Версия за печат

00613-2014-0009

BG-с. Крушари, област Добрич: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Крушари, ул. "Девети септември" №3 – А, За: Димитрина Желева, Р. България 9410, с. Крушари, област Добрич, Тел.: 05771 2786, E-mail: krushari@dobrich.net, Факс: 05771 2136

Място/места за контакт: Директор дирекция РРХД

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.krushari.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.krushari.bg/pagelist.php?idd=432.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Реконсктрукция на спортна база на у-ще “Христо Смирненски” в с.Крушари и пристройка на плувен басейн в УПИ №ІХ, кв. 56 по ПР на с.Крушари, Община Крушари »

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: с.Крушари, община Крушари, област Добрич
Код NUTS: BG332
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Изпълнението на настоящата обществена поръчка се финансира целево от държавния бюджет със средства, отпуснати с ПМС №19 от 07.02.2014г. за одобряване на средства от резерва по чл.1,ал.2, раздел ІІ, т.4.1.2. от Закона за държавния бюджет на Р.България за 2014г. за финансиране на одобрени проекти по Публична инвестиционна програма „Растеж и развитие на регионите”. СМР следва да се изпълнят в пълно съответствие с Техническа спецификация на Възложителя, Техническия проект за обекта и всички действащите технически правила и норми за съответните видове СМР, предмет на настоящата поръчка. Обекти, предмет на строителство по проекта: - Реконструкция на закрита спортна база - Физкултурен салон със съблекални и класни стаи – външен ремонт на фасади/саниране/, изграждане на нови трибуни към физкултурен салон , вътрешен ремонт на съблекални със санитарни възли и реконструкция на една класна стая - Покрит плувен басейн – пристройка – нов строеж като пристройка към съществуваща закрита спортна база - Благоустрояване и затревяване на околно пространство - Реконструкция на открита спортна база - Комбинирано спортно игрище за хокей на трева , хандбал и футбол на малки вратички - реконструкция - Писта за бягане - нова - Съоръжение за дълъг скок - ново - Съоръжение за висок скок - ново - Открити трибуни – реконструкция и нови - Благоустрояване и затревяване на околно пространство

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45214200

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на училища

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

СМР следва да се изпълнят в пълно съответствие с Техническа спецификация на Възложителя, Техническия проект за обекта и всички действащите технически правила и норми за съответните видове СМР, предмет на настоящата поръчка. Обекти, предмет на строителство по проекта: - Реконструкция на закрита спортна база - Физкултурен салон със съблекални и класни стаи – външен ремонт на фасади/саниране/, изграждане на нови трибуни към физкултурен салон , вътрешен ремонт на съблекални със санитарни възли и реконструкция на една класна стая - Покрит плувен басейн – пристройка – нов строеж като пристройка към съществуваща закрита спортна база - Благоустрояване и затревяване на околно пространство - Реконструкция на открита спортна база - Комбинирано спортно игрище за хокей на трева , хандбал и футбол на малки вратички - реконструкция - Писта за бягане - нова - Съоръжение за дълъг скок - ново - Съоръжение за висок скок - ново - Открити трибуни – реконструкция и нови - Благоустрояване и затревяване на околно пространство Максимално допустимата прогнозна стойност за изпълнението на СМР, съгласно КС по проекта се определя в размер на 1 627 027,49 лв. /един милион шестстотин двадесет и седем хиляди двадесет и седем лева, 49 стотинкии/ без включен ДДС , както следва: - 1 479 115,90 без ДДС за СМР - непредвидени разходи в размер на 10% от прогнозната стойността на строителството възлизащи на сумата от 147 911,59 лв. без ДДС. *Непредвидените разходи в размер до 10 % от СМР, оферирани в ценовата оферта на Изпълнителя, ще бъдат заплащани само при възникнала разлика в количествата на строителството, ако съответния вид работа е включен в техническия проект или е възникнала необходимост от извършване на СМР, което се предписва от авторския и строителния надзор, след доказване на тази необходимост, представяне на съответните доказателствени документи за извършването на непредвидени СМР и получено одобрение. Остойностяването на непредвидените разходи ще става на база ценовите показатели, включени в ценовата оферта на Изпълнителя.

