Версия за печат

00640-2014-0004

BG-гр. София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000670680

Софийски университет “Свети Климент Охридски”, бул. “Цар Освободител” № 15, За: Бистра Петрова или Илия Цъклев, Р България 1504, гр. София, Тел.: 02 8464210, E-mail: op@admin.uni-sofia.bg, Факс: 02 9460255

Място/места за контакт: отдел "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.uni-sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: https://www.uni-sofia.bg/index.php/bul/universitet_t/administraciya/otdel_obschestveni_por_chki/profil_na_kupuvacha.

Електронен достъп до информация: www.uni-sofia.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

СУ "Св. Климент Охридски", бул. "Цар Освободител" №15, За: Бистра Петрова, Илия Цъклев, Р България 1504, гр. София, Тел.: 02 8464210, E-mail: op@admin.uni-sofia.bg, Факс: 02 9460255

Място/места за контакт: Деловодството на СУ "Св. Климент Охридски", стаи 115 и 116

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.uni-sofia.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Образование

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания в страната и чужбина”, включваща 10 обособени позиции: 1. Доставка на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания на преподаватели, служители и студенти в ИЗТОЧНА ЕВРОПА 2. Доставка на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания на преподаватели, служители и студенти в СЕВЕРНА ЕВРОПА 3. Доставка на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания на преподаватели, служители и студенти в ЦЕНТРАЛНА ЕВРОПА 4. Доставка на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания на преподаватели, служители и студенти в ЗАПАДНА ЕВРОПА 5. Доставка на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания на преподаватели, служители и студенти в ЮЖНА ЕВРОПА 6. Доставка на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания на преподаватели, служители и студенти на БАЛКАНИТЕ 7. Доставка на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания на преподаватели, служители и студенти в страната 8. Доставка на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания на преподаватели, служители и студенти извън Европа и презокеански пътувания 9. Доставка на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания на преподаватели, служители и студенти в Южна Америка и Антарктида 10. Доставка на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания на преподаватели, служители и студенти с нискотарифни компании.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София и страната
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания в страната и чужбина с включени 10 обособени позиции: 1. Доставка на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания на преподаватели, служители и студенти в ИЗТОЧНА ЕВРОПА 2. Доставка на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания на преподаватели, служители и студенти в СЕВЕРНА ЕВРОПА 3. Доставка на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания на преподаватели, служители и студенти в ЦЕНТРАЛНА ЕВРОПА 4. Доставка на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания на преподаватели, служители и студенти в ЗАПАДНА ЕВРОПА 5. Доставка на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания на преподаватели, служители и студенти в ЮЖНА ЕВРОПА 6. Доставка на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания на преподаватели, служители и студенти на БАЛКАНИТЕ 7. Доставка на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания на преподаватели, служители и студенти в страната 8. Доставка на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания на преподаватели, служители и студенти извън Европа и презокеански пътувания 9. Доставка на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания на преподаватели, служители и студенти в Южна Америка и Антарктида 10. Доставка на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания на преподаватели, служители и студенти с нискотарифни компании

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

60400000

Описание:

Услуги на въздушния транспорт

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

По заявка на факултети и звена.

Стойност, без да се включва ДДС
1200000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

