал, придружена с опис на елементите от съответните задачи/дейности, с единични цени, количества и стойност, представяне на двустранно подписан протокол от представители на изпълнителя и възложителя за приемане на изпълнението и изготвен доклад за изпълнените дейности, представен на Възложителя и утвърден от него. Средствата са платими в срок от 10 (десет) календарни дни след представяне на гореописаните документи. Приемането на услугите, както и контролът на тяхното изпълнение се осъществява съгласно разпоредбите на МЗ, рег. № Iз-1013/18.05.2013г., относно утвърждаване на методически указания за приемане на доставки, услуги и строително-монтажни работи по проекти или програми, финансирани със средства на ЕС или по други международни споразумения. Резултатите от изпълнението на услугите се приемат от комисия, след представяне на доклад за извършена работа от страна на изпълнителя.Докладите от заседанията на комисията,както и приемо -предавателните протоколи се предоставят за подпис на Ръководителя на проекта;•Окончателно плащане – Окончателно е това плащанe, което се извършва за хронологически последната изработена задача/дейност, съгласно хода на изпълнението на проекта и изискванията на Възложителя, същото се извършва в срок от 10 (десет) календарни дни след предоставяне на фактура оригинал, придружена с опис на елементите от съответната задача, с единични цени, количества и стойност, представяне на двустранно подписан протокол от представители на изпълнителя и възложителя за приемане на изпълнението и изготвен доклад за изпълнените дейности, представен на Възложителя и утвърден от него;..Продължава в VI.3)...

