Версия за печат

00339-2014-0012

BG-Ямбол: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Ямбол, ул."Г. С. Раковски" № 7, За: Мария Караиванова, Република България 8600, Ямбол, Тел.: 046 681311, E-mail: mkar435@gmail.com, Факс: 046 662247

Място/места за контакт: Община Ямбол

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.yambol.bg..

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

Община Ямбол, ул."Г. С. Раковски" № 7, За: Цветелина Атанасова, Република България 8600, Ямбол, Тел.: 046 681410

Място/места за контакт: Дирекция "Стратегии и програми"

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Ямбол, ул."Г. С. Раковски" № 7, За: Ваня Андреева, Република България 8600, Ямбол, Тел.: 046 681103

Място/места за контакт: Център за услуги и информация

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"СТРОИТЕЛНО-МОНТАЖНИ РАБОТИ ЗА ОБНОВЯВАНЕ И МОДЕРНИЗИРАНЕ НА ЦЕНТРАЛНАТА ГРАДСКА ЧАСТ НА ГР. ЯМБОЛ"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: гр.Ямбол
Код NUTS: BG343
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Настоящата обществена поръчка се обявява в рамките на изпълнявания от Община Ямбол проект „Осигуряване на устойчиво и интегрирано градско развитие чрез обновяване и модернизиране на градската среда в община Ямбол”. Проектът е финансиран от Оперативна програма „Регионално развитие 2007-2013г.”, договор BG161PO001/1.4-09/2012/017, Приоритетна ос 1: „Устойчиво и интегрирано градско развитие”, Oперация 1.4: „Подобряване на физическата среда и превенция на риска”, Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/1.4-09/2012 „Зелена и достъпна градска среда”. Обектът на обществената поръчка е обновяване и модернизиране на централната градска част на град Ямбол и по специално: Централен градски площад и алея, западно от читалище „Съгласие”, свързваща централния градски площад и Ритуална зала; Пешеходна улица „Г. С. Раковски” източно от централния площад; Пешеходна улица „Г. С. Раковски” западно от централния площад; Площад „Освобождение”; Пешеходна улица, „Търговска“- част I и рехабилитация на ул. "Бяло море" от о.т.411 до о.т.412; Пешеходна улица, „Търговска“- част II;Пешеходна улица бул. „Цар Освободител“.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45211360, 45212100, 45112710, 45332000, 45233161

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи по градско благоустройство
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на съоръжения за отдих и развлечения
Строителни работи по оформяне на зелени площи
Строителни и монтажни работи на водоснабдителни и канализационни инсталации
Строителни работи по изграждане на тротоари и пешеходни пътеки

