Версия за печат

00207-2014-0078

BG-Шумен: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Районна здравноосигурителна каса Шумен, ул. „Цар Освободител” №102, За: д-р Йорданка Величкова Пенкова, РБългария 9700, Шумен, Тел.: 054 850085, E-mail: shumen@nhif.bg, Факс: 054 850069

Място/места за контакт: д-р Йорданка Величкова Пенкова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.nhif.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.nhif.bg/web/guest/124.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Друг: здравно осигуряване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Следгаранционно сервизно обслужване на служебните автомобили на РЗОК – Шумен, включително доставка и монтаж на резервни части, консумативи и принадлежности за тях.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 1
Място на изпълнение: РЗОК - Шумен
Код NUTS: BG333
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предметът на обществената поръчка обхваща следгаранционно сервизно обслужване на служебните автомобили на РЗОК – Шумен, включително доставка и монтаж на резервни части, консумативи и принадлежности за тях. Обхват на необходимите дейности и период на изпълнението им, съгласно предмета на услугата за всеки от автомобилите: За лек автомобил Форд Фокус с рег.№ Н 3959 АТ: следгаранционно сервизно обслужване, включително доставка и монтаж на резервни части, консумативи и принадлежности – за целия срок на договора; За лек автомобил Фиат Седичи с рег.№ СА 7862 СР: - за периода от влизане в сила на договора до 09.02.2015 г. - доставка на консумативи и принадлежности, и сервизни дейности, които не са предвидени в гаранционното обслужване; - за периода след 09.02.2015 г. до края на срока на договора - следгаранционно сервизно обслужване, включително доставка и монтаж на резервни части, консумативи и принадлежности. Следгаранционното сервизно обслужване обхваща техническо обслужване, което включва смяна на филтри и масла, извършване на периодична проверка и оглед на системите възлите и агрегатите с цел правилното им функциониране, извършване на текущи ремонти и периодични технически прегледи. Следгаранционното сервизно обслужване на автомобилите трябва да включва периодична проверка на: •Проверката и огледа на системите, възлите и агрегатите обхваща: •Проверка на изпускателна система-изпускателен колектор, гърнета,катализатор, гумени държачи; •Проверка на спирачна система; •Проверка на нивото на спирачната течност.;•Проверка на хидравличната система; •Проверка на охладителната система /температура на замръзване/;•Проверка състоянието на гумите; •Проверка на амортисьорите;•Проверка на светлините; •Проверка на състоянието на акумулатора;•Проверка на чистачките/стъклоизмивателната система/; •Проверка на климатик/климатроник;•Проверка на ходовата част;•Проверка на маншоните на полуоските, кормилната рейка и шарнирите за наранявания и скъсвания. Проверката (диагностиката) на двигателя се извършва веднъж на всеки 12 месеца.Проверката (диагностиката) на ходовата част, спирачната система и кормилната уредба, съединител, диференциал и скоростна кутия и електроинсталацията без радиоапарати се извършва веднъж на всеки 6 месеца.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50112100, 50112200

Описание:

Услуги по ремонт на леки автомобили
Услуги по техническо обслужване на автомобили

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Следгаранционно сервизно обслужване на два служебни автомобила, включително доставка и монтаж на резервни части, консумативи и принадлежности за тях.

Прогнозна стойност без ДДС
1500 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Не се изискват при прилагане на чл.59 ал.5 т. 2 от ЗОП

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащането ще се извършва в български лева, по банков път, с платежни нареждания по посочена от Изпълнителя банкова сметка, в срок до 15 работни дни след представяне на: фактура - оригинал, приемно-предавателен протокол с опис на извършените работи и доставените артикули и количества.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Няма задължение да е юридическо лице.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. В обявената открита процедура може да участва всяко физическо или юридическо лице, както и техни обединения, което отговаря на изискванията на ЗОП и на изискванията на възложителя, посочени в настоящата документация. 2. Едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. 3. Не може да участва в настоящата открита процедурата за възлагане на описаната обществена поръчка участник: a) осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: - престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; - подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; - участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; - престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; - престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс; - престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. б) обявен в несъстоятелност; в) в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове; г) за който някое от лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП е свързано лице с Възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; д) който е сключил договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси; е) който не отговаря на изискванията на Възложителя, посочени в документацията за участие, и/или е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия; ж) който участва в обединение или е декларирал съгласие да участва като подизпълнител в офертата на друг участник. 4. Не може да участва в процедурата и участник, който: а) е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; б) е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; в) има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; г) има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години. 5. Всеки участник в процедурата удостоверява отсъствието на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП с декларации. При подписване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи всички необходими документи, издадени от компетентните органи за удостоверяване липсата на изброените обстоятелства. 6. Участниците са длъжни да уведомяват възложителя за всички настъпили промени в обстоятелствата т. 2, т. 3 и т. 4. в 7 - дневен срок от настъпването им. Възложителят има право по всяко време да проверява заявените от участника данни в представената оферта. 7. Когато участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице, той трябва да отговаря на изискванията, описани в този раздел в държавата, в която е установен. 8. Всеки участник има право да представи само една оферта за цялата поръчка.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: За доказване на икономическото и финансовото състояние, участникът трябва да представи информация по чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП за общия оборот и оборота от дейности, сходни с предмета на поръчката за последните три години в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, подписана от представляващия участника.
Минимални изисквания: За доказване на икономическото и финансовото състояние, участникът трябва да представи информация по чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП за общия оборот и оборота от дейности, сходни с предмета на поръчката за последните три години в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, подписана от представляващия участника.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: За доказване на техническите си възможности и квалификация участникът трябва да представи следните документи: 1.Списък - декларация на основните договори със същия или сходен предмет на настоящата обществена поръчка, изпълнени от участника през последните три години с посочен предмет на договора, стойност, срокове за изпълнение, датите (на сключване и изпълнение) и получателите. Към списъка трябва да се приложат препоръки за добро изпълнение на договорите. 2.Участникът трябва да представи декларация за оборудвана сервизна база в гр. Шумен– в оригинал с подпис и печат. Декларацията следва да съдържа описание на сервизната база, оборудвана с машини и съоръжения, които да позволяват извършване на услугите по следгаранционното сервизно обслужване и ремонт на автомобилите на Възложителя. 3.Участникът трябва да представи декларация за техническото оборудване, с което разполага – в оригинал с подпис и печат. В нея следва да се декларира наличието на всяко едно от следните технически средства: -Стенд за регулиране на преден и заден мост с писмен рапорт за състоянието на ходовата част; -Машина за корекция на алуминиеви и стоманени джанти; -Спирачен стенд;- Стенд за електронна компютърна диагностика на мотор-компютри и двигатели; -Стенд за демонтаж, монтаж и баланс на гуми; -Подемник за ремонт на ходовата част. 4.Участникът следва да представи декларация, че при ремонт на автомобилите на Възложителя, ще доставя и влага само оригинални, нови и неупотребявани резервни части, консумативи и принадлежности. Декларацията се представя в оригинал с подпис и печат. 5.Списък на техническите лица, участващи в техническото обслужване на автомобилите. Списъкът се представя в оригинал с подпис и печат и трябва да бъде придружен с документи, удостоверяващи професионалната квалификация на лицата, които ще отговарят за извършване на услугата; 6.Декларация от участника, че сервизното обслужване и ремонт на служебните автомобили, предмет на настоящата поръчка, ще се извършват съгласно предписанията на производителя за съответната марка. 7.Участникът следва да посочи гаранционен срок на извършените дейности, който не може да бъде по-кратък от една година. Гаранционният срок на вложените резервни части и консумативи не може да бъде по-кратък от дадения от производителя им. 8.Участникът може да представи и други документи, доказващи техническите и професионалните му възможности.
Минимални изисквания: За доказване на техническите си възможности и квалификация участникът трябва да представи следните документи: 1.Списък - декларация на основните договори със същия или сходен предмет на настоящата обществена поръчка, изпълнени от участника през последните три години с посочен предмет на договора, стойност, срокове за изпълнение, датите (на сключване и изпълнение) и получателите. Към списъка трябва да се приложат препоръки за добро изпълнение на договорите. 2.Участникът трябва да представи декларация за оборудвана сервизна база в гр. Шумен– в оригинал с подпис и печат. Декларацията следва да съдържа описание на сервизната база, оборудвана с машини и съоръжения, които да позволяват извършване на услугите по следгаранционното сервизно обслужване и ремонт на автомобилите на Възложителя. 3.Участникът трябва да представи декларация за техническото оборудване, с което разполага – в оригинал с подпис и печат. В нея следва да се декларира наличието на всяко едно от следните технически средства: -Стенд за регулиране на преден и заден мост с писмен рапорт за състоянието на ходовата част; -Машина за корекция на алуминиеви и стоманени джанти; -Спирачен стенд;- Стенд за електронна компютърна диагностика на мотор-компютри и двигатели; -Стенд за демонтаж, монтаж и баланс на гуми; -Подемник за ремонт на ходовата част. 4.Участникът следва да представи декларация, че при ремонт на автомобилите на Възложителя, ще доставя и влага само оригинални, нови и неупотребявани резервни части, консумативи и принадлежности. Декларацията се представя в оригинал с подпис и печат. 5.Списък на техническите лица, участващи в техническото обслужване на автомобилите. Списъкът се представя в оригинал с подпис и печат и трябва да бъде придружен с документи, удостоверяващи професионалната квалификация на лицата, които ще отговарят за извършване на услугата; 6.Декларация от участника, че сервизното обслужване и ремонт на служебните автомобили, предмет на настоящата поръчка, ще се извършват съгласно предписанията на производителя за съответната марка. 7.Участникът следва да посочи гаранционен срок на извършените дейности, който не може да бъде по-кратък от една година. Гаранционният срок на вложените резервни части и консумативи не може да бъде по-кратък от дадения от производителя им. 8.Участникът може да представи и други документи, доказващи техническите и професионалните му възможности.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
20.06.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
27.06.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 02.07.2014 г.  Час: 14:00
Място

РЗОК – Шумен, ул.”Цар Освободител” № 102

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците, техни упълномощени представители, представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

29.05.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