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

При спазване разпоредбите на чл. 56, ал.1 и чл.57, ал.2 от ЗОП да се представят: 1. Копие на документ за регистрация на участника или единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, или копие на документ за самоличност, когато е физическо лице. Когато не е представен ЕИК, участника-юридическо лице или едноличен търговец, прилага към офертата и удостоверение за актуално състояние. Когато участник в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения се прилагат еквивалентни документи, издадени от компетентния орган в страната, в която участникът е установен, представени и в официален превод на български език. Изискването за официален превод не се отнася за удостоверението за актуално състояние (по чл.24, ал.1 от ППЗОП). 2. Когато участникът е неперсонифицирано лице (обединение/консорциум) прилага към офертата си нотариално заверен документ или договор за гражданско дружество /обединение/,в който задължително се посочва представляващият обединението; Участникът посочва и чрез кой от участниците в обединението доказва съответствието с критериите за подбор по чл.25, ал.2, т.6 ЗОП, поставени от възложителя в документацията за участие в процедурата във връзка с чл.56, ал.3, т.2 от ЗОП. 3. Декларация за удостоверяване на липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 3 и 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП; 4. Декларация за удостоверяване на липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, букви “а”, „б”, „в”, „г” и “д”, ал. 2, т. 5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП; 5. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.106,т.1. б "а", б.„б” , б "в", б "г", б "д" и б.„е” от Регламент /ЕО, ЕВРАТОМ/ № 966/2012 г. на Съвета, относно финансовия регламент, приложим за общия бюджет на Европейските общности. 6. Декларация по чл.56,ал.1,т.8 ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители и списък с имената на подизпълнителите, ако участникът предвижда такива, както и вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие. В случаи на участие на подизпълнител, документите и данните по чл.56, ал.1, т.1, 4, 5 и 6 от ЗОП, следва да бъдат представени и за всеки един от подизпълнителите, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Да се представи и декларация / от подизпълнителя за съгласие за участие като подизпълнител на съответния участник/, както и декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.106,т.1. б "а", б.„б” , б "в", б "г", б "д" и б.„е” от Регламент /ЕО, ЕВРАТОМ/ № 966/2012 г. на Съвета, относно финансовия регламент, приложим за общия бюджет на Европейските общности; 7.Документ за внесена гаранция за участие; 8. Административни сведения на участника; 9. Декларация за запознаване с условията на поръчката; 10. Доказателства за икономическото и финансовото състояние по чл.50, посочени в обявлението за обществената поръчка; 11. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл.51, посочени в обявлението за обществената поръчка; 12. Техническо предложение; 13. Срок за изпълнение на поръчката; 14. Предлагана цена; 15. Декларация за приемане условията в проекта на договор; 16. Декларация за приемане мястото на изпълнение на поръчката; 17. Декларация за приемане условията и начина на плащане; 18. Срок на валидност на офертата; 19. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 20. За поз.2. Участниците трябва да представят копие на удостоверение, лиценз или друг еквивалентен документ, който доказва правото за издаване на сертификати или еквивалентни документи за изискуемите нива А1 и А2 (елементарно използване на езика), удостоверяващи съответствие на нивата съгласно Общата европейска езикова рамка (ОЕЕР). Когато представеният сертификат не е издаден съгласно Общата европейска езикова рамка, участника следва да докаже съответствие с ОЕЕР.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Заверени от участника с "Вярно с оригинала" копия на баланса и отчета за приходите и разходите за всяка от последните три финансови години /2011, 2012 и 2013г./, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Прилагането на балансите и отчетите не се изисква, когато същите са вписани в Търговския регистър. В този случай участникът представя документ (разпечатка, извлечение), удостоверяващ, че същите са обявени в Търговския регистър при Агенцията по вписванията – за юридическите лица и едноличните търговци. Ако участникът е физическо лице - официален документ, удостоверяващ дохода му и/или годишни данъчни декларации за всяка от последните три финансови години /2011, 2012 и 2013г./, заверени от участника с „вярно с оригинала” и негов подпис на всяка страница.