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

1.Основни обекти на СМР: 1.1 Централен градски площад, разположен между сградата на община Ямбол и читалище „Съгласие“ на север и юг и в източна и западна посока е част от пешеходните зони на ул. ,,Г. С. Раковски“.Ще се оформи правоъгълно пространство с водно огледало – атриум в северната част на площада, в близост до сградата на общината, пред чиято фасада могат да се организират спектакли и други обществени мероприятия за голям брой хора.Пространството пред входа на общината и водното огледало пред нея образуват „сцена“ на открито, която ще може да бъде разширявана чрез сглобяема конструкция. Атриумът се ограничава от север с островно озеленяване, а от юг се предвиждат архитектурни елементи с високи водни структури и възможност за различни ефекти. Подходите към сградата на общината са от двете страни на ограждащите атриума от север зелени площи.Подходът към читалище „Съгласие” ще се преоформи, за да се осигури достъпна среда за хора с увреждания чрез две новоизградени рампи. Центр. стълби ще се реконструират с цел реновиране на старите стъпала и разширяване на пространството пред централния вход. Предвиждат се места за сядане около зелените площи при входа на сградата на общината, както и кошчета за отпадъци в подходящ стил. Настилките на пространството са решени с детайли, които дават възможност за движение на пешеходци и специализирани автомобили при необходимост (пожарни, линейки, МВР и др.). Осветлението е решено чрез шест вертикални 12м. пилона, разположени симетрично спрямо централната ос на площада.Общата площ на обекта е 7440.64 м2, площта на озеленяването – 1292.10 м2, площта на настилките – 6148.54 м2. 1.2.Алея, западно от читалище „Съгласие”, свързваща централния градски площад и Ритуална зала; Ще бъде създадена нова алея, тангираща площада с направление към ритуалната зала, минаваща през градинката, западно от читалище „Съгласие”. По този начин пространството пред ритуалния комплекс се оформя с малка пиацета. Сепарират се входа и изхода на ритуалния дом – необходимост от самия ритуал. Предвиждат се места за сядане около зелените площи при входа, както и кошчета за отпадъци в подходящ стил. Общата площ на обекта е 853.44 м2, площта на озеленяването – 47.50 м2, площта на настилките – 805.94 м2. 1.3.Пешеходна ул. „Г. С. Раковски” източно от центр.площад -Осн.стр. дейности включват:Благоустрояване – подмяна на настилката, осигуряване на достъп за хора с увреждания; Паркоустройство и дендрологичен проект;ВиК инсталации (изграждане на поливна система и на система за отвеждането на повърхностните води); Модернизация на парково осветление.Пешеходна улица „Г. С. Раковски” западно от централния площад- Благоустрояване – подмяна на настилката, осигуряване на достъп за хора с увреждания;Паркоустройство и дендрологичен проект;ВиК инсталации (изграждане на резервоар за водни ефекти и водопроводна мрежа, резервоар за поливни нужди, реконструкция на съществуващи фонтани и градски чешми, водопровод за предвидените заведения на открито, поливна система и система за отвеждането на повърхностните води); Модернизация на парково осветление.Площад 1.4.„Освобождение”-Общата площ на обекта е 9295.71 м2, площта на озеленяването – 1993.70 м2, площта на настилките – 7302.01 м2.Основните стр. дейности са:Благоустрояване – подмяна на настилката, осигуряване на достъп за хора с увреждания;Паркоустройство и дендрологичен проект;ВиК инсталации (изграждане на водопроводна мрежа за градски чешми, предвидените заведения на открито, поливна система и система за отвеждането на повърхностните води); Модернизация на парково осветление.2.Допълнителни обекти на СМР:2.1 Пешеходна ул. „Търговска“- част I /на запад от пл. „Освобождение“ до източния край на ул. „Бяло море“/ и рехабилитация на ул. "Бяло море" от о.т.411 до о.т.412 /от ул. „Славянска” до ул. „Търговска”/;2.2 Пешеходна ул.„Търговска“- част II /от ул. „Бяло море” до ул. „Преслав”/;2.3 Пешеходна улица бул. „Цар Освободител“ /от град.мост до пл. „Освобождение“/

Прогнозна стойност без ДДС
5239336.61 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

200


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранцията за участие в обществената поръчка се представя от участника в процедурата и е в размер на: 35 000лв /тридесет и пет хиляди лева/. 2. Гаранцията за авансово плащане е в размера на 20% от стойността на Основните обекти на СМР. 3. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 3 /три/ на сто от стойността на основните обекти на СМР без ДДС. 4. Гаранциите за участие в процедурата и за изпълнение на договора за обществена поръчка се представят в една от следните форми: 4.1. депозит на парична сума по следната банкова сметка на Възложителя (Община Ямбол): IBAN: BG 75 SOMB 91303324121301 BIC - SOMBBGSF при „Общинска банка” АД- клон Ямбол 4.2. банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя, по посочените в Документацията образци. 4.3. Участниците в процедурата и определеният изпълнител избират свободно формата на гаранцията за участие и на гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка. 4.4. Ако участникът избере да предостави банкова гаранция, то тя трябва да бъде безусловна, неотменима и изискуема при първо писмено поискване, в което Възложителят заяви, че изпълнителят не е изпълнил задължение по договора за възлагане на обществената поръчка. Валидността на банковата гаранцията за участие следва да бъде до срока на валидност на офертата на участника. Валидността на банковата гаранция за изпълнение следва да бъде със срок на валидност 30 дни след издаване на последния протокол за установяване годността за ползване на строежа (акт 16) 5. Разходите по откриването и поддържането на гаранциите са за сметка на Изпълнителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. 6. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 7. Възложителят има право да задържи гаранциите за участие на процедурата в случаите по чл. 61 от ЗОП. 8. Възложителят освобождава гаранциите за участие в процедурата в съответствие с чл. 62 от ЗОП.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