Прогнозна стойност без ДДС
1627027.49 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

15.12.2014 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Условия, размер и начин на плащане на Гаранцията за изпълнение Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора без ДДС. Същата може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. При представяне на гаранцията в платежният документ или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Гаранцията следва да е изготвена по образец на Възложителя или по образец на банката гарант, но при условие, че съдържа задължителните текстове от образеца на Възложителя. Когато гаранцията за изпълнение е парична сума, същата се внася по следната банкова сметка на Община Крушари: IBAN: BG 36 IORT 80883387611303 BIC: IORTBGSF, „ Инвестбанк” АД, клон Добрич, офис Крушари. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Община Крушари и че е със срок на валидност най-малко три месеца по-дълъг от срока за изпълнение. *Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от членовете/съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията за участие, респ. за изпълнение. 2. Условията и сроковете за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение. Условията и сроковете за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договора за възлагане на поръчката, приложение към Документация за участие.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Изпълнението на настоящата обществена поръчка се финансира целево от държавния бюджет със средства, отпуснати с ПМС №19 от 07.02.2014г. за одобряване на средства от резерва по чл.1,ал.2, раздел ІІ, т.4.1.2. от Закона за държавния бюджет на Р.България за 2014г. за финансиране на одобрени проекти по Публична инвестиционна програма „Растеж и развитие на регионите”. Заплащането на договорената стойност ще става по следната схема: - Авансово плащане- в размер на 30%/тридесет процента/ от стойността по договора, платимо в срок от 7/седем/ календарни дни след подписването на "Протокол за откриване на строителната площадка и предоставяне на строителна линия и ниво" Акт Обр.№2 от консултанта, упражняващ „Строителен надзор и контрол” на обекта при постъпили средства от държавния бюджет към община Крушари за финансиране на проекта; - Окончателно плащане, представляващо разликата от уговореното възнаграждение и изплатената с аванса сума до размера на действително извършените СМР, но не повече от стойността по договора, платимо в срок от 30/тридесет/ календарни дни след постъпването на останалите средства от държавния бюджет към община Крушари за разплащане на действително извършените дейности, при наличието на следните комулативни условия: 1. Приключване на всички видове СМР по проекта, 2. Изготвен Протокол за приемане на извършени СМР, тристранно подписан от Възложител, Изпълнител и Консултант, упражняващ строителен надзор и контрол на обекта, придружен с Измервателни протоколи, както и всички необходими документи, изискуеми по Наредба №3 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; 3. Издадено разрешение за ползване на обекта съгласно чл.177, ал.2 от ЗУТ. Плащането на дължимите суми ще се извършва по банков път, по посочена от Изпълнителя банкова сметка след представяне на фактура за дължимата стойност, изготвена съгласно указанията на Възложителя с посочване на номер, дата и предмет на договора.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата могат да участват български или чужд. ФЛ или ЮЛ, включ. техни обединения.В случай, че уч-кът участва като обед./консорц., изброените по долу изисквания в към ик. и фин. с-ние, техн. възм. и квалификация на уч-ка, ще се прилагат за обед./консорц. като цяло, с изкл. на изрично посочените случаи. В случай, че уч-кът участва като обед./консорц., което не е регистрирано като самост. ЮЛ, тогава уч-ците в обед./консорц. сключват споразумение. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които да гарантират по категоричен начин, че всички членове на обед./консорц. са отговорни, заедно и поотделно, по закон за изп. на д-ра, и че всички членове на обед./консорц. се задължават да останат в него за целия период на изп. на д-ра. Уч-ците в обед./консорц. трябва да определят и упълномощят едно ФЛ или ЮЛ за обед. или едно ЮЛ за консорц., което да представлява обед./консорц. за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на обед. след изтичане на срока за подаване на офертите. При участие на обед., които не са ЮЛ, критериите за подбор поставени от Възложителя се прилагат към обед. участник, а не към всяко от лицата, вкл. в него, с изкл. на съответната регистрация в ЦПРС или аналог, представянето на задълж. застраховка “Професионална отговорност в строителството” по чл.171 от ЗУТ и на сертификатите за внедрени С-ми за управление на качество и у-ние на околна среда, които се представят съобразно разпределението на участието на лицата при изп. на дейностите, предвидено в д-ра за създ. на обед.