04879-2014-0001
Технически редакции | ||
26.05.2014 16:18 ч. : | 26/05/2014 16:18 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
26.05.2014 16:18 ч. : | 26/05/2014 16:18 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Мирково: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Народно читалище "Христо Ботев - 1884" - село Мирково, 2086 Мирково, община Мирково, област Софийска, ул. “Александър Стамболийски” № 50, За: Добринка Ченкова Илиева, Република България 2086, Мирково, Тел.: 07182 2274, E-mail: chitalishtemirkovo@mail.bg
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://mirkovo.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://mirkovo.bg/index.php/obshtestveni-poruchki.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Друг: народно читалище /юридическо лица с нестопанска цел/
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Избор на изпълнител за извършване на строително-монтажни работи по проект: „Ремонт и обновяване на Народно читалище „Христо Ботев – 1884”, с. Мирково, Община Мирково“
Възлагане на обществена поръчка
Изпълнение на строително-ремонтни и строително-монтажни работи по проект: „Ремонт и обновяване на Народно читалище „Христо Ботев – 1884”, с. Мирково, Община Мирково“. Дейностите, предвидени за изпълнение по предмета на поръчката ще бъдат извършени на обект на територията на село Мирково, съгласно изготвени роботен проект, техническа спецификация и количествена сметка към документацията за участие.Проектът засяга извършването на ремонтни дейности в екстериора и интериора на сградата. Изпълнението на СМР се разделя условно на следните етапи, без това разделяне да има задължителност за плащания, смени на персонал, доставки на материали, договорености с подизпълнители и други подобни мероприятия. 1.етап: Подготовка и организация на строителната площадка; 2.етап: Покривни работи; 3.етап: Монтаж на дограми; 4.етап: Довършителни и интериорни работи. Технически показатели: ЗП=594,37 м2; РЗП=1144,77 м2 и Сутерен=266,90 м2. Подробно описание на изискванията на Възложителя във връзка с изпълнението и на дейностите – предмет на поръчката, се съдържа в Техническата спецификация от документацията за участие в процедурата.
45000000, 45212300
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Строително-монтажни работи в екстериора и интериора на сградата, както следва: • Екстериор – Ремонтните дейности включват енергийна ефективност на сградата - топлоизолиране на фасадите, измазване и боядисване, подмяна на съществуващата дървена дограма с PVC дограма, с изключение на вече подменената PVC дограма, монтаж на метални решетки на прозорци. Ремонт на покрив – полагане на топлоизолация, подмяна на дъсчената обшивка под керемидите, полагане на битумна хидроизолация под керемидите, подмяна на керемидите, монтаж на нови челни дъски, подмяна на улуци и водосточни тръби. • Интериор • Кота -2.40 – изграждане на инвалидна тоалетна в съществуващия вестибюл, полагане на настилка от гранитогрес във вестибюла, подмяна на вратите на котелното помещение и на склада, шпакловане и боядисване на стените и тавана с латекс. Котелното, склада и тоалетните не се засягат в проектната разработка. Настилката на стълбището към кота +0,00 се подменя с гранитогрес, а стените и тавана се третират с шпакловка и латекс. Предвидена е и монтаж на нова платформа за инвалидни колички от кота +0,00 до кота -2,40. • Кота -2.63 - Предвидена е подмяна на вратите с изключение на вече подменените с PVC дограма. Предвидено е отваряне на нова врата от залата за репетиции /0.9/ към коридора /0.8/ поради изискване на пожарно-техническите норми. Ремонтните дейности в Залата за репетиции /0.9/ включват демонтиране на съществуващата дъсчената обшивка, подмяна на съществуващия паркет, шпакловане и боядисване на стените и тавана с латекс, монтаж на огледала по стените. Ремонтните дейности в коридора /0.8/ и вестибюла /0.12/ включват полагане на гранитогрес на пода, шпакловане и боядисване с латекс по стени и тавани. Не са предвидени ремонтни дейности в складовете/0.13, 0.6, 0.7/, тоалетната /0.10/ и артисти-мъже /0.11/. Настилката на стълбището към кота +0.32 