1. Авансово плащане в размер на 20 % (двадесет процента) от стойността на основните обекти на СМР се извършва в 30-дневен срок след представяне от Изпълнителя на банкова или парична гаранция /оригинал/, покриваща 100 % от стойността на авансовото плащане и оригинална фактура, съдържаща в описателната си част текста „Разходът е по проект за безвъзмездна помощ по договор № BG161PO001/1.4-09/2012/017 по ОПРР”. Банковата или парична гаранция се освобождава след изпълнени и отчетени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ видове работи на стойност равна или по-голяма от стойността на аванса. 2. Междинни плащания. Междинни плащания се извършват от Възложителя само за фактически извършени работи след подписване на Акт обр. №19 към Наредба №3 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството /ДВ бр.72 от 2003 год./, съставяне на всички необходими документи от строителния надзор съгласно Наредба 3 от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, представяне на сметка образец № 22 и оригинална фактура, съдържаща в описателната си част текста „Разходът е по проект за безвъзмездна помощ по договор № BG161PO001/1.4-09/2012/017 по ОПРР”. Когато плащането се отнася до основните обекти на СМР, междинното плащане се извършва след пропорционално приспадане на съответния процент аванс, платен по т.1. Плащането се извършва в срок от 30 дни след представяне на всички необходими документи от страна на Изпълнителя. 3. Окончателно плащане. Възложителят извършва окончателното плащане в срок от 30 дни след издаване на последния акт 15, оформяне и предаване на всички изискуеми съгласно Закона за устройство на територията документи и представяне на Сметка образец №22 и оригинална фактура, съдържаща в описателната си част „Разходът е по проект за безвъзмездна помощ по договор № BG161PO001/1.4-09/2012/017 по ОПРР”.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участник в процедурата е обединение/консорциум, което не е юридическо лице, към офертата се представя нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението/консорциума.С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението/консорциума поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и са задължени да останат в него за периода на изпълнение на договора с посочен представляващият обединението/консорциума. Съгласно чл.56, ал.1 т.2 от ЗОП представляващият обединението/консорциума може да бъде посочен и в отделен документ. Не се допускат промени в състава на обединението/консорциума след подаване на офертата. Възложителят не поставя изискване за създаване на юридическо лице, когато Участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица. При сключване на договора за изпълнение избраният за изпълнител представя заверено копие от Удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ/за чуждестранни лица се представя еквивалентен документ за регистрация от държавата в която са установени/.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Всеки участник трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя /ЦПРС/ за съответната група и категория строежи, а именно I група, трета категория. Вписването в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, има силата на вписване в ЦПРС за обхвата на дейностите, за които е издадено. В случай, че участникът е чуждестранно лице и не е вписан в Централния професионален регистър на строителя /ЦПРС/ и не попада в хипотезата на чл. 3, ал. 2, изр. второ от Закона за Камарата на строителите, следва към датата на подаване на офертата си, същият да декларира (свободен текст), че се е запознал с условията за вписване в ЦПРС (за повече информация: http://register.ksb.bg/), отговаря на тях и ако бъде определен за изпълнител се задължава в 25-дневен срок от получаване на решението за определянето му за изпълнител да представи изискваните по настоящата точка документи, удостоверяващи вписването му в ЦПРС. Възложителят няма да сключи договор с избрания изпълнител, в случай че същият не представи удостоверение за такава регистрация.В настоящата обществена поръчка могат да участват български и/или чуждестранни физически лица /ФЛ/ или юридически лица /ЮЛ/, вкл.техни обединения, които отговарят на изискванията на Закона за обществени поръчки (ЗОП), Правилника за прилагане на ЗОП (ППЗОП), документацията за участие и обявлението за обществена поръчка. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на др. участник, не може да представя самостоятелна оферта. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно ФЛ И ЮЛ може да участва само в едно обединение. Участници – ФЛ, както и лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 от ЗОП, представляващи участника – ЮЛ, в т.ч. прокуристите, да не са осъдени с влязла в сила присъда, освен ако са реабилитирани за обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а" до "д", т. 2 и 3 от ЗОП. Спрямо участника да не са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП, както и някое от следните обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП: 1. Участникът да не е в открито производство по несъстоятелност; 2. Участникът да не е сключил извънсъд. споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от ТЗ; 3. Дейността на участника да не е под разпореждане на съда; 4. Участникът да не е преустановил дейността си; 5. Участникът да няма задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата или към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията или да няма задължения за данъци или за вноски за соц. осигуряване, съгласно законодат. на държават, в която е установен; 7. Да няма наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 г.; 8. Да не е осъден с влязла в сила присъда за престъпл. по чл. 313 от НК.9.Да не е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение. Всяка оферта се подава в 1 запечатан непрозрачен плик/пакет, надписан, като в него се поставят 3 непрозрачни, запечатани плика, както следва:Плик № 1 - „Документи за подбор”, който да съдържа:1.1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 1.2. Оферта;1.3. Заверено от участника копие на документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от ЗТР, когато участникът е ЮЛ или ЕТ, а когато е ФЛ – копие от документ за самоличност. Когато участникът в процедурата е чужд. ФЛ или ЮЛ документът за регистрация се представя в офиц. превод.Когато не е представен ЕИК, съгл. чл.23 от ЗТР, участниците са длъжни да представят удостоверение за актуално състояние – оригинал или нот. зав. копие. Чужд. ЮЛ трябва да приложат в офиц. превод еквивалентен документ на съд. или адм., от държавата, в която са установени. Прод. в раздел VI 3).
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Документ за Застраховка за професионална отговорност в строителството (заверено от участника копие). Когато участникът предвижда подизпълнители или когато участникът е обединение/консорциум, всеки подизпълнител или всеки един от членовете в обединението/консорциума, който ще е пряко свързан с изпълнението на строителството трябва да притежават валидни застрахователни полици по чл.171, ал.1 от ЗУТ за строителство. Застрахователната полица по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ трябва да бъде в сила в срока на валидност на офертата. В случай, че срока на застраховката изтича в периода на изпълнение, участникът, респективно всеки подизпълнител или всеки един от членовете в обединението/консорциума трябва да декларират, че ще удължат срока й. 2.Годишен счетоводен баланс и Отчет за приходите и разходите за предходните три години (2011, 2012, 2013г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си и информация по чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП за общия оборот за последните три години 2011 г., 2012 г. и 2013 г. в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността. си. За чуждестранните лица частите на ГФО се прилагат само ако законодателството на държавата изисква тяхното публикуване. Ако участникът е физ. лице - представя годишни данъчни декларации и/или други официални документи, удостоверяващи дохода му за последните за последните 3 години (2011, 2012 и 2013г.), в зависимост от законодателството на държавата, в която участникът е установен. *Забележка:Когато участникът е обединение/консорциум, документите по т.1 се представят за участниците, чрез които обединението/консорциума доказва съответствието си с критериите за подбор за икономически и финансови възможности. *Забележка: Съгласно чл. 56, ал. 2 от ЗОП, когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите, посочени в т.1 и 2 се представят за всеки от тях. Забележка: Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. * Съгласно чл. 23, ал. 4 от ЗТР, ако е посочен ЕИК, не е необходимо представянето на обстоятелства, вписани в търговския регистър, и представянето на актове, обявени в търговския регистър.
