Версия за печат

00212-2014-0002

BG-гр.Петрич: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Петрич, ул."Цар Борис III" № 24, За: Уляна Цекова; инж.Петя Кънчева, Република България 2850, гр.Петрич, Тел.: 0745 69134; 0745 69131, E-mail: oa_petrich@mbox.contact.bg, Факс: 0745 62090

Място/места за контакт: ул."Цар Борис III" № 24, стая 403

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.petrich.bg.

Адрес на профила на купувача: www.petrich.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Доставка на оборудване, обзавеждане и инвентар за Център за настаняване от семеен тип, находящ се в с.Първомай"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Сградата на Център за настаняване от семеен тип с административен адрес с.Първомай, ул."Мануш Георгиев" 12а, общ.Петрич
Код NUTS: BG413
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предмет на обществената поръчка: "Доставка на оборудване, обзавеждане и инвентар за Център за настаняване от семеен тип, находящ се в с.Първомай" При изпълнение на обществената поръчка, ще бъдат доставени след писмена заявка, подадена от Ръководителя на проекта следните типове оборудване, обзавеждане и инвентар: 1.Кухненско оборудване и обзавеждане; 2.Обзавеждане за перално помещение; 3.Оборудване и обзавеждане за санитарни възли; 4.Мебели и оборудване; 5.Градинско обзавеждане и оборудване; 6.Кухненски и друг инвентар; Освен доставка, изпълнението на обществената поръчка в приложимите случаи включва и монтаж/инсталация, пускане в експлоатация и гаранционна поддръжка. Ръководителят на проекта ще отправи заявката писмено - лично срещу подпис; по пощата - писмо с обратна разписка, изпратено на посочения от участника адрес; чрез куриерска служба; по факс; по електронна поща, чрез комбинация от тези средства. Когато Изпълнителят е променил своя пощенски или електронен адрес или факс номер и не е информирал своевременно за това Възложителя, или не желае да приеме заявката, за получена се счита тази заявка, която е достигнала до адреса/факса известен на Възложителя. При приемане на доставката ще се съставя приемо-предавателен протокол, в два екземпляра - по един за всяка от страните, съдържаща името на лицето, приело оборудването, обзавеждането и инвентара; вид, количество и единична цена, както и общата стойност на доставката.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33100000, 39000000, 39143000, 44410000, 39710000, 39220000

Описание:

Медицинско оборудване
Обзавеждане (включително офис обзавеждане), мебелировка, електродомакински уреди (с изключение на осветителни тела) и продукти за почистване
Мебелировка за спални, трапезарии и дневни стаи
Артикули за баня и кухня
Електродомакински уреди
Кухненско оборудване, домакински принадлежности и предмети за домашна употреба, и принадлежности за ресторантьорство

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
76958.38 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне с обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 586366 от 18.02.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № PO001/1.1-12/2011-D-10 / Обособена позиция №: / Заглавие:"Доставка на оборудване, обзавеждане и инвентар за Център за настаняване от семеен тип, находящ се в с.Първомай"
V.1) Дата на сключване договора
15.05.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
29.04.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ЕТ "Пирина Стойчева", ЕИК 816097005, ул."Река Лева" № 5, вх.Б, ап.38, Република България 3000, гр.Враца, Тел.: 092 640036, E-mail: pirina_stoicheva@abv.bg, Факс: 092 640036

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 78562 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 76958.38 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Дотовор №BG161PO001/1.1-12/2011/019 от 28.12.2011г., сключен между Община Петрич и Министерство на регионалното развитие и благоустройството по Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/1.1-12/2011 "Подкрепа за деинституционализация на социални институции, предлагащи доставки за деца в риск", в изпълнение на проект "Изграждане на Център за настаняване от семеен тип в община Петрич, в подкрепа за деинституционализация на социалните институции, предлагащи доставки на деца в риск"

VI.2) Допълнителна информация

В раздел V Възлагане на поръчката е записан само част от номера на договора за възлагане - № на договора за възлагане BG161PO001/1.1-12/2011-D-10

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 1.изтичането на срока по чл.27а, ал.3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна; Срокът за обжалване на решението по чл. 120, ал.5, т.1 от ЗОП тече от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: 1.жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; 2.документацията не е публикувана едновременно с обявлението; 3. документацията е получена след срока по чл.27а, ал.3. VI.4)

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

22.05.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор