Версия за печат

01224-2014-0011

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Българска народна банка, пл. "Княз Александър І" № 1, За: Стоянка Младенова - по процедурата, тел.02 91451977; Владимир Дервенков - по предмета тел. 02 91451657, Република България 1000, София, Тел.: 02 91451977, E-mail: mladenova.s@bnbank.org, Факс: 02 91451459

Място/места за контакт: пл. "Княз Александър І" № 1

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bnb.bg.

Адрес на профила на купувача: www.bnb.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Друг: Българска народна банка

Основна дейност на възложителя

Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на резервни части и износващи се части за ремонт и поддръжка на банкнотообработващи системи CPS 1500 5/4 и спомагателно оборудване към тях”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр. София, ул. Михаил Тенев № 10, Касов център на БНБ
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Поръчката включва доставка на резервни и износващи се части за банкнотообработващите системи СPS 1500 5/4 и за спомагателното оборудване към тях: пакетираща линия UBS Bundler/ATS, конвейер и опаковъчна линия W700-80/Maxi 50T, ръчен унищожител DLR40/40-320/150 и брикетираща система за изрезки от банкноти тип Oscar Plus, посочени в „Списък на необходимите резервни и износващи се части за банкнотообработващи системи CPS 1500 5/4 и спомагателното оборудване към тях за закупуване през 2014 г.”, който е неразделна част от закупенатата документация за участие в процедурата. Доставките на резервните и износващите се части следва да се извършват периодично по писмена заявка на възложителя. В заявката ще се посочват видът и количеството на резервните и износващите се части, които следва да бъдат доставени. Количествата на резервните и износващите се части, посочени в „Списък на необходимите резервни и износващи се части за банкнотообработващи системи CPS 1500 5/4 и спомагателното оборудване към тях за закупуване през 2014 г.”, са ориентировъчни. Възложителят си запазва правото по време на действие на договора да не поръча цялото посочено количество или в случай на необходимост, да го надвиши. Всички поръчани количества се заплащат по единичните цени, посочени в предлаганата цена на избрания за изпълнител участник. Доставените резервни и износващи се части следва да отговарят на изискванията на възложителя посочени в „Списък на необходимите резервни и износващи се части за банкнотообработващи системи CPS 1500 5/4 и спомагателното оборудване към тях за закупуване през 2014 г.”

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34913000

Описание:

Различни видове резервни части

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Количествата на резервните и износващи се части, посочени в „Списък на необходимите резервни и износващи се части за банкнотообработващи системи CPS 1500 5/4 и спомагателното оборудване към тях за закупуване през 2014 г.”, са ориентировъчни. Възложителят си запазва правото по време на действие на договора да не поръча цялото посочено количество или в случай на необходимост, да го надвиши.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в размер на 1 000 (хиляда) лева или тяхната равностойност в евро в размер на 511,29 евро (петстотин и единадесет евро и двадесет и девет евроцента). Гаранцията се представя под формата на банкова гаранция или парична сума. Участникът сам определя формата на гаранцията за участие. Паричната сума в лева се превежда по банкова сметка на БНБ IBAN: BG40 BNBG 9661 1000 0661 23, BIC: BNBGBGSD, а ако участникът представя гаранцията за участие в евро, паричната сума трябва да бъде преведена по следната сметка: IBAN DE53500700100923349500, SWIFT code DEUTDEFF, Банкова сметка: 10092334950000, Deutsche Bank, Frankfurt. Ако участникът представя банкова гаранция за участие, тя следва да е със срок на валидност, не по-малко от 15 (петнадесет) календарни дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника. В банковата гаранция следва да е посочено условието, при което възложителят има право да я задържа до решаване на спора, когато участникът в процедурата за обществена поръчка обжалва решението на възложителя за определяне на изпълнител, (чл. 61, ал. 1 от ЗОП). В банковата гаранция следва да са посочени още следните условия, при които възложителят има право да я усвои, а именно ако участникът: оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; определен е за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществена поръчка. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранцията за участие се задържа или освобождава при условията и сроковете на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение се представя от избрания за изпълнител под формата на парична сума или под формата на банкова гаранция, към момента на сключване на договора, с валидност съгласно клаузите на договора. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2% от сумата по чл. 3, ал. 1 от проекта на договор.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Съгласно условията на договора.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: А)В плик № се поставят:1.Пълномощно на лицето,подписващо офертата - представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника, а от изрично упълномощен негов представител.2.За юридически лица и ЕТ:единен идентификационен код (ЕИК) или извлечение от Търговския регистър (ТР) съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър.В случай че, в управителните и контролни органи на участника има юридически лица, в офертата си участникът прилага ЕИК или извлечение от ТР.За физически лица:копие от документа за самоличност.За чуждестранните лица-съответен еквивалентен документ,издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която е установен.3.При участници обединения–документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващия. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице:документите по чл. 56, ал.1, т. 1 и 6 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, а документите по чл. 56, ал. 1, т. 4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП;4.Документ за гаранция за участие;5.Доказателства за икономическото и финансово състояние, посочени в т.III.2.2) от обявлението;6.Доказателства за технически възможности и/или квалификация на участниците посочени в т.III.2.3) от обявлението;7.Декларации за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП, съгласно образците, в документацията;8.Декларация за подизпълнител/и.Участникът прилага декларация, независимо дали ще използва или няма да използва подизпълнител/и.В случай че, участник предвижда използването на подизпълнители при изпълнение на поръчката, посочва същите, както и дела на тяхното участие. В тези случаи, документите и данните по чл. 56, ал. 1, т. 1, 4, 5 и 6 от ЗОП следва да бъдат представени и за всеки от подизпълнителите, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.Когато участникът ще използва подизпълнители,в офертата се прилага декларация за тяхното съгласие, подписана от подизпълнителите;9.Декларация за приемане на условията в проекта на договор;10.Списък на документите, съдържащи се в офертата;11.Документ,удостоверяващ закупуването на документацията.Б) В плик № 2 с надпис:"Предложение за изпълнение на поръчката” се поставят следните документи:1.Попълнена и подпечатана оферта съгласно образеца, приложен в закупената документация.2.Списък с предлаганите резервни и износващи се части, който следва да съответства на "Списък на необходимите резервни и износващи се части за банкнотообработващи системи CPS 1500 5/4 и спомагателното оборудване към тях за закупуване през 2014 г", който е неразделна част от документацията.В списъка се посочват имената на резервните и износващи се части, които се предлагат,дали са оригинални или еквивалентни.3.Декларация от участника, че предлаганите от него резервни и износващи се части за банкнотообработващи системи СРS 1500 5/4 марка De La Rue и спомагателното оборудване към тях (пакетираща линия UBS Bundler/ATS, конвейер и опаковъчна линия W700-80/Maxi 50T, ръчен унищожител DLR40/40-320/150 и брикетираща система за изрезки от банкноти тип Oscar Plus),са съгласно официалния каталог за резервни части на производителя на описаното оборудване – представя се в случай че участникът предлага оригинални резервни или износващи се части.4.В случай че участникът предлага еквивалентни резервни или износващи се части представя документ от производителя на банкнотообработващи системи СРS 1500 5/4 марка De La Rue и спомагателното оборудване към тях,в който се посочва,че предлаганите еквивалентни части съответстват на оригиналните и същите могат да бъдат монтирани на банкнотообработващите системи, и спомагателното оборудване към тях.В Плик № 3 с надпис „Предлагана цена”, участниците представят предлаганата си цена, изготвена съгласно образеца,приложен в документацията.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Баланс и отчет за приходи и разходи за последните 3 (три) години (2011, 2012 и 2013 години)
Минимални изисквания: - Участниците следва да са реализирали положителен финансов резултат за последните 3 (три) години (2011, 2012 и 2013 години); - Участниците следва да са реализирали оборот за последните 3 (три) години (2011, 2012 и 2013 години) минимум от 500 000 лв.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Подписан и подпечатан списък на основните договори за доставка на резервни и износващи се части за банкнотообработващите системи СPS 1500 5/4, изпълнени за последните три години (2011, 2012 и 2013 години), считано до крайния срок за получаване на офертите, включително стойностите, датите и получателите, придружен с препоръки за добро изпълнение; 2. Кратко описание на дейността на дружеството – профил на дружеството и описание на опита му в реализирането на подобни поръчки; 3. Валиден сертификат ISO 9001:2008; 4. Документ, издаден от производителя на резервни и износващи се части за банкнотообработващи системи и спомагателно оборудване към тях, доказващ оторизиране на участника за извършване на следните дейности - доставка и гаранционен сервиз на резервни и износващи се части за системите и спомагателното оборудване. За производителя на банконотообработващите системи не се изиква такъв документ.
Минимални изисквания: - Да притежава валиден сертификат ISO 9001:2008; - Да притежава документ, издаден от производителя на резервни и износващи се части за банкнотообработващи системи и спомагателно оборудване към тях, доказващ оторизиране на участника за извършване на следните дейности - доставка и гаранционен сервиз на резервни и износващи се части за системите и спомагателното оборудване.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

Право да подават оферти имат всички български и чуждестранни физически и юридически лица, както и техни обединения. Пречка за участие в процедурата са наличието на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, букви „а” – „д”, т. 2 и 3 от ЗОП, чл. 47, ал. 2, т. 1, 2, 2а (частично, по отношение на текста „който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение), т. 3, 4 и 5 от ЗОП, както и по чл. 47, ал. 5, т. 1 и 2 от ЗОП. В офертата липсата на посочените обстоятелства се удостоверява с декларации по образец.На дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, и на свързаните с тях лица се забранява пряко или косвено участие в настоящата обществена поръчка, включително и чрез гражданско дружество/консорциум, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим (чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици).

ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 583805 от 03.02.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
13.06.2014 г.  Час: 15:30
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията може да бъде получена всеки работен ден до 15.30 часа на гише № 54 в паричния салон на БНБ срещу предоставяне на данни на участника - име, адрес, телефон, факс и e-mail. Заплащането на документацията става на гише № 4. Цената на документацията е 6 лв. с включено ДДС или 3.07 евро с ДДС.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
23.06.2014 г.  Час: 15:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 24.06.2014 г.  Час: 10:00
Място

БНБ, пл."Княз Александър І" № 1

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел. В случай, че присъстват упълномощени представители на участниците, те следва да представят пълномощно (оригинал или заверено "Вярно с оригинала" от участника), даващо им възможност да присъстват на заседанието на комисията, на което ще се отворят офертите.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.05.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