Версия за печат

00041-2014-0008

BG-Ивайловград: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Ивайловград, ул. "Георги Димитров" №49, За: Калин Митрев - специалист, Р. България 6570, Ивайловград, Тел.: 03661 6090, E-mail: oba_ivaylovgrad@abv.bg, Факс: 03661 6022

Място/места за контакт: Калин Митрев - специалист

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.ivaylovgrad.org.

Адрес на профила на купувача: www.ivaylovgrad.org.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Закупуване на компютърен софтуер, инсталация и изграждане на единна информационна система“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр. Ивайловград
Код NUTS: BG422
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

В изпълнение на възложените дейности, включени в обхвата на настоящата обществена поръчка, Изпълнителят следва да осъществи предвидените от Възложителя в техническото задание, част от Документацията за възлагане на процедурата дейности, изразяващи се в обобщен вид в следното: закупуване на софтуер за специализираните компютърни системи – 3 броя; закупуване на операционни системи за офис и пакети за 4 компютъра, 4 лаптопа, 2 сервизни компютъра, 3 работни станции – 1 брой; изграждане на единна информационна система, която да обедини центровете – 1 брой.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

48620000, 48000000

Описание:

Операционни системи
Софтуерни пакети и информационни системи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Закупуване на софтуер за специализираните компютърни системи ; закупуване на операционни системи за офис и пакети за 4 компютъра, 4 лаптопа, 2 сервизни компютъра, 3 работни станции; изграждане на единна информационна система, която да обедини центровете.

Прогнозна стойност без ДДС
32516 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

120


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 320 лв., внесена под форма на банкова гаранция или депозит по следната сметка на Възложителя: Банка: „ОББ“ АД - клон Ивайловград; Банков код (BIC): UBBSBGSF ; Банкова сметка (IBAN): BG41UBBS80023300136333; В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано „Гаранция за участие в обществена поръчка с предмет: „Закупуване на компютърен софтуер, инсталация и изграждане на единна информационна система”. Ако Участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие със следните изисквания: 1. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. 2. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя, подписано от Кмета на Община Ивайловград или упълномощено от него длъжностно лице.3. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 180 календарни дни след датата, определена в настоящето Обявление като краен срок за подаване на офертите. Когато Участникът е Обединение, което не е юридическо лице, всеки от членовете (съдружниците) в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранциите за участие се задържат и освобождават по реда и при условията на чл.61 и 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на обществената поръчка е в размер на 3% от стойността му. Представя се при сключване на договора за възлагане на поръчката, под формата на парична сума или като безусловна и неотменима банкова гаранция за добро изпълнение в полза на Възложителя. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност 30 календарни дни, след датата на приключване на договора за изпълнение. Гаранция за авансово плащане: ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ дължи на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ банкова гаранция или депозит по сметка на Възложителя за 100% от стойноста на аванса.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

1. Авансово плащане в размер на 30% от общата стойност на договорената сума, платимо в срок от 30 (тридесет) календарни дни след подписване на договора и представяне на фактура. 2. Остатъкът от договореното възнаграждение ще бъде изплатена на изпълнителя в срок от 30 (тридесет) календарни дни след представяне и подписване на приемо-предавателен протокол, удостоверяващ окончателно изпълнение на дейността от предмета на възлагане.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица

