Версия за печат

00338-2014-0008

BG-Разград: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Разград, бул. "Бели Лом" №37А, За: инж. Емилия Георгиева, Добрин Добрев, Република България 7200, Разград, Тел.: 084 618183; 084 618171, E-mail: kmet@razgrad.bg, Факс: 084 660090

Място/места за контакт: Началник отдел "Инвестиционни дейности", мл. експерт - обществени поръчки в Д-я "ПНО"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.razgrad.bg.

Адрес на профила на купувача: www.razgrad.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Община Разград, бул. "Бели Лом" № 37а, За: Милена Енчева, Република България 7200, Разград, Тел.: 084 618304

Място/места за контакт: Фронт офис

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Разград, бул. "Бели Лом" № 37а, За: Пламена Тодорова, Република България 7200, Разград, Тел.: 084 618213

Място/места за контакт: Деловодство

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Реконструкция и модернизация на стадион "Лудогорец арена" гр. Разград/ сектор Б/

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: гр. Разград, стадион "Лудогорец арена"
Код NUTS: BG324
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Поръчката включва изпълнение на първи етап – сектор „Б” от цялостната Реконструкция и модернизация на стадион „Лудогорец Арена“.Сектор „Б“, който ще се реализира през 2014 и 2015 г., ще бъде изграден от монолитна стоманобетонна конструкция, фундирана на свързана фундаментна гредоскара . Над трибуните се предвижда изграждане на козирка от метална конструкция с покритие от ламарина и поликарбонат, покриваща две трети от площта над зрителските трибуни. Обособяват се стъпаловидно разположени открити трибуни с 2355 седящи места и обслужващи помещения, разположени на две етажни нива под трибуните - съблекални, душови помещения, стаи за треньора, допинг контрол и др., както и технически, и помощни помещения за обслужване на стадиона, сервизни помещения за посетителите. Всички външни строителни елементи на сградата ще бъдат топлинно изолирани. Ще се изпълнят водопроводна, електрическа и слаботокови инсталации вкл. пожаро- известителна система, ОВК. Ще се оформи прилежащото пространства. Реконструкцията на сектор „Б” ще се извърши, като се запази възможността за провеждане на футболни мачове по време на строителството. При реконструкцията на съоръжението се запазват съществуващия стоманобетонов инсталационен колектор по периферията на игралното поле, както и футболния терен.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45236100

Описание:

Строителни работи на спортни терени на стадиони и спортни площадки

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Сектор „Б” е спортно съоръжение на две нива с открити трибуни за 2355 седящи места и обслужващи помещения, със застроена площ 1730кв.м. и РЗП 1989кв.м.

Прогнозна стойност без ДДС
3333334 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

180


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участникът представя гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка, а участника определен за изпълнител – гаранция за изпълнение на договора.Участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Размер и условия на гаранцията за участие. Гаранцията за участие в настоящата обществена поръчка е в размер на 30 000,00 лв. /тридесет хиляди лева/.Гаранцията за участие се представя в една от следните форми: Банкова гаранция за участие, която следва да отговаря на следните изисквания: - Да е изписан точно и пълно предмета на обществената поръчка, за която се отнася гаранцията. - Банковата гаранция да е учредена в полза на възложителя – Община Разград. - Банковата гаранция да бъде неотменяема и безусловна и да съдържа задължение на банката гарант да извърши безотказно и безусловно плащане в срок до 3 /три/ работни дни при първо писмено искане от страна на възложителя. - Банковата гаранция да е със срок на валидност 180 /сто и осемдесет/ дни, считано от крайният срок за получаване на офертите. - Банковата гаранция трябва да е с подпис и печат на банката, име и длъжност на лицето, което я е подписало. Документ (оригинал или копие) удостоверяващ паричен превод по банков път на гаранцията за участие, по следната сметката на Възложителя: IBAN: BG35IORT81163300900000 BIC: IORTBGSF Име на банка: ТБ „ИНВЕСТБАНК” АД – клон Разград; В платежния документ се посочва наименованието на поръчката, респективно договора, за която се представя гаранцията. Документ (оригинал или копие), удостоверяващ внесена гаранция по касов път за участие, внесена в касата на ОБЩИНА РАЗГРАД, със седалище и адрес: гр. Разград, 7200, бул. „Бели Лом” № 37А, ет. 4, стая 403. Всички разходи по внасяне/откриване и обслужване на гаранциите са за сметка на Участника.Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който те законно са престояли при него. Задържане и усвояване на гаранцията за участие - съгласно чл.61 от ЗОП. Освобождаване на гаранцията за участие - съгласно чл.62 от ЗОП. Размер и условия на гаранцията за изпълнение на договора: Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2 % ( два процента) от стойността на поръчката без вкл. ДДС, като гаранцията за изпълнение се задържа за срок от 6/ шест/месеца след въвеждане на обекта в експлоатация и се освобождава до 10 работни дни след това, ако в този период не са възникнали обстоятелства, налагащи нейното усвояване от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. Гаранцията за изпълнение на договора се представя в една от следните форми: -Банкова гаранция за изпълнение. -Документ (оригинал или копие), удостоверяващ паричен превод по банков път на гаранцията за изпълнение на договора, внесена по сметката на Възложителя: IBAN: BG35IORT81163300900000 BIC: IORTBGSF Име на банка: ТБ „ИНВЕСТБАНК” АД – клон Разград; В платежния документ се посочва наименованието на поръчката, респективно договора, за която се представя гаранцията -Документ (оригинал или копие), удостоверяващ внесена гаранция по касов път за изпълнение на договора, внесена в касата на ОБЩИНА РАЗГРАД, със седалище и адрес: гр. Разград, 7200, бул. „Бели Лом” № 37А, ет. 4, стая 403. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Предложените от участниците цени за изпълнение на поръчката трябва да са съобразени с обявената прогнозна стойност. Участник, чието ценово предложение надхвърля стойността за изпълнение на поръчката, посочена в обявлението, се отстранява от участие в процедурата. Дължимата цена за изпълнение на поръчката се заплаща в български лева, както следва: - Авансово плащане в размер до 30 % от стойността на първия етап на изпълнение на поръчката, което по искане на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ може да се предостави изцяло, еднократно или на части по време на изпълнение на договора, както следва: ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ отправя писмено искане за плащане на аванс, след което ако ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ потвърди възможността за предоставяне на аванс, същият се предоставя на основание фактура, представена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, при условията на настоящия договор. При авансово плащане, същото се приспада чрез удръжки от междинните плащания, в размер най-малко 10 % от сумата на съответното плащане, до пълното възстановяване на авансовото плащане, което следва да се възстанови до завършването на първия етап на поръчката. Изпълнителят се задължава да ползва авансово преведените суми само и единствено за целите на конкретния договор. - Междинни плащания за действително изпълнени СМР се извършват след представяне на съответната техническа документация за установяване на количеството и качеството на извършените СМР съгласно нормативната уредба, Протокол за действително извършени СМР по образец, (бивш акт образец 19) и двустранно подписана фактура, по банков път, по сметката на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Междинните плащания се намаляват с удръжките за възстановяване на авансовото плащане до пълното възстановяване на аванса. - Окончателно плащане: ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ има право едностранно да извърши окончателно плащане, което е в размер най - много на 10 % от стойността на поръчката след подписване на акт обр.15, съгласно действащата нормативна уредба. Всички плащания се извършват след двустранно подписване на фактура, издадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, с платежно нареждане. Фактурите задължително се изготвят на български език, в съответствие със Закона за счетоводството.