Когато участник в процедурата е обед., което не е ЮЛ, документите по чл.56,ал.1,т.1 и 6 от ЗОП се представят за всяко ФЛ или ЮЛ, вкл. в обед., документите по чл.56,ал.1,т.4 и 5 от ЗОП се представят само за уч-ците, чрез които обед. доказва съответствието си с критериите за подбор; декларацията по чл.56,ал.1,т.11 от ЗОП се представя само за партньорите в обед., които ще изп. дейности, свързани със стр-во. Когато уч-кът предвижда участието на подизп. при изп. на поръчката, документите по чл.56,ал.1,т.1,4,5,6 и 11 от ЗОП се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и процентния дял на тяхното участие. Възлагането на работи на подизп. е допустимо само, ако участникът приеме, че отговаря за действията, бездействията и работата на посочените подизп. като за свои действия, бездействия и работа. Когато уч-кът в процедура е чужд. ФЛ или ЮЛ или техни обед., офертата се подава на бълг. език, документът по чл.56,ал.1,т.1 от ЗОП се представя в официален превод, а документите по чл.56,ал.1,т.4,5,6 и 11 от ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод. За уч-ците в процедурата не следва да са налице обстоятелствата, визирани в чл.47,ал.1,т.1, буква „а”до„д”, т.2 и 3; чл.47,ал.2,т.1, т.2 първо предл., т.2а първо предл., т.3 и т.5 и чл.47, ал.5 от ЗОП. По отношение на чл.47,ал.2,т.2 първо предл., Възложителят приема като осн. за отстраняване на уч-ка лишаването му от правото да извършва стр-во.Изискванията по чл.47,ал.1,т.1 и ал.2,т.2 и 5 от ЗОП се прилагат съгл. указаното в чл.47,ал.4 от ЗОП.За обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.2 и 3, ал.2, т.1,3 и ал.5,т.2 от ЗОП, когато уч-кът е ЮЛ, е достатъчно подаване на д-ция от едно от лицата, които могат самостоятелно да го представляват.Когато уч-кът предвижда участието на подизп. при изп. на поръчката, изискванията по чл.47,ал.1 и 5 от ЗОП и посочените в обявлението изисквания по ал. 2 се прилагат и за подизп.При подаване на офертата уч-кът удостоверява липсата на обстоятелствата по чл.47,ал. 1 и 5 и посочените в обявлението изисквания по ал.2, т.1,2,3 и 5 от ЗОП с д-ция.При подписване на д-ра участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи документи от съответните компетентни органи за удостоверяване липсата на обст. по чл.47,ал.1 и посочените в обявлението обст. по ал. 2, т.1,2,3 и 5 от ЗОП. Възложителят не изисква представянето на посочените документи, когато те се отнасят за обст., вписани в ТР Продължава в раздел VI.3. "Допълнителна информация"
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. За участник, установен/регистриран в Република България - Заверено копие на застрахователна полица от сключена застраховка «Професионална отговорност за вреди в строителството» по чл.171 от ЗУТ, валидна към датата на подаване на офертите, която трябва да отговаря на изискуемата от Възложителя ІІІ-та категория строежи по Удостоверението за вписване на участника в ЦПРС с минимален застрахователен лимит, съгласно регламентираното в чл.5,ал.2,т.3 от Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството. За участник, установен/регистриран извън Република България-копие от застраховка “Професионална отговорност”, еквивалентна на тази по чл.171 от ЗУТ, но изготвена съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен/регистриран. 1.1. Декларация, изготвена от участника за поемане на задължение за подновяване на застрахователната полица на застраховката по чл.171 от ЗУТ при изтичане срока на нейната валидност. 2. Справка -Декларация за оборота от строителство, сходно с обекта на настоящата поръчка, реализиран от участника през предходните 3 /три/ счетоводно приключени финансови години (2011, 2012 и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си - по образец на Възложителя с посочване на договорите, Възожителите и стойността на всеки от обектите, от които е реализиран декларирания специфичен оборот - по образец на Възложителя; 3. За доказване на посочения от участника в справката по предходната т.2 специализиран оборот от строителство на сходни обекти за всяка от трите финансови години, участникът следва да представи ГФО или някоя от съставните му части от предходните три счетоводно приключени финансови години 2011, 2012 и 2013г., когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен, ведно със справка-извлечение от счетоводната система за осчетоводените приходи от група №70 ”Приходи от продажби” за съответната финансова година за българските юридически лица, съответно аналогични документи за чуждестранните юридически лица. *Ако участникът е посочил ЕИК, Възложителят допуска непредставянето на тези изискуеми документи при позоваване от страна на участника на вписването му в Търговския регистър и при условие, че тези документи са достъпни за Възложителя чрез него. 4. Удостоверение от обслужваща банка, че участникът разполага със собствени средства или има безусловен достъп до кредитна линия или еквивалентен финансов инструмент за финансиране на дейностите по настоящата поръчка в посочения от Възложителя минимален размер, издадено не по-рано от датата на публикуване на обявлението за поръчката – оригинал или нотариално заверено копие. Единственото допустимо условие по предоставения достъп до кредитна линия или еквивалент е участникът да бъде избран за изпълнител на поръчката. *Когато по обективни причини участникът не може да представи изискваните от Възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ. В този случай, той следва да отправи запитване до Възложителя, в което да посочи документите, с които разполага. Запитването и отговорът се извършват по реда, регламентиран в ЗОП за въпроси и отговори по документацията за участие.
