Версия за печат

00661-2014-0013

BG-Белене: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Белене, ул."България" №35, За: Калоян Прокопиев- Зам.-кмет на Община Белене; Цветомир Цветанов - главен експерт "Икономическо развитие и обществени поръчки", Република България 5930, Белене, Тел.: 0658 31031; 0658 31036; 0658 34672, E-mail: obshtinabl@abv.bg, obshtinabl@gmail.com, Факс: 0658 31062

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://obshtina.belene.net/_index.php.

Адрес на профила на купувача: http://obshtina.belene.net/pp.htm.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Основен ремонт на улици в град Белене, с. Деков и с. Бяла вода и изграждане на междублокови площадни пространства в град Белене"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: Община Белене
Код NUTS: BG314
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Дейностите, предмет на обществената поръчка са: 1. Изграждане на тротоари и междублокови площадни пространства, кв. 15 от от658е - от659е - от660е - от661е - от 662е - от 663е до от664е, гр.Белене; 2. Изграждане на тротоари и междублокови площадни пространства, кв. 42 от от677е - от678е - от679е - от680е - от681е - от682е до от 684е, гр.Белене; 3. Изграждане на тротоари и междублокови площадни пространства, кв. 163 от716а-е - от716б-е - от716в-е, гр.Белене; 4. Изграждане на тротоари и междублокови площадни пространства, кв. 164 от от761е до от762е, гр.Белене; 5. Изграждане на тротоари и междублокови площадни пространства, кв. 43 от от763е - от764е - от765е до от766е, гр.Белене; 6. Основен ремонт на улица „Александър Стамболийски” град Белене; 7. Основен ремонт на улица „Васил Левски” с. Бяла вода; 8. Изграждане на тротоари и междублокови площадни пространства на улица „Люлин” от ок.767е- ок.760е, гр.Белене; 9. Основен ремонт на улица „Странджа” с. Деков;

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

А.Осн ремонт на ул.“Странджа”-с.Деков. Ул.Странджа е част от ул. мрежа в с.Деков, общ. Белене, начало и край на обекта:съотв. ОК 16 и ОК 2.Ул-та минава през хълмист терен.Проектн. скорост е 30 км/ч,а габ.. на ул. настилка е 6.0 м. Дълж. на ул-та е 369.14 м. Оста на ул-та не е в средата на настилката, изместена с 0,50 м. Няма чупки и циркул. криви. Оформ. са възлите с преките улици. Макс. запзав. на съществ. бордюри като линия и ниво, не се предв. изместв. на стълбовете на електропровода.Б.Изгражд. на ул.“Люлин” от ОТ 767е до ОТ760е гр.Белене. Ул. Люлин се намира в центр. градска част м/у стр.кв 164 и стр .в.43 по плана на гр.Белене и е част от ул. мрежа. Класифиц. е като обслужв. VI клас. Ул. Люлин в участъка от 767е до от 760е е проектир. с габар. на ул. платно 6.00 м,и тротоари 2.00 и 3.00м. С проектн. реш-е на ул-та са проект. 11 бр. паркоместа за леки МПС за паркиране под ъгъл 90спрямо посоката на движ-е.В.Осн. ремонт на ул. „В. Левски“- с Бяла вода. Ул. „В. Левски“ е част от ул-та мрежа в с.Бяла вода, общ. Белене. Ул-та минава през хълмист терен. Проектн. скорост е 30 км/ч,а габар. е 6.00м. Има 10 чупки и 2 хоризонт.циркул. криви. Дълж-та на ул-та е 1091,74 м. Оста е в средата на настилката, има 10 чупки и два участъка с циркул. криви с радиуси 210 м и 80 м.Макс. запзав. на съществ. бордюри като линия и ниво, не се предв. изместв. на стълбовете на електропровода.Осигуряв. на ефективно отводняване.Г.Осн. ремонт на ул.“Ал. Стамболийски“-гр.Белене. Ул.“Ал.Стамболийски“отОК 485 и до ОК 647 е част от ул-та мрежа в гр. Белене. Проектн. скорост е 30 км/ч, а габар. е от 7.00м до 13.50м. Има 5 чупки, няма хоризонт. циркул. криви. Макс. за запазени съществ бордюрни линии. Дълж. на улицата е 512.64м.Оста е в средата на настилката само в участ. от ОК 653 до ОК 652.В участ. от ОК 484 до ОК 653 тя е изместена с 10 см.В участ. след ОК 652 до ОК 647 ширината на дясната лента варира от 3.50 м до 4.70 м,а лявата е с ширина от 7.15 м до 10.20 м.Оформ. са връзките с преките улици. Осигуряв. на ефект. отводняване.Д. Изгр. на междубл. пространства в гр.Белене. 1. Изгражд. на тротоари и междубл. площадни пространства, кв. 42 от от677е - от678е - от679е - от680е - от681е - от682е до от 684е. Обектът се намира в центр. градска част стр.кв.42 по плана на гр.Белене.Ул-та с прилеж. паркинги е класифиц. като VI клас обслужваща. С проектн. реш-е се предв. паркингите да са общо 73 бр.паркоместа за леки МПС под ъгъл 90спрямо посоката на движ-е.2. Изгражд на тротоари и междубл. площадни пространства, кв. 164 от от761е до от762е. Обектът се намира в центр. част стр.кв 164 по плана на гр.Белене. С проектн. реш-е е предвид. изгражд. на 18 бр. паркоместа, под ъгъл 90, спрямо посоката на движ-е.3.Изгражд. на тротоари и междубл. площадни пространства, кв. 163 от716а-е - от716б-е - от716в-е. Обектът се намира в центр. градска част стр.кв.163 по плана на гр.Белене. Предвид. за изгражд. гаражи ще обслужват прил. блокове.С проектн. реш-е е решен подхода към гаражите намир. се в блок 4/51 и предвид. 8 бр. външни гаражи.4.Изгражд. на тротоари и междубл. площадни пространства, кв. 15 от от658е - от659е - от660е - от661е - от 662е - от 663е до от664е.Обектът се намира в стр.кв15 по плана на гр.Белене.Паркингът от от658е до от664е, който обслужва прилеж. жил.блок и изград. външни гаражи, е предвид. със 17бр. паркоместа под ъгъл 90, и 24бр.паркоместа под ъгъл 45 спрямо посоката на движ-е.5. Изгражд. на тротоари и междубл. площадни пространства, кв. 43 от от763е - от764е - от765е до от766е. Обектът се намира в стр.кв43 по пл. на гр.Белене. Паркингът от от763е до от765е, който обсл. прилеж. жил.блок 4/43 е предвид. с 15бр. паркоместа под ъгъл 90 и успор. спрямо пос. на движ-е, както и 20бр. гаражи на две нива.Пътн. настилка за междубл. простр. е проектир. за много леко движ-е,и е огран. с бет. бордюри 18/35/100 в/у бет.основа и височ. 15 см. Констр. на трот.настилка е с бет. плочки 30/30/5 в/у пясъчна основа. Трот. наст. е огр. с бет. ивици 10/20/50 в/у бет. осн.

Прогнозна стойност без ДДС
1618978 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

9


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всяка оферта трябва да бъде представена заедно с гаранция за участие в размер на 15 000.00 лв. /Петнадесет хиляди лева/.Участникът избира сам формата на гаранцията за участие, както следва: а) Парична сума – внася се по следната банкова сметка на Община Белене:IBAN: BG61 STSA 9300 3359 454700; BIC STSA BGSF,Банка: „ДСК” ЕАД – клон Белене. В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано наименованието на поръчката. б) Банкова гаранция - неотменима банкова гаранция в полза на Община Белене.Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, в нея трябва изрично да е записано че:е безусловна и неотменима;е в полза на Възложителя;е със срок на валидност – не по-малко от 30 календарни дни след изтичане срока на валидност на офертата;е за настоящата обществена поръчка.Гаранцията за участие следва да бъде на български език или в превод, в случай, че е издадена от чуждестранна банка.Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение - парична сума – внася се по сметката на Община Белене посочена по-горе сметка или банкова гаранция. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, в нея трябва изрично да е записано че: е безусловна и неотменима; е в полза на Възложителя; е със срок на валидност – най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане на последния гаранционен срок; има възможност за нейното усвояване на части.Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на изпълнителя. Разходите по евентуалното им усвояване са за сметка на възложителя. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Гаранцията за участие в процедурата се освобождава, задържа или усвоява от Възложителя по реда и в сроковете по чл.61 и 62 от ЗОП. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок от 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване.3/4 (три четвърти) от стойността на гаранцията за изпълнение се освобождава от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ в едномесечен срок след получаване на Разрешението за ползване на обекта. Възложителят освобождава остатъка от гаранцията за изпълнение на договора в едномесечен срок след изтичане на последния гаранционен срок. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ освобождава гаранцията без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ представя на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ оригинал на Запис на заповед за стойността на авансовото плащане с издател, представляващият участника и поемател възложителят и оригинална фактура, на стойност равна на стойността на аванса с включен ДДС. Записът на заповед за стойността на авансовото плащане следва да е платим на предявяване за срока на договора между Възложителя и Изпълнителя, удължен с 1 месец. Записът на заповед за стойността на авансовото плащане може да се представи и след сключване на договора за обществената поръчка, но е изрично условие за да бъде извършено авансово плащане от Възложителя към Изпълнителя, съгласно договора. Възложителят не извършва авансово плащане, преди да му бъде представено обезпечение за сумата под формата на запис на заповед за стойността на авансовото плащане с издател, представляващият участника и поемател възложителя. За извършеното плащане се издава оригинална фактура, на стойност равна на стойността на аванса с включен ДДС.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