ІІІ.1.4) Други особени условия

1.В случай, че участникът участва като Обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, участниците в Обединението следва да са сключили споразумение/договор (или еквивалентен документ). Споразумението/договора, респективно – съответния документ за създаване на Обединението за участие в процедурата, следва да бъде представено в оригинал или нотариално заверено копие. В текста на Споразумението (договора) за създаване на Обединението или в друг документ (по преценка на Участника), следва да се съдържа посочване на данни за: (1) представляващият Обединението. 2.Споразумението/договора (съответния документ за създаване на Обединението) трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: 2.1. всички членове на Обединението са отговорни солидарно - заедно и поотделно, за изпълнението на договора, 2.2. всички членове на Обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора, 2.3. е направено разпределение на дейностите между отделните членове на Обединението, с ясно и конкретно посочване на обекта/ите и/или дейностите, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на договора за изпълнение и съответните минимални изисквания за финансово – икономическо състояние, технически възможности и квалификация, като критерии подбор и допустимост в настоящата процедура, които ще бъдат доказвани от конкретен/ните партньор/и в Обединението. Участниците в Обединението представят декларации, с които декларират спазване на изискванията по т.2 по-горе.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: За участие в процедурата Участникът да представи следните документи: Плик № 1 „Документи за подбор“: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 2. Оферта; 3. Административни сведения; 4. Декларация, че участника е запознат с всички обстоятелства от значение за поръчката; 5. Декларация, че участника ще спазва всички необходими условия за изпълнение на поръчката; 6. Копие от документа за регистрация или ЕИК, съгласно чл. 23 от ЗТР - когато участника е регистрирано в Р. България юридическо лице или ЕТ. В случай, че не е посочен ЕИК, участниците представят удостоверение за актуално състояние. Чуждестранните юридически лица или обединения на чуждестранни юридически лица представят съответен документ за регистрация или еквивалент, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени, в официален превод. Физ. лица, участн. в процедурата или включени в състава на обединения, представят копие от док. за самоличност. Ако тези физ. лица са чужд. граждани, докум. се предст. и в офиц. превод; 7. Когато участникът е Обединение, което не е юридическо лице, представя споразумение или др. еквивалентен документ за създаване на Обединението за участие в общ. поръчка - представен в оригинал или нотариално заверено копие. В Споразумението или в друг документ (по преценка на Участника) задължително трябва да е посочен представляващия Обединението; 8.Доказателства за икономическо и финансово състояние, съобразно Раздел III.2.2.; 9.Доказателства за технически възможности и квалиф., съобр. Раздел III.2.3.; 10.Декларация по чл.47, ал.1, т.1 (с изключение на буква „е“) , ал.2, т.2, т. 2а (за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка по чл.3, ал.1 от ЗОП) и т.5, ал.5, т.1, ал.1, т.2 и т.3, ал.2, т.1, т.3 и т.4 и ал.5, т.2 от ЗОП; 11.Декларация по чл. 56, ал.1, т.8 от ЗОП; 12.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (ако е прил.); 13. Документ за внесена гаранция за участие, 14.Документ за закупупена документация за участие; 15. Декларация от членовете на обединението; 16. Изрично, нотариално заверено пълном. на лицето, упълномощено да представлява участника в настоящата процедура (при упълномощ.); 17. Декларация за приемане на условията в проекта на договор; ПЛИК №2 „Предложение за изпълнение на поръчката” следва да бъде представено Техническото предложение, изготвено по образец, при съблюдаване на техническите изискванията и условията за изпълнение на поръчката, както и посочване на срока за изпълнение на дейностите от обхвата на възлагане и гаранционния срок за поддръжка на информационната система; ПЛИК №3 „Предлагана цена“ - Ценовата оферта за изпълнение на обществената поръчка и приложена количествено-стойностна сметка. Продж. в поле VI.3)...
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Копия от отчетите за приходите и разходите като съставна част на годишния финансов отчет на Участника за всяка от предходните три приключили финансови години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.) – за юридическите лица и едноличните търговци или Декларация, че същите са обявени в Търговския регистър при Агенцията по вписванията и са публично достъпни. !!! В случай, че участникът е чуждестранно лице и съобразно законодателството на държавата, в която е установен, не е регламентирано съставянето на отчети за приходите и разходите, тогава същият представя еквивалентен документ, съставен съобразно законодателството на страната, в която е установен. При липса на предвидена правна регламентация и несъставяне на еквивалент, участникът представя декларация за верността на посочените от него обстоятелства. Всички страници на документите трябва да са заверени с гриф „вярно с оригинала” и да имат свеж печат на участника (ако разполага с такъв) и подпис на лицето, притежаващо представителна власт, съобразно удостоверението за актуално състояние или въз основа на редовно упълномощаване от това лице. Ако участникът е физическо лице - официален документ, удостоверяващ дохода му и/или годишна данъчна декларация за всяка една от последните 3 години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.), заверени от участника с „вярно с оригинала” и подписани от него на всяка страница. 