Версия за печат

01605-2014-0016

BG-София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА - СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ
Директива 2004/17/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 175405647

"БДЖ-Пътнически превози"ЕООД, ул."Иван Вазов" №3, За: инж. Росица Станкова, инж. Милена Милушева, Р. България 1080, София, Тел.: 02 8907305, Факс: 02 8907315

Място/места за контакт: отдел "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възложителя: www.bdz.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна дейност

Железопътни услуги

I.3) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя

“Избор на оператор за отпечатване и доставка на ваучери за храна по смисъла на чл. 209 от ЗКПО на персонала от „БДЖ - Пътнически превози” ЕООД и „БДЖ – Товарни превози” ЕООД за едногодишен период”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 27 (27 - Други услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
на територията на РБългария
Код NUTS: BG
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

“Избор на оператор за отпечатване и доставка на ваучери за храна по смисъла на чл. 209 от ЗКПО на персонала от „БДЖ - Пътнически превози” ЕООД и „БДЖ – Товарни превози” ЕООД за едногодишен период”

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

22000000

Описание:

Печатни материали и свързани с тях продукти

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Изработване и доставка на ваучери за 3725 броя персонал на "БДЖ - Товарни превози" ЕООД и 5990 броя персонал на БДЖ-Пътнически превози"ЕООД за едногодишен период. Предоставянето на ваучери за храна на персонала за "БДЖ - Товарни превози" ЕООД и "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД е съгласно чл.209 от Закона за корпоративното подоходно облагане /ЗКПО/.

II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

12

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие, представляваща абсолютна сума в размер на 36 000,00 лв. със срок на валидност 150 дни от крайния срок за подаване на заявлението, във вид на банкова гаранция по условията на приложения към документацията образец или парична сума депозит внесена по сметката на: “БДЖ-Пътнически превози” ЕООД в лева в Банка ОББ, клон „Света София”, IBAN: BG 57UBBS80021052226520, BIC: UBBSBGSF. 2. Гаранция за изпълнение - участникът, определен за изпълнител, представя на всеки от Възложителите гаранция за изпълнение, в размер на 3 % от дължимата от съответния Възложител стойност на договора. Гаранцията се представя в една от следните форми: безусловна неотменяема банкова гаранция в оригинал,със срок на валидност 30/тридесет/ дни след изтичане срока на договора или парична сума /депозит/ внесена по банкови сметки на съответния Възложител.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Съгласно раздел V от проекта на договор към документацията за участие.

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Заявление за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка може да представи всяко българско или чуждестранно юридическо лице, регистрирано като търговец по Търговския закон или по националното си законодателство. Заявлението съгласно документацията задължително съдържа: 1. Списък на документите, в заявлението, подписан от законния представител на кандидата или изрично упълномощено от него лице; 2. Заверено копие от документ за регистрация на Кандидата или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за Търговския регистър. Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени, в официален превод, съгласно §1 т.16а от ДР на ЗОП. 3. Заверено копие от удостоверение за регистрация по ЗДДС /идентификационен № по ДДС/. 4. Заверено копие на валидно Разрешение издадено от Министъра на финансите за извършване на дейност като оператор, съгласно условията и реда на Наредба №7/09.07.2003 г. за условията и реда за издаване и отнемане на разрешение за извършване на дейност като оператор на ваучери за храна и осъществяване на дейност като оператор. 5. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) – представя се, когато офертата не е подписана от управляващия и представляващ кандидата съгласно актуалната му регистрация, а от упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в процедурата. 6. Декларации: 6.1. Декларация по чл. 47, ал. 1, т.1, букви „а-д”, ал. 2, т.2 и т. 5 и ал.5, т.1 от ЗОП (оригинал) 6.2. Декларация по чл. 47, ал.1, т.2 и т. 3, ал. 2, т.1, т. 3, т. 4 и ал.5, т.2 от ЗОП (оригинал) – попълват се по приложените образци към настоящата документация и се подписват от лицата, съгласно чл.47, ал.4 от ЗОП. 6.3. Декларация за приемане на условията в проекта на договор във връзка с чл.77, ал.3, т.9 /оригинал/ - попълнена и подписана от представляващия кандидата, съгласно образеца към документацията. 6.4. Декларация по чл.77, ал.3, т. 6 от ЗОП, за участие на подизпълнители. 6.5. Декларация по Закона за икономическите и финансови отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици. Когато кандидата предвижда подизпълнители се прилага чл. 77, ал. 3, т. 1, 2, 4 и 5 от ЗОП. 7. Документ за внесена гаранция за участие в оригинал. 8. Документ за закупена документация за участие ( копие, заверено от канидата). Задължително се отстраняват от процедурата кандидати при наличието на обстоятелствата по чл.69, ал.1 и/или чл.47, ал.1, ал.2 т.1, 2, 3, 4 и 5 и/или ал.5 от ЗОП.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Заверено копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите на кандидата за предходната счетоводно приключила година.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък на търговските обекти, в които могат да се ползват ваучерите. 2. Кандидатът да декларира, че ваучерите могат да се реализират в обект/ обекти във всяко едно от населените места посочени в Приложение ІІІ към проекта на договор – Списък на населените места, в които има персонал на „БДЖ-Пътнически превози” ЕООД и „БДЖ-Товарни превози” ЕООД. 3. Образец на ваучер отговарящ на чл.22, ал.2 от Наредба №7/09.07.2003 г.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
16.06.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се заплаща в касата на Възложителя, находяща се на адрес: гр. София, ул."Иван Вазов" № 3, ет.2, стая 219 или се внася по банкова сметка на Възложителя - “БДЖ-Пътнически превози” ЕООД в Банка ОББ, клон „Света София”, IBAN: BG 57UBBS80021052226520, BIC: UBBSBGSF, и се получава на същото място всеки работен ден от 08:00 до 16:30 часа. Посочената цена за закупуване на документацията е с включен ДДС.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти и на заявления за участие
27.06.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.5) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 30.06.2014 г.  Час: 10:00
Място

гр. София, ул. "Иван Вазов" № 3

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Кандидатите в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата на масова информация и на юридически лица с нестопанска цел при действията на комисията по чл.88, ал.2 от ЗОП.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.05.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