Версия за печат

00165-2012-0003

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695114

Министерство на образованието и науката (МОН), дирекция "Квалификация и кариерно развитие", ул. "Граф Игантиев" № 15, За: Пенка Крумова Борисова - ръководител на проект ВG051PO001-3.1.03-0001 "Квалификация на педагогическите специалисти", България 1000, София, Тел.: 02 9217672, E-mail: p.krumova@mon.bg, Факс: 02 9217681

Място/места за контакт: дирекция "Квалификация и кариерно развитие"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.mon.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Образование

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Доставка на канцеларски материали, копирна хартия и тонери за копирни и печатащи устройства” за срок от 48 (четиридесет и осем) месеца. Поръчката се състои от три обособени позиции: 1. Обособена позиция № 1 – „Доставка на канцеларски материали"; 2. Обособена позиция № 2 - „Доставка на копирна хартия". 3. Обособена позиция № 3 - "Доставка на тонери за копирни и печатащи устройства”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Дейностите ще се изпълняват на територията на Република България, гр. София и територията на 28 РИО.
Код NUTS:
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Поръчката е с предмет „Доставка на тонери за копирни и печатащи устройства” (обособена позиция № 3), въз основа на сключено рамково споразумение № Д01-278/27.08.2012 г. за възлагане на обществена поръчка с предмет „Доставка на канцеларски материали, копирна хартия и тонери за копирни и печатащи устройства”, по три обособени позиции - за нуждите на Проект ВG051PO001-3.1.03-0001 "Квалификация на педагогическите специалисти".

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30192000

Описание:

Принадлежности за офиса

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
22941.85 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2012/S 34 - 054708 от 18.02.2012 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2012/S 40 - 064646 от 28.02.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: Д03-261 / Обособена позиция №: 3 / Заглавие на обособената позиция: Доставка на тонери за копирни и печатащи устройства
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

29.04.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„Роел-98” ООД, ЕИК 121798467, бул. ХРИСТО СМИРНЕНСКИ № 53, България 1164, София, Тел.: 02 9461920, E-mail: roel-98@roel-98.com

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 42900 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 22941.85 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Поръчката е във връзка с проект ВG051PO001-3.1.03-0001 „Квалификация на педагогическите специалисти”.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.05.2014 г.