Версия за печат

01605-2014-0014

BG-София: 15 - Полиграфически услуги и услуги по възпроизвеждане на записани носители срещу възнаграждение или по договор

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"БДЖ-Пътнически превози" ЕООД, ул."Иван Вазов" № 3, За: инж. Екатерина Младенова; инж. Морис Талви, Р. България 1080, София, Тел.: 0884 238189; 0884 570012, E-mail: bdz_passengers@bdz.bg, Факс: 02 8907303

Място/места за контакт: отдел "Обществени поръчки" при "Холдинг БДЖ" ЕАД; отдел „Билетоиздаване и контрол" при "БДЖ- Пътнически превози" ЕООД

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bdz.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Железопътни услуги

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Отпечатване под финансов контрол и доставка на ценни образци и талон резервация за автобусен превоз за нуждите на „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД през 2014 г.”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 15
(относно категории услуги 1—27, моля, вижте приложения ХVІІА и ХVІІБ към Директива 2004/17/ЕО)
Място на изпълнение: на територията на Република България
Код NUTS: BG412
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Отпечатване под финансов контрол и доставка на ценни образци и талон резервация за автобусен превоз за нуждите на „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД през 2014 г.”. Обществената поръчка е разделена на 5 /пет/ обособени позиции: - обособена позиция №1 – „Отпечатване под финансов контрол и доставка на непрекъсната двупластова химизирана компютърна хартия с номерация за издаване на жп билети”; - обособена позиция №2 – „Отпечатване под финансов контрол и доставка на непрекъсната двупластова химизирана компютърна хартия с номерация и защитна ивица /холограма/ - топъл печат за издаване на жп абонаментни карти”; - обособена позиция №3 – „Отпечатване под финансов контрол и доставка на Военен бланков билет обр.5”; - обособена позиция №4 – „Отпечатване под финансов контрол и доставка на Бланка за електронно издаване на международен билет RCT2”; - обособена позиция №5 – „Отпечатване и доставка на талон, резервация за автобусен превоз”.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22000000, 22458000

Описание:

Печатни материали и свързани с тях продукти
Печатни материали, изработвани по поръчка

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Количествата са подробно описани по видове в Спецификация - Приложение №5 от документацията, по обособени позиции, както следва: - обособена позиция №1 – „Отпечатване под финансов контрол и доставка на непрекъсната двупластова химизирана компютърна хартия с номерация за издаване на жп билети" - 20 000 000 броя; - обособена позиция №2 – „Отпечатване под финансов контрол и доставка на непрекъсната двупластова химизирана компютърна хартия с номерация и защитна ивица /холограма/ - топъл печат за издаване на жп абонаментни карти” - 300 000 броя; - обособена позиция №3 – „Отпечатване под финансов контрол и доставка на Военен бланков билет обр.5” - 5 000 броя; - обособена позиция №4 – „Отпечатване под финансов контрол и доставка на Бланка за електронно издаване на международен билет RCT2” - 60 000 броя; - обособена позиция №5 – „Отпечатване и доставка на талон, резервация за автобусен превоз” - 400 броя.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие се представя поотделно за всяка обособена позиция, в размер определен от Възложителя, както следва: 1.1. за обособена позиция №1 - 753 лв; 1.2. за обособена позиция №2 - 153 лв; 1.3. за обособена позиция №3 - 23 лв; 1.4. за обособена позиция №4 - 110 лв; 1.5. за обособена позиция №5 - 4 лв, със срок на валидност 30 дни след изтичане срока на валидност на офертата, представена в една от следните форми: а) Парична сума – внася се по сметка на „БДЖ–Пътнически превози” ЕООД – ОББ, клон Св. София IBAN BG57 UBBS 80021052226520. б) Банкова гаранция - неотменима банкова гаранция в полза на „БДЖ–Пътнически превози” ЕООД, съгласно приложен образец към документацията за участие, Приложение №12. Позволено е да се ползва и образец на банката, но изискването за неотменяемо плащане следва да съществува. *Допустимо е гаранциите за участие в определения от Възложителя размер, да се представят с един документ за отделните обособени позиции, само когато гаранцията е представена като парична сума (депозит), внесена по посочената сметка на Възложителя /в случай на участие за петте обособени позиции/. В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано: «Гаранция за участие в открита процедура по ЗОП с предмет: „Отпечатване под финансов контрол и доставка на ценни образци и талон резервация за автобусен превоз за нуждите на „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД през 2014 г.” за обособена/и позиция/и №...... /изписва се номера на обособената позиция и стойността на гаранцията за съответната обособена позиция, за която участникът представя оферта/. 2. Преди подписване на договора/рите се представя конкретна Гаранция за изпълнение, в размер на 3 % от стойността на същия/същите без ДДС, със срок на валидност 30 (тридесет) дни след изтичане срока на договора. Гаранцията за изпълнение е под формата на парична сума или банкова гаранция и се представя от участника/участниците, определен/и за изпълнител/и. Условията по задържането, усвояването и освобождаването на Гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Условия и срок на плащане: - В лева, по банков път; - Плащането ще се извършва не по-рано от 25 /двадесет и пет/ дни и не по-късно от 30 /тридесет/ дни/ след датата на получаване на заявеното количество ценни образци и талон резервация за автобусен превоз, както и представяне на оригинална фактура, приемно-предавателен протокол и сертификат за качество на отпечатаните и доставени образци, представени от Изпълнителя, за всяка конкретна доставка.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато определеният за изпълнител е обединение на физически и / или юридически лица, следва да се регистрира като дружество по Търговския закон.

ІІІ.1.4) Други особени условия

При участие за обособени позиции № 1, 2, 3 и 4: заверено от участника копие на документ, удостоверяващ, че участникът осъществява отпечатване на ценни образци под финансов контрол, упражняван от страна на Министерство на финансите по реда на Наредбата за условията и реда за отпечатване и контрол върху ценни книжа.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Оферта за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка може да представи всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, което отговаря на изискванията, посочени в Закона за обществени поръчки и на предварително обявените от Възложителя условия в документацията за участие. Офертата съгласно документацията за участие задължително съдържа: 1.Списък на документите, съдържащи се в офертата, съгласно чл.56,ал.1,т.14 от ЗОП, подписан от законния представител на участника или изрично упълномощено от него лице. 2. Копие на документ за самоличност на участника, когато е физическо лице; заверено копие на документа за съдебна / търговска регистрация или ЕИК съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени, в официален превод, съгласно §1, т.16а от ДР на ЗОП. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, към офертите се представя и документ, с който е създадено обединението – оригинал или нотариално заверено копие, в което задължително се посочва представляващия.Ако в учредителния документ не е посочено лицето, което представлява обединението, участникът представя документ в оригинал или нотариално заверено копие, подписан от всички лица в обединението, в който е посочен представляващия обединението. 3.Заверено копие от удостовението за регистрация по ЗДДС /идентификационен № по ДДС/. При липса на регистрация следва да се представи декларация за липса на посоченото обстоятелство. 4. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата /оригинал/ - представя се, когато офертата не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, а от упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата /упълномощен и упълномощител/, както и изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в процедурата. 5. Декларации: 5.1. Декларация по чл. 47, ал. 1, т.1, б. „а” – „д”, ал. 2, т. 5 и ал. 5, т.1 от ЗОП-/оригинал/ - Приложение №7. 5.2. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т.3 и ал. 2, т. 1, т.3 и т.4 и ал. 5, т.2 от ЗОП - /оригинал/-Приложение №8. Декларациите се подписват от лицата, съгласно чл. 47, ал. 4 от ЗОП. 5.3. Декларация за приемане на условията в проекта на договор, във връзка с чл.56, ал.1, т.12 /оригинал/ - попълнена и подписана от представляващия участника, съгласно образеца- Приложение №10 към документацията. 5.4. Декларация по чл. 56, ал.1, т. 8 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители и списък с имената на подизпълнителите, съгласно образеца- Приложение №9. Когато участникът предвижда подизпълнители при изпълнението на обществената поръчка, в декларацията посочва подизпълнителите, вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие. Ако участникът предвижда участието на подизпълнители, представя за всеки от тях документите, съгласно чл.56,ал.2 от ЗОП, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Лице, което е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг Участник, не може да представя самостоятелна оферта. 5.5. Декларация по Закона за икономическите и финансови отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици - Приложение № 13 6. Документ за внесена гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка /оригинал/ . 7. Документ за закупена документация за участие /копие заверено от участника/. Не могат да участват и задължително се отстраняват от процедурата участници при наличието на обстоятелствата по чл. 69, ал.1 от ЗОП и / или чл. 47 , ал.1, т.1, б. "а"-"д", т. 2 и 3, ал.2, т.1, т.3, т.4 и т.5 и ал. 5 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Участникът следва да докаже наличието на минимални финансови възможности за изпълнение на поръчката, като представи следните документи: 1. За участници юридически лица: 1.1. Заверено от Участника копие на годишен баланс за последната финансово приключена година. 1.2. Заверено от Участника копие на отчет за приходите и разходите за последната приключена година. 2. За участници физически лица: Официални документи (в оригинал или заверено копие), удостоверяващи дохода на физическото лице за последната финансово приключена година.

ІІІ.2.3) Технически възможности

1. Декларация - Списък на сключени договори с предмет, сходен с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години, считано до крайния срок за представяне на офертите в настоящата процедура, с посочени стойности, срокове и получателите /представя се в оригинал/, придружена от оригинални или заверени от участника, копия на референции /препоръки/ за добро изпълнение, от част от посочените получатели. Участникът следва да има изпълнени не по-малко от 3 /три/ договора през последните три години с предмет, сходен с предмета на обществената поръчка Участникът да представи минимум 3 броя референции от посочените в декларацията получатели. 2. Декларация, че отпечатаните и доставени ценни образци и талон, резервация автобусен превоз, отговарят по вид и технически параметри на изискванията на Възложителя за съответната обособена позиция - Приложения № 6а, 6б, 6в, 6г от документацията - /свободен текст/, в оригинал, попълнена и подписана от представляващия участника. 3. Заверено от участника копие на документ, удостоверяващ, че участникът осъществява отпечатване на ценни образци под финансов контрол, упражняван от страна на Министерство на финансите по реда на Наредбата за условията и реда за отпечатване и контрол върху ценни книжа – важи за обособени позиции № 1, 2, 3 и 4.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
18.06.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена
20 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се заплаща в касата на Възложителя, находяща се на адрес: в гр.София, ул.Иван Вазов №3, ет.2, стая 219 или по банков път по сметка на възложителя - "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД в лева в Банка ОББ, клон "Света София", IBAN : BG 57 UBBS 8002 1052 2265 20, BIC: UBBSBGSF и се получава на същото място всеки работен ден от 08:00 до 16:30 часа.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
24.06.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

150

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 25.06.2014 г.  Час: 14:00
Място

ул."Иван вазов" № 3, 1080 гр.София, "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел при действията на комисията по чл. 68, ал. 3,4 и 5 от ЗОП и чл. 69а, ал. 3 от ЗОП.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

На основание чл.14, ал.3, т.2 във връзка с чл.45а, ал.2, т.6, б."б" от ЗОП са приложени опростените правила за провеждане на обществени поръчки, поради което срока за получаване на оферти е намален на 30 дни.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Информация относно крайния срок: чл. 120, ал. 5 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Бълария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

22.05.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Отпечатване под финансов контрол и доставка на непрекъсната двупластова химизирана компютърна хартия с номерация за издаване на жп билети”
1) Кратко описание

„Отпечатване под финансов контрол и доставка на непрекъсната двупластова химизирана компютърна хартия с номерация за издаване на жп билети”, съгласно техническите изисквания - Приложение № 6а от документацията на поръчката.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22000000, 22458000

Описание:

Печатни материали и свързани с тях продукти
Печатни материали, изработвани по поръчка

3) Количество или обем

20 000 000 броя

Прогнозна стойност, без ДДС
107600 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Отпечатване под финансов контрол и доставка на непрекъсната двупластова химизирана компютърна хартия с номерация и защитна ивица /холограма/ - топъл печат за издаване на жп абонаментни карти"
1) Кратко описание

„Отпечатване под финансов контрол и доставка на непрекъсната двупластова химизирана компютърна хартия с номерация и защитна ивица /холограма/ - топъл печат за издаване на жп абонаментни карти", съгласно техническите изисквания - Приложение № 6а от документацията на поръчката.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22000000, 22458000

Описание:

Печатни материали и свързани с тях продукти
Печатни материали, изработвани по поръчка

3) Количество или обем

300 000 броя

Прогнозна стойност, без ДДС
21900 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция „Отпечатване под финансов контрол и доставка на Военен бланков билет обр.5"
1) Кратко описание

„Отпечатване под финансов контрол и доставка на Военен бланков билет обр.5", в съответствие с техническите изисквания, дадени в Приложение № 6б от документацията на поръчката.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22000000, 22458000

Описание:

Печатни материали и свързани с тях продукти
Печатни материали, изработвани по поръчка

3) Количество или обем

5 000 кочана

Прогнозна стойност, без ДДС
3350 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция "Отпечатване под финансов контрол и доставка на Бланка за електронно издаване на международен билет RCT2"
1) Кратко описание

"Отпечатване под финансов контрол и доставка на Бланка за електронно издаване на международен билет RCT2"в съответствие с техническите изисквания, дадени в Приложение № 6г от документацията на поръчката.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22000000, 22458000

Описание:

Печатни материали и свързани с тях продукти
Печатни материали, изработвани по поръчка

3) Количество или обем

60 000 броя

Прогнозна стойност, без ДДС
15600 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция "Отпечатване и доставка на талон, резервация за автобусен превоз"
1) Кратко описание

"Отпечатване и доставка на талон, резервация за автобусен превоз", в съответствие с техническите изисквания, дадени в Приложение № 6в от документацията на поръчката.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22000000, 22458000

Описание:

Печатни материали и свързани с тях продукти
Печатни материали, изработвани по поръчка

3) Количество или обем

400 кочани

Прогнозна стойност, без ДДС
552 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12