Версия за печат

00423-2013-0022

BG-София: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Метрополитен" ЕАД, ул. "Княз Борис I" №121, За: инж. Искра Илиева; инж. Красимира Георгиева, Република България 1000, София, Тел.: 02 9212722; 02 9212034, E-mail: ob_por_metro@abv.bg, Факс: 02 9877892

Място/места за контакт: отдел "Обществени поръчки, икономически анализи и прогнози"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www/ metropolitan.bg.

I.2) Основна дейност или дейности на възложителя

Градски железопътни, трамвайни, тролейбусни или автобусни услуги

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Сервизно обслужване на 53 ескалатора и 50 асансьора с производители „Лифтком“ АД, Суджоу Xinda Ескалатор аксесоари Ко ООД /SUZHOU XINDA/ и Тисен Круп Елевейтърс

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 1
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр. София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Поръчката е за услуга, включваща сервизно обслужване за период от 3 /три/ години на 53 ескалатора и 50 асансьора с производители „Лифтком“ АД, Суджоу Xinda Ескалатор аксесоари Ко ООД /SUZHOU XINDA/ и Тисен Круп Елевейтърс в част от метростанциите на Софийския метрополитен. При изпълнение на поръчката участниците трябва да спазват техническите изисквания на действащото законодателство и на Възложителя. Действащо законодателство - Закон за техническите изисквания към продуктите, стандарт БДС EN 13015:2001+А1:2009, Наредба за безопасна експлоатация и технически надзор на асансьори и др. Изисквания на Възложителя: Всеки Участник трябва: 1.Да спазва нормативните изисквания за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд, съгласно ЗБУТ. 2.При повреда на асансьор или ескалатор да извърши ремонт и го въведе в експлоатация в срок до 24 часа независимо от деня на седмицата /работен или почивен ден/. 3.Да освобождава пътници при аварийно спиране на асансьорните уредби в срок до 45 минути от уведомяването. 4.Да извършва аварийно обслужване на съоръженията в срок до 1 час от получаване на сигнала за: аварийно спиране на кабината на асансьор, аварийно спиране на ескалатор, оказване на помощ при аварии и злополуки. 5.Да извършва техническо обслужване и планово-предупредителни ремонти на ескалаторите два пъти месечно в интервала 24:00 часа – 04:00 часа. 6.Да извършва функционалните проверки, техническото обслужване и планово-предупредителните ремонти на съоръженията в срокове и по ред, определени в инструкциите на производителя. Ако в инструкцията не е определен срок за функционалните проверки, те се извършват най-малко веднъж на 10 дни. 7.Да влага оригинални резервни части и възли. 8.Да разполага с резервни части на склад за осигуряване бързия ремонт на асансьорите и ескалаторите. 9.Да извършва доставка на оригинални резервни части, материали и консумативи. 10.Да пуска спрените от движение съоръжения. 11.Да представя сертификат за качество и съответствие, произход и гаранционни условия за вложените при ремонта резервни части, както и фактури, доказващи тяхната цена. 12.Дължи неустойки в размер, предвиден в клаузите на договора. 13.Да участва при прегледи, периодични ревизии и изпълнява разпорежданията на инспекцията за държавен технически надзор. 14.Да съставя протокол при спиране на съоръженията от движение съвместно с представител на Възложителя. 15.Да представя до 20-то число на предходния месец графици за дежурствата на екипите през деня и през нощта. 16.Да раполага с необходимите диагностични уреди, отчитащи техническото състояние на съоръженията. 17.Да поддържа Застраховка Гражданска отговорност към трети лица, свързана с дейността, включително застраховка отговорност на изделията.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50750000, 50740000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на асансьори
Услуги по ремонт и поддържане на ескалатори

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
272340 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 575810 от 18.12.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

V.1) Сключване и стойност на договора
ДОГОВОР № 106 / Обособена позиция №: / Заглавие:Сервизно обслужване на 53 ескалатора и 50 асансьора с производители "Лифтком" АД, Суджоу Xinda Ескалатор аксесоари Ко ООД /SUZHOU XINDA/ и Тисен Круп Елевейтърс
V.1.1) Дата на сключване договора
23.05.2014 г. 
V.1.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
15.04.2014 г. 
V.1.2) Брой на получените оферти

2

V.1.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"ЛИФТКОМ" АД, ЕИК 202155371, бул. Ришки проход № 219, България 9700, Шумен, Тел.: 02 4950493, E-mail: liftkom@abv.bg

V.1.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 272340 BGN без ДДС
В Брой години 3
V.1.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

V.1.6) Стойност на доставките, осъществени при благоприятни условия

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

"Метрополитен" ЕАД, ул."Княз Борис І" №121, България 1000, София, Тел.: 02 9212026

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

29.05.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор от възложител по чл. 7, т. 5 или 6 от ЗОП