36

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Условия и размер на гаранцията за участие в процедурата 1.1. Участникът следва да представи с офертата и документ за внесена гаранция за участие в откритата процедура в размер както следва: ВСИЧКО, в т.ч.: 12 000 лв. Обособена позиция № 1 Източна Европа 1 200 лв. Обособена позиция № 2 Северна Европа 600 лв. Обособена позиция № 3 Централна Европа 1 200 лв. Обособена позиция № 4 Западна Европа 3 000 лв. Обособена позиция № 5 Южна Европа 1 800 лв. Обособена позиция № 6 Балканите 500 лв. Обособена позиция № 7 в страната 100 лв. Обособена позиция № 8 Извън Европа и презокеански пътувания 1 800 лв. Обособена позиция № 9 Южна Америка и Антарктида 1 200 лв. Обособена позиция № 10 превози с нискотарифни компании 600 лв.. 1.2. Гаранцията за участие в процедурата трябва да бъде представена по желание на участника в една от следните форми: 1.2.1. Гаранция за участие под формата на парична сума, платима по следната банкова сметка на СУ „Св. Климент Охридски“ в БНБ централно управление, банков код: BNBGBGSD, с/ка BG43 BNBG 9661 3300 1743 01 или в брой в касата на Ректората. 1.2.2. оригинал на банкова гаранция за участие в полза на възложителя, валидна най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане срока за валидност на офертите по образец на обслужващата банка на участника. 1.3. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. 1.4. Гаранциите за участие в откритата процедура се задържат и освобождават от възложителя по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 1.5. Разходите по откриването на гаранцията за участие е за сметка на участника. Участникът трябва да предвиди и заплати необходимите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът й да не бъде по-малък от определения в настоящата документация за участие. 1.6. Възложителят освобождава гаранцията за участие без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 2. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора 2.1. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, е длъжен преди подписването на договора да представи гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 (три) % от стойността на договора без ДДС. ВСИЧКО, в т.ч.: 36 000 лв. Обособена позиция № 1 Източна Европа 3 600 лв. Обособена позиция № 2 Северна Европа 1 800 лв. Обособена позиция № 3 Централна Европа 3 600 лв. Обособена позиция № 4 Западна Европа 9 000 лв. Обособена позиция № 5 Южна Европа 5 400 лв. Обособена позиция № 6 Балканите 1 500 лв. Обособена позиция № 7 в страната 300 лв. Обособена позиция № 8 Извън Европа и презокеански пътувания 5 400 лв. Обособена позиция № 9 Южна Америка и Антарктида 3 600 лв. Обособена позиция № 10 превози с нискотарифни компании 1 800 лв. 2.2. Гаранцията за изпълнение на договора трябва да бъде представена по желание на участника в една от следните форми: 2.2.1. гаранция за изпълнение на договора под формата на парична сума, платима по следната банкова сметка СУ “Св. Климент Охридски” в БНБ-централно управление, Банков код: BNBGBGSD, с/ка BG43 BNBG 9661 3300 1743 01 или в брой в касата на Ректората. 2.2.2. оригинал на банкова гаранция за изпълнение на договора, издадена в полза на възложителя, валидна 30 дни след изтичане на срока за последното плащане по договора по образец на обслужващата банка на участника. 2.3. Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция. 2.4. Гаранцията за изпълнението на договора се задържа и освобождава в съответствие с условията на проекто-договора. 2.5. Разходите по откриването на гаранцията за изпълнение на договора са за сметка на определения изпълнител. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати необходимите так

