Версия за печат

00019-2014-0008

BG-Монтана: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Монтана, ул. "Извора" № 1, За: инж. Калин Каменов, Република България 3400, Монтана, Тел.: 096 394227, E-mail: kali_monti@abv.bg, Факс: 096 300462

Място/места за контакт: Дирекция "Териториално устройство и строителство"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.montana.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Община Монтана, ул. "Извора" № 1, За: Нели Димитрова, Република България 3400, Монтана, Тел.: 096 394246

Място/места за контакт: Община Монтана, стая 102 - каса

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Монтана, ул. "Извора" № 1, За: Мая Лъчезарова, Република България 3400, Монтана, Тел.: 096 394265

Място/места за контакт: Община Монтана, стая 102, гише 3

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Основен ремонт улици финансиран със средства от публична инвестиционна програма “Разтеж и устойчиво развитие на регионите“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: гр. Монтана
Код NUTS: BG312
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Избор на изпълнител на строително-ремонтни работи за обект: „Основен ремонт улици финансиран със средства от публична инвестиционна програма “Разтеж и устойчиво развитие на регионите“, при осигурено финансиране от Междуведомствения съвет към Министерски съвет на Република България. Настоящият проект обхваща система от обекти на интервенция със важно стратегическо значение, които оформят основните места са движение и са публична общинска собственост. Проектът концентрира въздействието си върху обекти, обхващи ключови за град Монтана улици, които оказват пряко и косвено въздействие върху големи групи от граждани, бизнеса и оказва положително въздействие върху трафика в централната градска част. Основният проблем, който настоящата обществена поръчка си поставя за цел да преодолее, е лошото състояние на пътната инфраструктура. С разрешаването на този проблем, чрез ремонт на улиците ще се постигне нарастване интензивността на транспортните потоци и несъответствие на транспортната инфраструктура с тях. Основният ремонт на посочените улици и тротоари ще осигури условия за безпрепятствено придвижване на пешеходците по тротоарите и автомобилите по улиците. Ще се подобри естетическия вид на града. Изпълнението на обществената поръчка разрешава основни проблеми, свързани с благоустрояването и европейския облик на града. Крайните бенефициенти по проекта на настоящата открита процедура е цялото население на община Монтана, както и външни посетители на града. Предмета на обществената поръчка обхваща отделни участъци от уличната мрежа на гр. Монтана, в изпълнение на асфалто-бетонови изкърпвания, преасфалтиране, повдигане на РШ и ДШ, подмяна и повдигане на бордюри, подмяна на тротоарните настилкки и подмяна на водопровод.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233000, 45231300

Описание:

Строителни работи по изпълнение на основа на пътна настилка и настилка на пътища
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на преносни водопроводи и канализация

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
Само за една обособена позиция
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предмета на обществената поръчка обхваща отделни участъци от уличната мрежа на гр. Монтана, в изпълнение на асфалто-бетонови изкърпвания, преасфалтиране, повдигане на РШ и ДШ, подмяна и повдигане на бордюри, подмяна на тротоарните настилкки и подмяна на водопровод.

Прогнозна стойност без ДДС
833333 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