Те трябва да имат печат на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Плащането се извършва в лева по посочената банкова сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, в 30 - дневен срок, считано от датата на фактурата. Стойността на обществената поръчка включва всички разходи за качественото изпълнение на дейностите, предмет на обществената поръчка, в описания вид, обхват и срок, включително цената на вложените материали, извършени работи и разходите за труд, механизация, вода, енергия, складиране, охрана на обекта и други подобни, както и печалба за изпълнителя.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато участникът е обединение, както за участие в процедурата, така и за сключване на договор, Възложителят не изисква създаването на юридическо лице. Ако обединението бъде избрано за изпълнител, преди сключване на договора се представя регистрация по БУЛСТАТ, открита банкова сметка на обединението и удостоверение за данъчна регистрация.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: У-кът, определен за изпълнител, вкл. подизп. му, съобр вида и дела на тяхното у-тие, тр. да отговарят на изискванията на чл.3 от ЗКС. Те трябва да са вписани в ЦПРС, за съотв. група и за катег. на строежа съгласно издаденото Разр. за строеж /ІІ – ра катег./ или по–висока, съгл. Наредба № 1 от 30.07.2003 год. за номенклатурата на видовете строежи и за група, съответстваща на работите, които ще изпълняват и групи съобразно Правилник за реда за вписване и водене на ЦПРС /I група/. Вписването в съотв. регистър на държава – членка на ЕС, или на друга държава – страна по Споразум. за ЕИП, има силата на вписване в ЦПРС за обхвата на д-тите, за които е издадено. У-кът, определен за из-тел, следва да осигури възможността за ползване на Лицензирана и сертифиц. л-рия за безразрушителен контрол - за контрол върху процеса на заваряване на мет. конструкция, отговаряща следните критерии:да притежава валиден сертификат за акредитация от орган за контрол на метала (ОКА) съгласно БДС EN ISO /IES 17020:2005 или еквив.–от вида «А»-3та независима страна; да притежава валиден лиценз от Аг. за Ядрено регулиране за превоз на радиоактивни вещества; да притежава валиден сертификат по ISO 9001:2008 или въведена аналог. с-ма за управление на качеството. У-кът,определен за и-тел, трябва да осигури персонал за Заваряването на стом. к-кции от заварчици с валиден сертиф. за заваряване съгласно БДС EN 287-1:2011 и придобита правоспособност с мин. 5 год. проф. опит като заварчици, както следва:заварчици за завар. листови детайли и к-ции (без тръби);заварчик на тръби – за заваряв. на затворени кутиеобразни сечения.Обхватът на заваръчните шевове, които всеки един от заварчиците може да извършва, е съгласно придобития сертификат по БДС EN 287-1:2011. У-кът, определен за изпълнител, който ще изпълнява мет. к-кция следва да има квалифицирани завар. процедури (WPQR) за всички видове заваръчни шевове, предвидени в проекта. У-кът, опред/ за изпълнител, следва да има доказана осигуреност на дост.на асф.смеси. У-кът, опред. за и-тел, следва да има доказана осигуреност на дост. на бет. смеси по марки. Налич. на обс-вата по чл.47,ал.2,т.1,т.3,т.4 и т.5 от ЗОП водят до отстраняване на у-к в процедурата. Пликът с офертата на участника съдържа три отделни запечатани, непрозрачни плика със сл. съдържание: Плик1 съдържа:1.Оферта/Обр.1/, 2.Списък на документите съдържащи се в офертата/Обр.2/,3. Копие от док. за регистрация или ЕИК съгласно чл.23отЗТР, когато у-кът е ЮЛ или ЕТ, или копие от документ за самоличност, когато у-кът е ФЛ.4.При У-ци обединения - документ, подписан от лицата в обединението, в който задълж. се посочва представл., както и нотар. зав. пълномощно/Обр.6/ за упълном. на 1 от партньорите като „Представляващ обединението” за целите на процедурата. (Представя се подписано от всички у-ци в обединението, с нот. заверка и в оригинал)5.Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47,ал.1,т.1, б. а,б,в,г,д и ал.2,т.5 от ЗОП, чл. 47, ал. 1, т.2 и3, ал. 2, т.1, т.3 и т.4 и ал.5,т.2 от ЗОП, чл.47, ал.5 т.1 от ЗОП(Обр. 4,5,6).6. Декларация за у-тие на подизпълнители/Обр.7/.7.Декларация от всеки подизп. за съгл. за у-тие впоръчката/Обр.8/.8. Док-ва за икономич. и фин. състояние на участника.9.Док-ва за техн. възможности и/или квалификацията на участника.10.Декл. за спазени изискв. за закрила на заетостта, включ. мин. цена на труда и усл. на труд/Обр.24/.11.Декл. за прием условията на проекто-договора/Обр.17/.12. Декл. за запознаване с мястото на изпълнение на поръчката /Обр.16/.13.Изрично нотар.заверено Пълномощно (оригинал или нот.зав.копие) относно лицето/цата, в случай че същата не е подписана от законния представител.14.Документ за закупена от участника документация (оригинал или копие).15.Документ за внесена Гаранция за участие (съгласно избрания от участника начин). Продължава в VI.3.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.А Заверено от участника копие на годишен баланс и отчет на приходите и разходите от годишния финансов отчет за всяка една от последните 3 (три) счетоводно приключени години (в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си), когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. В случай на представен ЕИК и при положение, че годишния финансов отчет за изискуемите години е видим в сайта на Търговския регистър на Агенцията по вписванията не е необходимо представянето му а само неговото позоваване. За участници чуждестранни юридически лица се представят еквивалентни документи, изготвени съгласно приложимото законодателство на страната, където са установени. 1.Б Информация /образец №9/ за общия оборот и оборота, реализиран от строителство, сходно с предмет на поръчката за последните три години. 2. Удостоверения от банки (извлечения от сметки, официални банкови заявления и/или др.) удостоверяващи размера на финансовия ресурс (собствен и/или привлечен), с който участника може безусловно да разполага при изпълнението на поръчката; 3. Заверено от участника копие на Валидна застрахователна полица към датата на подаване на офертата на „Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството“ по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ (или еквивалетна) покриваща минималната застрахователна сума, определена с Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството за ВТОРА категория строеж, придружена от декларация (свободен текст), че застраховката ще се поддържа през целия период на договора; При участие на подизпълнители горепосочените документи се представят за всеки от тях, а изискванията се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, документи се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по смисъла на чл.56, ал.3, т.2, във връзка с чл.25, ал.8 от ЗОП.
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да представи информация за общия оборот и оборота, реализиран от строителство, сходно с предмета на поръчката за последните три счетоводно приключени години в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, като участникът следва да има реализиран Общ оборот в размер не по-малко от 9 000 000,00 лв. /девет милиона/ лв. без ДДС за предходните 3 (три) счетоводно приключени години и оборот от договори за строителство, сходно с предмета на поръчката, общо за предходните 3 (три) счетоводно приключени години не по-малко от 9 000 000,00 лв. (девет милиона лева) без ДДС, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си; Под „строителство, сходно с предмета на поръчката“ следва да се разбира строителство на сгради и съоръжения за обществено обслужване и на самостоятелни обекти за обществено обслужване в сгради съгласно номенклатурата в Приложение № 2 към Наредба № 1 от 2003 г. за номенклатурата на видовете строежи. 2. Участникът да има възможност за осигуряване на оборотни средства за изпълнението на дейностите по поръчката в размер на не по-малко от 1 000 000 лв. (един милион лева); 3. Участникът да има валидна, към датата на подаване на офертата, застрахователна полица на „Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството“ по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ (или еквивалетна) покриваща минималната застрахователна сума, определена с Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството за ВТОРА категория строеж. Забележка към т.3. При обединения изискването за „Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството“ се прилага за всеки партньор в обединението. който ще изпълнява строителна дейност / чл.25 ал.8 от ЗОП и чл.171 от ЗУТ/. При участие на подизпълнители горепосочените документи се представят за всеки от тях, а изискванията се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, документи се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по смисъла на чл.56, ал.3, т.2, във връзка с чл.25, ал.8 от ЗОП.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на основните договори за строителство, изпълнени през последните 5 (пет) години (в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си), придружен от оригинали или заверени копия на препоръки за добро изпълнение за договорите, с които се покрива минималното изискване. Списъкът следва да се представи в оригинал, изготвен съгласно Образец №10 Препоръките трябва да посочват най-малко стойността, периода на изпълнение и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. 2. Списък на ключовия персонал за изпълнение на поръчката /образец № 11/, към който се прилагат: - CV /професионална автобиография/ на всеки от предвидените за изпълнението на поръчката ръководни и инженерно-технически лица по списъка /образец № 12/, придружени от документи, удостоверяващи тяхното образование и професионална квалификация (копия от дипломи, удостоверения, сертификати, референции от работодатели/възложители и/или други подходящи документи). - декларации за ангажираност, подписани от всеки от предвидените за изпълнението на поръчката ръководни и инженерно-технически лица от ключовия персонал, изготвени съгласно /образец № 13/. - Декларация от участника /по образец № 14/, че ако бъде определен за изпълнител на поръчката, предложеният ключов персонал съгласно изискванията на чл. 163а от ЗУТ ще бъде/остане назначен на трудов договор за целия период на изпълнение на поръчката, като участникът, определен за изпълнител, представя доказателства за назначаването при подписване на договор. Забележка: Участникът няма право да променя състава на ключовия персонал по време на изпълнението на поръчката без изричното съгласие на възложителя, като в този случай следва да осигури лица със същата квалификация. Ако членовете на ключовия персонал, както и изпълнителският персонал, нямат постоянно/временно местожителство в близост до мястото на строежа, участникът, определен за изпълнител, трябва да създаде организация, при която това обстоятелство по никакъв начин да не се отрази на работата на строежа, а разходите за настаняването, нощувки, дневни, превози и командировки са изцяло за сметка на изпълнителя. На строежа през цялото време на изпълнението му трябва да има компетентно техническо ръководство. 