Минимални изисквания: 1.Участниците трябва да притежават застраховка за професионална отговорност в строителството по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ или еквивалентна за чуждестранните участници, с общ лимит на отговорността, покриваща минималната застрахователна сума за вида строеж, обект на поръчката. 2.Участникът трябва да има реализиран общ оборот за последните три години (2011, 2012, 2013г.) в размер на не по-малко от 12 000 000 лева (дванадесет милиона лева), в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си. *Забележка: При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за оборот се прилага към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него. *Забележка:Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискванията за икономически и финансови възможности към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на изпълнените договори през последните пет години, считано от крайната дата за подаване на оферти, придружен с препоръки за добро изпълнение, в които са посочени стойност, обем на извършените работи, дата и място на изпълнение, както и дали работата е изпълнена професионално. В случай че участниците не разполагат с препоръки доказващи наличието на изискуемия обем извършени СМР, могат да представят и други документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности, които намират за подходящи за доказване съответствието им с изискванията на възложителя. 2.Декларация (Образец № 20) за техническия персонал, придружена с професионални автобиографии (Образец № 10), заверени копия на документи, доказващи образованието и професионалната квалификация на техническия персонал, с който разполагат, в това число дипломи, удостоверения и други еквивалентни документи, както и заверени от участника копия на документи доказващи професионалния опит на лицата, в това число трудови, служебни книжки, удостоврения или други еквивалентни документи. *Забележка: При участие на обединение, което не е юридическо лице, документите по т.1 и 2 се представят за членовете на обединението, които доказват съответствие с изискванията за технически възможности, а мин. изисквания за техн. възможности /посочени в настоящия раздел, дясно поле/ се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него. *Забележка:Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по т.1 и 2 се представят за всеки от тях, а изискванията към тях /посочени в настоящия раздел, дясно поле/ се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. За доказване съответствие с поставеното в настоящия раздел, дясно поле т.2 мин. изискване за наличен персонал, участниците могат да използват ресурсите на други физически или юридически лица, при условие че докажат, че ще имат на свое разположение тези ресурси.
Минимални изисквания: 1.Всеки участник трябва да има опит в изпълнението на строително-монтажни работи, изпълнявани заедно или поотделно на площ не по-малко от 5000 кв. м. , през последните 5 /пет/ години, включително до датата на подаване на оферти за участие в областта на: 1.1.изграждане и/или реконструкция на обществено значими публични пространства и/или 1.2.благоустрояване и озеленяване на пешеходни зони и/или 1.3.благоустрояване и озеленяване на вътрешно квартални пространства. 2.Всеки участник трябва да разполага с персонал за изпълнение на поръчката, както следва: 2.1.Ръководител на обекта - строителен инженер или еквивалент, висше образование с образователно квалификационна степен „магистър” или „бакалавър”, специфичен опит като ръководител на минимум един завършен обект в областта на рехабилитация и/или благоустрояване на обществени пространства 2.2.Технически ръководител – образование строителен техник или еквивалентно, минимален стаж по специалността 5 години. 2.3.Геодезист, висше образование с образователно квалификационна степен „магистър” или „бакалавър”, минимален стаж по специалността 5 години. 2.4.Инженер ВиК - висше образование с образователно квалификационна степен „магистър” или „бакалавър”, минимален стаж по специалността 5 години. 2.5.Координатор по безопасност и здраве – Следва да е завършил висше образование, да притежава сертификат за „Координатор по безопасност и здраве” минимум 5 години професионален опит като координатор по безопасност и здраве.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Качество на техническо предложение ; тежест: 70
Показател: Ценово предложение ; тежест: 30