6


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 4 200.00 лева (четири хиляди и двеста лева) за обособена позиция 1 и 5 800.00 лв (пет хиляди и осемстотин лева) за обособена позиция 2. Гаранцията за участие се превежда от участника по банкова сметка на Община Монтана: “Инвестбанк” – клон Монтана, IBAN: BG40 IORT 8266 3301 7222 01, BIC: IORTBGSF или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност и условия, които да отговарят на тези по приложения в документацията примерен образец на Банкова гаранция за участие /Приложение № 7/. Банковата гаранция или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал при подаването на офертата за участие в настоящата процедура. 2. Гаранция за изпълнение на договора Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 3 % от стойността на договора и е със срок на валидност, надвишаващ с 30 дни срока на приключване на строежа. Гаранцията за изпълнение на договора се превежда от участника по банкова сметка на Община Монтана: “Инвестбанк” – клон Монтана, IBAN: BG40 IORT 8266 3301 7222 01, BIC: IORTBGSF или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност и условия, които да отговарят на тези по приложения в документацията примерен образец на Банкова гаранция за изпълнение /Приложение № 8/. При внасяне на гаранция, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Реализирането на ремонтните дейности на пътната инфраструктура се финансира със средства по Публична инвестиционна програма “Разтеж и устойчиво развитие на регионите“, при осигурено финансиране от Междуведомствения съвет към Министерски съвет на Република България.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1) Подробен списък, изчерпателно изброяващ документите, поставени в офертата, подписан от представляващия участника. Списъкът следва да съдържа броя на документите, които са представени и номерата на страницата/ите, на която/ито се намират; 2) Копие от документа за регистрация или Единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; 5) Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, чл.47, ал.2, т. 1, т. 2а, т. 3, т. 4 и т. 5 и чл. 47, ал.5 ЗОП - Приложения № 2 и № 3; 6) Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП – Приложение № 4; 7) Декларация за ползване на подизпълнител/и - Приложение № 5; 8) Декларация – съгласие за участие на подизпълнител - Приложение № 6 (когато е приложимо); 9) Документ за гаранция за участие в процедурата съгласно обявлението за обществена поръчка и условията на настоящата документация - оригинал; 10) Документ, удостоверяващ регистрация на участника по ЗДДС /при налична такава/ или еквивалентен; При обединение - копие от документа се представя /при наличие/ от всеки член на обединението поотделно. 11) Документ за закупуване на документация за участие (заверено копие); 12) Оферта за изпълнение на предмета на обществената поръчка – Приложение № 1; 13) Нотариално заверено пълномощно на лицето, което е упълномощено да представлява участника в настоящата процедура. 14) Документ за упълномощаване при наличие на представителство; 15) Споразумение за създаване на обединение за участие в обществената поръчка - съгласно изискванията на указанията (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице) – нотариално заверен препис. 16) Справка - Декларация за общия оборот за последните три години - Приложение № 9; 17) Списък – Декларация на основните договори за строителство, изпълнени през последните 5 (пет) години - Приложение № 10; 18) Списък - декларация за ръководните и технически лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството - Приложение № 11; 19) Образец на автобиография - Приложение № 12; 20) Декларация за разположение на експерт - Приложение № 13; 21) Декларация за приемане на условията в проекта на договор - Приложение № 14; 22) Декларация, съдържаща описание на техническото оборудване и маханизация - Приложение № 15; 23) Проект на договор по съответната обособена позиция, за която участникът е подал оферта - Приложение № 18.1; 18.2; 24) Други документи и информация, изискуеми съгласно условията, посочени в обявлението и документацията за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Заверени от участника копия на баланса и отчета за приходите и разходите за всяка от последните три финансово приключени години – за юридическите лица или официален документ, удостоверяващ дохода на физическото лице за всяка от последните три финансово приключени години – за физическите лица: 2. Копие от документа за регистрация или Единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице 3.