Версия за печат

00087-2014-0072

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, ул. "Московска" №33, За: Теодор Христов, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377366, E-mail: t.hristov@sofia.bg, Факс: 02 9377324

Място/места за контакт: ул. Париж №3, Партер, Стая №1

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.sofia.bg/op-so.asp.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, ул. "Московска" №33, За: Фронт офис, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377505, Факс: 02 9809866

Място/места за контакт: Фронт офис

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Доставката на нови и неупотребявани автомобили за нуждите на Комплексите за детско хранене и дирекция „Здравеопазване“ към Столична община”. Обособена позиция № 1 - Доставка на 4 (четири) броя специализирани, термоизолирани лекотоварни автомобили, фабрично нови, произведени не по-рано от 2014г., дизелов двигател, с нормална проходимост, предназначени за нуждите на Комплексите за детско хранене., Обособена позиция № 2 - Доставка на 1 (един) брой лек автомобил, фабрично нов, произведен не по-рано от 2014г., седан, дизелов двигател, с нормална проходимост, предназначен за нуждите на Дирекция „Здравеопазване“.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

доставка на 5 /пет/ броя нови, неупотребявани автомобили за нуждите на Столична община, дирекция „Здравеопазване”, както следва: 4 (четири) броя специализирани, термоизолирани лекотоварни автомобили, фабрично нови, произведени не по-рано от 2014г., дизелов двигател, с нормална проходимост, 1 (един) брой лек автомобил, фабрично нов, произведен не по-рано от 2014г., седан, дизелов двигател, с нормална проходимост.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

34110000

Описание:

Леки автомобили

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

„Доставката на нови и неупотребявани автомобили за нуждите на Комплексите за детско хранене и дирекция „Здравеопазване“ към Столична община”. Обособена позиция № 1 - Доставка на 4 (четири) броя специализирани, термоизолирани лекотоварни автомобили, фабрично нови, произведени не по-рано от 2014г., дизелов двигател, с нормална проходимост, предназначени за нуждите на Комплексите за детско хранене., Обособена позиция № 2 - Доставка на 1 (един) брой лек автомобил, фабрично нов, произведен не по-рано от 2014г., седан, дизелов двигател, с нормална проходимост, предназначен за нуждите на Дирекция „Здравеопазване“.

Стойност, без да се включва ДДС
216700 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в дни

