Версия за печат

00692-2014-0005

BG-София: 16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 130367715

УМБАЛ "Света Анна" - София АД, ж.к.Младост 1, ул. "Димитър Моллов" № 1, За: Мирослав Найденов/Боян Авджийски, България 1750, София, Тел.: 02 9759011, E-mail: pravisti_sv.anna@abv.bg, Факс: 02 9759011

Място/места за контакт: ж.к.Младост 1, ул. "Димитър Моллов" № 1

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.sveta-anna.eu/.

Адрес на профила на купувача: http://www.sveta-anna.eu/.

Електронен достъп до информация: http://www.sveta-anna.eu/.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Събиране, транспортиране и обезвреждане чрез изгаряне и обеззаразяване чрез автоклавиране с последващо депониране на опасни отпадъци от дейността на УМБАЛ „Света Анна” – София АД

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 16 (16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
УМБАЛ "Света Анна" - София АД
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Събиране, транспортиране и обезвреждане чрез изгаряне и обеззаразяване чрез автоклавиране с последващо депониране на опасни отпадъци от дейността на УМБАЛ “Света Анна” – София АД. Събирането се осъществява от две сметищни площадки на лечебното заведение. Събирането и транспортирането на опасните отпадъци, следва да се извършва по график. Брой на посещенията в лечебното заведение – минимум 3 пъти седмично /по утвърден график/, а при необходимост при допълнителна заявка по телефон, факс или e-mail на Изпълнителя. Времето на реакция при извънредно повикване е до 4 часа, по предложение от участника. Услугата се извършва с транспорт, собственост на Изпълнителя. Изпълнителят се задължава да извърши събирането на опасните отпадъци със собствени контейнери от 240 литра, /минимум 60 броя/ безвъзмездно предоставени на Възложителя за срока на договора. Количествата по дейностите от спецификацията, приложена към документацията за участие в процедурата ще са в зависимост от конкретните заявени потребности на Възложителя по време на срока на договора - 24 месеца. Участникът подава само една оферта, съгласно условията посочени в документацията за участие за цялостното изпълнение на всички дейности по поръчката /общо шест на брой/, като не се допуска участие по единични дейности и представяне на варианти - на основание чл.25, ал.2, т.11 от ЗОП.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

90520000

Описание:

Услуги, свързани с радиоактивни, токсични, медицински и опасни отпадъци

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
637180 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: "Цена" - К1; тежест: 90
Критерий: "Врема на реакция" - К2; тежест: 10
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 036 - 059391 от 18.02.2014 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 068 - 117158 от 05.04.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: ДОП-18 История / Обособена позиция №: 1 / Заглавие на обособената позиция: Позиция №1
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

16.05.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Дружество по ЗЗД "Павлов-БМТ"; ЕИК:176668462, пл. "Папа Йоан Павел Втори" №1, Република България 1000, София, Тел.: 02 9600203, Факс: 02 9600204

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 637980 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 637180 BGN без ДДС
Брой месеци: 24
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.05.2014 г.