2. Справка за общия оборот от дейността на участника и оборота от доставки и/или инсталации, сходни с предмета на обществената поръчка, за последните 3 (три) приключили финансови години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Под „доставки и/или инсталации, сходни с предмета на обществената поръчка“ следва да се разбира: доставки и/или инсталации на софтуер и/или операционни системи. Когато по обективни причини Участникът не може да представи исканите от Възложителя документи по т.1 и т.2., той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ. При констатиране от страна на Участника, че не може да докаже икономическото и финансовото си състояние с изброените в т. 1 и т 2. документи, той следва да отправи запитване до Възложителя по реда на чл. 29 от ЗОП, в което да посочи документите, с които разполага. Документите по т. 1 и т.2. се представят само за тези членове на Обединението, чрез които то, като участник в процедурата доказва съответствието си с критериите за подбор. Когато Участникът предвижда участие на подизпълнители, документите се представят за всеки от посочените подизпълнители.
Минимални изисквания: 1. Реализиран общ оборот от дейността си за последните три приключили финансови години (2011 г., 2012 г., 2013г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, в размер на не по-малко от 95 000 лв. (деветдесет и пет хиляди лева), без включен ДДС. 2. Участникът трябва да има реализиран оборот от доставки и/или инасталации на софтуер и/или операционни системи за последните три приключили финансови години (2011 г., 2012 г., 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, в общ размер на не по-малко от 80 000 лв. (осемдесет хиляди лева), без включен ДДС. При участие на Обединение, което не е юридическо лице, изискванията за оборот се прилагат за Обединението като цяло. При посочване на участие с използване на подизпълнител, изискванията се отнасят за подизпълнителя/ите, съобразно съобразно вида и дела на тяхното участие в изпълнението на конкретните дейности от обекта на поръчката.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък с основните договори за доставки и/или инсталации, сходни с предмета на възлагане, изпълнени през последните 3 (три) години, считано до датата на подаване на офертата. Към списъка следва да бъдат приложени препоръки за добро изпълнение на посочените от Участника договори, издадени от предишни Възложители. Забележка: Към всеки, посочен в списъка договор следва да има приложена референция/препоръка за добро изпълнение, като препоръчително е в съдържанието да бъдат посочени следните реквизити: стойност, период и място на изпълнението, получател и качество на изпълнението на възложените дейности - дали то е осъществено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. 2. Декларация за предложения експертен състав на Участника, определен за изпълнение на дейностите, възлагани в обхвата на обществената поръчка, с приложени за всеки експерт: 2.1. Професионални автобиографии и документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опит на експертите. Тези документи могат да бъдат следните: дипломи за завършено образование, със съответната, изискуема специалност или еквивалентен документ, удостоверяващ придобита образователно-квалификационна степен; трудови и/или служебни книжки и/или осигурителни книжки или еквиваленти документи, работодателски референции (без в това число да се включват автореференции), трудови и/или граждански договори и др. 2.2. Декларация от всеки един от експертите, част от екипа на участника, за ангажираност в изпълнението на поръчката, за принадлежност и наличност.
Минимални изисквания: 1. Участникът следва да докаже, че през предходните 3 (три) години, считано до датата на подаване на офертата има успешно изпълнени минимум 2 бр. договори за доставки и/или инсталации, сходни с предмета на възлагане. Под „доставки и/или инсталации, сходни с предмета на обществената поръчка“ следва да се разбира: доставки и/или инсталации на софтуер и/или операционни системи. 2. Участникът трябва да предложи експертен състав, притежаващ необходимата професионална квалификация и опит, съответстващи на спецификата на обществената поръчка, пряко ангажиран за изпълнението на дейностите от обхвата й, а именно: 2.1. Минимум 1 (един) специалист, който да отговаря на следните минимални изисквания на Възложителя: а) има придобита образователно-квалификационна степен „бакалавър” по специалност "Информатика" или еквивалента в областта на компютърния софтуер; б) има минимум 3 години професионален стаж по специалността. 2.2. Минимум 1 (един) специалист, който да отговаря на следните минимални изисквания на Възложителя: а) има придобита образователно-квалификационна степен „бакалавър” по специалност "Компютърни системи и технологии" или еквивалента в областта на компютърната техника; б) има най-малко 3 години професионален стаж по специалността. !!! Участникът трябва да посочи за всяка от експертните позиции от екипа отделни лица (един експерт не може да съвместява две позиции от изискуемия експертен екип. Участник в процедурата може да използва ресурсите на други физически и/или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие че представи документи, доказващи, че има на свое разположение тези ресурси. Това условие се прилага и когато участник в процедурата е обединение от физически и/или юридически лица и участникът се позовава на ресурсите на членуващите в обединението физически и/или юридически лица При участие на Обединение, което не е юридическо лице, изискванията за оборот се прилагат за Обединението като цяло. При участие чрез подизпълнители, минималните изисквания важат за тях, съобразно вида и дела им в изпълнение на дейностите от обекта на поръчката.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Гаранционен срок за поддръжка на информационната система; тежест: 20
Показател: Срок за изпълнение – в кал. дни, цяло число; тежест: 20
Показател: Предлагана цена; тежест: 60