се подменя с гранитогрес, а стените и тавана се шпакловат и боядисват с латекс. • Кота -0.68, кота +0.00, кота +0.32, кота +0.68 – Предвидена е подмяна на настилките във всички помещения, с изключение на съществуващия паркет в кино-театралната зала. В проекта е заложена подмяна на всички врати, с изключение на вече подменените с PVC дограма, шпакловане и боядисване с латекс на стените и таваните. В лекционната зала се предвижда подмяна на дъсчената обшивка по стените. Поради изискване за минимална широчина на обслужващата пътека според противопожарно-техническите норми в кино-театралната зала се демонтират част от седалките. Обособяват се и места за инвалидни колички съгласно наредба 4 за достъпна среда. Предвидена е подмяна на дървената конструкция на подиума както и дюшамето на сцената и декорите. Предвидено е демонтиране на дограмата на гардероба /1.3/ и монтирането на плот с подижен отвор за преминаване. За достъп до лекционната зала на кота -0.68 и за достъп до кота +3.75 се монтират платформи за инвалидни колички. Във вестибюла е заложено поставянето на изложбени пана по стените. Настилката на стълбището към кота +3.75 се подменя с гранитогрес, а стените и тавана се шпакловат и боядисват с латекс. • Кота +3.75 - Предвидена е подмяна на настилките във всички помещения, с изключение на съществуващия паркет на балкона. В проекта е заложена подмяна на всички врати, шпакловане и боядисване с латекс на стените и таваните. Предвидено е отваряне на втори изход на балкона по изискване на противопожарно-техническите норми, следствие на което се демонтират част от седалките и се обособяването на обслужваща пътека. Стената разделяща библиотеката и компютърната зала се разрушава. Предвиденo е и монтиране на капак за отвора на покрива и сгъваема стълба за достъп до него. Технически показатели: ЗП=594,37 м2; РЗП=1144,77 м2 и Сутерен=266,90 м2. Подробно описание се съдържа в Техническата спецификация и коричествена сметка от документацията за участие в процедурата.
НЕ
15.05.2015 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Всеки участник представя гаранция за участие (без ДДС) в процедурата в размер на 7 800.00 лв. (седем хиляди и осемстотин лева). Гаранцията за участие може да се представи под формата на банкова гаранция (образец № 18 или по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на Възложителя) или банков превод с платежно нареждане, вносна бележка или електронно банкиране, по сметка на Народно читалище „Христо Ботев – 1884“: IBAN: BG85UNCR70001521481467, BIC: UNCRBGSF, при банка: УниКредит Булбанк. В нареждането за плащане следва да бъде записан следния текст: „Гаранция за участие в ОП, за СМР по проект с № 23/322/01122 от 18.12.2013г. на ДФЗ”. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима със срок на валидност не по-кратък от срока на валидност на офертата. Определеният за изпълнител участник трябва да представи документ за внесена гаранция за изпълнение на договора, която е в размер на 3 (три) % от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на банкова гаранция – (Образец № 19 или по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на Възложителя) или банков превод с платежно нареждане, вносна бележка или електронно банкиране по сметка на Народно читалище „Христо Ботев – 1884“: IBAN: BG85UNCR70001521481467, BIC: UNCRBGSF, при банка: УниКредит Булбанк. В нареждането за плащане следва да бъде записан следния текст: „Гаранция за изпълнение на ОП, за СМР по проект с № 23/322/01122 от 18.12.2013г. на ДФЗ”. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение на договора да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима гаранция, в полза на Народно читалище „Христо Ботев – 1884“ и със срок на валидност – 30 дни след окончателното приемане на работата по договора. Участникът, определен за изпълнител на обществена поръчка, представя оригинал на банковата гаранция или оригинали на платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора преди подписването на договора.Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. Задържането и освобождаването на гаранциите става по реда на чл.61 - 63 от ЗОП.
