00041-2014-0009
Технически редакции | ||
28.05.2014 17:05 ч. : | 28/05/2014 17:05 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
28.05.2014 17:05 ч. : | 28/05/2014 17:05 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Ивайловград: 13 - Рекламни услуги
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
ОБЩИНА ИВАЙЛОВГРАД, ул. "Георги Димитров"№49, За: Виолета Недялкова, Р.България 6570, Ивайловград, Тел.: 03661 6090, E-mail: oba_ivaylovgrad@abv.bg, Факс: 03661 6090
Място/места за контакт: Общинска Администарция ИвайловградИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.ivaylovgrad.org..
Адрес на профила на купувача: http://www.ivaylovgrad.org..
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
«ИЗБОР НА ИЗПЪЛНИТЕЛ НА ДЕЙНОСТИ, СВЪРЗАНИ С ОСИГУРЯВАНЕ НА ПУБЛИЧНОСТ», в изпълнение на договор №13-13-12/25.11.2013 г. по проект „За по-добро местно управление в Община Ивайловград”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет 2007-2013“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд
Възлагане на обществена поръчка
Осъществяване на мерки за публичност и информация , в изпълнение на договор №13-13-12/25.11.2013 г. по проект „За по-добро местно управление в Община Ивайловград”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет 2007-2013“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд
22000000, 79800000, 79952000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Публикуване на информация за проекта в местните медии - публикуване на най-малко 5 статии в местните медии, визуализирани съгласно изискванията за информация и публичност на ЕС и Управляващия орган на Оперативна програма “Административен капацитет”.2. Изготвяне и разпространение на информационни материали:Информационни дипляни – 200 бр.: (4+4, 115 гр./м2 хром-гланц), А5, до 8 стр. – пълноцветни и двустранни 100 бр. в началото на проекта с информация за целите и очакваните резултати по проекта и 100 бр. в края на проекта с информация за постигнати резултати по проекта, съдържащи и снимков материал от проведени събития. Дипляните да съдържат всички необходими реквизити за информация и публичност,Банери- банерите са предназначени за поставяне в залите, където е се провеждат пресконференции, работни срещи и др. с цел представяне на проекта и финансовия принос на ЕК. Технически параметри: Размер минимум 160 см Х 60 см.; Материал: винил; Цветност: пълноцветен едностранен печат; Комплект рол банер със стойка; Тираж на рол-банери: 2 бр.; Информационна табела – 1 бр. Визия: ПВЦ подложка, цветност 4+0, размер 100/80;Папки- Технически параметри: Размер: А3, сгънат до А4; Материал: картон минимум 300 г/м2; Печат: пълноцветен, едностранен (4+0); Тираж на папки: 100 бр.; Химикалка клик - Материал – PVC, Цветен тампонен печат. На химикалката ще присъства флага на ЕС, логото и слогана на ОПАК, логото и слогана на Европейския Социален фонд. 100 бр.;3. Организиране и провеждане на начална и заключителна конференции.
НЕ
25.08.2014 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за изпълнение на обществената поръчка е в размер на 3% от стойността му. Представя се при сключване на договора за възлагане на поръчката, под формата на парична сума или като безусловна и неотменима банкова гаранция за добро изпълнение в полза на Възложителя. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност 30 календарни дни, след датата на приключване на договора за изпълнение. Ако гаранцията за изпълнение е депозит то тя се превежда по следната сметка на Възложителя: Банка: „ОББ“ АД - клон Ивайловград; Банков код (BIC): UBBSBGSF ; Банкова сметка (IBAN): BG41UBBS80023300136333; В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано „Гаранция за изпълнение на обществена поръчка с предмет: «ИЗБОР НА ИЗПЪЛНИТЕЛ НА ДЕЙНОСТИ, СВЪРЗАНИ С ОСИГУРЯВАНЕ НА ПУБЛИЧНОСТ», в изпълнение на договор №13-13-12/25.11.2013 г. по проект „За по-добро местно управление в Община Ивайловград”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет 2007-2013“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
• Авансово плащане в размер на 50% от стойността на договора, равняващо се на …………………. (………………..) лева без включено ДДС, което се извършва посредством банков превод по сметката на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в срок до 30 календарни дни от подписване на договора и предоставяне на фактура оригинал. • Окончателно плащане в размер на 50% от стойността на договора, равняващо се на …………………. (………………..) лева без включено ДДС, което се извършва посредством превод по сметката на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в срок до 30 календарни дни от подписване на Приемо-предавателен протокол за окончателно приемане на работата и след предоставяне на фактура в оригинал.
Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.
В случай, че участникът участва като Обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, участниците в Обединението следва да са сключили споразумение/договор (или еквивалентен документ). Споразумението/договора, респективно – съответния документ за създаване на Обединението за участие в настоящата процедура, следва да бъде представено в оригинал или нотариално заверено копие. В текста на Споразумението (договора) за създаване на Обединението или в друг документ (по преценка на Участника), следва да се съдържа посочване на данни за:представляващият Обединението;. Споразумението/договора (съответния документ за създаване на Обединението) трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: 1. всички членове на Обединението са отговорни солидарно - заедно и поотделно, за изпълнението на договора. 2. всички членове на Обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. 3. е направено разпределение на дейностите между отделните членове на Обединението, с ясно и конкретно посочване на: а) дейностите от предмета на поръчката, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на договора за изпълнение по конкретното възлагане; б) съответните минимални изисквания за финансово – икономическо състояние, технически възможности и квалификация, като критерии подбор и допустимост в настоящата процедура, които ще бъдат доказвани от конкретен/ните партньор/и в Обединението.
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Заинтересуваните лица могат да закупят документацията за участие в деловодството на Община Ивайловград, на адрес: гр. Ивайловград, ул. „Георги Димитров“ № 49, всеки работен ден между 8:00 ч. и 17:30 ч., срещу заплащане в касата на Общината на цена в размер на 48 (четиридесет и осем ) лева, с ДДС или срещу представяне на платежен документ за внесената сума по сметка BG15UBBS80028413873205, Банков код (BIC): UBBSBGSF, вид плащане 448007, банка: ОББ“ АД - клон Ивайловград, най-късно до часа и датата, посочени в обявлението за обществената поръчка.
Български
90
Заседателна зала на Общинска администрация
Участниците в процедурата, както и техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и юридически лица с нестопанска цел
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
ДБФП №13-13-12/25.11.2013 за проект „За по-добро местно управление в Община Ивайловград”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд
..... Продължава от поле III 2.1) Не може да участва във възлагането на обществената поръчка лице, съответно Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства: 1.Срещу него е открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 2. лишен е от правото да упражнява професия или дейност, свързана с осъществяването на рекламна и/или маркетингова дейност, съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението;3. Има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен; 4.Има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години; 5.Осъден е с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. 6. Виновен е за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка по чл.3, ал.1 от ЗОП. Предвид факта, че обявлението е изпратено по електронен път и от датата на публикуването му в електронен вид, възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата и в обявлението е посочен Интернет адрес, на който тя може да бъде намерена, на основание 64, ал.3 от ЗОП, сроковете са намалени под установените в чл.64, ал.1 от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съобразно чл.120 от ЗОП на обжалване подлежи всяко решение на възложителите по процедурата, пред Комисия за защита на конкуренцията, относно тяхната законосъобразност, вкл. за наличие на дискриминационни, икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението,документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата.Срокът за обжалване е както следва: - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна - в срок от 10 дни; - от получаване на решението за класиране на участниците - в срок от 10 дни. Сроковета започват да текат от датата на уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено- от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
28.05.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