АВАНСОВО ПЛАЩАНЕ в размер на 50 % (петдесет процента) от цената по договора с вкл. ДДС, дължимо в срок до 10 (десет) работни дни, считано от датата на откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво и след представяне на обезпечение за сумата под формата на запис на заповед за стойността на авансовото плащане с издател, представляващият участника и поемател възложителят и оригинална фактура, на стойност равна на стойността на аванса с включен ДДС; ОКОНЧАТЕЛНО ПЛАЩАНЕ се извършва в срок до 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на получаване на Разрешение за ползване на обекта, след подписване на окончателен приемо – предавателен протокол (респ. Акт образец 15) и издаване на фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Размерът на окончателното плащане се изчислява като от цената на договора се приспадне аванса. За окончателното плащане, Община Белене ще използва безлихвен заем по реда на ПМС 59 от 11 март 2011 г. за условията и реда за отпускане на безлихвени заеми на общините от централния бюджет за финансиране на разходи за окончателни плащания по одобрени проекти по Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013 г. и за тяхното възстановяване.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Съгласно чл. 47, ал. 1 от ЗОП от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка се отстранява участник , който е:1. осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; б) подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; г) престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; д) престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс; 2. обявен в несъстоятелност; 3. в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове.II. Съгласно чл. 47, ал. 2 от ЗОП Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка участник: който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; който има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен; който има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години; който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. III. Съгласно чл.47, ал.5 от ЗОП, не могат да участват в процедура за възлагане на обществена поръчка участници: 1. при които лицата по чл.47, ал. 4 от ЗОП са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; 2. които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. При подаване на офертата участникът удостоверява липсата на обстоятелствата по чл.47, ал. 1 и ал.5 от ЗОП и посочените в обявлението изисквания по чл.47, ал. 2 от ЗОП с декларация.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Всяка оферта трябва да съдържа: Плик № 1 с надпис „Документи за подбор”, в който се поставят следните документи: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника (по образец); 2.Административни сведения за участника (по образец); 3.Заверено от участника копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Когато не е представен ЕИК съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, участниците – юридически лица или еднолични търговци, прилагат към офертата и удостоверение за актуално състояние, издадено не по-рано от 3 месеца преди крайния срок за подаване на оферти – заверено от участника копие. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени, в официален превод. Когато участникът е обединение на физически и/или юридически лица, което обединение не е самостоятелно юридическо лице, се представя документ за учредяване на обединението (оригинал) с нотариална заверка на подписите, от който следва да е видно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите по поръчката и представляващия го; 4.Декларация за запознаване с мястото на изпълнението и условията на откритата процедура и с инвестиционния проект (по образец); 5. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3, ал. 2, т. 1, т. 2а (предл.първо), т. 3 и т. 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП (по образец); 6.Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. “а“-„д“, ал. 2, т. 5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП (по образец); 7.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители (по Образец); 8.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител, ако е приложимо (по Образец); 9.Документ за внесена гаранция за участие в размер съгласно раздел „Гаранции” (оригинал на банкова гаранция или копие на платежно нареждане за внесена парична сума); 10.Доказателства за икономическото и финансовото състояние по чл. 50 от ЗОП, посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка; 11. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл.51 от ЗОП, посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка; 12. Декларация по чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП за приемане на условията в проекта на договор за обществената поръчка (по Образец); 13.Заверено копие на документ, удостоверяващ регистрация на участника по ЗДДС /при налична такава/ или декларация в свободен текст, че участникът не е регистриран по ЗДДС; 14. Декларация за съгласие за електронна кореспонденция (по образец); Плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставят следните документи: 1. Техническо предложение за изпълнение на поръчката (по образец), съдържащо задължително като минимум изискуемата по образеца информация при съблюдаване на одобрените инвестиционни проекти, техническата спецификация, изискванията към офертата и условията за възлагане и изпълнение на поръчката; 2. Линеен график за изпълнение на СМР (по Образец); 3.Описание на технологичната последователност на строителните процеси и управлението на риска; Плик № 3 с надпис „Предлагана цена”, който съдържа: 1. Ценовото предложение на участника (по Образец). 2. Попълнена Обобщена количествено - стойностна сметка, съгласно Приложение № 21. от Документацията за участие. 3. Анализите на единичните офертни цени. Във всеки плик участниците прилагат и електронен носител със сканирано съдържание на съответния плик, вкл. и с оригиналните електронни файлове - .doc, xls и т.н.