Версия за печат

00022-2014-0004

BG-Асеновград: 06 - Финансови услуги (Застрахователни услуги, Банкови и инвестиционни услуги)

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Община Асеновград, пл. "Акад. Николай Хайтов" 9, За: Айтен Салим, Република България 4230, Асеновград, Тел.: 0331 20283, E-mail: obstina@assenovgrad.com, Факс: 0331 65156

Място/места за контакт: гр. Асеновград, пл. "Акад. Николай Хайтов" 9

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.assenovgrad.com.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„ИЗБОР НА ФИНАНСОВА ИНСТИТУЦИЯ ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ДЪЛГОСРОЧЕН ИНВЕСТИЦИОНЕН КРЕДИТ НА ОБЩИНА АСЕНОВГРАД В РАЗМЕР НА 3 000 000 ЛЕВА”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 6
Основно място на изпълнение: гр. Асеновград
Код NUTS: BG42
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

С възлагането на настоящата обществена поръчка се цели да бъде избрана финансова институция, която да отпусне на Община Асеновград дългосрочен инвестиционен кредит в размер на 3 000 000 лв. в изпълнение на Решение № 1443/17.04.2014 г. на Общински съвет-Асеновград.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

66113000

Описание:

Услуги по предоставяне на кредит

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Съгласно техническата спецификация.

Прогнозна стойност без ДДС
1100000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

120


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 10000 лева (десет хиляди лева). Гаранцията за участие може да се внесе по банков път по сметка на Община Асеновград или може да се представи под формата на банкова гаранция. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя, със срок на валидност минимум 180 дни, считано от крайния срок за подаване на офертата и да е изрично посочено, че е за настоящата обществена поръчка. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане с платежно нареждане, в което изрично се посочва обществената поръчка, за която се представя гаранцията. Сумата следва да бъде внесена по банков път на името на Възложителя на следната сметка: Банка: Банка"Инвестбанк"АД, IBAN: BG 54 IORT 73753304000003 BIC: IORTBGSF Банковите разходи по откриването на гаранцията за участие са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размера на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящите указания размер. Разходите по евентуалното усвояване на гаранцията са за сметка на Възложителя. Участникът ще бъде отстранен от участие в настоящата Обществена поръчка, ако не представи гаранция за участие. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от прогнозната стойност на обществената поръчка. Условията за задържането и освобождаването на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор/договора за обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането ще се осъществява съгласно условията заложени в проекто договора.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