Минимални изисквания: 1.Участникът следва да е сключил задължителната застраховка „Професионална отговорност за вреди в строителството” по чл. 171 от ЗУТ, която трябва да отговаря на изискуемата от Възложителя ІІІ-та категория строежи и на Удостоверението за вписване на участника в ЦПРС, с минимален застрахователен лимит, регламентиран в чл.5,ал.2,т.3 от Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството. За участник установен/регистриран извън Република България, вписването в съответен регистър на държава–членка на ЕС, или на друга държава-страна по споразумението за Европейското икономическо пространство има силата на вписване в ЦПРС за обхвата на дейностите, за които е издадено. В този случай застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл.171 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен/регистриран. * Застраховка “Професионална отговорност в строителството” е задължителна за всеки участник, член на обединение/консорциум или подизпълнител, в случай, че конкретните лица ще извършват СМР, налагащо наличието на тази застраховка. 2. През предходните три счетоводно приключени финансови години 2011, 2012, 2013г. /в зависимост от датата на която е учреден/започнал дейността си/, участникът следва да е реализирал специализиран оборот от изпълнение на СМР на сходни обекти в общ размер от минимум 3 000 000,00 лв. без ДДС. * За сходни обекти се приемат: СМР по изграждане и/или реконструкция на спортни зали и/или спортни площадки и/или закрити плувни басейни. *Когато участникът е обединение/консорциум, изискването се отнася за обединението/консорциума като цяло. 3. Участникът следва да разполага със свободен финансов ресурс-оборотни средства /собствени средства и/или безусловен достъп до кредитна линия или еквивалентен финансов инструмент/ за финансиране на дейностите по настоящата поръчка в минимален размер 50 % от прогнозната стойност на поръчката. *Когато участникът е обединение/консорциум, изискването се отнася за обединението/консорциума като цяло.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Доказателствени документи, удостоверяващи съответствието на участника с квалификационните и професионални изисквания на Възложителя към лицата от Ръководния екип : 1.1. Списък на лицата от Ръководния екип от инженерно–техническия персонал, предложен от участника, отговорни за техническото ръководство при изпълнение на поръчката- по Образец на Възложителя; 1.2. Декларации за съгласие за участие в екипа и ангажираност по изпълнението на поръчката от всеки един от членовете на Ръководния екип - по Образец на Възложителя; 1.3. Документи, удостоверяващи по безспорен начин съответствието на лицата, предлагани като членове в екипа на участника с изискуемите от Възложителя образование, квалификация, общ и специфичен професионален опит - копия от дипломи, трудови и/или осигурителни книжки за доказване на общия трудов стаж, сертификати, удостоверения, препоръки от Възложители на обекти за доказване на специфичния професионален опит; 1.4. Трудово биографична справка за лицата от Ръководния екип- по Образец на Възложителя ; 1.5. Декларации по Закона за защита на личните данни – по Образец на Възложителя; 2. Списък-Декларация на успешно приключените през предходните пет години /считано до датата на крайния срок за подаване на оферти/ договори за изпълнение на СМР на спортни зали и басейн - по Образец на Възложителя; 3. Референции (препоръки) от възложители за качествено и навременно изпълнение на посочените в списъка по предходната т.2 договори, съдържащи предмет, дати на започване и приключване, стойност, място на изпълнение, както и дали е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните документи; 4. Копия от валидни сертификати за внедрени „Система за управление на качеството” , сертифицирана по ISO : 9001 или еквивалентен документ и „ Система за опазване на околната среда”, сертифицирана по екологичната или одиторската схема на Европейския съюз (EMAS) или аналогични европейски или международни стандарти за опазване на околната среда, напр. ISO:14001 или еквивалент. Сертификатите следва да са изготвени от независими лица и да удостоверяват съответствието на участника със съответните европейски или международни стандарти за опазване на околната среда и управление на качеството. Независимите лица трябва да са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от чуждестранен орган за акредитация, който е пълноправен член на Европейската организация за акредитация (European Cooperation for Accreditation). *Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството и за опазване на околната среда. **Участник може да използва ресурсите на едно или повече други физически или юридически лица (трето лице) при изпълнение на поръчката, при условие че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси. Тези условията се прилагат и когато участникът в процедурата е обединение от физически и/или юридически лица.
