00339-2014-0012
Технически редакции | ||
27.05.2014 16:43 ч. : | 27/05/2014 16:30 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
27.05.2014 16:43 ч. : | 27/05/2014 16:30 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Ямбол: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Ямбол, ул."Г. С. Раковски" № 7, За: Мария Караиванова, Република България 8600, Ямбол, Тел.: 046 681311, E-mail: mkar435@gmail.com, Факс: 046 662247
Място/места за контакт: Община ЯмболИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.yambol.bg..
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:
Община Ямбол, ул."Г. С. Раковски" № 7, За: Цветелина Атанасова, Република България 8600, Ямбол, Тел.: 046 681410
Място/места за контакт: Дирекция "Стратегии и програми"Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
Община Ямбол, ул."Г. С. Раковски" № 7, За: Ваня Андреева, Република България 8600, Ямбол, Тел.: 046 681103
Място/места за контакт: Център за услуги и информацияРегионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
"СТРОИТЕЛНО-МОНТАЖНИ РАБОТИ ЗА ОБНОВЯВАНЕ И МОДЕРНИЗИРАНЕ НА ЦЕНТРАЛНАТА ГРАДСКА ЧАСТ НА ГР. ЯМБОЛ"
Възлагане на обществена поръчка
Настоящата обществена поръчка се обявява в рамките на изпълнявания от Община Ямбол проект „Осигуряване на устойчиво и интегрирано градско развитие чрез обновяване и модернизиране на градската среда в община Ямбол”. Проектът е финансиран от Оперативна програма „Регионално развитие 2007-2013г.”, договор BG161PO001/1.4-09/2012/017, Приоритетна ос 1: „Устойчиво и интегрирано градско развитие”, Oперация 1.4: „Подобряване на физическата среда и превенция на риска”, Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/1.4-09/2012 „Зелена и достъпна градска среда”. Обектът на обществената поръчка е обновяване и модернизиране на централната градска част на град Ямбол и по специално: Централен градски площад и алея, западно от читалище „Съгласие”, свързваща централния градски площад и Ритуална зала; Пешеходна улица „Г. С. Раковски” източно от централния площад; Пешеходна улица „Г. С. Раковски” западно от централния площад; Площад „Освобождение”; Пешеходна улица, „Търговска“- част I и рехабилитация на ул. "Бяло море" от о.т.411 до о.т.412; Пешеходна улица, „Търговска“- част II;Пешеходна улица бул. „Цар Освободител“.
45000000, 45211360, 45212100, 45112710, 45332000, 45233161
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
1.Основни обекти на СМР: 1.1 Централен градски площад, разположен между сградата на община Ямбол и читалище „Съгласие“ на север и юг и в източна и западна посока е част от пешеходните зони на ул. ,,Г. С. Раковски“.Ще се оформи правоъгълно пространство с водно огледало – атриум в северната част на площада, в близост до сградата на общината, пред чиято фасада могат да се организират спектакли и други обществени мероприятия за голям брой хора.Пространството пред входа на общината и водното огледало пред нея образуват „сцена“ на открито, която ще може да бъде разширявана чрез сглобяема конструкция. Атриумът се ограничава от север с островно озеленяване, а от юг се предвиждат архитектурни елементи с високи водни структури и възможност за различни ефекти. Подходите към сградата на общината са от двете страни на ограждащите атриума от север зелени площи.Подходът към читалище „Съгласие” ще се преоформи, за да се осигури достъпна среда за хора с увреждания чрез две новоизградени рампи. Центр. стълби ще се реконструират с цел реновиране на старите стъпала и разширяване на пространството пред централния вход. Предвиждат се места за сядане около зелените площи при входа на сградата на общината, както и кошчета за отпадъци в подходящ стил. Настилките на пространството са решени с детайли, които дават възможност за движение на пешеходци и специализирани автомобили при необходимост (пожарни, линейки, МВР и др.). Осветлението е решено чрез шест вертикални 12м. пилона, разположени симетрично спрямо централната ос на площада.Общата площ на обекта е 7440.64 м2, площта на озеленяването – 1292.10 м2, площта на настилките – 6148.54 м2. 1.2.Алея, западно от читалище „Съгласие”, свързваща централния градски площад и Ритуална зала; Ще бъде създадена нова алея, тангираща площада с направление към ритуалната зала, минаваща през градинката, западно от читалище „Съгласие”. По този начин пространството пред ритуалния комплекс се оформя с малка пиацета. Сепарират се входа и изхода на ритуалния дом – необходимост от самия ритуал. Предвиждат се места за сядане около зелените площи при входа, както и кошчета за отпадъци в подходящ стил. Общата площ на обекта е 853.44 м2, площта на озеленяването – 47.50 м2, площта на настилките – 805.94 м2. 1.3.Пешеходна ул. „Г. С. Раковски” източно от центр.площад -Осн.стр. дейности включват:Благоустрояване – подмяна на настилката, осигуряване на достъп за хора с увреждания; Паркоустройство и дендрологичен проект;ВиК инсталации (изграждане на поливна система и на система за отвеждането на повърхностните води); Модернизация на парково осветление.