3. Декларация за техническото оборудване за изпълнение на поръчката /по образец № 15/. Към декларацията се представят документи, доказващи собствеността и възможността за ползване на техниката: Копие на извлечение от оригинална инвентарна книга/за собствена техника; Договор за лизинг /в случай на лизинг/; Предварителен договор/писмо за съгласие за ползването за целия период на договора с опция за удължаване заедно с Копие на извлечение от оригинална инвентарна книга на собственика/за наета техника/. Забележка: Фактури за закупуване не се приемат като доказателство Участникът може да използва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси. При участие на подизпълнители горепосочените документи се представят за всеки от тях, а изискванията се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, документи се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по смисъла на чл.56, ал.3, т.2, във връзка с чл.25, ал.8 от ЗОП.
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да има изпълнен през последните 5 (пет) години считано към обявената крайна дата за подаване на оферти 1 (един) или повече договори на обща стойност минимум 4 000 000 лв. с ДДС, които съвкупно да покриват следните изисквания: - изпълнена сграда или съоръжение за спорт по смисъла на т. 9 от Приложение № 2 към Наредба № 1 от 2003 г. за номенклатурата на видовете строежи; - изпълнени метални носещи и/или метални покривни конструкции - изпълнен строеж от втора или по-висока категория Заб.: Незавършени договори, и договори в процес на изпълнение не покриват мин. изискване; 2. Участникът трябва да осигури ключов персонал, отговарящ на изискванията на чл. 163а от ЗУТ, както следва: • Координатор на строежа – Висше образование степен магистър „архитект” или „строителен инженер“ със специалност ССС (ПГС); - Минимум 5 (пет) години професионален опит; - Минимум 3 (три) години на ръководна позиция в строителния процес; - Да има опит като ръководител поне на 1 (един) обект, сходен с предмета на поръчката • Технически ръководител по част АС - Висше образование строителен инженер степен бакалавър или по-висока или ср.специално строителен техник -специалност ССС (ПГС) / или еквивалентна/ - Минимум 5 (пет) години професионален опит; - Да има опит като технически ръководител поне на 1 (един) обект, сходен с предмета на поръчката строежи.) • Технически ръководител по част метална конструкция - Висше образование строителен инженер степен бакалавър или по-висока - специалност ССС (ПГС) / или еквивалентна/ - Минимум 5 години професионален опит; - Да е ръководил изпълнението на поне един сходен с предмета на поръчката строеж вкл. с метална конструкция; • Технически ръководител по част В и К - Висше образование строителен инженер степен бакалавър или по-висока или ср.специално строителен техник - специалност В и К / или еквивалентна/ - Минимум 5 (пет) години професионален опит; • Технически ръководител по част електро и слаботокови инсталации - Висше образование Електро инженер – ел.обзавеждане или еквивалент /ср.специално ел. техник със същата специалност, / или еквив./ – Минимум 5 (пет) години професионален опит; • Технически ръководител по част ОВК - Висше образование ОВ или машинен инженер или еквивалент /ср.специално със същата специалност, / или еквив./ Минимум 5 (пет) години професионален опит; • Отговорник по контрола върху качеството – специалист с техническо образование по специалност в областта на строителството, висше образование степен „бакалавър“ или по-висока, или средно специално образование. • Отговорник (координатор) по здравословни и безопасни условия на труд – със съответен валиден сертификат съгласно действащата нормативна уредба или еквивал. за чуждестранни лица по законодателството на страната, в която са установени. • Геодезист - Висше образование инженер- геодезист или еквивалент / ср.специално със същата специалност, / или еквив./ -Минимум 5 години професионален опит Забележка: Под опит „сходен с предмета на поръчката“ следва да се разбира строителство на сгради и съоръжения за обществено обслужване и на самостоятелни обекти за обществено обслужване в сгради съгласно номенклатурата в Приложение № 2 към Наредба № 1 от 2003 г. за номенклатурата на видовете строежи. Забележка: извън ключовия персонал изпълнителят следва да осигури също така допълнителни технически правоспособни лица по чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ, които да осъществяват специализирано техническо ръководство на отделни строителни и монтажни работи съобразно придобитата им специалност и образователно -квалификационна степен. Продължава в VI.3
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: гаранционен срок за строителни конструкции вкл.земната основа /не по-малко от 10 години/; тежест: 3
Показател: Гаранционен срок за изолационни,довършителни работи и вътрешни инсталации /не по-малко от 5 години/; тежест: 3
Показател: Предложена неустойка за закъснение в срока за изпълнение на първи етап от договора за строителство/не по-малко от 0,5 % от стойността на първия етап от договора за строителство за всеки ден закъснение /; тежест: 4
Показател: Организация и план за изпълнение ; тежест: 40
Показател: Предложена цена за изпълнение на поръчката; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
04.07.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 60 BGN
Условия и начин на плащане

Цената е с ДДС. Място за закупуване – от Фронт офиса на Община Разград, 7200, гр. Разград, бул. „Бели Лом” № 37А, партерен етаж. Работно време на фронт офиса във всеки работен ден е непрекъснато от 8:30 часа до 17:00 часа. Документацията за участие се предоставя на хартиен и електронен носител след заплащане.Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят, като за това подписват нарочно изготвена декларация. Заинтересованите лица могат да поискат изпращане на документацията за участие чрез куриер за тяхна сметка. Искането следва да бъде направено по факс – 084 660 090, като в него следва да се съдържат следните данни: име на участника, БУЛСТАТ/ЕИК (което е приложимо), телефон, факс и е-адрес, данни за издаване на фактура, административен адрес за изпращане на документацията с посочване на пощенския клон на населеното място, копие на документа, в който да бъде посочен предмета, за внесена сума в размер, равен на определената цена на документацията за участие по следната банкова сметка на Община Разград: IBAN: BG64IORT81168400900100 BIC: IORTBGSF Име на банка: ТБ „ИНВЕСТБАНК” АД – клон Разград Така поискана, документацията за участие се изпраща на заявителя за негова сметка по куриер на посочения в искането адрес заедно с издадената фактура за закупена документация. Документът за закупена документация за участие се представя при подаване на офертата и се прилага към нея (в оригинал или заверено от участника копие).

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
14.07.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 15.07.2014 г.  Час: 10:00
Място

Община Разград, бул. "Бели лом" № 37А, стая, №102 първи етаж

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на постъпилите оферти е публично. На него могат да присъстват участниците в процедурата и техни упълномощени представители, както и представители на юридическите лице с нестопанска цел и на средствата за масово осведомяване.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Към ІІ.3 Посоченият срок е за изпълнение на цялата поръчка.Поръчката се изпълнява на два етапа,като срокът за първи етап е 120 дни,а за втори етап -60 дни. Продължение от III.2.1: 16.Декл, че ако бъде определен за из-тел, при подписване на договор участникът ще представи док-ва за регистрация в ЦПРС за съответстващата на предмета на поръчката категория и група строежи/Oбр.18/.17.Декл./Обр.19/, че ако бъде определен за изпълнител, при подписване на договор, у-кът ще представи договор със Лицензирана и сертифиц. лабораторияза безразрушителен контрол-за контрол върху процеса на заваряване на металната конструкция, отговаряща на изискванията съгласно техническата спецификация с копия от изискуемите сертификати и лицензи.18.Декл. /Обр20/, че ако бъде определен за изпълнител, при подписване на договор, участникът ще представи Копия от валидни Сертификати на заварчиците съгласно БДС EN 287-1:2011 или еквивалент.19.Декл./Обр.21/, че ако бъде определен за изпълнител, при подписване на договор, у-кът ще представи доказателства за наличието на квалифицирани заваръчни процедури (WPQR) за всички видове заваръчни шевове, предвидени в проекта.20.Декл./Обр.22/, че ако бъде определен за изпълнител, при подписване надоговор, участникът ще представи доказателства/договор за осигуряване доставките на асфалтови смеси, посочени в Техническата спецификация, както и доказателства за: сертифицирането на асфалтовата база/асфалтосмесител и производствен капацитет (в тона асф.смес/ден), удовлетворяващ нуждите на изпълнителя за осъществянане на дейностите, предмет на договора за обществена поръчка. При отстояние на асф.база 40 и повече км от центъра на гр.Разград към се представя и техн. обосновка, с която се доказва техн. възможност за запазване температурата на асф.смес при превоза от мястото на производство до местополагането до температура на полагане съгласно техническите нормативи.21.Декл/Обр.23/, че ако бъде определен за изпълнител, при подписване на договор, у-кът ще представи доказателства/договор, осигуряващ доставка на бет. смеси по класове, съгласно Техническата спецификация. Бет. възел следва задължително да разполага с валиден сертификат за спазване изискванията на БДС EN 206-1/NA или еквивалент за съответствие на продукта. Плик №2 съдържа: „Техническо предложение за изпълнение на поръчката” Образец №25, Плик №3 съдържа: „Ценово предложение за изпълнение на поръчката“ - Образец №26 с приложена „количествено стойностна сметка за изпълнение на обществената поръчка“ – приложение № 1 към ценовото предложение, попълнена съгласно Образец № 27, Продължение от III.2.3 Минимални изисквания за технически възможности 3. Участникът трябва да разполага минимум със следното собствено и/или наето оборудване и механизация за извършване на необходимите дейности за изпълнение на поръчката: - Багер /с обратна лопата/; - Малък багер / бобкат или еквивалент- за извършване на траншейни изкопи за основи; - Автокран товароподемност мин. 20 тона и стрела мин. 40 м; - Пневматична трамбовка; - Товарни автомобили самосвали – 2 бр. - Вибрационен валяк с възможност за две степени на вибрации и със статично тегло най-малко 10 тона. - Челен товарач - Автобетоносмесител - Вибратор за бетон – 5 бр. - Бетон-помпа - Машина за шлайфане на бетон - Заваръчно оборудване притежаващо технически паспорт (досие). - Крайц - машина за листов материал /за обработка на челата на стикованите ламарини/ При участие на подизпълнители горепосочените документи се представят за всеки от тях, а изискванията се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, документи се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по смисъла на чл.56, ал.3, т.2, във връзка с чл.25, ал.8 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно Глава еинандесета "Обжалване" от Закона за обществените поръчки.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Разград, бул. "Бели Лом" № 37А, Република България 7200, Разград, Тел.: 084 618171, E-mail: kmet@razgrad.bg, Факс: 084 660090

Интернет адрес/и:

URL: www.razgrad.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

29.05.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