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Информация (по образец) за общия оборот на участника за трите приключили финансови години-2011г.,2012 г. и 2013г., в зависимост от датата, на която уч-кът е учреден или е започнал дейността си. Когато уч-кът предв. участие на подизп., докум. се представят за всеки от тях, а изискв. към тях се прилагат съобр. вида и дела на тяхното уч-е. Когато уч-к в проц-та е обединение, което не е юридическо лице (ЮЛ), докум. се представят само за участн-те, чрез които об-то доказва съотв. си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП;2. Отчет за приходи и разходи (ОПР) за трите приключили финансови години 2011г.,2012 г. и 2013г.,(изготв. и завер. съгл. изискв. на Закона за счетоводството) и предст. от уч-ка със заверка „Вярно с оригинала”, в случай, че не са обявени и/или не са достъпни в Търговския регистър (ТР), или еквив. в случаите, когато уч-кът не е регистриран съгл. българското законодателство, в зависимост от датата, на която уч-кът е учреден или е започнал дейността си, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която уч-кът е установен; Декларация в своб. текст, в случай, че ОПР е публикуван в ТР. Когато уч-кът предв. уч-е на подизпълнители, докум. се представят за всеки от тях, а изискв. към тях се прилагат съобр. вида и дела на тяхното участие. Когато уч-к в процед. е об-е, което не е ЮЛ, докум-те се представят само за участн-те, чрез които обед-то доказва съотв. си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП.;3. Информация (по образец) за оборота на участника от строителство, сходно с предмета на поръчката, за трите приключили финансови години – 2011 г., 2012 г. и 2013 г., в зависимост от датата, на която уч-кът е учреден или е започнал дейността си. Когато уч-кът предв. участие на подизпълнители, докум. се представят за всеки от тях, а изискв. към тях се прилагат съобр. вида и дела на тяхното участие. Когато уч-к в процед. е обединение, което не е ЮЛ, докум-те се представят само за участн., чрез които обед-то доказва съотв, си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т.6 от ЗОП; 4.Оригинал или зав. копия от документ издаден от банка (или еквив. фин. институция) и/или извл. от банкова сметка, официални банкови заявл-я и/или всеки др. допустим докум. от банка, който удостоверява посоченото обстоятелство.Когато уч-кът предв. участие на подизпълнители, докум. се представят за всеки от тях, а изискв. към тях се прилагат съобр. вида и дела на тяхното участие. Когато уч-к в процед. е обед-е, което не е ЮЛ, докум. се представят само за участн-те, чрез които обед-то доказва съотв. си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП;5.Зав. копия на валидна към крайната дата за подаване на офертите застраховка по чл.171 от ЗУТ, за строежи попадащи в обхвата на ІI-ра група, ІII-та катег. съгл. чл. 5, ал. 6, т. 2.3.3 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя във връзка с чл. 137, ал. 1, т. 3, буква „ж” от Закона за устройство на територията (ЗУТ). За уч-к, установен/регистриран в Република България, застраховката за проф. отговорност следва да бъде съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ. За уч-к, установен/ регистриран извън Република България, застраховката за проф. отговорност следва да бъде еквивал. на тази по чл.171, ал.1 от ЗУТ, но направена съгл. законодателството на държавата, където е установен/регистриран уч-кът.В случай на уч-е на обед-е, което не ЮЛ, както и в случаите, когато се ползва подизпълнител, застрах-та се представя за всеки един от член-те на обединето,както и за подизпълнителите, които ще изпълняват дейности свързани със строителството. Към копието се прилага в своб. текст Декларация от уч-ка, че в случай, че по време на действие на договора застр-та изтече, то действието и ще бъде подновено със срок не по-малък от срока на строит-то и договора.6.Когато по обект. причини уч-кът не може да представи исканите документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с вс.друг докум.,който възл. приеме за подходящ
Минимални изисквания: 1.Минимален документално доказан общ оборот за последните три приключени финансови години (2011г., 2012г. и 2013г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си в размер равен или по-голям от 3 000 000,00 (Три милиона) лв. без ДДС; 2. Минимален оборот, сходен с предмета на настоящата поръчка общо за последните три приключени финансови години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, в размер равен или по-голям от 1 650 000 лв. (Един милион шестстотин и петдесет хиляди лева) без ДДС.Под „оборот, сходен с предмета на настоящата поръчка” следва да се разбира: Благоустрояване и пътно строителство (техническа пътна инфраструктура). 3.Участникът следва да разполага със свободни, оборотни финансови средства и/или има осигурен достъп до кредитна линия или еквивалентен финансов инструмент за финансиране на предмета на настоящата обществената поръчкв размер не по-малко от 800 000 лв. (Осемстотин хиляди лева). 4.Участникът следва да притежава валидна към крайната дата за подаване на офертите застраховка „Професионална отговорност " по смисъла на чл. 171 от ЗУТ за строежи попадащи в обхвата на ІI-ра група, ІII-та категория съгласно чл. 5, ал. 6, т. 2.3.3 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя (издаден от председателя на Камарата на строителите в България, обн., ДВ, бр. 101 от 22.11.2013 г.) във връзка с чл. 137, ал. 1, т. 3, буква „ж” от Закона за устройство на територията. Минималната застрахователна сума на застраховката по чл.171 от ЗУТ трябва да покрива минималната застрахователна сума отговаряща на групата и категорията на обекта на обществената поръчка /ІI-ра група, ІII-та категория съгласно чл. 5, ал. 6, т. 2.3.3 от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС (Обн., ДВ, бр. 101/22.11.2013 г.) във връзка с чл. 137, ал. 1, т. 3, буква „ж” от ЗУТ/, определена съгласно чл. 5 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. Застрахователните полици да съответстват на предмета на поръчката. За участник, установен/регистриран в Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл.171, ал.1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ). За участник, установен/ регистриран извън Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалента на тази по чл.171, ал.1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участника. В случай на участие на обединение/консорциум, който не е юридическо лице, както и в случаите, когато се ползва подизпълнител, застраховката се представя за всеки един от членовете на обединението/консорциума, както и за подизпълнителите, които ще изпълняват дейности свързани със строителството. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на договорите за строителство (по образец), изпълнени през последните 5 години, считано от датата, определ. като краен срок за подаване на офертите, придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти; тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съотв. с норм. изисквания; Когато уч-кът предв. участие на подизп-ли, списъкът се представя за всеки от тях, а изискв. към тях се прилагат съобр. вида и дела на тяхното участие. Когато уч-к в процед. е обед-е, което не е ЮЛ, списъкът се представя само за участниците, чрез които обед-то доказва съотв. си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т.6 от ЗОП;2.