Документ, удостоверяващ регистрация на участника по ЗДДС /при налична такава/ или еквивалентен; При обединение - копие от документа се представя /при наличие/ от всеки член на обединението поотделно 4.Участникът трябва да притежава валидна застраховка за професионална отговорност, с минимален праг, отговарящ на групата и категорията на предмета на поръчката, която застраховка следва да покрива вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им. 5.Документ за упълномощаване при наличие на представителство.
Минимални изисквания: 1. В процедурата могат да участват лица, които са реализирали общо за последните три години (2011, 2012 и 2013 год.) или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, общ оборот в размер на не по – малко от 400 000.00 лева без ДДС (четиристотин хиляди лева без ДДС) за обособена позиция 1 и 550 000,00 (петстотин и петдесет хиляди лева )за обособена позиция 2. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени общо от обединението, а при участие на подизпълнители изискването се прилага съобразно вида и дела на участието им. 2. Участникът трябва да притежава валидна застраховка за професионална отговорност, с минимален праг, отговарящ на групата и категорията на предмета на поръчката, която застраховка следва да покрива вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им. В случай на участие на обединение/консорциум, който не е регистриран като самостоятелно юридическо лице, както и в случаите, когато се ползва подизпълнител, застраховката се представя за всеки един от членовете на обединението/консорциума, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, както и за всеки един от подизпълнителите, които ще изпълняват дейности , свързани със строителството. 3. В процедурата могат да участват лица, които имат достъп до собствени финансови ресурси, кредитна линия или еквивалентен финансов инструмент в размер не по-малък от 500 000,00 лева (петстотин хиляди лева). Достъпът до ресурсите по предходното изречение трябва да бъде безусловен, с изключение на условието участникът да бъде избран за изпълнител. Това изискване се отнася за всяка от обособение позиции. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени общо от обединението, а при участие на подизпълнители изискването се прилага съобразно вида и дела на участието им.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. През последните 5 (пет) години (2009, 2010, 2011, 2012 и 2013г.) участникът да е изпълнил успешно договори за строителство на обекти, сходни с предмета на поръчката на обща стойност не по-малко от 500 000.00 лева без ДДС (петстотин хиляди лева без ДДС) за обособена позиция 1 и 500 000.00 лева без ДДС (петстотин хиляди лева без ДДС) за обособена позиция 2. 2. Участникът трябва да разполага с квалифициран персонал за изпълнение на строителството, отговарящ на изискванията на Възложителя, както следва: 2.1. Ръководител на екипа - строителен инженер с образователна степен „магистър”, ПГС, трнспортно строителство или еквивалентнa специалност – 1 брой със стаж не по малко от 10 години 2.2. Технически ръководител - технически правоспособно лице съгласно чл. 163а от ЗУТ – 2 бро2 със стаж не по малко от 5 години 2.3. Специалист – контрол на качеството - строителен инженер с образователна степен „магистър”, притежаващ Удостоверение/Сертификат за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение в строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентнa специалност – 1 брой със стаж не по малко от 5 години 2.4. Специалист по здравословни и безопасни условия на труд - инженер с образователна степен „магистър”, притежаващ удостоверение (сертификат) за завършен курс за длъжностно лице по здраве и безопасност или еквивалентно – 1 брой със стаж не по малко от 3 години 2.5. Специалист по опазване на околна среда - строителен инженер с образователна степен „магистър” или еквивалентнa специалност – 1 брой със стаж не по малко от 3 години 3. Участникът следва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите, която да му позволява извършването на строителните работи, предмет на настоящата поръчка или еквивалентен документ за вписване на чуждестранните участници в съответен регистър на държава-членка на ЕС или на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. 