Версия за печат

00004-2014-0009

BG-Плевен: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Водоснабдяване и Канализация" ЕООД, Ул."Сан Стефано" 25, За: Недко Симов Нешев - Икономист "Обществени поръчки", България 5800, Плевен, Тел.: 064 889838; 087 8330178, E-mail: op@vik-pleven.com, Факс: 064 889866

Място/места за контакт: Отдел "Инвестиции и обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.vik-pleven.com.

Адрес на профила на купувача: www.vik-pleven.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Вода

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на резервни части за водомери за студена вода

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Складът на Възложителя в гр.Плевен
Код NUTS: BG314
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Пълно описание: Доставка на резервни части за водомери за студена вода, по видове водомери, както следва 1. Водомери 5 м3/ч, мокър стрелкови брояч. 2. Водомери 5 м3/ч, комбиниран брояч. 3. Водомери 3 и 5 м3/ч, дълго тяло. 4. Водомери 3 и 5 м3/ч, сух ролков брояч. 5. Водомери 10 м3/ч, мокър стрелкови брояч и мокър комбиниран брояч. 6. Водомери 10 м3/ч, сух ролков брояч с чаша. 7. Водомери 10 и 12 м3/ч, сух ролков брояч. 8. Водомери 20 м3/ч, сух ролков брояч. 9. Водомери 30 м3/ч, резбови /месингово тяло/. 10. Водомери 30 м3/ч, сух ролков брояч /ф50 фланцови/. 11. Водомери ф50мм -30 м3/ч и ф100мм -150 м3/ч, стар модел, мокър стрелкови брояч. 12. Водомери 100мм - 150 м3/ч, сух ролков брояч. Доставките ще се извършват с транспорт на Доставчика, като видовете и количествата по всяка доставка ще се уточняват в текущите заявки от Възложителя. Начин на образуване на цената - в лева без ДДС франко склада на Възложителя в Плевен. Срок на доставка - максимум до 5 работни дни след заявка.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34320000 (BC25, KA11)

Описание:

Механични резервни части, с изключение на двигатели и части за двигатели (На партиди , За водоразпределителни дружества )

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Не може да бъде определено предварително.

Прогнозна стойност без ДДС
130000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията (ако е парична) се внася в брой в касата на дружеството (стая 402) или с превод по сметката на Възложителя в "Инвестбанк" АД клон Плевен - IBAN: BG66IORT73801034491900, BIC: IORTBGSF. Гаранция за участие - 1300 лева. Гаранция за изпълнение на договора - 3900 лева.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Собствено финансиране. Срок на плащане след доставка и издаване на фактура - минимум до 30 дни. Плащане - по банков път.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Да

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Декларации за липса на всички обстоятелства по чл.47 ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП; Удостоверение за актуално състояние, издадено от Агенция по вписванията. Документ за закупена документация за участие. Документ за внесена гаранция за участие. Декларация за съгласие с условията на проектодоговора от документацията за участие. Административни сведения за участника. Данни за подизпълнители или декларация за липса на такива. Наличието на някое обстоятелство по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП води до отстраняване от участие в процедурата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Документи по чл.50 ал.1 т.2 и 3 от ЗОП.

ІІІ.2.3) Технически възможности

1. Документи по чл.51 ал.1 т.1 от ЗОП. 2. Документ от производителя, удостоверяващ, че участникът е оторизиран дистрибутор на частите, които са обект на настоящата поръчка. От документа да е видно, че същият е валиден за целият срок на изпълнение на поръчката. (ако самият участник е производител се представя декларация за това). 3. Декларация от участника, че предлаганите за доставка части отговарят на техническите спецификации от документацията за участие. 4. Удостоверение за безвредност от оторизирани органи. 5. Валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството на производителя предлаганите части - БДС EN ISO 9001 : 2008. Документите по т.2, 4 и 5 се представят за всеки един производител на предлаганите части.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
25.06.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
5 BGN
Условия и начин на плащане

Цената е с включен ДДС. Документацията заплаща в брой в стая 101 на горепосочения адрес, след което се получава от стая 308 срещу представяне на издадената фактура за платената сума всеки работен ден от 8.00ч. - 12.00ч.;13.00ч. - 16.00ч. Ако има желаещи да получат документацията по пощата за тяхна сметка, същите трябва да изпратят по факс или поща на Възложителя писмо с наименованието си, телефон, факс, данни за фактура, копие от документ за платената сума и адрес, на които да бъде изпратена документацията. По банков път документацията се заплаща по сметката, посочена в т.ІІІ.1.1 от обявлението.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
02.07.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 03.07.2014 г.  Час: 14:00
Място

Сградата на управлението на "Водоснабдявяне е Канализация" ЕООД Плевен, ул."Сан Стефано" 25, ет.3, Заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Лицата по чл.68 ал.3 от ЗОП.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

През 24 месеца

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Датата, часът и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти ще бъде обявена минимум 3 дни предварително, на официалния сайт на Възложителя - www.vik-pleven.com. Образци на документи могат да бъдат изтеглени от сайта - профил на купувача.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

22.05.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