Пешеходна улица „Г. С. Раковски” западно от централния площад- Благоустрояване – подмяна на настилката, осигуряване на достъп за хора с увреждания;Паркоустройство и дендрологичен проект;ВиК инсталации (изграждане на резервоар за водни ефекти и водопроводна мрежа, резервоар за поливни нужди, реконструкция на съществуващи фонтани и градски чешми, водопровод за предвидените заведения на открито, поливна система и система за отвеждането на повърхностните води); Модернизация на парково осветление.Площад 1.4.„Освобождение”-Общата площ на обекта е 9295.71 м2, площта на озеленяването – 1993.70 м2, площта на настилките – 7302.01 м2.Основните стр. дейности са:Благоустрояване – подмяна на настилката, осигуряване на достъп за хора с увреждания;Паркоустройство и дендрологичен проект;ВиК инсталации (изграждане на водопроводна мрежа за градски чешми, предвидените заведения на открито, поливна система и система за отвеждането на повърхностните води); Модернизация на парково осветление.2.Допълнителни обекти на СМР:2.1 Пешеходна ул. „Търговска“- част I /на запад от пл. „Освобождение“ до източния край на ул. „Бяло море“/ и рехабилитация на ул. "Бяло море" от о.т.411 до о.т.412 /от ул. „Славянска” до ул. „Търговска”/;2.2 Пешеходна ул.„Търговска“- част II /от ул. „Бяло море” до ул. „Преслав”/;2.3 Пешеходна улица бул. „Цар Освободител“ /от град.мост до пл. „Освобождение“/
НЕ
200
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. Гаранцията за участие в обществената поръчка се представя от участника в процедурата и е в размер на: 35 000лв /тридесет и пет хиляди лева/. 2. Гаранцията за авансово плащане е в размера на 20% от стойността на Основните обекти на СМР. 3. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 3 /три/ на сто от стойността на основните обекти на СМР без ДДС. 4. Гаранциите за участие в процедурата и за изпълнение на договора за обществена поръчка се представят в една от следните форми: 4.1. депозит на парична сума по следната банкова сметка на Възложителя (Община Ямбол): IBAN: BG 75 SOMB 91303324121301 BIC - SOMBBGSF при „Общинска банка” АД- клон Ямбол 4.2. банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя, по посочените в Документацията образци. 4.3. Участниците в процедурата и определеният изпълнител избират свободно формата на гаранцията за участие и на гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка. 4.4. Ако участникът избере да предостави банкова гаранция, то тя трябва да бъде безусловна, неотменима и изискуема при първо писмено поискване, в което Възложителят заяви, че изпълнителят не е изпълнил задължение по договора за възлагане на обществената поръчка. Валидността на банковата гаранцията за участие следва да бъде до срока на валидност на офертата на участника. Валидността на банковата гаранция за изпълнение следва да бъде със срок на валидност 30 дни след издаване на последния протокол за установяване годността за ползване на строежа (акт 16) 5. Разходите по откриването и поддържането на гаранциите са за сметка на Изпълнителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. 6. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 7. Възложителят има право да задържи гаранциите за участие на процедурата в случаите по чл. 61 от ЗОП. 8. Възложителят освобождава гаранциите за участие в процедурата в съответствие с чл. 62 от ЗОП.
1. Авансово плащане в размер на 20 % (двадесет процента) от стойността на основните обекти на СМР се извършва в 30-дневен срок след представяне от Изпълнителя на банкова или парична гаранция /оригинал/, покриваща 100 % от стойността на авансовото плащане и оригинална фактура, съдържаща в описателната си част текста „Разходът е по проект за безвъзмездна помощ по договор № BG161PO001/1.4-09/2012/017 по ОПРР”. Банковата или парична гаранция се освобождава след изпълнени и отчетени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ видове работи на стойност равна или по-голяма от стойността на аванса. 2. Междинни плащания. Междинни плащания се извършват от Възложителя само за фактически извършени работи след подписване на Акт обр. №19 към Наредба №3 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството /ДВ бр.72 от 2003 год./, съставяне на всички необходими документи от строителния надзор съгласно Наредба 3 от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, представяне на сметка образец № 22 и оригинална фактура, съдържаща в описателната си част текста „Разходът е по проект за безвъзмездна помощ по договор № BG161PO001/1.4-09/2012/017 по ОПРР”. Когато плащането се отнася до основните обекти на СМР, междинното плащане се извършва след пропорционално приспадане на съответния процент аванс, платен по т.1. Плащането се извършва в срок от 30 дни след представяне на всички необходими документи от страна на Изпълнителя. 3. Окончателно плащане. Възложителят извършва окончателното плащане в срок от 30 дни след издаване на последния акт 15, оформяне и предаване на всички изискуеми съгласно Закона за устройство на територията документи и представяне на Сметка образец №22 и оригинална фактура, съдържаща в описателната си част „Разходът е по проект за безвъзмездна помощ по договор № BG161PO001/1.4-09/2012/017 по ОПРР”.
Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участник в процедурата е обединение/консорциум, което не е юридическо лице, към офертата се представя нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението/консорциума.С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението/консорциума поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и са задължени да останат в него за периода на изпълнение на договора с посочен представляващият обединението/консорциума. Съгласно чл.56, ал.1 т.2 от ЗОП представляващият обединението/консорциума може да бъде посочен и в отделен документ. Не се допускат промени в състава на обединението/консорциума след подаване на офертата. Възложителят не поставя изискване за създаване на юридическо лице, когато Участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица. При сключване на договора за изпълнение избраният за изпълнител представя заверено копие от Удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ/за чуждестранни лица се представя еквивалентен документ за регистрация от държавата в която са установени/.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Предварително обявление за ОП
НЕ
Български
180
ст.203 в сградата на община Ямбол
Участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел могат да присъстват при отваряне на офертите и действията на комисията по чл.68, ал.3 и чл.69а, ал.3 от ЗОП.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Оперативна програма „Регионално развитие 2007-2013г.”, договор BG161PO001/1.4-09/2012/017, Приоритетна ос 1: „Устойчиво и интегрирано градско развитие”, Oперация 1.4: „Подобряване на физическата среда и превенция на риска”, Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/1.4-09/2012 „Зелена и достъпна градска среда”.
От раздел III.2.1:1.4. Документ за гаранция за участие. Когато гаранцията е под формата на банкова гаранция, същата е по образец №15 или в друга форма, съдържаща същите или по-добри условия за Възложителя; 1.6.Доказателства за иконом.и фин.състояние1.7. Доказателства за техническите възможности;1.8. Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1,т.1, б. "а"-"д", т.2 и т.3, ал.2, т.1, т.2а, т.3, т.4 и т.5 и ал.5 от ЗОП.1.9. Информация за подизпълнителите, която съдържа:1.9.1. Списък на подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, ако се предвиждат такива;1.9.2. Декларация от всеки от подизпълнителите относно съгласие за участието му в изпълнението на поръчката, вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие;1.10. Нотариално заверено пълномощно на лицето, което представлява участника в процедурата (заверено от участника копие). Пълномощно се представя, когато Офертата не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация.1.11. Декларация, че в предложената цена е спазено изискването за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд;1.12. Декларация за приемане на условията в проекта на договор;1.13 Адм.сведения за участника Забележка: Участниците могат да получат необходимата информация, свързана със закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд от -НАП, НОИ, РИОСВ, „Мин.на труда и соц.политика” и конкретно „Агенция по заетостта” и Изп.агенция „Главна инспекция по труда“(nap.bg, www.mlsp.government.bg,http://www.gli.government.bg/, http://www.az.government.bg/)2. Плик №2 - "Предложение за изпълнение на поръчката": Следва да бъде изготвено съгласно Образец № 2 и освен него следва да съдържа: 2.1. Декларация по по чл. 56, ал. 1, т. 9 от ЗОП.2.2. Гаранционен сроК.2.3. Срок за отстраняване на дефекти.2.4. Обяснителна записка за технологичната последователност на строителните процеси при изпълнението на поръчката.2.5 Линеен график;2.6.Описание и предложение за управление на рискове, които могат да възникнат при изпълнение на договора.3. Плик №3 - Ценова оферта (Предлагана цена) за изпълнение на поръчката, съгласно Образец № 3: Задължително се поставя в отделен запечатан непрозрачен плик с надпис «Предлагана цена», поставен в плика с офертата. Предварителното обявление за настоящата поръчка е изпратено за публикуване между 52 дни и 12 месеца преди датата на изпращането на обявлението съдържа информацията, налична към датата на изпращането му, обявлението е изпратено по електронен път и от датата на публикуване на обявлението в електронен вид възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на адрес www.yambol.bg, раздел "Обществени поръчки", поради което са използвани съкратени срокове по чл.64 ал.2 и ал.3 от ЗОП. Разяснение относно раздел IV.3.3)Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на посочения в обявлението интернет адрес от датата на публикуване на обявлението, в раздел "Обществени поръчки", откъдето същата може да бъде изтеглена. Възложителят не предвижда документацията да бъде продавана. От раздел IV.2.1.:Критерий "Качество на техническо предложение" се състои от 2 подпоказателя - техническа последователност на строителните процеси /макс.45 т./ и управление на риска /макс. 25 т./.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.
27.05.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