Версия за печат

00589-2014-0005

BG-Перник: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Перник, пл."Св.Иван Рилски" №1А, За: инж.Боянка Туджарова;Ирена Нонева, България 2300, Перник, Тел.: 076 684273;076 684324, E-mail: obshtina@pernik.bg, Факс: 076 684308

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pernik.bg.

Адрес на профила на купувача: www.pernik.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Рехабилитация на общински пътища по обособени позиции"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: територията на Община Перник
Код NUTS: BG414
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмета на настоящата обществена поръчка е: "Рехабилитация на общински пътища по обособени позиции", както следва: Обособена позиция № 1- "Рехабилитация на общински път отклонение от път II -63 за Расник - Радуй";Обособена позиция № 2- "Рехабилитация на общински път отклонение от път II-63 за Вискяр" Предвидено е отстраняването на разрушения и деформации на асфалтобетонната настилка на пътищата чрез фрезоване на асфалтовата настилка ,машинно и ръчно полагане на асфалтобетонови смеси за преасфалтиране на пътните настилки, ремонт и поддържане на пътните принадлежности и съоръжения и др. Предметът на настоящата обществена поръчка обхваща рехабилитация и ремонт, без да се променя конструкцията на пътното платно на пътя, при изпълнението на която ще се извършат определени строително – монтажни и ремонтни дейности.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233250, 45233161, 45232453, 45262620

Описание:

Строителни работи по полагане на пътна настилка, без тази за пътища
Строителни работи по изграждане на тротоари и пешеходни пътеки
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на отводнителни системи
Подпорни стени

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно количествено - стойностни сметки - Приложение №1.1 (за об.позиция №1 )и Приложение №1.2 (за об.позиция №2) Разплащането на действително изпълнените дейности ще се извършва на база извършените измервания на място , съставянето на констативни протоколи с подробни количествено - стойностни сметки, подписани от изпълнителя и лицето изпълняващо инвеститорски контрол по единичните цени, съгласно ценовото предложение.

Прогнозна стойност без ДДС
204500 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

90


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциите се представят в една от следните форми:парична сума или банкова гаранция.Гаранцията за участие е в размер 1% от прогнозната стойност без ДДС.Гаранцията за участие е в размер на : за обособена позиция № 1 - 1 210 лв.без ДДС;за обособена позиция № 2 - 835 лв.без ДДС. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3% от стойността на Договора(без ДДС).Сумите следва да бъдат внесени в касата на Община Перник ,по банкова сметка: IBAN BG 36 CECB 9790 3360 8793 00; BIG: CECBBGSF при ЦКБ АД-клон Перник,пл."Кракра " №1 или да бъде представена оригинална банкова гаранция в полза на Община Перник.Гаранцията за участие (съответно за изпълнение) се представят в една от двете форми съгласно чл.60,ал.1 от ЗОП по преценка на участника(съответно на Изпълнителя).