Проект „Ремонт и обновяване на Народно читалище „Христо Ботев – 1884”, с. Мирково, Община Мирково” в това число и настоящата обществена поръчка се финансира по Мярка 322 „Обновяване и развитие на населените места“ от „Програма за развитие на селските райони 2007-2013г.“, подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР)”, Договор за отпускане на финансова помощ с рег. №: 23/322/01122 от 18.12.2013г. сключен между Народно читалище „Христо Ботев – 1884“ и Държавен фонд „Земеделие”. Възложителят заплаща на Изпълнителя цента по договора за изпълнение, както следва: Авансово плащане – до 50 % от общата сума се заплащат в срок до 10 (десет) работни дни, считано от датата на влизане в сила на договора и след представяне от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на гаранция за изплатения аванс под формата на банкова гаранция или запис на заповед. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за авансово плащане под формата на банкова гаранция по образец /Образец № 20/ или Запис на заповед /Образец 21/ в размер до 50 % от стойността на договора. Възложителят пристъпва към усвояване/реализиране на гаранцията за авансово плащане (в зависимост от вида, в който е представена), в случай че договорът е бил прекратен по каквато и да е причина и изпълнителят не е извършил никаква работа по договора или извършената и приета работа е на стойност по-малка от стойността на изплатения аванс. В последния случай усвояването/реализирането на представената гаранция за авансово плащане е до размера на неусвоения аванс. В случай че избраният изпълнител доброволно е изплатил обратно на Възложителя дължимата сума по авансовото плащане при негово поискване, мотивирано от гореописаните условия, Възложителят не пристъпва към усвояване/реализиране на гаранцията за авансово плащане, а оригиналът на същата се връща на Изпълнителя в срок до 10 работни дни след постъпване на дължимата сума по сметката на Възложителя. Оригиналът на банкова гаранция за авансово плащане/запис на заповед се връща на изпълнителя след като той е извършил работа, равностойна на аванса и срещу подписан двустранен протокол за приемане на работата на изпълнителя и съответно издадена фактура за стойността на извършената работа в срок до 10 работни дни от подписване на протокола. Задържането и освобождаването на гаранциите става по реда на чл.61 - 63 от ЗОП. Междинни плащания - до 20% – в срок до 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на подписване на двустранен протокол, съгласно условията на договора за приемане на работата и представяне на фактура/и. Окончателно плащане – 30% в срок до 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на подписване на двустранен протокол, съгласно условията на този договор за приемане на работата и след представяне от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на фактура.
Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/ или юридически лица. Когато участник участва като обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице към офертата се представя и оригинал или заверено копие на документа, с който е създадено обединението, който трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: всички членове на обединението / консорциума са отговорни, заедно и поотделно, за изпълнението на договора; всички членове на обединението / консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; всички членове на обединението / консорциума са задължени да бъдат солидарно отговорни към Възложителя по настоящата поръчка и договора. Документът за създаване на обединението/консорциум/, задължително трябва да включва клаузи определящи, кои участници в него, коя част от дейностите и в какъв обем ще изпълняват -разпределение на участието на лицата при изпълнение на дейностите. Участниците в обединението / консорциума трябва да определят едно лице, което да ги представлява за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата, както и промени във вътрешното разпределение на дейностите между участниците в обединението.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Заинтересованите лица могат да закупят документацията за участие в сградата на Народно читалище "Христо Ботев - 1884" - село Мирково, етаж II, на адрес: 2086 Мирково, ул."Александър Стамболийски" № 50 всеки работен ден между 8:00-12.00 и 13.00 - 16:00 часа, след заплащане на определената цена в брой или по банков път - превод по банкова сметка на Възложителя IBAN: BG85UNCR70001521481467, BIC: UNCRBGSF, при банка: УниКредит Булбанк. При поискване за изпращане на документацията от заинтересовано лице, Въжложителят изпраща документацията за участие за сметка на лицето, отправило искането. При поискване за изпращане на документацията, съответният участник трябва да укаже актуални телефон, факс, електронен адрес и пощенски адрес за кореспонденция. Когато плащането е извършено по банков път, съответният участник трябва да уведоми Възложителя за това на електронния адрес, публикуван в обявлението и да изпрати копие от платежното нареждане. Участниците получават на магнитен носител работен проект и технически спецификации /техническата документация/, като може да се запознаят и на място с проектната документация за СМР.
Български
120
Зала - с адрес: 2086 Мирково, ул."Александър Стамболийски" № 50, сградата на Народно читалище "Христо Ботев - 1884" - село Мирково, етаж II
Отварянето на офертите е публично и на него имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Проект „Ремонт и обновяване на Народно читалище „Христо Ботев – 1884”, с. Мирково, Община Мирково” в това число и настоящата обществена поръчка се финансира по Мярка 322 „Обновяване и развитие на населените места“ от „Програма за развитие на селските райони 2007-2013г.“, подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР)”, Договор за отпускане на финансова помощ с рег. №: 23/322/01122 от 18.12.2013г. сключен между Народно читалище „Христо Ботев – 1884“ и Държавен фонд „Земеделие”
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Сроковете за обжалване са посочени в чл.120 от ЗОП, като жалба срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна, вкл. относно условия, съдържащи се в документацията за участие, е 10-дневен и започва да тече след изтичане на 14 (четиринадесет) дни от датата на публикуване на решението за откриване на процедурата и обявлението за обществена поръчка. Жалби срещу действия или бездействия на възложителя, които възпрепятстват достъпа или участието на лица в процедурата се подават в 10-дневен срок от уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg/..
26.05.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