00012-2014-0012
Технически редакции | ||
22.05.2014 09:39 ч. : | 21/05/2014 17:54 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
22.05.2014 09:39 ч. : | 21/05/2014 17:54 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Попово: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Попово, ул. Ал.Стамболийски № 1, За: Нонка Колева-мл.експерт, Нина Антонова -гл.експерт, България 7800, Попово, Тел.: 0608 40234; 0608 40247, E-mail: obstina@popovo.bg, ob_porachki@popovo.bg, Факс: 0608 40024
Място/места за контакт: стая 211Интернет адрес/и:
Адрес на профила на купувача: www.popovo.bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:
ЦАУИ, ул. Ал.Стамболийски 1, За: Николета Нивелинова; Иванка Димитрова, Нонка Колева, България 7800, Попово, Тел.: 0608 40235; 0608 40234
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: www.popovo.bg.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
ЦАУИ, ул. Ал.Стамболийски 1, За: Николета Нивелинова; Иванка Димитрова, Нонка Колева, България 7800, Попово, Тел.: 0608 40235; 0608 40234
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Избор на изпълнител на СМР на строеж: „ Благоустрояване на централен площад и парк с. Садина, община Попово”, по Договор № 42/3/3220154 от 27.12.2013г. за отпускане на финансова помощ по мярка 4.1 „Прилагане на стратегии за местно развитие” от програманта за развитие на селските райони за периода 2007-2013г. / ПРСР/, подкрепени от ЕЗФРСР, във връзка с реализация на проект по мярка 322- “Обновяване и развитие на населените места” от Държавен Фонд Земеделие и Европейски земеделски фонд за развитие на селските райони.
Възлагане на обществена поръчка
Строителството, предмет на възлагане включва дейностите, предвидени за изпълнение на обществена поръчка с предмет:„ Благоустрояване на централен площад и парк с. Садина, община Попово”, по Договор № 42/3/3220154 от 27.12.2013г. за отпускане на финансова помощ по мярка 4.1 „Прилагане на стратегии за местно развитие” от програманта за развитие на селските райони за периода 2007-2013г. / ПРСР/, подкрепени от ЕЗФРСР, във връзка с реализация на проект по мярка 322- “Обновяване и развитие на населените места” от Държавен Фонд Земеделие и Европейски земеделски фонд за развитие на селските райони.
45000000
Описание:
НЕ
НЕ
Избор на изпълнител на СМР за строеж , съгласно техническата спецификация.
НЕ
31.10.2014 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранциите се представят в една от следните форми: депозит на парична сума по сметка на Възложителя и банкова гаранция в полза на Възложителя.Участникът сам избира формата на гаранцията за участие.Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: Банка: ОББ АД – клон Попово,BIC: UBBSBGSF,IBAN: BG75UBBS80023300135430; Ако участникът избере да представи гаранцията за участие под формата на «парична сума», платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. Ако участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с неговия подпис и печат. В гаранцията за участие следва да бъде посочен предмета на поръчката, за който участникът кандидатства. Гаранцията за участие е в размер на 500 (петстотин) лв.В случай, че участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на възложителя. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на участниците. Разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на възложителя. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът й да не бъде по-малък от определения в настоящата поръчка. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранция за изпълнение- задължение за представяне на гаранция за изпълнение възниква само за участника, определен за изпълнител на обществената поръчка.Гаранцията за изпълнение има обезпечителна и обезщетителна функция: от една страна, цели да стимулира изпълнителя към точно и качествено изпълнение на задълженията му по договора за обществена поръчка, а от друга страна - да послужи като обезщетение при недобросъвестно поведение от негова страна. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3% от (три процента) от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на възложителя: Банка: ОББ АД – клон Попово, BIC: UBBSBGSF, СъщаIBAN: BG75UBBS80023300135430 Ако участникът, определен за изпълнител, избере да представи гаранцията за изпълнение под формата на «парична сума», платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. В случай че участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с подпис и печат. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на възложителя и че е със срок на валидност – най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане на срока за изпълнение на договора.