4. Участникът следва да има въведена интегрирана система за управление на качеството, здравословни и безопасни условия на труд и опазване на околната среда и социална отговорност, съгласно съответните системи: 4.1. ISO 9001:2008 за внедрена система за управление на качество с обхват на дейностите по предмета на поръчката или еквивалент; 4.2. OHSAS 18001:2007 за внедрена система за управление на здравето и безопасноста при работа с обхват на дейностите по предмета на поръчката или еквивалент; 4.3. ISO 14001:2004 за внедрена система за управление на околната среда с обхват на дейностите по предмета на поръчката или еквивалент; 5. Участникът трябва да разполага със следното минимално техническо оборудване за изпълнението на поръчката: 5.1. Багер (колесен или верижен) – 3 броя 5.2. Самосвал – 5 броя 5.3. Миничелен товарач – 1 броя 5.4. Валяк – 4 броя 5.5. Машина за рязане на асфалт – 2 броя 5.6. Асфалтополагаща машина – 1 броя 5.7. Виброплоча – 2 броя 5.8. Водоноска – 1 броя
Минимални изисквания: 1. През последните 5 (пет) години (2009, 2010, 2011, 2012 и 2013г.) участникът да е изпълнил успешно договори за строителство на обекти, сходни с предмета на поръчката на обща стойност не по-малко от 500 000.00 лева без ДДС (петстотин хиляди лева без ДДС) за обособена позиция 1 и 500 000.00 лева без ДДС (петстотин хиляди лева без ДДС) за обособена позиция 2. 2. Участникът трябва да разполага с квалифициран персонал за изпълнение на строителството, отговарящ на изискванията на Възложителя, както следва: 2.1. Ръководител на екипа - строителен инженер с образователна степен „магистър”, ПГС, трнспортно строителство или еквивалентнa специалност – 1 брой със стаж не по малко от 10 години 2.2. Технически ръководител - технически правоспособно лице съгласно чл. 163а от ЗУТ – 2 бро2 със стаж не по малко от 5 години 2.3. Специалист – контрол на качеството - строителен инженер с образователна степен „магистър”, притежаващ Удостоверение/Сертификат за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение в строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентнa специалност – 1 брой със стаж не по малко от 5 години 2.4. Специалист по здравословни и безопасни условия на труд - инженер с образователна степен „магистър”, притежаващ удостоверение (сертификат) за завършен курс за длъжностно лице по здраве и безопасност или еквивалентно – 1 брой със стаж не по малко от 3 години 2.5. Специалист по опазване на околна среда - строителен инженер с образователна степен „магистър” или еквивалентнa специалност – 1 брой със стаж не по малко от 3 години 3. Участникът следва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите, която да му позволява извършването на строителните работи, предмет на настоящата поръчка или еквивалентен документ за вписване на чуждестранните участници в съответен регистър на държава-членка на ЕС или на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. 4. Участникът следва да има въведена интегрирана система за управление на качеството, здравословни и безопасни условия на труд и опазване на околната среда и социална отговорност, съгласно съответните системи: 4.1. ISO 9001:2008 за внедрена система за управление на качество с обхват на дейностите по предмета на поръчката или еквивалент; 4.2. OHSAS 18001:2007 за внедрена система за управление на здравето и безопасноста при работа с обхват на дейностите по предмета на поръчката или еквивалент; 4.3. ISO 14001:2004 за внедрена система за управление на околната среда с обхват на дейностите по предмета на поръчката или еквивалент; 5. Участникът трябва да разполага със следното минимално техническо оборудване за изпълнението на поръчката: 5.1. Багер (колесен или верижен) – 3 броя 5.2. Самосвал – 5 броя 5.3. Миничелен товарач – 1 броя 5.4. Валяк – 4 броя 5.5. Машина за рязане на асфалт – 2 броя 5.6. Асфалтополагаща машина – 1 броя 5.7. Виброплоча – 2 броя 5.8. Водоноска – 1 броя
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията, спецификациите, в поканата за представяне на оферти или за участие в договаряне или в описателния документ
Показател: Искан размер на авансово плащане ; тежест: 15
Показател: Срок за изпълнение; тежест: 15
Показател: Ценово предложение ; тежест: 70