120

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е в размер на: 1.За обособена позиция №1 – в размер на 1 567/хиляда петстотин шестдесет и седем/ лева. 2.За обособена позиция №2 – в размер на 600/шестстотин/ лева. Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: Банка: Общинска банка, клон “Врабча”, ул.”Врабча” № 6, на името на Столична община, дирекция “Финанси”; Банков код (BIC): SOMBBGSF Банкова сметка (IBAN): BG 72 SOMB 9130 3333 0083 01 В случай, че участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на възложителя, подписано от кмета на Столична Община или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 30 календарни дни след изтичане на срока на валидност на офертата. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранция за изпълнение Задължение за представяне на гаранция за изпълнение възниква само за участника, определен за изпълнител на обществената поръчка за съответната обособена позиция. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от (три на сто) от стойността на договора без по съответната обособена позиция. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на възложителя: Банка: Общинска банка, клон “Врабча”, ул.”Врабча” № 6, на името на Столична община, дирекция “Финанси”; Банков код (BIC): SOMBBGSF Банкова сметка (IBAN): BG 72 SOMB 9130 3333 0083 01 Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на възложителя и че е със срок на валидност – най-малко 45 (четиридесет и пет) дни след изтичане на срока за изпълнение на договора. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва предмета на обществената поръчка, за който се представя гаранцията. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение, се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълнителя.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането се извършва от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ по банков път, както следва: Обособена позиция № 1 - окончателно плащане, представляващо сума съгласно предложението на изпълнителя , в срок до 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на доставка на автомобилите след представяне на оригинална фактура, оформена и издадена съгласно и при спазване на нормите на действащото българско законодателство. Обособена позиция № 2 - окончателно плащане, представляващо сума съгласно предложението на изпълнителя , в срок до 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на доставка на автомобила след представяне на оригинална фактура, оформена и издадена съгласно и при спазване на нормите на действащото българско законодателство.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на изискванията, регламентирани от Закона за обществени поръчки и обявените от Възложителя изисквания в настоящата документация и обявлението за обществената поръчка. Всеки участник може да представи само една оферта. Едно и също физическо или юридическо лице участник в процедурата може да участва само в едно обединение. Лице, което участва в обединение или е дало съгласието си и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелно оферта. Участниците в процедурата трябва да представят: Копие на документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице документът за регистрация се представя в официален превод. Когато не е представен единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците са длъжни да представят удостоверение за актуално състояние – оригинал или нотариално заверено копие. Чуждестранните юридически лица трябва да приложат в официален превод еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени.Същите следва да представят и документ, който изрично съдържа информация за законният/те представител/и на участника, в случай, че тази информация не се съдържа в удостоверението за актуално състояние. В случай, че участникът участва като обединение/или консорциум/, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението /или консорциума/ подписват документ за създаване на обединение/консорциум. Документът трябва да бъде представен от Участника в оригинал или нотариално заверено копие, както и да съдържа клаузи, които гарантират, че: 1.Всички членове на обединението/ консорциума са солидарно отговорни за изпълнението на договора; 2.Участниците в обединението трябва да определят (упълномощат) едно лице, което да представлява обединението пред трети лица; 3.Представляващият обединението/ консорциума е упълномощен да представи офертата от името и за сметка на обединението и да сключи договор с възложителя; 4.В документа трябва да се определи и наименованито на участника (обединение/консорциум); 5.Срокът на обединението е най-малко за времето, за което поръчката ще бъде изпълнена; 6.Всички членове на обединението/ консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; 7.Разпределение на дейностите от предмета на поръчката между участниците в обединението и ресурсите, с които ще участва всеки един от участниците в обединението, както и дела на всеки от участниците. 8.Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: Документите по ал.1, т.1 и 6 на чл. 56 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; Документите по ал.1, т.4 и 5 на чл. 56 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по чл. 56 ал.1, т. 1, 5 и 6 от ЗОП се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Представените от подизпълнителя доказателства не могат да се използват за доказване на съответствие на участника с изискванията посочени от Възложителя. Продължава в раздел VI.3) Допълнителна информация.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.Информация за оборота по предмета на доставката за последните три години (2011, 2012 и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или започнал дейността си - Образец №8

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Участникът трябва да има за последните 3/три/ години (2011, 2012 и 2013) реализиран оборот (за физически лица – доход по смисъла на ЗДДФЛ или съответния национален закон) от доставки, сходни с предмета на поръчката, както следва: 1.1.За Обособена позиция №1 – минимум 450 000/четиристотин и петдесет хиляди/ лева без ДДС. 1.2.За Обособена позиция №1 – минимум 180 000/сто и осемдесетхиляди/ лева без ДДС. Забележка: Под сходни с предмета на поръчката следва да се разбира: доставки на автомобили.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.Списък на договори с предмет сходен с предмета на настоящата поръчка, изпълнени от участника през последните 3 години (2011г., 2012г. и 2013г.), с посочване на стойност, срокове на изпълнение и възложители по всеки договор - Образец №7, придружен от препоръки за добро изпълнение. 2.Кратко описание на дейността на участника и неговите ресурсни и организационни възможности. Към описанието се прилага и списък с посочено местонахождение на фирмените и оторизираните сервизни бази. 3.Копия на валидни сертификати.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Да имат минимум два изпълнени договора за последните 3/три/ години, включително до датата за подаване на оферти, за извършени доставки на автомобили за всяка една позиция за която участват. 2.Участникът трябва да разполага със минимум 15 оторизирани сервизни центрове на територията на град София и страната; 3.Валиден сертификат за качество ISO 9001 или еквивалент, с обхват приложим към предмета на поръчката. 4.Валиден сертификат ISO 14001:2004 или еквивалент, с обхват приложим към предмета на поръчката.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Цена; тежест: 75
Показател: Срок на доставка; тежест: 25
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
23.06.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие може да бъде получена на адрес - гр. София - 1000, ул. „Париж” №3, стая №1 всеки работен ден от 09:00 до 17:30 часа до 10 дни преди изтичане на срока за получаване на офертите. Желаещите да закупят документация за участие в обществената поръчка могат да направят това всеки работен ден на адрес Столична община, ул. "Париж" №3, стая №1 след издаване на фактура на ул. "Париж" №3, ет.4, стая №405 и заплащането й в касата на ул. "Париж" №3, етаж 2 , стая № 201. Касата е с приемно време от понеделник до четвъртък от 10:00ч. до 12:00ч. и 14:00ч. до 16:00ч., а в петък, последният ден от месеца и в предпразничен ден от 10.00 ч до 12.00 ч. Закупуване на документация за участие по банков път се извършва по сметка в лева както следва - IBAN: BG81 SOMB 9130 3133 0083 01, BIC код на SOMBBGSF, Име на банка: Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6, вид плащане 447000. Лицата имат право да разгледат документацията преди да я закупят. Предварителен преглед на документацията се извършва в Столична община на адрес - гр. София - 1000, ул. „Париж” №3, стая №1 всеки работен ден от 09:00 до 17:30 часа. На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП, от датата на публикуването на обявлението за обществената поръчка на всички заинтересовани лица се предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на следния Интернет адрес на Столична Община (посочен и в обявлението за откриване на процедурата): http://www.sofia.bg/.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
03.07.2014 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Всеки от официалните езици на ЕС