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащанията се извършват в срок от 15 календарни дни (освен ако не бъде определен по-дълъг срок в офертата) след представяне на оригинална фактура за такса за обслужване и подписани от Възложителя протокол или фактура за издаден/и самолетен/и билет/и на основание чл. 10, ал.5 от ЗКПО и чл. 113, ал. 3 от ЗДДС. Разходните документи се считат за надлежно предадени в стая № 19, Ректорат.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Български или чуждестранни физически лица, както и техни обединения, чиито основен предмет на дейност е предмет на поръчката. Когато участникът е обединение (консорциум), което не е юридическо лице, съдружниците в обединението трябва да сключат договор/споразумение за участие в откритата процедура. В този договор/споразумение съдружниците са длъжни да определят с какви ресурси ще участва всеки съдружник в обединението и какви дейности ще извършва при изпълнение на обществената поръчка.Когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица, Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Списък на представените документи, подписан от участника - изискване по чл.56, ал.1, т.14 от ЗОП 2. Документ за регистрация на участника (нотариално заверено копие) или декларация с единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър , а когато участник е физическо лице – нотариално заверено копие от документа за самоличност. 3. Когато участникът е обединение на физически и/или юридически лица, което не е юридическо лице, участникът трябва да представи оригинал или нотариално заверено копие от договора/споразумението за учредяване на обединението. 4. Чуждестранните участници трябва да представят документите по т.1 и т.2 и в официален превод. 5. Когато не е представена декларация с ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците следва да представят и удостоверение за актуално състояние - оригинал или нотариално заверено копие, издадено не по-рано от 2 (два) месеца преди датата на представяне на офертата за участие. 6. Чуждестранните юридически лица трябва да приложат еквивалентен документ от съдебен или административен орган от държавата, в която са установени, издаден не повече от 3 месеца преди датата на отваряне на офертите - в оригинал или нотариално заверено копие, както и в официален превод. 7. Документ, удостоверяващ представянето на гаранция за участие в откритата процедура в една от следните форми: парична сума или банкова гаранция. 8.Декларация по образец за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 и ал. 2, т. 2 и т.5 от ЗОП. 9.Декларация по образец за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3 и ал. 2, т. 1, т.2а, т. 3 и т.4 от ЗОП. 10.Когато участниците са юридически лица, декларациите за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, ал. 2, т. 2 и ал.5, от ЗОП се подават, както следва: а) при събирателно дружество - за лицата по чл.84,ал.1 и чл.89, ал.1 от Търговския закон (ТЗ); б) при командитно дружество - за лицата по чл. 105 от ТЗ, без ограничено отговорните съдружници; в) при дружество с ограничена отговорност - за лицата по чл. 141, ал. 2 от ТЗ, а при еднолично дружество с ограничена отговорност - за лицата по чл. 147, ал.1 от ТЗ; г) при акционерно дружество - за овластените лица по чл. 235, ал. 2 от Търговския закон, а при липса на овластяване - за лицата по чл. 235, ал. 1 от ТЗ; д) при командитно дружество с акции - за лицата по чл. 244, ал. 4 от ТЗ; е) при едноличен търговец - за физическото лице - търговец; ж) във всички останали случаи, включително за чуждестранните лица, - за лицата, които представляват кандидата или участника з) при всички изброени търговски дружества - и за прокуристите, когато има такива; когато чуждестранно лице има повече от един прокурист, декларацията се подава само от прокуриста, в чиято представителна власт е включена територията на Република България, съответно територията на държавата, в която се провежда процедурата при възложител по чл. 7, т. 2 от ЗОП. 11.Декларация по образец за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП. 12.Декларация по чл. 56. ал.1 т.8 за използване на подизпълнители. 13.Декларация по образец за съгласие от подизпълнител/и. 14.Декларация по образец за отсъствие на обстоятелствата по чл.55, ал.5 от ЗОП от участник – обединение. 15.Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, съдружниците в обединението представят декларация по образец по чл.55, ал.6 от ЗОП . 16.Декларация по чл. 50, ал.1, т.3 от ЗОП 17. Декларация по чл. 51, ал.1, т.1 от ЗОП 18. Декларация по чл. 56, ал.1, т.11 от ЗОП 19.Нотариално заверено пълномощно, в случай че лицето, което ще представлява участника в отношенията му с възложителя, не е негов представител по закон. Пълномощното трябва да бъде подписано от лицето, което представлява участника по закон. 20.Декларация по чл. 4, ал. 7 от ЗМИП. 21. Декларация за приемане на условията в проекта на договора.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