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът следва да има минимален, документално доказан общ оборот (за юридически лица) или доход (за физически лица) за последните три финансови години /2011, 2012 и 2013г./ в размер на не по-малко от: 768300 (седемстотин шестдесет и осем хиляди и триста) лева без включен ДДС - общо за трите години по поз.1, 52410 (петдесет и две хиляди четиристотин и десет) лева без включен ДДС - общо за трите години по поз.2 и 128572 (сто двадесет и осем хиляди петстотин седемдесет и два) лева без включен ДДС - общо за трите години по поз.3. В случай, че се участва за две и повече обособени позиции, реализирания общ оборот от дейността за последните три години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.), следва да не е по-малък от сумата от сбора на оборота, определен за съответните обособени позиции.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Участникът да представи: по поз.1:1. Декларация за екипа от експерти (ръководител, експерти и обучители (лектори), ангажиран от участника за изпълнение на предмета на поръчката - по образец (Приложение №7), 2. Професионални автобиографии (по образец – Приложение №8) и документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опит на експертите на участника и ръководителя на екипа от експерти (дипломи, сертификати, удостоверения). Професионалната автобиография се попълва от всеки експерт, ангажиран в изпълнението на настоящата обществена поръчка. Представените професионални автобиографии следва да бъдат подписани собственоръчно. 3. Документ от местоработата на магистратите, в който са посочени преписки/дела/случаи от практиката по конкретни случаи от работата на магистратите (прокурор, следовател или съдия); 4. Заверени от участника копия на трудова/служебна книжка и/или други документи; заверени от участника «вярно с оригинала» копия от дипломи за завършено образование или заверени от участника копия и други документи, доказващи минималните изискания, на които трябва да отговарят експертите, обучителите (лекторите) и ръководителя на екипа. 5. Декларация от участника, че с обучителите (лекторите) за изпълнение на обученията, предвидени в поз. №1, ще бъдат сключени договори при подписване на договора с избрания изпълнител. по поз.2:1.Декларация за екипа от експерти (ръководител и преподавателския състав), ангажиран от участника за изпълнение на предмета на поръчката по поз. 2- по образец (Приложение №7); 2. Професионални автобиографии (по образец – Приложение №8) и документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опит на преподавателите по английски език. Професионалната автобиография се попълва от всеки, ангажиран в изпълнението на настоящата обществена поръчка. Представените професионални автобиографии следва да бъдат подписани собственоръчно; 3. Заверени от участника копия на трудова/служебна книжка и/или други документи (граждански договори и т.н.); заверени от участника «вярно с оригинала» копия от дипломи за завършено образование или заверени от участника копия и други документи, доказващи минималните изискания, на които трябва да отговарят преподавателите по английски език; 4. Декларация от участника, че ще бъдат сключени договори с преподаватели за изпълнение на техн.спецификация по поз. № 2 на обществената поръчка. по поз.3: 1. Декларация за екипа от експерти (ръководител и разработчици на наръчника), ангажиран от участника за изпълнение на предмета на поръчката - по образец (Приложение №7); 2. Професионални автобиографии (по образец – Приложение №8) и документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опит на екипа от експерти на участника и ръководителя на екипа от експерти. Професионалната автобиография се попълва от всеки, ангажиран в изпълнението на настоящата обществена поръчка. Представените професионални автобиографии следва да бъдат подписани собственоръчно; 3. Хабилитираният преподавател в автобиографията задължително да посочи своите публикувани монографии, учебна литература, статии и еквивалент по предмета на обособена позиция № 3 на обществената поръчка; 4. Заверени от участника копия на трудова/служебна книжка и/или други документи; заверени от участника «вярно с оригинала» копия от дипломи за завършено образование или заверени от участника копия и други документи, доказващи минималните изискания, на които трябва да отговарят експертите и ръководителя на екипа; 5. Декларация от участника, че с разработчиците на наръчника за изпълнение на техническата спецификация предвидени в обособена позиция 3 на обществената поръчка ще бъдат сключени договори при подписване на договора. Под "Ръководител на екип" се разбира оторизирано от участника лице, което организира, координира и отчита изпълнението на всички дейности, включени в обекта на обществената поръчка.