Декларация (по образец), че участникът има регистрация в Централния професионален регистър на Камарата на строителите за изпълнение на строежи от съответната категория. Когато участникът е обед-е, което не е ЮЛ, декл-та се представя от участника/ците в обед-то, който/които ще извършва/т строителни дейности, съобр. разпредел. на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Когато се предв. участие на подизп., декл-та се представя от подизп-те, които ще извършват строителни дейности;3.Заверени от участника копия на:1)Валиден сертификат за въведена система на управление на качеството ISO 9 001:2008 или еквивалентен; 2)Валиден сертификат за въведена система за управление на околната среда ISO 14 001:2004 или еквивалентен. 3)Валиден сертификат за въведена система за управление на здравето и безопасността при работа OHSAS 18 001:2007 или еквивалентен.Съгл. чл.53, ал.4 от ЗОП, Възложителят приема еквивал. сертификати, издадени от органи, установени в др. държави членки, както и др. доказателства за еквивал. мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда.Когато участникът предв. участие на подизп-ли, докум. се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобр. вида и дела на тяхното участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е ЮЛ, докум-те се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съотв. си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП.4.Декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществена поръчка (по образец).Съгл. чл.51а, ал.1 от ЗОП, участник може да използва ресурсите на др. физически или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси. Усл-та по чл.51а, ал. 1 от ЗОП се прилагат и когато участник в процедурата е обединение от физически и/или юридически лица.5.Списък (по образец) на екипа за изпълнение на строителството, вкл. техническите лица, извършващи техническо ръководство на обекта, както и тези, които отговарят за контрола на качеството. Списъкът съдържа име, образование, квалификация, проф. опит и длъжност, която ще изпълнява лицето при изпълнение поръчката, инф. за вида на правоотношението на лицата с участника (трудово, гражданско, др.) и наличие на разр. за пребиваване (виза) и разр. за работа, ако е прилож.; Списъкът трябва да е придружен със сл. документи за доказване на проф. квалификация и опит на експертите: Автобиография (Образец); Декларация за разположение на ключ. експерти (Образец); Зав. копия от дипломи за завършено образование; удостоверения, сертификати и др. еквивал. документи за допълн. квалификация или специализация; Зав. копия на документи, удостоверяващи проф. опит на експерта.Когато уч-кът предвижда участие на подизп-ли, докум-те се представят за всеки от тях, а изискв. към тях се прилагат съобр. вида и дела на тяхното участие. Когато участник в процед. е обединение, което не е ЮЛ, докум. се представят само за участниците, чрез които обед-то доказва съотв. си с критериите за подбор по чл.25, ал. 2, т. 6 от ЗОП.Уч-к може да изп. ресурсите на др. физ. или юрид. лица при изпълн. на пор-та, при условие че докаже, че ще има на свое разполож. тези ресурси.
Минимални изисквания: 1.През последните 5 (пет) години (до датата определена за кр. срок за подаване на офертите) участникът следва да е изпълнил договор/и, сходни с предмета и обема на настоящата поръчка. Под договор/и сходни с предмета на настоящата поръчка следва да се разбира договор/и за: Благоустрояване и пътно строителство (техническа пътна инфраструктура); Под договор/и „сходни с обема на поръчката" следва да се разбират договор/-и на обща стойност равна или по-голяма от 1 600 000 лв. (Един милион и шестстотин хиляди лева) без ДДС; 2.Участниците трябва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи, както следва: II-ра група, ІII-та категория или еквивалентен документ, удостоверяващ правото за извършване на аналогична дейност, издаден от компетентен орган на държава-членка на Европейския съюз или на друга държава – страна по споразумението по ЕИП, съответстващ на статута на съответния обект, а именно: да притежават регистрация в Камарата на строителите в България, удостоверяваща обстоятелства във връзка с чл. 137 от Закона за устройство на територията, ал. 1, т. 3, буква „ж” и чл. 5, ал.6, т. 2.3.3 от ПРВВЦПРС или еквивалент на тази регистрация за чуждестранните участници; 3.Участникът да има внедрена система за управление на качеството съгласно стандарта ISO 9 001:2008 или еквивалентен, с обхват сходен с предмета на поръчката; 4.Участникът да има внедрена система за управление на околната среда съгласно стандарта ISO 14 001:2004 или еквивалентен, с обхват сходен с предмета на поръчката; 5.Участникът да има внедрена система за управление на здравето и безопасността при работа съгласно стандарта OHSAS 18 001:2007 или еквивалентен, с обхват сходен с предмета на поръчката по съответната обособена позиция; 6.Участниците в процедурата трябва да разполагат със сл. техническо оборудване, транспортни средства и механизация за изпълнение на поръчката:асфалтополагаща машина-1бр;трансп. техника-самосвали-2бр;трансп. техника-борд. камион-1бр;багер-1бр;мини багер-1бр;челен товарач-1бр;булдозер-1бр;микробус-1бр;валяк вибр. до 10т.-1бр;валяк до 10т.-1бр;фугорезачка-2бр; 7.Участниците да разполагат със сл. екип за изпълнение на поръчката: 7.1. Технически ръководител с образователна степен “Магистър” със специалност „Пътно строителство” (или еквивалент), или строителен техник със специалност „Архитектура и строителство” (или еквивалент), или строителен техник със специалност „Водно строителство” (или еквивалент) със стаж по специалността минимум 5 (пет) години – 1 брой; 7.2. Специалист – контрол на качеството, с образователна степен “Магистър” – строителен инженер – специалност „Пътно строителство” (или еквивалент), притежаващ актуално удостоверение/сертификат за преминато обучение по контрол на качеството, със стаж по специалността минимум 3 (три) години – 1 брой; 7.3. Специалист по здравословни и безопасни условия на труд (ПБЗ) с образователна степен минимум „Бакалавър” – висше техническо образование, притежаващ актуално удостоверение за безопасни условия на труд, или строителен техник, със стаж по специалността минимум 2 (две) години – 1 брой; 7.4. Геодезист: с образователна степен “Магистър” със специалност „Инж. геодезия” (или еквивалент) със стаж по специалността минимум 2 (две) години – 1 брой; Лицата по 7.1, 7.2, 7.3, 7.4 да са различни физически лица.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Срок за изпълнение – П1; тежест: 5
Показател: Гаранционен срок – П2; тежест: 5
Показател: Техническо предложение – П3 (П3=А+Б); тежест: 40
Показател: Технологична последователност на строителните процеси (А); тежест: 60
Показател: Управление на риска (Б); тежест: 40
Показател: Ценово предложение – П4; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
27.06.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
07.07.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 08.07.2014 г.  Час: 10:00
Място