 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 04.07.2014 г.  Час: 14:00
Място

В сградата на Столична община - гр. София - 1000, ул. "Московска" №33

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, чиито оферти са приети и регистрирани, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Представител на участник се допуска след представяне на документ за самоличност и съответно изрично пълномощно (извън случаите на законно представителство по силата на документите за регистрация). Присъстващите представители се подписват в изготвен от комисията списък, удостоверяващ тяхното присъствие. Датата, мястото и часа на отваряне на ценовите оферти ще бъдат обявени на сайта на Столична община - www.sofia.bg, най-малко един ден преди тяхното отваряне.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Не може да участва във възлагането на обществената поръчка лице, съответно Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а" до "д", т. 2 и 3 и ал. 5 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 47, ал. 2, т.1, 2, 2а, 3 и 5 от ЗОП. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства: 1. не е представен някой от необходимите документи по чл. 56 от Закона за обществените поръчки; 2. за когото са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП, посочени в настоящия раздел; 3. който е представил оферта, която не отговарят на предварително обявените условия на Възложителя. 4. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от Закона за обществените поръчки; 5. за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.05.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка на 4 (четири) броя специализирани, термоизолирани лекотоварни автомобили, фабрично нови, произведени не по-рано от 2014г., дизелов двигател, с нормална проходимост, предназначени за нуждите на Комплексите за детско хранене.
1) Кратко описание

Доставка на 4 (четири) броя специализирани, термоизолирани лекотоварни автомобили, фабрично нови, произведени не по-рано от 2014г., дизелов двигател, с нормална проходимост, предназначени за нуждите на Комплексите за детско хранене.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

34110000

Описание:

Леки автомобили

3) Количество или обем

4/четери/ автомобила.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
156700 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 120
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Двигател и трансмисия – дизелов 4 цилиндров, работен обем (куб. см.) – 1500 – 1600 куб. см; 5-степенна механична скоростна кутия; предно задвижване; мощност по DIN или еквивалентно – от 80 к.с. до 90 к.с.; стандарт за отработени газове – минимум ЕВРО 5. Шаси – механично окачване: предно окачване независимо, тип „псевдо Мекферсон”, задно окачване тип „полу-независимо” с деформируема греда. Разход на гориво – комбиниран разход (л/100км) – не повече от 6 л/100км., емисии на СО2 комбинирано (г/км) – не повече от 150 г/км. Купе, места,размери: Купе – тип товарен ван с обособен товарен отсек с термоизолация и хладилен агрегат Брой врати – 4 (две предни, дясна странична плъзгаща се и двойна задна) Брой места – 2+1 Дължина (мм) – минимална 4600мм Височина (мм) – максимална 1850мм Обем на термоизолирания отсек (куб.м.) 0 минимално 2 куб.м. Товароносимост (кг) – минимално 700кг. Минимални изисквания за оборудване: • Две предни въздушни възглавници; • Антиблокираща спирачна система; • Система за електронно разпределение на спирачното усилие; • Автоматично заключване на вратите след потегляне; • Централно дистанционно заключване; • Предни електроуправляеми стъкла; • Климатик; • Радио със CD – фабрично монтирано; • Електрически регулируеми странични огледала; • Радио CD/MP3 плеър с управление от волана – фабрично монтирано; • Седалка водач регулируема височина; • Волан с регулиране във височина; • Бордови компютър; • Джанти – 15” цола – стоманени; • Резервно колело стандартен размер, идентичен с останалите колела; • Цвят – бял; Специфични изисквания: • Хладилна система изисквания: - Термоизолация и хладилен агрегат за плюсови температури до +6С (шест градуса по Целзий) за превоз на хранителни изделия; - Хладилен агрегат със захранване от електрическа инсталация (алтернатора) на автомобила; - Минимален оборот на хладилния поток – 900 м3/ч.; - Хладилен агент R404A; - Високо ниво на ремонтно пригодност на термоизолационните панели; - Модулни изолационни панели с лесен демонтаж за задните врати; - Антикомпресионна клапа. • Автомобилите следва да бъдат предадени с удостоверение за индивидуално одобрение на извършеното преоборудване за превоз на хранителни изделия и всички необходими документи за регистрация на превозно средство. • Да бъде направена трансформация – термоизолация на багажното (товарно) пространство както следва: термоизолация на врати, стени, таван, тип сандвич панел-полиуретан с полиестерен ламинат; облицовка бял стъклопласт врати, стени, таван-гладки панели; усилващи елементи в ниската част на стените от алуминиева рифелна ламарина; термоизолация на пода-саморазливен. • полиетиленови ленти на вратите; вътрешно осветление; херметизация и уплътнение предвидено за лесно почистване и дезинфекция.




Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка на1 (един) брой лек автомобил, фабрично нов, произведен не по-рано от 2014г., седан, дизелов двигател, с нормална проходимост, предназначен за нуждите на Дирекция „Здравеопазване“.
1) Кратко описание

Доставка на1 (един) брой лек автомобил, фабрично нов, произведен не по-рано от 2014г., седан, дизелов двигател, с нормална проходимост, предназначен за нуждите на Дирекция „Здравеопазване“.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

34110000

Описание:

Леки автомобили

3) Количество или обем

1 автомобил

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
60000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 120
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Двигател и трансмисия - дизелов 4 цилиндров, работен обем (куб.см.) – 2000 – 2200 куб. см.; 6-степенна автоматична скоростна кутия; предно задвижване; мощност по DIN или еквивалентно – от 200 к.с. до 230 к.с.; стандарт за отработени газове – минимум ЕВРО 5. Шаси – механично окачване: предно окачване – тип „независимо”, с двоен носач, задно окачване – многораменно, тип „независимо”. Разход на гориво – комбиниран разход (л/100км) – не повече от 6,0 л/100км., емисии на СО2 комбинирано (г/км) – не повече от 160 г/км. Купе, места,размери: Купе – 4 врати – седан; Брой места – 4+1; Дължина (мм) – минимална 4750мм; Междуосие (мм) – минимално 2800мм; Минимални изисквания за оборудване: • Две предни и две странични въздушни възглавници; • Странични въздушни завеси; • Антиблокираща спирачна система; • Система за електронно разпределение на спирачното усилие; • Електронна стабилизираща програма; • Автоматично задействане на мигачите при аварийно спиране; • Автоматично заключване на вратите след потегляне; • Заден паркинг асистент; • Датчици за следене на налягането на гумите; • Електрическа ръчна спирачка; • Асистент при потегляне по наклон; • Ксенонови фарове за къси и дълги светлини с функция завиване, вкл. Автоматично превключване къси-дълги светлини; • Достъп до автомобила без ключ и стартиране на двигателя посредством бутон; • Електрически сгъваеми, регулируеми и отопляеми странични огледала; • Автоматични предни чистачки с датчик за дъжд; • Радио CD/MP3 плеър с управление от волана; • Навигационна система с цветен дисплей – фабрично поставена; • Система за мобилен телефон „свободни ръце” с Bluetooth – фабрично поставена; • Предни електроуправляеми седалки с отопление; • Прозорци на предни и задни врати с електрическо управление; • Имобилайзер; • Климатроник – четиризонален, с разделно регулиране на температурата; • Преден и заден централен подлакътник; • Бордови компютър; • Джанти – минимум 17” – алуминиеви; • Предни и задни стелки; • Боя – металик, сребрист.