Минимални изисквания: 1. Участникът следва да разполага с Ръководен екип от инженерно-технически персонал, високо квалифицирани специалисти с професионален опит, с които да гарантира експертния подход към изпълнението на поръчката. Минимални изисквания към Ръководния екип: 1.1. Ръководител строителен обект – правоспособно лице, получило диплом от акредитирано висше учебно заведение, с квалификация “строителен инженер”, специалност «Промишлено и гражданско строителство» или “Строителство на сгради и съоръжения” или аналогична с естеството на поръчката специалност, с общ професионален опит по специалността минимум 10 /десет/ години и специфичен професионален опит като Ръководител строителен екип при изпълнение на СМР на поне един обект по изграждане и/или реконструкция на спортна зала; 1.2. Технически ръководител СМР басейн – правоспособно лице, получило диплом от акредитирано висше учебно заведение, с квалификация “строителен инженер”, специалност «ВиК” или аналогична, с общ професионален опит по специалността минимум 10 /десет/ години и специфичен професионален опит като Ръководител строителен екип или технически ръководител при изпълнение на СМР на поне един обект по изграждане или реконструкция на басейн; 1.3. Технически ръководител - правоспособно лице, получило диплом от акредитирано висше учебно заведение, с квалификация “строителен инженер”, специалност «ПГС» или “ССС” или аналогична или завършено средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите “архитектура и строителство”, с общ професионален опит по специалността минимум 7/седем/ години, реализиран опит на строителни обекти минимум 5/пет/ години и специфичен професионален опит като технически ръководител при изпълнение на строителството на поне един сходен с настоящата поръчка обект; 1.4. Координатор по безопасност и здраве – лице, наето от участника по трудово или друго правоотношение за упражняване на контрол по спазването на ЗБУТ при извършването на СМР, с квалификация, професионален опит и компетентност в областта на строителството, преминало обучение в лицензиран от НАПОО център за професинално обучение съгласно изискванията на чл.5 от Наредба №2 от 22.03.2004г. за минималните изисквания за здраве и безопасни условия на труд при извършване на СМР и притежаващо валидно Удостоверение за длъжностно лице по безопасност и здраве в строителството или еквивалентен документ за чуждестранните лица, със специфичен професионален опит като координатор по БиЗ на строителни обекти минимум 3 /три/ години; 1.5. Отговорник по качеството – лице, наето от участника по трудово или друго правоотношение, с квалификация, професионален опит и компетентност в областта на строителството, преминало професионално обучение, съгласно Наредба за съществените изисквания към строежите и оценяване съответствието на строителните продукти за осъществяване контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност, притежаващо съответното Удостоверение или еквивалентен документ за чуждестранните лица, с реализиран специфичен професионален опит като отговорник по качеството на строителни обекти минимум 3/три/ години. 2. През предходните 5 /пет/ години, считано до датата на крайния срок за подаване на оферти, участникът следва да е изпълнил успешно поне един обект по изграждане или реконструкция на спортна зала и поне един обект по изграждане или реконструкия на басейн. 3. Участникът следва да е сертифициран по европейски или международни стандарти, удостоверяващи съответствието му със : „Система за управление на качеството” и “Система за опазване на околната среда” с обхват на дейност: СМР по изграждане и/или реконструкция на сгради. Сертификатите следва да отговарят на изискванията на чл.53, ал. 3 от ЗОП. *Сертификатите следва да се представят от всеки участник/член на обединение/консорциум или подизпълнител, за които е предвидено да извършват СМР
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Предлагана цена; тежест: 50
Показател: Срок за изпълнение на поръчката; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
17.06.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
24.06.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 25.06.2014 г.  Час: 10:30
Място