Зала 26 на Административната сграда на Община Белене, гр. Белене, ул. „България” № 35

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Проект „Основен ремонт на улици в град Белене, с. Деков и с. Бяла вода и изграждане на междублокови площадни пространства в град Белене“, финансиран по Договор № 15/322/00723 от 07.11.2013 г. за отпускане на финансова помощ по мярка 322 „Обновяване и развитие на населените места” от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007 – 2013 г. (ПРСР), подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР).

VI.3) Допълнителна информация

Сроковете в процедурата са намалени на основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП със 7 дни, тъй като обявлението е изпратено по електронен път и с още 5 дни, защото възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, която е публикувана в профила на купувача на Възложителя: http://obshtina.belene.net/pp.htm.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 ЗОП: Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна. Срокът за обжалване на решението по ал. 5, т. 1 тече от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: 1. жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; 2. документацията не е публикувана едновременно с обявлението; 3. документацията е получена след срока по чл. 27а, ал. 3.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Белене, Калоян Прокопиев- зам.-кмет на Община Белене, Цветомир Цветанов - главен експерт "Икономическо развитие и обществени поръчки", ул. "България" № 35, Република България 5930, Белене, Тел.: 0658 31031; 0658 34672, E-mail: obshtinabl@abv.bg, obshtinabl@gmail.com, Факс: 0658 31062

Интернет адрес/и:

URL: http://obshtina.belene.net/pp.htm.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

26.05.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