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 589457 от 28.02.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
16.06.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
26.06.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 27.06.2014 г.  Час: 14:00
Място

ст.203 в сградата на община Ямбол

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел могат да присъстват при отваряне на офертите и действията на комисията по чл.68, ал.3 и чл.69а, ал.3 от ЗОП.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Оперативна програма „Регионално развитие 2007-2013г.”, договор BG161PO001/1.4-09/2012/017, Приоритетна ос 1: „Устойчиво и интегрирано градско развитие”, Oперация 1.4: „Подобряване на физическата среда и превенция на риска”, Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/1.4-09/2012 „Зелена и достъпна градска среда”.

VI.3) Допълнителна информация

От раздел III.2.1:1.4. Документ за гаранция за участие. Когато гаранцията е под формата на банкова гаранция, същата е по образец №15 или в друга форма, съдържаща същите или по-добри условия за Възложителя; 1.6.Доказателства за иконом.и фин.състояние1.7. Доказателства за техническите възможности;1.8. Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1,т.1, б. "а"-"д", т.2 и т.3, ал.2, т.1, т.2а, т.3, т.4 и т.5 и ал.5 от ЗОП.1.9. Информация за подизпълнителите, която съдържа:1.9.1. Списък на подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, ако се предвиждат такива;1.9.2. Декларация от всеки от подизпълнителите относно съгласие за участието му в изпълнението на поръчката, вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие;1.10. Нотариално заверено пълномощно на лицето, което представлява участника в процедурата (заверено от участника копие). Пълномощно се представя, когато Офертата не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация.1.11. Декларация, че в предложената цена е спазено изискването за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд;1.12. Декларация за приемане на условията в проекта на договор;1.13 Адм.сведения за участника Забележка: Участниците могат да получат необходимата информация, свързана със закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд от -НАП, НОИ, РИОСВ, „Мин.на труда и соц.политика” и конкретно „Агенция по заетостта” и Изп.агенция „Главна инспекция по труда“(nap.bg, www.mlsp.government.bg,http://www.gli.government.bg/, http://www.az.government.bg/)2. Плик №2 - "Предложение за изпълнение на поръчката": Следва да бъде изготвено съгласно Образец № 2 и освен него следва да съдържа: 2.1. Декларация по по чл. 56, ал. 1, т. 9 от ЗОП.2.2. Гаранционен сроК.2.3. Срок за отстраняване на дефекти.2.4. Обяснителна записка за технологичната последователност на строителните процеси при изпълнението на поръчката.2.5 Линеен график;2.6.Описание и предложение за управление на рискове, които могат да възникнат при изпълнение на договора.3. Плик №3 - Ценова оферта (Предлагана цена) за изпълнение на поръчката, съгласно Образец № 3: Задължително се поставя в отделен запечатан непрозрачен плик с надпис «Предлагана цена», поставен в плика с офертата. Предварителното обявление за настоящата поръчка е изпратено за публикуване между 52 дни и 12 месеца преди датата на изпращането на обявлението съдържа информацията, налична към датата на изпращането му, обявлението е изпратено по електронен път и от датата на публикуване на обявлението в електронен вид възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на адрес www.yambol.bg, раздел "Обществени поръчки", поради което са използвани съкратени срокове по чл.64 ал.2 и ал.3 от ЗОП. Разяснение относно раздел IV.3.3)Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на посочения в обявлението интернет адрес от датата на публикуване на обявлението, в раздел "Обществени поръчки", откъдето същата може да бъде изтеглена. Възложителят не предвижда документацията да бъде продавана. От раздел IV.2.1.:Критерий "Качество на техническо предложение" се състои от 2 подпоказателя - техническа последователност на строителните процеси /макс.45 т./ и управление на риска /макс. 25 т./.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.05.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