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
19.06.2014 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 48 BGN
Условия и начин на плащане

Заинтересуваните лица могат да закупят документацията за участие в деловодството на Община Ивайловград, на адрес: гр. Ивайловград, ул. “Георги Димитров” №49, всеки работен ден между 8:00ч. и 17:30ч., срещу заплащане в касата на Общината на цена в размер на 48 лв. (четиридесет и осем лева), с ДДС или срещу представяне на платежен документ за внесената сума по сметка BG15UBBS80028413873205, BIC UBBSBGSF, вид плащане 448007, в „ОББ“ АД - клон Ивайловград, най-късно до часа и датата, посочени в обявлението за обществената поръчка. При поискване от заинтересованото лице Възложителят ще изпрати документацията за сметка на лицето, отправило искането. От датата на публикуване на обявлението, на всички заинтересовани лица се предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на следния Интернет адрес на Община Ивайловград: www.ivaylovgrad.org.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
26.06.2014 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 27.06.2014 г.  Час: 11:00
Място

Административната сграда на Община Ивайловград, на адрес: гр. Ивайловград, ул. „Георги Димитров“ № 49, зала №307

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномошени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридическите лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Включените в предмета на настоящата обществена поръчка дейности се възлагат в рамките на проекти №26/313/00172 от 19.11.2012 г., който се осъществява с финансовата подкрепа на Програмата за развитие на селските райони 2007-2013 г, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони, по Мярка 313 „Насърчаване на туристическите дейности”.

VI.3) Допълнителна информация

... Продължава от поле III 2.1) Не може да участва във възлагането на обществената поръчка лице, съответно Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства: 1.Срещу него е открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 2. професия или дейност в сферата на доставки и/или инсталции на софтуер, съгласно законодателството на моята и на която и да е друга държава.;3. Има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен; 4.Има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години; 5.Осъден е с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. 6. Виновен е за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка по чл.3, ал.1 от ЗОП. Предвид факта, че обявлението е изпратено по електронен път и от датата на публикуването му в електронен вид, възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата и в обявлението е посочен Интернет адрес, на който тя може да бъде намерена, на основание 64, ал.3 от ЗОП, сроковете са намалени под установените в чл.64, ал.1 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съобразно чл.120 от ЗОП на обжалване подлежи всяко решение на възложителите по процедурата, пред Комисия за защита на конкуренцията, относно тяхната законосъобразност, вкл. за наличие на дискриминационни, икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението,документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата.Срокът за обжалване е както следва: - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна - в срок от 10 дни; - от получаване на решението за класиране на участниците - в срок от 10 дни. Сроковета започват да текат от датата на уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено- от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.05.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