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
18.06.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Документация за участие в процедурата може да бъде закупена всеки работен ден в рамките на работното време до 17:00 часа на касата на община Монтана– гр. Монтана 3400, ул. „Извора“ № 1 или да бъде преведена по банкова сметка на Община Монтана в Банка “Инвестбанк” – клон Монтана, IBAN: BG30 IORT 8266 8401 7425 00, BIC: IORTBGSF, вид плащане 44 70 00, като в основание за плащане да бъде посочен предмета на обществената поръчка. Документацията за участие се получава в деловодството в сградата на общинска администрация Монтана, след заплащане на цената й.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
25.06.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 26.06.2014 г.  Час: 11:00
Място

Заседателна зала на Община Монтана

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители с нотариално заверено пълномощно от участниците.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 14-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, Бул. "Витоша" № 18, Република България 3400, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

22.05.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция “Основен ремонт на улици Райна Княгиня и Георги Данчов”;
1) Кратко описание

“Основен ремонт на улици Райна Княгиня и Георги Данчов”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233000, 45231300

Описание:

Строителни работи по изпълнение на основа на пътна настилка и настилка на пътища
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на преносни водопроводи и канализация

3) Количество или обем

1. По компонент ул. „Райня Княгиня”: Дейностите, предвидени за изпълнение в рамките на инвестиционния проект включват: Направа на изкоп за подмяна на водопровод ф90мм и водопроводните отклонения към сградите по улицата, както и подмяна на тротоарните кранове. Рехабилитация на главен довеждащ водопровод ф630мм на гр. Монтана. Демонтаж на бордюрите и тротоарните настилки. Доставка и полагане на нови бетонови бордюри. Доставка и полагане на баластрена настилка за засипка след положен водопровод и водопроводни отклонения. Доставка и полагане на трошенокаменна настилка за основа на пътна конструкция. Изкърпване с неплътен асфалтобетон по изкопа на водопровода. Полагане на неплътен асфалтобетон на изравнителни пластове. Направа на настилки от бетонови плочи по тротоарите на улицата. 2. По компонент ул. „Георги Данчов”: Дейностите, предвидени за изпълнение в рамките на инвестиционния проект включват: Направа на изкоп за подмяна на водопровод ф90мм и водопроводните отклонения към сградите по улицата, както и подмяна на тротоарните кранове. Демонтаж на бордюрите и тротоарните настилки. Доставка и полагане на нови бетонови бордюри. Доставка и полагане на баластрена настилка за засипка след положен водопровод и водопроводни отклонения. Доставка и полагане на трошенокаменна настилка за основа на пътна конструкция. Изкърпване с неплътен асфалтобетон по изкопа на водопровода. Полагане на неплътен асфалтобетон на изравнителни пластове. Направа на настилки от бетонови плочи по тротоарите на улицата.

Прогнозна стойност, без ДДС
350000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 6

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция “Основен ремонт на улици 6-ти Септември и Янтра”
1) Кратко описание

“Основен ремонт на улици 6-ти Септември и Янтра”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233000, 45231300

Описание:

Строителни работи по изпълнение на основа на пътна настилка и настилка на пътища
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на преносни водопроводи и канализация

3) Количество или обем

1. По компонент ул. „6-ти Септември”: Дейностите, предвидени за изпълнение в рамките на инвестиционния проект включват: Направа на изкоп за подмяна на водопровод ф90мм и водопроводните отклонения към сградите по улицата, както и подмяна на тротоарните кранове. Демонтаж на бордюрите и тротоарните настилки. Доставка и полагане на нови бетонови бордюри. Доставка и полагане на баластрена настилка за засипка след положен водопровод и водопроводни отклонения. Доставка и полагане на трошенокаменна настилка за основа на пътна конструкция. Изкърпване с неплътен асфалтобетон по изкопа на водопровода. Полагане на неплътен асфалтобетон на изравнителни пластове. Направа на настилки от бетонови плочи по тротоарите на улицата. 2. По компонент ул. „Янтра”: Дейностите, предвидени за изпълнение в рамките на инвестиционния проект включват: Направа на изкоп за подмяна на водопровод ф90мм и водопроводните отклонения към сградите по улицата, както и подмяна на тротоарните кранове. Демонтаж на бордюрите и тротоарните настилки. Доставка и полагане на нови бетонови бордюри. Доставка и полагане на баластрена настилка за засипка след положен водопровод и водопроводни отклонения. Доставка и полагане на трошенокаменна настилка за основа на пътна конструкция. Изкърпване с неплътен асфалтобетон по изкопа на водопровода. Полагане на неплътен асфалтобетон на изравнителни пластове. Направа на настилки от бетонови плочи по тротоарите на улицата.

Прогнозна стойност, без ДДС
483333 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 6