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участникът следва да разполага с екип от експерти, притежаващи необходимия опит, съответстващ на спецификата на поръчката, пряко ангажирани за изпълнението на услугата, а именно:поз.1:1.Ръководител на екипа, който да отговаря на следните изисквания на Възложителя:1.1.да има придобита образователно -квалификационна степен–мин.“бакалавър” или еквивалентна;1.2.да има мин.3 г.опит в организиране и провеждане на семинари,конференции,работни срещи и др.2.Двама експерти по „Организиране на събития“,които да имат мин.2 г.професионален опит в организиране на семинари, конференции,работни срещи и др.3.Трима обучители (лектори),притежаващи необходимата професионална квалификация и опит,съответстващи на спецификата на поръчката,пряко ангажирани за изпълнението на услугата,а именно:3.1.Хабилитиран преподавател на основен трудов договор в университет в страната с юридически факултет,специалност ”Наказателен процес”;3.2.Хоноруван преподавател или преподавател на договор в университет в страната с юридически факултет,или действащ магистрат (прокурор, следовател или съдия),с мин.стаж най-малко 5 г.,познаващ и прилагащ европейските правни норми в областта на “Правосъдие и вътрешни работи”,като част от практиките в ЕС,при работа по конкретни случаи.3.3.Хоноруван преподавател или преподавател на договор в Националния институт по правосъдие или в университет в страната с юридически факултет или действащ магистрат (прокурор,следовател или съдия),с мин.стаж най-малко 5 г.,познаващ и прилагащ европейски правни норми в областта на “Правосъдие и вътрешни работи”,като част от практиките в ЕС,при работа по конкретни случаи.по поз.2:1.Ръководител на екипа, който да отговаря на следните мин.изисквания на Възложителя:1.1.да има придобита образователно-квалификационна степен–мин. “бакалавър” или еквивалентна;2.Участникът следва да разполага с достатъчен брой преподаватели по англ. език за изпълнение на поръчката,притежаващи необходимия опит,съответстващ на спецификата на обществената поръчка,пряко ангажирани за изпълнението на услугата,а именно:2.1.да имат придобита образователно-квалификационна степен–мин.“бакалавър”;2.2.да имат мин.1 г. опит в преподаването на английски език съгласно изискванията на Общата европейска езикова рамка (ОЕЕР); 2.3.Хоноруван преподавател или преподавател на основен трудов или граждански договор с университет,езикова гимназия,езикова школа или еквивалент в страната.*Допустимо е един преподавател да води няколко различни курса. по поз.3:1.Ръководител на екипа, който да отговаря на следните изисквания на Възложителя:1.1.да има придобита образователно -квалификационна степен–мин.“магистър”;2.Разработчици на наръчника, притежаващи необходимата професионална квалификация и опит,съответстващи на спецификата на обществената поръчка,пряко ангажирани за изпълнението на услугата,а именно: 2.1.Хабилитиран преподавател на основен трудов договор в университет в страната с юридически факултет,специалност ”Наказателен процес”.Да има публикувани монографии,учебна литература,статии и еквивалент по предмета на поръчката.2.2.Хоноруван преподавател или преподавател на договор в университет в страната с юридически факултет или действащ магистрат (прокурор, следовател или съдия),с мин. стаж най-малко 5 г.,квалификация по право на ЕС, познаващ и прилагащ европейски правни норми в областта на “Правосъдие и вътрешни работи”,като част от практиките в ЕС, при работа по конкретни случаи; 2.3 Хоноруван преподавател или преподавател на договор в Националния институт по правосъдие или действащ магистрат (прокурор, следовател или съдия), с минимален стаж най-малко 5 г., познаващ и прилагащ европейски правни норми в областта на “Правосъдие и вътрешни работи”, като част от практиките в ЕС, при работа по конкретни случаи. Забележка: Квалификацията по право на ЕС се доказва с диплома,сертификати,удостоверения, приложени към автобиографиите.Познаването и прилагането на европейските правни норми се доказва с документа от местоработата на магистратите.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
30.06.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
10.07.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 15.07.2014 г.  Час: 10:00
Място