административната сграда на Община Крушари, с.Крушари, обл.Добрич, ул.”9-ти септември“ №3-А, Заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, на юридически лица с нестопанска цел и неправителствени организации.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължание от Раздел III.2.1. Не може да участва в процедура за възлагане на обществена поръчка чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и 2 от ЗОП. При подписване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи документи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1 и на посочените в обявлението обстоятелства по чл.47, ал.2 от ЗОП, издадени от компетентен орган, или извлечение от съдебен регистър, или еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която е установен. Когато в съответната чужда държава не се издават документите по чл.47,ал.2 от ЗОП или когато те не включват всички случаи по чл. 47, ал. 1 и 2 от ЗОП, участникът представя клетвена декларация, ако такава декларация има правно значение според закона на държавата, в която е установен. Когато клетвената декларация няма правно значение според съответния национален закон, участникът представя официално заявление, направено пред съдебен или административен орган, нотариус или компетентен професионален или търговски орган в държавата, в която той е установен. Участникът следва да е регистриран в „Централeн професионален регистър на строителите” към Камарата на строителите в България за І-ва група, ІІІ-та категория строежи или в аналогичен професионален или търговски регистър на държавата, в която е установен. Вписването в съответен регистър на държава – членка на ЕС, или на друга държава-страна по споразумението за Европейското икономическо пространство има силата на вписване в ЦПРС за обхвата на дейностите, за които е издадено. *Удостоверение за регистрация в ЦПРС или в аналогичен професионален или търговски регистър на държава членка на ЕС или на друга държава-страна по споразумението за Европейското икономическо пространство, следва да се представи от всеки участник, член на обединение/консорциум или подизпълнител, в случай, че конкретните лица ще извършват СМР, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите по поръчката, предвидено в договора за създаване на обединение/консорциум или предвижданото участие на подизпълнител. Изискуеми документи: За българските юридически лица - Заверено от участника копие от Удостоверение за регистрация в ЦПРС за І-ва група, ІІІ-та категория строежи, ведно с Декларация, изготвена от участника относно неговата валидност към датата на подаване на офертите. За чуждестранните юридически лица – Еквивалентен документ, издаден от аналогичен професионален или търговски регистър на държавата, в която е установен участникът, съгласно националния му закон. Документ за вписването в съответен регистър на държава –членка на ЕС, или на друга държава-страна по споразумението за Европейското икономическо пространство има силата на вписване в ЦПРС за обхвата на дейностите, за които е издадено. Съгласно чл.49, ал.1 от ЗОП е допустимо изискването да се докаже с декларация, ако националния закон на участника не предвижда такава регистрация. Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в обществената поръчка, която може да бъде намерена и получена от Интернет адреса на Възложителя: http://www.krushari.bg/, „Профил на купувача” - http://www.krushari.bg/pagelist.php?idd=432 . Със свободното изтегляне на документацията, заинтересованите лица приемат условието сами да се запознават от същото място за публикувани от Възложителя писмени разяснения и отговори на постъпили евентуални запитвания. Настоящото обявление ще бъде подписано с електронен подпис по реда и при условията на Закона за електронния документ и електронния подпис и ще бъде изпратено за публикуване в регистъра на Агенцията по обществени поръчки по електронен път.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5, т.1 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.05.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