За доказване на ИКОНОМИЧЕСКОТО И ФИНАНСОВОТО СИ СЪСТОЯНИЕ, участникът трябва да представи следните документи: а) копия от годишните финансови отчети за последните три години (2011г., 2012г. и 2013г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Участниците-физически лица следва да представят копия от годишните си декларации по чл. 50 от Закона за данъка върху доходите на физическите лица за 2011г., 2012г. и 2013г. Участниците, които са представили ЕИК, не са длъжни да представят посочените документи, ако те са публикувани в Търговския регистър при Агенция по вписванията към Министерство на правосъдието. Когато участниците са чуждестранни физически и юридически лица, те представят еквивалентни документи, издадени от държавата, в която са установени. б) декларация по чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП за общия оборот от дейност за последните 3 (три) години (2011г., 2012г. и 2013г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, както и за оборота за последните 3 (три) години, идентичен или сходен с предмета на обществената поръчка (продажба на самолетни билети) Когато участникът подава оферта за повече от една обособена позиция, представените декларации по чл.50, ал.1, т.3 от ЗОП трябва да удостоверяват, че участникът отговаря на изискванията за общ оборот и за оборот от услуги, сходни с предмета на съответните обособени позиции, за които кандидатства. в) Декларация по чл. 4, ал.7 от ЗМИП по образец. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

За доказване на ИКОНОМИЧЕСКОТО И ФИНАНСОВОТО СИ СЪСТОЯНИЕ, участникът трябва да представи следните документи: а) копия от годишните финансови отчети за последните три години (2011г., 2012г. и 2013г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Участниците-физически лица следва да представят копия от годишните си декларации по чл. 50 от Закона за данъка върху доходите на физическите лица за 2011г., 2012г. и 2013г. Участниците, които са представили ЕИК, не са длъжни да представят посочените документи, ако те са публикувани в Търговския регистър при Агенция по вписванията към Министерство на правосъдието. Когато участниците са чуждестранни физически и юридически лица, те представят еквивалентни документи, издадени от държавата, в която са установени. б) декларация по чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП за общия оборот от дейност за последните 3 (три) години (2011г., 2012г. и 2013г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, както и за оборота за последните 3 (три) години, идентичен или сходен с предмета на обществената поръчка (продажба на самолетни билети) Когато участникът подава оферта за повече от една обособена позиция, представените декларации по чл.50, ал.1, т.3 от ЗОП трябва да удостоверяват, че участникът отговаря на изискванията за общ оборот и за оборот от услуги, сходни с предмета на съответните обособени позиции, за които кандидатства. в) Декларация по чл. 4, ал.7 от ЗМИП по образец. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