Д УССД - МВР, ул."Княз Борис І" №124

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени писмено представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел. В случай, че присъстват упълномощени представители на участниците, те следва да представят пълномощно /оригинал или копие, заверено "вярно с оригинала" от участника/, даващо им възможност да присъстват на действията на комисията, на която ще се отварят офертите и ценовите предложения.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Обществената поръчка е в изпълнение на проект “Укрепване на капацитета на разследващите органи в МВР и повишаване на ефективността на разследването”, договор за предоставяне на безвъзмездна помощ № К 12-24-1-1/01.03.2013 г., с финансовата подкрепа на Оперативна програма “Административен капацитет", съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд

VI.3) Допълнителна информация

....2.1. За извършване на плащанията Изпълнителят представя фактура, в описателната част на която задължително да е включен и следния текст: ”Разходът е по проект Укрепване на капацитета на разследващите органи в МВР и повишаване на ефективността на разследването”, договор за предоставяне на безвъзмездна помощ № К 12-24-1-1/01.03.2013 г., с финансовата подкрепа на Оперативна програма “Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд”. Други изисквания: 1. Срокът за изпълнение на поръчката: 13 месеца, считано от датата на подписване на договора, но не по-късно от 05.08.2015г. 2. Официален превод е превод, извършен от преводач, който има сключен договор с Министерството на външните работи за извършване на официални преводи. 3. Възложителят ще отстрани от участие участник, за когото е налице /поне едно/ от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. “а”, „б”, „в”, „г” и “д”, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 3, 4 и 5 и ал.5 от ЗОП. 4. Възложителят ще отстрани от участие участник, за когото е налице /поне едно/ от обстоятелствата по чл.106,т.1. б "а", б.„б” , б "в", б "г", б "д" и б.„е” от Регламент /ЕО, ЕВРАТОМ/ № 966/2012 г. на Съвета, относно финансовия регламент, приложим за общия бюджет на Европейските общности. 5. Участникът, избран за изпълнител, се задължава да спазва изискванията за осигуряване на информация и публичност съгласно Регламент на Съвета (ЕО) №1083/2006 и Регламент на Комисията (ЕО) №1828/2006. 6. Документацията за участие в процедурата не се закупува, а се публикува на профила на купувача. Заинтересованите лица могат да получат достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на www.targove.mvr.bg/DMTOSO/ZOP/default.htm. 7. Писмени искания за разяснение по документацията се подават съгласно чл. 29, ал.1 от ЗОП на български език. В срока, определен в чл.29, ал.1 във връзка с чл.29, ал.3 от ЗОП и посочен в раздел IV.3.3 от Обявлението, заинтересованите лица следва да посочат данни и адрес за кореспонденция на ssvalcheva.82@mvr.bg във връзка с изпращане на разясненията. Разясненията се публикуват на профила на купувача - www.targove.mvr.bg/DMTOSO/ZOP/default.htm в законоустановения срок от постъпване на искането. 8. Участниците в процедурата представят документите в един общ запечатан, непрозрачен и надписан плик съгласно изискванията на чл.57, ал.1 от ЗОП. Общият плик, съгласно изискванията на чл.57, ал.2 от ЗОП, съдържа три отделни запечатани, непрозрачни и надписани плика, както следва: плик № 1 за всяка обособена позиция с надпис “Документи за подбор по обособена позиция ............” , плик № 2 за всяка обособена позиция с надпис “Предложение за изпълнение на поръчката по обособена позиция ........... ” и плик № 3 за всяка обособена позиция с надпис "Предлагана цена по обособена позиция ........” Когато участник подава оферта за повече от една обособена позиция, пликове №1, №2 и №3 се представят за всяка от обособените позиции.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба се подава в 10 - дневен срок съгласно чл.120, ал.5 и ал.6 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Дирекция "Правно - нормативна дейност" -МВР, ул. "6-ти септември" №29, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9822645, E-mail: pravna@mvr.bg

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

29.05.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Организиране на “Професионално обучение (общо и специализирано) на разследващите органи – щатни разследващи полицаи и полицейски органи в случаите по чл. 52, ал.1, т.3 от НПК за повишаване на знанията и уменията за разследване на престъпления и проучване на добри европейски практики и почерпване на опит от други страни от ЕС в разследване на отделни видове престъпления”
1) Кратко описание

Организиране на “Професионално обучение (общо и специализирано) на разследващите органи – щатни разследващи полицаи и полицейски органи в случаите по чл. 52, ал.1, т.3 от НПК за повишаване на знанията и уменията за разследване на престъпления и проучване на добри европейски практики и почерпване на опит от други страни от ЕС в разследване на отделни видове престъпления”

2) Общ терминологичен речник (CPV)

80500000

Описание:

Услуги по обучение

3) Количество или обем

Организирането на “Професионално обучение (общо и специализирано) на разследващите органи – щатни разследващи полицаи и полицейски органи в случаите по чл. 52, ал.1, т.3 от НПК за повишаване на знанията и уменията за разследване на престъпления и проучване на добри европейски практики и почерпване на опит от други страни от ЕС в разследване на отделни видове престъпления” включва: -наемане на лектори и заплащане на хонорара им по зададени теми от Възложителя за срока на цялото обучение по 20 астрономически часа общо за всяко тридневно обучение. -осигуряване на нощувки за участниците в единична стая в хотел с четири звезди или по-висока категория (по изключение, ако в населеното място няма хотел 4 * в хотел 3 *). В случай, че хотела не разполага с необходимия брой единични стаи, настаняването на участниците да се извърши в двойни стаи; -осигуряване хранене на участниците (закуска, обяд и вечеря); -организиране и осигуряване на 6 броя кафе-паузи за всяко тридневно мероприятие; -осигуряване на зали и техническо оборудване (озвучаване микрофони, мултимедия и флипчарт); -поемане на пътните разходи на участниците; -осигуряване на материали за участниците за всяко обучение (папки, брандирани химикалки, блок ноут), включително и размножаване на материали. Планираните обучения са тридневни. Същите са в рамките на 4 календарни дни (1-ви ден - след обяд, 2-ри и 3-ти ден-целодневни и 4-ти ден - преди обяд). Всяко тридневно обучение е по 20 астрономически часа общо. Обучението се провежда с групи до 20, 25 и 30 човека, чийто състав трябва да е хомогенен с оглед на обучителните цели. Общият брой на предвидените обучения е 49, като ще се обучат общо 1430 служители на МВР.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
640250 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 13
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