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането се осъществява от Министерството на финансите.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Няма изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.За Юридически лица и ЕТ, пререгистрирани по реда на Закона за търговския регистър се представя копие от документ за регистрация или ЕИК,съгласно чл.23 от Закона за Търговския регистър.Когато участника не представи ЕИК, прилага удостоверение за актуално състояние. 1.1. Физическите лица представят копие от документ за самоличност ,а чуждестранните лица - съответен документ ,издаден от съдебен или административен орган в държавата ,в която е установен ,който се представя в официален превод. 2.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от участника. 3. Административни сведения за участника . 4.Декларация, че участника е запознат с всички обстоятелства от значение за откритата процедура . 5.Документ за закупена тръжна документация (копие). 6.Документ за внесена гаранция за участие - оригинал. 7.Декларации за липса на обстоятелствата по чл.47 ,ал.1,т.1,б.а-д,ал.2,т.5 и ал.5,т.1 от ЗОП и по чл.47,ал.1,т.2 и т.3 и ал.2,т.1,т.3 и ал.5,т.2 от ЗОП. 8.Доказателства за икономическо и финансово състояние и технически възможности и/или квалификация на участниците. 9.Декларация от членовете на обединението ,което не е юридическо лице . 10.Декларация по чл.56,ал.1,т.8 за участието или неучастието на подизпълнители. 11.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител. 12.Декларация,че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минималната цена на труда и условията на труд. 13.Декларация за приемане условията на проекта на договора. Непредставянето на който и да е от документите ,изискани с настоящото обявление и включени в документацията за участие води до отстраняване от участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Заверени копия на годишните финансови отчети, за последните 3 (три) години(2011,2012 и 2013),когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен, както следва: счетоводни баланси и отчети за приходи и разходи, одобрени и заверени, съгласно изискванията на националното законодателство на участника. 2. Справка за общия оборот и оборот от строителство, с предмет сходен с предмета на откритата процедура, за последните 3 (три) години (2011, 2012 и 2013), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си – попълва се Образец №10.
Минимални изисквания: 1. Участникът да има сумарно за последните 3 години (2011, 2012, 2013) общ оборот на стойност: - Обособена позиция 1 – 300 000 лв. - Обособена позиция 2 – 170 000 лв. 2. Участникът да има сумарно за последните 3 години (2011, 2012, 2013) оборот от строителство ,с предмет сходен с предмета на откритата процедура в размер на: - Обособена позиция 1 – 130 000 лв. - Обособена позиция 2 – 100 000 лв. Под “сходен” с предмета на настоящата обществена поръчка да се има предвид извършване на строително – монтажни работи в пътното строителство или подобни СМР.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на основните договори , изпълнени през последните 5(пет)години (2009,2010,2011,2012 и 2013 г.)до крайния срок за подаване на офертите,включително стойностите, датите и получателите , ,придружени от препоръки/референции за добро изпълнение ,с посочени предмет на поръчката, период на изпълнение и стойност -Образец №11 2.Декларация за техническото оборудване - Образец №13, с което разполага участникът ( включително наети машини и съоръжения) и приложени доказателства за собствеността му( заверени копия на документи за собственост, заверени копия от договори за наем/лизинг , заверени копия на талони за регистрация, фактури за закупуване, инвентарен опис и др.). 3.Списък на техническите лица ,който ще отговарят за извършване на строителството , включително на тези ,отговарящи за контрола на качеството. Към списъка участниците трябва да приложат документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опита им (копия от дипломи за завършено образование , копия от удостоверения за професионална квалификация, копия от трудови или граждански договори, декларация за съгласие, копия от трудови книжки , автобиографии и др.) - Образец №12. 4.Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на втора група строежи, трета категория ,ведно с талон приложение към удостоверението, удостоверяващо неговата валидност, към дата не по-ранна от датата на подаване на офертата – заверено от участника копие или еквивалентен документ, издаден от компетентен орган от държава-членка на ЕС, или на държава – страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство. 5.Сертификат за въведена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен, издаден от акредитирани институции или агенции за управление на качеството , с обхват включващ строително – монтажни работи – заверено копие; 6.Сертификат за въведена система за управление на здравето и безопасността при работа OHSAS 18001:2007 или еквивалентен, издаден от акредитирани институции или агенции за управление на качеството или еквивалентни на тях – заверено копие;
Минимални изисквания: 1.През последните 5 години (2009,2010,2011,2012 и 2013), участникът да е изпълнил не по – малко от 3(три)договора за извършване на строително – монтажни работи в пътното строителство или подобни СМР , сходни с предмета на настоящата открита процедура , придружени с минимум 3 (три) препоръки/референции с посочени предмет на поръчката, период на изпълнение и стойност. 2.Учасникът, следва да разполага минимум със следния технически персонал, както и за осигуряване на контрола на качеството за изпълнение на поръчката : - Технически ръководител – “строителен инженер пътно строителство “ с доказан професионален опит и придобита професионална квалификация. - Отговорник по качеството с доказан професионален опит и придобита професионална квалификация. - Координатор по безопасност и здраве с доказан професионален опит и придобита професионална квалификация. 3.Участникът да разполага със следното минимално техническо оборудване за изпълнение на поръчката , както следва: самосвали с покривала за возене на асфалт – 2(два) бр.;самосвали за извозване на строителни отпадъци – 2(два) бр.;виброваляк за уплътняване на асфалт, малък до 2,3 т – 1 (един)бр.;виброваляк за уплътняване на асфалт, голям до 10 т – 1(един)бр.;асфалтосмесител – 1(един) бр.;асфалторазстилач за полагане машинно на асфалтови настилки – 1(един) бр.;автогодрунатор – 1(един) бр.; фугорезачка за асфалтови и бетонови повърхности – 1(един) бр.;фреза за фрезоване на асфалтови настилки – 1(един) бр.;трамбовъчна машина – 1(един)бр.;комбиниран багер или челен товарач – 1(един) бр.;компресор или мотометла за почистване на подготвените за асфалтиране участъци - 2 (два)бр. Горепосочените минимален технически персонал и минимално техническо оборудване се отнасят само ,че в случай участникът кандидатства за една обособена позиция.Ако участникът кандидатства и за двете обособени позиции едновременно той трябва да разполага с горепосочените технически персонал и техническо оборудване сумарно за две обособени позиции. 4.Участникът да представи Удостоверение за вписване в Централен професионален регистър на строителя за строежи минимум трета категория, втора група,строежи от транспортна и благоустройствена инфраструктура. 5.Участникът трябва да има внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен, с обхват включващ строително – монтажни работи. 6.Участникът да има внедрена система за управление на здравето и безопасността при работа OHSAS 18001:2007 или еквивалентен. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, минималните изисквания трябва да бъдат изпълнени от обединението като цяло, с изключение на сертификатите - ISO 9001:2008, , OHSAS 18001:2007, които се представят от всеки един от участниците в обединението.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