За доказване на ТЕХНИЧЕСКИТЕ СИ ВЪЗМОЖНОСТИ И КВАЛИФИКАЦИЯ участникът трябва да представи следните документи: а) декларация по чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП за изпълнени договори с идентичен или сходен предмет на обществената поръчка, изпълнени от участника през последните 3 (три) години, предхождащи крайния срок за получаване на офертите с посочен предмет на договора, стойност, срокове за изпълнение, и възложителите . Трябва да се приложат най-малко 3 (три) референции (препоръки) за добро изпълнение на 3 (три) договора от списъка. Когато участникът подава оферта за повече от една обособена позиция, той може да посочи в декларацията по чл. 51, ал.1, т.1 от ЗОП за съответната обособена позиция едни и същи договори, ако предметът им е идентичен или сходен с предмета на обособените позиции, за които кандидатства. б) Декларация по образец за приемане на условията в проекта на договор в) (ако е приложимо) предварителни договори или декларации от трети лица, които ще предоставят свои ресурси на участника, в случай, че той бъде определен за изпълнител на обществената поръчка (по реда и при условията на чл. 51а от ЗОП). г) декларация за техническото оборудване, с което участникът разполага за изпълнение на обществената поръчка, включваща брой резервационни станции (терминали) за резервиране и/или издаване на самолетни билети и брой мобилни телефонни линии. д) заверено от участника копие на документ (страници от сключен договор, сертификат или друго), доказващ правото на участника да резервира и издава или продава самолетни билети чрез глобална резервационна система ("Амадеус" /Amadeus/, "Галилео" /Galileo/, "Уърлдспан" /Worldspan/, "Сейбър" /Sabre/ или еквивалент) към датата, посочена като краен срок за подаване на оферти, която система предлага висока степен на пълна, достоверна и актуална информация за наличните цени на самолетни билети. е) заверено от участника копие на документ, удостоверяващ наличието на валидна към датата на подаване на офертата оторизация за работа със системата BSP (Billing Settlement Plan) или еквивалент. ж) подписан от участника списък на персонала на участника, който извършва резервации и продажби на самолетни билети, както и информация и документи (копия от сертификати и други), доказващи професионалната квалификация и опита на този персонал. з) декларация, че участникът има минимум две лица от своя персонал, извършващи резервации и продажби на самолетни билети, всяко от които да отговаря на следните изисквания: - да притежава сертификат, удостоверяващ ИАТА (IATA /International Air Transport Association/) квалификация (за агент по продажбите на самолетни билети). - всяко от лицата трябва да има минимум едногодишен опит (от последните три години) като агент по продажба на самолетни билети. и) декларация от участника за наличие на поне един офис за продажба на самолетни билети на територията на гр. София, Република България, с посочен адрес, стационарен и мобилен телефон за връзка. к) копие на документ, удостоверяващ наличието на договор за застраховка по раздел III от Закона за туризма, валиден към датата на подаване на офертата; л) копие от валиден към датата на подаване на офертата сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или друга еквивалентна система за управление на качеството с обхват на сертификация, включващ доставките и услугите, обект на поръчката. м) копие от валиден към датата на подаване на офертата сертификат за внедрена система за управление на сигурността на информацията ISO 27001:2005 или друга еквивалентна система за управление на сигурността на информацията с обхват на сертификация, включващ доставките и услугите, обект на поръчката. н) копие от удостоверение за регистрация като туроператор по Закона за туризма. о) декларация, от участника, че същият има техническа възможност да изпълни заявките на възложителя при възникване на извънредни обстоятелства /из

Изисквано минимално/ни ниво/а:

За доказване на ТЕХНИЧЕСКИТЕ СИ ВЪЗМОЖНОСТИ И КВАЛИФИКАЦИЯ участникът трябва да представи следните документи: а) декларация по чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП за изпълнени договори с идентичен или сходен предмет на обществената поръчка, изпълнени от участника през последните 3 (три) години, предхождащи крайния срок за получаване на офертите с посочен предмет на договора, стойност, срокове за изпълнение, и възложителите . Трябва да се приложат най-малко 3 (три) референции (препоръки) за добро изпълнение на 3 (три) договора от списъка. Когато участникът подава оферта за повече от една обособена позиция, той може да посочи в декларацията по чл. 51, ал.1, т.1 от ЗОП за съответната обособена позиция едни и същи договори, ако предметът им е идентичен или сходен с предмета на обособените позиции, за които кандидатства. б) Декларация по образец за приемане на условията в проекта на договор в) (ако е приложимо) предварителни договори или декларации от трети лица, които ще предоставят свои ресурси на участника, в случай, че той бъде определен за изпълнител на обществената поръчка (по реда и при условията на чл. 51а от ЗОП). г) декларация за техническото оборудване, с което участникът разполага за изпълнение на обществената поръчка, включваща брой резервационни станции (терминали) за резервиране и/или издаване на самолетни билети и брой мобилни телефонни линии. д) заверено от участника копие на документ (страници от сключен договор, сертификат или друго), доказващ правото на участника да резервира и издава или продава самолетни билети чрез глобална резервационна система ("Амадеус" /Amadeus/, "Галилео" /Galileo/, "Уърлдспан" /Worldspan/, "Сейбър" /Sabre/ или еквивалент) към датата, посочена като краен срок за подаване на оферти, която система предлага висока степен на пълна, достоверна и актуална информация за наличните цени на самолетни билети. е) заверено от участника копие на документ, удостоверяващ наличието на валидна към датата на подаване на офертата оторизация за работа със системата BSP (Billing Settlement Plan) или еквивалент. ж) подписан от участника списък на персонала на участника, който извършва резервации и продажби на самолетни билети, както и информация и документи (копия от сертификати и други), доказващи професионалната квалификация и опита на този персонал. з) декларация, че участникът има минимум две лица от своя персонал, извършващи резервации и продажби на самолетни билети, всяко от които да отговаря на следните изисквания: - да притежава сертификат, удостоверяващ ИАТА (IATA /International Air Transport Association/) квалификация (за агент по продажбите на самолетни билети). - всяко от лицата трябва да има минимум едногодишен опит (от последните три години) като агент по продажба на самолетни билети. и) декларация от участника за наличие на поне един офис за продажба на самолетни билети на територията на гр. София, Република България, с посочен адрес, стационарен и мобилен телефон за връзка. к) копие на документ, удостоверяващ наличието на договор за застраховка по раздел III от Закона за туризма, валиден към датата на подаване на офертата; л) копие от валиден към датата на подаване на офертата сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или друга еквивалентна система за управление на качеството с обхват на сертификация, включващ доставките и услугите, обект на поръчката. м) копие от валиден към датата на подаване на офертата сертификат за внедрена система за управление на сигурността на информацията ISO 27001:2005 или друга еквивалентна система за управление на сигурността на информацията с обхват на сертификация, включващ доставките и услугите, обект на поръчката. н) копие от удостоверение за регистрация като туроператор по Закона за туризма. о) декларация, от участника, че същият има техническа възможност да изпълни заявките на възложителя при възникване на извънредни обстоятелства /из