1. Срокът за изпълнение на поръчката: 13 месеца, считано от датата на подписване на договора, но не по-късно от 05.08.2015г. 2. Участникът, избран за изпълнител, се задължава да спазва изискванията за осигуряване на информация и публичност съгласно Регламент на Съвета (ЕО) №1083/2006 и Регламент на Комисията (ЕО) №1828/2006.




Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Организиране на чуждоезикова подготовка (английски език) на разследващи органи
1) Кратко описание

Организиране на чуждоезикова подготовка (английски език) на разследващи органи

2) Общ терминологичен речник (CPV)

80500000

Описание:

Услуги по обучение

3) Количество или обем

Организиране на чуждоезикова подготовка (английски език) на разследващи органи: - наемане на преподаватели и заплащане на хонорара им за провеждане на тримесечни обучения по английски език (първоначална езикова подготовка) - 864 астрономически часа за целия период; -осигуряване за времето на обучението на учебни материали за провеждане на езикови обучения по английски език; -осигуряване място за обучението за сметка на участника. Обучението се провежда с групи от 5 и 7 човека, чийто състав трябва да е хомогенен с оглед на обучителните цели. Общият брой на предвидените обучения е 18, като ще се обучат общо 100 служители на МВР.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
43675 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 13
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

1. Срокът за изпълнение на поръчката: 13 месеца, считано от датата на подписване на договора, но не по-късно от 05.08.2015г. 2. Участникът, избран за изпълнител, се задължава да спазва изискванията за осигуряване на информация и публичност съгласно Регламент на Съвета (ЕО) №1083/2006 и Регламент на Комисията (ЕО) №1828/2006.




Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Изработване на Наръчник за действията по разследване, извършени при условията и по реда на чл. 212, ал.2 от НПК (в условията на неотложност), на информационни/рекламни брошури и плакати
1) Кратко описание

Изработване на Наръчник за действията по разследване, извършени при условията и по реда на чл. 212, ал.2 от НПК (в условията на неотложност), на информационни/рекламни брошури и плакати

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79800000

Описание:

Печатни и други, свързани с печата услуги

3) Количество или обем

Изработване на Наръчник за действията по разследване, извършени при условията и по реда на чл. 212, ал.2 от НПК (в условията на неотложност), на информационни/рекламни брошури и плакати: -разработване на наръчник за неотложни действия - обем 200 листа формат А5, -Предпечат и печат на наръчник за неотложни действия по разследването, съгласно разпоредбите на НПК -обем 200 листа А5 - 2000 броя, - Изработване, предпечат и отпечатване на информационни/рекламни брошури – 1000 бр., - Изработване и отпечатване на плакати (банери) – 2 бр.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
107143.33 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 13
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

1. Срокът за изпълнение на поръчката: 13 месеца, считано от датата на подписване на договора, но не по-късно от 05.08.2015г. 2. Участникът, избран за изпълнител, се задължава да спазва изискванията за осигуряване на информация и публичност съгласно Регламент на Съвета (ЕО) №1083/2006 и Регламент на Комисията (ЕО) №1828/2006.