Обществената поръчка се финансира по одобрен Договор № 42/3/3220154 от 27.12.2013г. ЗА ОТПУСКАНЕ НА ФИНАНСОВА ПОМОЩ ПО МЯРКА 4.1. „ПРИЛАГАНЕ НА СТРАТЕГИИ ЗА МЕСТНО РАЗВИТИЕ” ОТ ПРОГРАМАТА ЗА РАЗВИТИЕ НА СЕЛСКИТЕ РАЙОНИ ЗА ПЕРИОДА 2007-2013 ГОДИНА (ПРСР), ПОДКРЕПЕНИ ОТ ЕВРОПЕЙСКИЯ ЗЕМЕДЕЛСКИ ФОНД ЗА РАЗВИТИЕ НА СЕЛСКИТЕ РАЙОНИ (ЕЗФРСР) Редът и условията за плащане на възнаграждението на изпълнителя на обществената поръчка са определени в проекта на договор за възлагане на обществената поръчка. Плащанията по настоящия договор ще се извършват в български лева, както следва: • Авансово плащане в размер на 50 (петдесет) % от ценовата оферта на Изпълнителя, съгласно сключения договор, платимо в срок до 15 /петнадесет/ дни след одобряване на сключения договор между Възложителя и Изпълнителя от ДФ”З” и издаване на фактура за стойността на авансовото плащане от Изпълнителя. • Окончателно плащане – след издаване на разрешение за въвеждане в експлоатация на обекта, при наличие на финансови средства по сметка на Възложителя (бенефициента), отпуснати като безвъзмездна финанова помощ за проекта, при одобрението на разходите от ДФЗ в размер, определен след приспадане на платения аванс и представяне на фактура-оригинал от Изпълнителя. • Обемът на извършените СМР се удостоверява чрез подписване на протокол (между ВЪЗЛОЖИТЕЛ и ИЗПЪЛНИТЕЛ). В случай на несъответствия на документацията с реално извършените работи на обекта по отношение на актуваните количества, изисквания за качество и др., съответното плащане се извършва в срок от 30 /тридесет/ дни след отстраняването на несъответствията.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Документацията за участие може да бъде получена в „Центъра за административни услуги и информация” на Община Попово - на адрес: гр.Попово, ул.”Ал.Стамболийски” №1, всеки работен ден от 08:30 до 12:00 часа и от 13:00 до 16:00 часа до крайния срок за закупуване на документацията, посочен в обявлението за обществената поръчка. Цената на документацията е 10,00 (десет) лева без включен ДДС или 12,00 (дванадесет) лева с включен ДДС, като плащането трябва да бъде извършено по бюджетна сметка на Община Попово: Банка: ОББ АД – клон Попово BIC: UBBSBGSF IBAN: BG11UBBS80028413872404, код 447000 Наредител на сумата за заплащане на документацията, трябва да бъде лицето (физическо или юридическо) , което ще участва в процедурата. Плащането може да се извърши и на касата в Община Попово. Документацията може да бъде изпратена на кандидата чрез куриер за негова сметка, след изпращане на копие от платежно нареждане на факс: 0608 40024, с придружително писмо съдържащо данни за издаване на фактура и точен адрес за получаване на документацията. Лицата имат право да разгледат документацията преди да я закупят.
Български
180
сградата на Община Попово, находяща се в гр. Попово, пл.”Ал.Стамболийски” №1, залата в ЦАУИ
Всеки участник може да изпрати свой представител (законен или изрично упълномощен) да присъства при отваряне на офертите. Представителят се допуска след представяне на документ за самоличност и съответното пълномощно (извън случаите на законно представителство по силата на съдебно решение).
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
по Договор № 42/3/3220154 от 27.12.2013г. за отпускане на финансова помощ по мярка 4.1 „Прилагане на стратегии за местно развитие” от програманта за развитие на селските райони за периода 2007-2013г. / ПРСР/, подкрепени от ЕЗФРСР, във връзка с реализация на проект по мярка 322- “Обновяване и развитие на населените места” от Държавен Фонд Земеделие и Европейски земеделски фонд за развитие на селските райони.
Продължава от ІІІ.2.2) В този случай е достатъчно да се попълни и приложи декларация за регистрация по ЗТР, попълнена по образец съгласно Образец №4 към документацията. Копие на документ за регистрация или Единен идентификационен код /ЕИК/, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец (Копието на документа да се завери с подпис и печат на лицето определено по регистрация да представлява дружеството, за лица регистрирани в България) Копие на документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство или еквивалентен документ на съдебен или административен орган, издаден от държавата, в която е установено, като документът бъде преведен на български език в официален превод по смисъла на § 1, т. 16 от ЗОП (за юридическо лице, което не е регистрирано в България) Удостоверение за актуално състояние (за юридически лица или еднолични търговци) –представя се само в случаите, че участника не е представил ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени. Документът следва да бъде издаден не покъсно от 3 /три/ месеца преди датата на представяне на офертата Копие от документ за самоличност, когато участникът е физическо лице Ако участникът е обединение което не е юридическо лице – Споразумение за създаване на обединение за участие в настоящата обществена поръчка; Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация), Документ - договор или споразумение, подписан от лицата, включени в обединението, когато участник в процедурата е обединени/консорциум, което не е юридическо лице, в който задължително се посочва представляващия. 9. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т1, ал.2, т.2 и ал.5, т.1 попълнена по Образец № 5 (оригинал), 10. Декларация по по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 3, 4, 5 и ал. 5, т. 2 ЗОП, попълнена по Образец № 6 (оригинал) 13. Декларация почл.56, ал.1, т.8 за използване/неизползване на подизпълнители и списък с имената им, с посочване на вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие (Образец №13), 14. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП (Образец №14), 15. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (Образец № 7), 16. Декларация, съдържаща информация за общия оборот от строителство( Образец №8); 17. Доказателства за икономическото и финансовото състояние по чл.50 от ЗОП. 18 Доказателства за техническите възможности и квалификацията по чл.51 от ЗОП.19. Декларация - ( Образец №11); 20. Заверено копие на валидно Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи от първа група, пета категория, в съответствие с нормите на Закона за Камарата на строителите или еквивалентен документ, в случай че участват чуждестранни физически или юридически лица. В случай, че участникът е обединение/консорциум, достатъчно е един от членовете на обединението/консорциумът да има такава регистрация, 21. Документ за внесена гаранция за участие – екземпляр на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие, съгласно Образец № 15, 22.Документ за закупена документация за участие – копие, 23.Проекто- договор- Образец № 19. Плик №2 „Предложение за изпълнение на поръчката” следва да съдържа: Техническо предложение, съглсно чл. 56, ал. 1, т. 7 от ЗОП изготвено съобразно образец № 17; плик № 3 „ Предлагана цена” следва да съдържа ценовото предложение на участника, попълнено по образец - Образец № 18
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
съгласно чл.120 и последващи от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
21.05.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