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: ОБЩА ФИНАНСОВА ОЦЕНКА; тежест: 90
Показател: ДРУГИ СВЪРЗАНИ УСЛУГИ; тежест: 10
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2014/S 044 - 072924 от 27.02.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
13.06.2014 г.  Час: 15:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
23.06.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 24.06.2014 г.  Час: 10:00
Място

СУ "Св. Климент Охридски", бул. "Цар Освободител" № 15, Ректорат, зала 1

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

При отваряне на офертите могат да присъстват участници в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и представители на неправителствени организации.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалби могат да се подават по реда, условията и в сроковете, уредени в глава единасета от Закон за обществените поръчки Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 1. изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 ЗОП- срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна 2. публикуването на решението за откриване на процедура по чл. 76, ал. 3 или чл. 86, ал. 3, или на договаряне без обявление 3. получаване на решението по чл. 79, ал. 12, чл. 83г, ал. 11, чл. 83ж, ал. 1, чл. 88, ал. 11, чл. 93ж, ал. 4, чл. 106, ал. 4 и чл.119м, ал. 2 ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията (КЗК), бул. "Витоша" № 18, Р България 1000, гр. София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.05.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания на преподаватели, служители и студенти в ИЗТОЧНА ЕВРОПА
1) Кратко описание

Доставка на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания на преподаватели, служители и студенти в ИЗТОЧНА ЕВРОПА: - Беларус - Литва - Русия - Естония - Молдова - Украйна - Латвия

2) Общ терминологичен речник (CPV)

60400000

Описание:

Услуги на въздушния транспорт

3) Количество или обем

По заявка на факултети и звена.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
120000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания на преподаватели, служители и студенти в СЕВЕРНА ЕВРОПА
1) Кратко описание

Доставка на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания на преподаватели, служители и студенти в СЕВЕРНА ЕВРОПА: - Норвегия - Швеция - Финландия - Дания - Исландия

2) Общ терминологичен речник (CPV)

60400000

Описание:

Услуги на въздушния транспорт

3) Количество или обем

По заявка на факултети и звена

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
60000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Доставка на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания на преподаватели, служители и студенти в ЦЕНТРАЛНА ЕВРОПА:
1) Кратко описание

Доставка на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания на преподаватели, служители и студенти в ЦЕНТРАЛНА ЕВРОПА: - Чехия - Австрия - Полша - Швейцария - Унгария - Словакия - Лихтенщайн