В случай, че участникът участва като обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението (или консорциума) сключват споразумение. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че всички членове на обединението/консорциума са отговорни, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора и че всички членове на обединението/консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението/консорциума за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. В случай, че възложителят е поставил изискване за създаване на юридическо лице, когато спечелилият участник е обединение/ консорциум, споразумението трябва да съдържа клаузи за създаване на юридическо лице, ако бъде определен за изпълнител на обществената поръчка.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: По отношение на участниците не следва да са налице обстоятелствата, посочени в чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП. За доказване на съответствието с тези изисквания на етапа на участие в процедурата, представителите на участниците попълват декларации по образец. Участник ще бъде отстранен от участие в процедурата, ако не отоваря на горните изисквания. Плик №1 „Документи за подбор” 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника (в оригинал); 2. Начална документна оферта – попълва се Образец №1; 3. Административни сведения - попълва се Образец №2; 4. Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства от значение за поръчката – попълва се Образец № 3; 5. Копие от документ за регистрация или Единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър - когато участникът е регистриран в България търговец; 6.Когато участникът е Обединение, което не е юридическо лице - Споразумение или друг еквивалентен документ за създаване на Обединението за участие в настоящата обществена поръчка. Документът за създаване на Обединение за участие в настоящата обществена поръчка следва да бъде представен в оригинал или нотариално заверено копие и в него или в друг документ, подписан от всички лица в обединението, задължително трябва да е посочен представляващия Обединението; 7. Справка за оборота от услуги с предмет, сходен с предмета поръчката, за последните 3 (три) години (2011г., 2012г., 2013г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си - по образец №6. 8. Заверено копие от лиценз за извършване на банкова дейност, издаден от БНБ, съгласно Закона за кредитните институции. 9. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т.1, б. „а”- „д”, ал. 2, т. 2 и ал. 5, т. 1 от ЗОП (по образец №4); 10. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3, ал. 2, т. 1 и т. 3 и ал. 5, т. 2 отЗОП (по образец №5); 11. Декларация по чл. 56, ал.1, т.8 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители и списък с имената им, с посочване на вида на дейностите, които ще извършват и дела на тяхното участие ( по образец №7); 12. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител - попълва се, подписва се от представляващия подизпълнителя и се подпечатва декларация по приложения образец №8 към настоящата документацията, за изпълнението на която ще бъде използван подизпълнителя; 13. Документ за внесена гаранция за участие (в оригинал), в размер на 10 000 лв. (десет хиляди лева), внесени под форма на банкова гаранция или депозит; 14. Декларация от членовете на обединението (по образец №9) - ако е приложима; 15. Изрично, нотариално заверено пълномощно на лицето, което е упълномощено да представлява участника в настоящата процедура (в случай на упълномощаване); 16. Декларация за приемане на условията в проекта на договор – по образец №10; 17. Документ за закупена документация за участие; Плик №2 „Предложение за изпълнение на поръчката”; В плик №2 следва да бъде представено Техническото предложение, изготвено по образеца от настоящата документация (образец №13) при съблюдаване на техническите изискванията и условията за изпълнение. Плик №3 „Предлагана цена” Ценовото предложение се подготвя от участника по образец №14. Извън плик №3 с надпис „Предлагана цена” не трябва да е посочена никаква информация относно цената.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Справка за оборота от услуги с предмет, сходен с предмета поръчката, за последните 3 (три) години (2011г., 2012г., 2013г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си - по образец №6. Забележка: Когато по обективни причини Участникът не може да представи исканите от Възложителя документи той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ, като следва да отправи запитване до Възложителя по реда на чл. 29 от ЗОП, в което да посочи документите, с които разполага. Уточнение: Документите се представят само за тези членове на Обединението, чрез които то, като участник в процедурата доказва съответствието си с критериите за подбор. Когато Участникът предвижда участие на подизпълнители, документите се представят за всеки от посочените подизпълнители. Когато участникът е обединение, минималните изисквания се прилагат общо за обединението, а документите се представят от участниците, чрез които обединението доказва съответствие с минималните изисквания.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Участникът следва да е реализирал оборот от осъществяване на дейности по предоставяне на кредити общо за последните три години (2011г., 2012г. и 2013г.), в размер на не по-малко от 1 650 000 лв. (един милион шестстотин и петдесет хиляди лева) ; *** Наличието на изискуемия минимален оборот следва да е виден от представената от Участника справка за оборот от услуги, сходни с предмета на поръчката (по образец №6). !!! Навсякъде в документацията под „сходни с предмета на поръчката” следва да се разбира: осъществяване на дейности по предоставяне на кредити. При посочване на участие с използване на подизпълнител, изискването се отнася за подизпълнителя, съобразно процентното му участие в изпълнение на поръчката. При участие на Обединение, което не е юридическо лице, изискването се прилага за обединението като цяло.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Заверено копие от лиценз за извършване на банкова дейност, издаден от БНБ, съгласно Закона за кредитните институции. Всички документи трябва да са в оригинал или ако са копия те трябва да са заверени (когато са ксерокопия) с гриф "Вярно с оригинала", подписа на лицето/та, представляващи кандидата и свеж печат. Когато кандидатът или участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, изискванията по чл.47, ал. 1 и 5 от ЗОП и посочените в обявлението изисквания по ал. 2 се прилагат и за подизпълнителите.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Участникът да притежава правото да изпълнява дейността, предмет на обществената поръчка, което се доказва със заверено копие от лиценз за извършване на банкова дейност, издаден от БНБ, съгласно Закона за кредитните институции. В случай, че участникът е чуждестранно лице - валиден документ, удостоверяващ правото да извършва финансова дейност на територията на Р.България, издаден от компетентния орган на съответната държава. В случай, че участникът участва като Обединение, което не е юридическо лице, посоченото минимално изискване за технически възможности и квалификация на участниците важи за обединението като цяло, съгл. чл. 25, ал. 8 от ЗОП. При участие чрез подизпълнители, минималното изискване важи за тях, съобразно вида и дела им в изпълнение на дейностите от обекта на поръчката.
ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
27.06.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 5 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията е 5 лв. без ДДС или 6 лв. с ДДС. Закупуване от сградата на Община Асеновград. Желаещите да закупят документация за участие в обществената поръчка могат да направят това на адрес: Република България, Област Пловдив, Община Асеновград, град Асеновград, пл. „Акад. Николай Хайтов“ № 9, след заплащането й в касата на Възложителя, намираща се на същия адрес. Закупуване на документация за участие по банков път се извършва, както следва: Заплащането на документацията за участие се извършва по банков път по сметка в лева: Банка: Банка"Инвестбанк"АД, IBAN: BG 50 IORT 73758404020000 BIC: IORTBGSF

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
08.07.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 09.07.2014 г.  Час: 11:00
Място

Административната сграда на община Асеновград, зала 305

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да прсъстват представители на участниците, на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Пълен достъп до документацията за участие е предоставен на интернет адрес на Възложителя: www.assenovgrad.com.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Асеновград, гр. Асеновград, пл. "Акад. Н. Хайтов" 9, Лице за контакт: Айтен Салим, Република България 4230, гр. Асеновград, Тел.: 0331 20283, E-mail: obstina@assenovgrad.com, Факс: 0331 65156

Интернет адрес/и:

URL: www.assenovgrad.com.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.05.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