Решение №125 от 22.05.2014 г. на Кмета на Община Перник за откриване на процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: "Рехабилитация на общински пътища по обособени позиции"

ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 589314 от 28.02.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
13.06.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 15 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие може да се закупи в сградата на Община Перник от 9:00 до 16:30 часа , всеки работен ден.Сумата следва да се внесе в касата на Общината - Отдел "Информационно и административно обслужване" - партер. Получаване на документацията за участие - в сградата на Община Перник от 9:00 до 16:30 часа - ет.1(срещу Заседателната зала) в Отдел "Правен и обществени поръчки".

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
20.06.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 23.06.2014 г.  Час: 10:00
Място

Заседателна зала на Община Перник - ет.1

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел могат да присъстват при отварянето на офертите и на ценовите предложения от комисията.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Отдел " Правен и обществени поръчки ", пл."Св.Иван Рилски" №1А, България 2300, Перник, Тел.: 076 684324, E-mail: obshtina@pernik.bg, Факс: 076 684308

Интернет адрес/и:

URL: www.pernik.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

22.05.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция "Рехабилитация на общински път отклонение от път II - 63 за Расник - Радуй"
1) Кратко описание

"Рехабилитация на общински пътища по обособени позиции", както следва: Обособена позиция № 1 - "Рехабилитация на общински път отклонение от път II - 63 за Расник - Радуй"

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233250, 45233161, 45232453, 45262620

Описание:

Строителни работи по полагане на пътна настилка, без тази за пътища
Строителни работи по изграждане на тротоари и пешеходни пътеки
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на отводнителни системи
Подпорни стени

3) Количество или обем

съгласно количествено - стойностна сметка - Приложение №1.1от документацията за участие

Прогнозна стойност, без ДДС
121000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 90

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция "Рехабилитация на общински път отклонение от път II - 63 за Вискяр"
1) Кратко описание

"Рехабилитация на общински пътища по обособени позиции", както следва:Обособена позиция №2 - "Рехабилитация на общински път отклонение от път II - 63 за Вискяр"

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233250, 45233161, 45232453, 45262620

Описание:

Строителни работи по полагане на пътна настилка, без тази за пътища
Строителни работи по изграждане на тротоари и пешеходни пътеки
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на отводнителни системи
Подпорни стени

3) Количество или обем

съгласно количествено - стойностна сметка - Приложение №1.2 от документацията за участие

Прогнозна стойност, без ДДС
83500 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 90