2) Общ терминологичен речник (CPV)

60400000

Описание:

Услуги на въздушния транспорт

3) Количество или обем

По заявка на факултети и звена.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
120000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Доставка на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания на преподаватели, служители и студенти в ЗАПАДНА ЕВРОПА:
1) Кратко описание

Доставка на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания на преподаватели, служители и студенти в ЗАПАДНА ЕВРОПА: - Белгия - Германия - Ирландия - Великобритания - Люксембург - Нидерландия - Франция - Гибралтар - Монако

2) Общ терминологичен речник (CPV)

60400000

Описание:

Услуги на въздушния транспорт

3) Количество или обем

По заявка на факултети и звена.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
300000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Доставка на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания на преподаватели, служители и студенти в ЮЖНА ЕВРОПА:
1) Кратко описание

Доставка на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания на преподаватели, служители и студенти в ЮЖНА ЕВРОПА: - Андора - Италия - Малта - Сан Марино - Испания - Кипър - Португалия - Ватикана

2) Общ терминологичен речник (CPV)

60400000

Описание:

Услуги на въздушния транспорт

3) Количество или обем

По заявка на факултети и звена.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
180000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Доставка на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания на преподаватели, служители и студенти на БАЛКАНИТЕ
1) Кратко описание

Доставка на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания на преподаватели, служители и студенти на БАЛКАНИТЕ: - Гърция - Румъния - Сърбия - Македония - Хърватия - Черна гора - Босна и херцеговина - Словения - Албания

2) Общ терминологичен речник (CPV)

60400000

Описание:

Услуги на въздушния транспорт

3) Количество или обем

По заявка на факултети и звена.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
50000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 7 / Заглавие на обособената позиция Доставка на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания на преподаватели, служители и студенти в СТРАНАТА
1) Кратко описание

Доставка на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания на преподаватели, служители и студенти в СТРАНАТА

2) Общ терминологичен речник (CPV)

60400000

Описание:

Услуги на въздушния транспорт

3) Количество или обем

По заявка на факултети и звена.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
10000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 8 / Заглавие на обособената позиция Доставка на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания на преподаватели, служители и студенти ИЗВЪН ЕВРОПА и при ПРЕЗОКЕАНСКИ ПЪТУВАНИЯ
1) Кратко описание

Доставка на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания на преподаватели, служители и студенти ИЗВЪН ЕВРОПА и при ПРЕЗОКЕАНСКИ ПЪТУВАНИЯ

2) Общ терминологичен речник (CPV)

60400000

Описание:

Услуги на въздушния транспорт

3) Количество или обем

По заявка на факултети и звена.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
180000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 9 / Заглавие на обособената позиция Доставка на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания на членовете на Националния център за полярни изследвания, осъществяващи антарктическа дейност на Република България (Южна Америка, възможност за издаване на електронни билети за пътувания с местни за Южна Америка авиопревозвачи с договаряне на допълнителни количества багаж, както и превози на товари).
1) Кратко описание

Доставка на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания на членовете на Националния център за полярни изследвания, осъществяващи антарктическа дейност на Република България (Южна Америка, възможност за издаване на електронни билети за пътувания с местни за Южна Америка авиопревозвачи с договаряне на допълнителни количества багаж, както и превози на товари).

2) Общ терминологичен речник (CPV)

60400000

Описание:

Услуги на въздушния транспорт

3) Количество или обем

По заявка на факултети и звена.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
120000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 10 / Заглавие на обособената позиция Доставка на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания на преподаватели, служители и студенти С НИСКОТАРИФНИ КОМПАНИИ – за всички дестинации.
1) Кратко описание

Доставка на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания на преподаватели, служители и студенти С НИСКОТАРИФНИ КОМПАНИИ – за всички дестинации.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

60400000

Описание:

Услуги на въздушния транспорт

3) Количество или обем

По заявка на факултети и звена.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
60000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване