Версия за печат

00012-2014-0012

BG-Попово: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Попово, ул. Ал.Стамболийски № 1, За: Нонка Колева-мл.експерт, Нина Антонова -гл.експерт, България 7800, Попово, Тел.: 0608 40234; 0608 40247, E-mail: obstina@popovo.bg, ob_porachki@popovo.bg, Факс: 0608 40024

Място/места за контакт: стая 211

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: www.popovo.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

ЦАУИ, ул. Ал.Стамболийски 1, За: Николета Нивелинова; Иванка Димитрова, Нонка Колева, България 7800, Попово, Тел.: 0608 40235; 0608 40234

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.popovo.bg.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

ЦАУИ, ул. Ал.Стамболийски 1, За: Николета Нивелинова; Иванка Димитрова, Нонка Колева, България 7800, Попово, Тел.: 0608 40235; 0608 40234

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Избор на изпълнител на СМР на строеж: „ Благоустрояване на централен площад и парк с. Садина, община Попово”, по Договор № 42/3/3220154 от 27.12.2013г. за отпускане на финансова помощ по мярка 4.1 „Прилагане на стратегии за местно развитие” от програманта за развитие на селските райони за периода 2007-2013г. / ПРСР/, подкрепени от ЕЗФРСР, във връзка с реализация на проект по мярка 322- “Обновяване и развитие на населените места” от Държавен Фонд Земеделие и Европейски земеделски фонд за развитие на селските райони.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: яз. Каваците, община Попово
Код NUTS: BG334
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Строителството, предмет на възлагане включва дейностите, предвидени за изпълнение на обществена поръчка с предмет:„ Благоустрояване на централен площад и парк с. Садина, община Попово”, по Договор № 42/3/3220154 от 27.12.2013г. за отпускане на финансова помощ по мярка 4.1 „Прилагане на стратегии за местно развитие” от програманта за развитие на селските райони за периода 2007-2013г. / ПРСР/, подкрепени от ЕЗФРСР, във връзка с реализация на проект по мярка 322- “Обновяване и развитие на населените места” от Държавен Фонд Земеделие и Европейски земеделски фонд за развитие на селските райони.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Избор на изпълнител на СМР за строеж , съгласно техническата спецификация.

Прогнозна стойност без ДДС
51260.93 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

31.10.2014 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциите се представят в една от следните форми: депозит на парична сума по сметка на Възложителя и банкова гаранция в полза на Възложителя.Участникът сам избира формата на гаранцията за участие.Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: Банка: ОББ АД – клон Попово,BIC: UBBSBGSF,IBAN: BG75UBBS80023300135430; Ако участникът избере да представи гаранцията за участие под формата на «парична сума», платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. Ако участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с неговия подпис и печат. В гаранцията за участие следва да бъде посочен предмета на поръчката, за който участникът кандидатства. Гаранцията за участие е в размер на 500 (петстотин) лв.В случай, че участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на възложителя. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на участниците. Разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на възложителя. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът й да не бъде по-малък от определения в настоящата поръчка. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранция за изпълнение- задължение за представяне на гаранция за изпълнение възниква само за участника, определен за изпълнител на обществената поръчка.Гаранцията за изпълнение има обезпечителна и обезщетителна функция: от една страна, цели да стимулира изпълнителя към точно и качествено изпълнение на задълженията му по договора за обществена поръчка, а от друга страна - да послужи като обезщетение при недобросъвестно поведение от негова страна. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3% от (три процента) от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на възложителя: Банка: ОББ АД – клон Попово, BIC: UBBSBGSF, СъщаIBAN: BG75UBBS80023300135430 Ако участникът, определен за изпълнител, избере да представи гаранцията за изпълнение под формата на «парична сума», платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. В случай че участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с подпис и печат. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на възложителя и че е със срок на валидност – най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане на срока за изпълнение на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Обществената поръчка се финансира по одобрен Договор № 42/3/3220154 от 27.12.2013г. ЗА ОТПУСКАНЕ НА ФИНАНСОВА ПОМОЩ ПО МЯРКА 4.1. „ПРИЛАГАНЕ НА СТРАТЕГИИ ЗА МЕСТНО РАЗВИТИЕ” ОТ ПРОГРАМАТА ЗА РАЗВИТИЕ НА СЕЛСКИТЕ РАЙОНИ ЗА ПЕРИОДА 2007-2013 ГОДИНА (ПРСР), ПОДКРЕПЕНИ ОТ ЕВРОПЕЙСКИЯ ЗЕМЕДЕЛСКИ ФОНД ЗА РАЗВИТИЕ НА СЕЛСКИТЕ РАЙОНИ (ЕЗФРСР) Редът и условията за плащане на възнаграждението на изпълнителя на обществената поръчка са определени в проекта на договор за възлагане на обществената поръчка. Плащанията по настоящия договор ще се извършват в български лева, както следва: • Авансово плащане в размер на 50 (петдесет) % от ценовата оферта на Изпълнителя, съгласно сключения договор, платимо в срок до 15 /петнадесет/ дни след одобряване на сключения договор между Възложителя и Изпълнителя от ДФ”З” и издаване на фактура за стойността на авансовото плащане от Изпълнителя. • Окончателно плащане – след издаване на разрешение за въвеждане в експлоатация на обекта, при наличие на финансови средства по сметка на Възложителя (бенефициента), отпуснати като безвъзмездна финанова помощ за проекта, при одобрението на разходите от ДФЗ в размер, определен след приспадане на платения аванс и представяне на фактура-оригинал от Изпълнителя. • Обемът на извършените СМР се удостоверява чрез подписване на протокол (между ВЪЗЛОЖИТЕЛ и ИЗПЪЛНИТЕЛ). В случай на несъответствия на документацията с реално извършените работи на обекта по отношение на актуваните количества, изисквания за качество и др., съответното плащане се извършва в срок от 30 /тридесет/ дни след отстраняването на несъответствията.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на изискванията, регламентирани от Закона за обществени поръчки и обявените от Възложителя изисквания в документацията за участие и обявлението за обществената поръчка. 2. Всеки участник може да представи само една оферта. Не се допуска представянето на варианти. Едно и също физическо или юридическо лице участник в процедурата може да участва само в едно обединение. Всеки участник в процедурата за възлагане на обществената поръчка е длъжен да заяви в офертата си дали при изпълнението на поръчката ще използва и подизпълнители. Лице, което участва в обединение или е дало съгласието си и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелно оферта. Не може да участва във възлагането на обществената поръчка лице, съответно Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства: а) осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за:- за престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; - за подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; - за участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; - за престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; за престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс; б) обявен в несъстоятелност. в) в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове; г) е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; д) е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението, включително за нарушения, свързани с износа на продукти в областта на отбраната и сигурността; е) има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от ДОПК към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен; ж) има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години; з) е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; и) при които лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 от ЗОП, са свързани лица по смисъла на § 1, т. 23а от допълнителните разпоредби на Закона за обществените поръчки с Възложителя или със служители, на ръководна длъжност в неговата организация; й) които са сключили договор с лице по чл. 21 или чл. 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. Плик № 1 „Документи за подбор”. следва да съдържа: 1.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 2. Оферта, попълнена по образец - Образец № 1; 3. Административни сведения - Образец № 1А; 4. Декларация за запознаване с условията на обществената поръчка Образец № 2; 5. Декларация за приемане на условията в проекта на договор -Образец № 3; 6. Регистрационни документи на участника: Документът за регистрация не се изисква, ако участникът е регистриран или пререгистриран след 01.01.2008 г. по реда на Закона за търговския регистър (ЗТР). Продължава в VІ.3)
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Копие от баланса и отчета за приходите и разходите на участника за последните три години (2011г, 2012г., 2013г.), оформени съгласно Закона за счетоводството, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. 2. Информация за оборота от СМР сходни с предмета на поръчката общо за последните три години (2011г, 2012г., 2013г.) или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. 3. Валидна застраховка за професионална отговорност по чл.171 от ЗУТ или еквивалентен документ на стойност, покриваща минималната застрахователна сума на вида строеж,съответстващ на предмета на настоящата поръчка и застраховка трудова злополука на ръководния и изпълнителския персонал.
Минимални изисквания: Участникът (сумарно обединението) трябва да докаже оборот от строителство, сходен на предмета на настоящата обществена поръчка общо за последните 3 (три) финансови години (2011г, 2012г., 2013г.), не по-малко от 50 000.00 лв. без ДДС, или в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Участникът следва да притежава валидна застраховка за професионална отговорност по чл.171 от ЗУТ или еквивалентен документ на стойност, покриваща минималната застрахователна сума на вида строеж,съответстващ на предмета на настоящата поръчка и застраховка трудова злополука на ръководния и изпълнителския персонал. В случай, че застраховката не е валидна до крайния срок за изпълнение на поръчката, участникът следва да декларира, че ще осигури застраховка професионална отговорност за срока на изпълнение на договора. Когато участникът е чуждестранно лице, същият представя еквивалентен документ, съгласно законодателството на страната, в която е установен. *** Съгласно чл.56 от ЗОП, когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: документите по чл. 56, ал. 1, т. 1 и 6 се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; документите по чл. 56, ал. 1, т. 4 и 5 се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП; декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 се представя само за участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани със строителство или услуги.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Декларация със списък за изпълнени през последните 5 (пет) години (2009г, 2010г., 2011г., 2012г., 2013г.) минимум 3(три) обекта с аналогични видове СМР(настилки), в списъка да се впишат включително стойностите на договорите, датите и възложителите - образец № 9, придружена от референции/препоръки за добро изпълнение. Препоръките да посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания, лица за контакт, телефон, адрес, от които възложителя може да получи допълнителна информация. 2. Справка - декларация за техническото оборудване и механизация, с което разполага участника, придружена със съответните документи, доказващи, че участникът разполага с необходимото оборудване (копие от извлечение от инвентарната книга или друг документ, удостоверяващ собственост върху активите и/или договор за наем, лизинг и други еквивалентни, за период, покриващ срока на изпълнение на поръчката). 3.Декларация за за наличие на собствена или за сключване на договор за ползване услугите на лицензирана акредитирана лаборатория за контрол по изпитание на бетонови образци – взети от обекта като проби и изпитани на якост и за качество – образец № 11. В случай, че участникът има сключен договор за ползване услугите на лицензирана акредитирана лаборатория за контрол по изпитание на бетонови образци, той следва да представи копие на договора. 4.Декларация-списък с техническите лица- образец № 12, Декларацията да е придружена с копия от документите, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на лицата; Когато участникът предвижда участие на подизпълнители се прилагат изискванията на чл. 56, ал. 2 от ЗОП. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице се прилагат изискванията на чл. 56, ал. 3 от ЗОП.
Минимални изисквания: Участникът (сумарно обединението) да е изпълнил през последните 5 (пет) години минимум 3 (три) обекта от аналогичен характер с предмета на настоящата поръчка.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: К1-оценка на цената за изпълнение на строително-монтажните работи съгласно приложената количествено-стойностна сметка; тежест: 50
Показател: К2 – оценка на предложения срок за изпълнение на СМР; тежест: 30
Показател: К3 – оценка на предложения гаранционен срок; тежест: 20

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
20.06.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие може да бъде получена в „Центъра за административни услуги и информация” на Община Попово - на адрес: гр.Попово, ул.”Ал.Стамболийски” №1, всеки работен ден от 08:30 до 12:00 часа и от 13:00 до 16:00 часа до крайния срок за закупуване на документацията, посочен в обявлението за обществената поръчка. Цената на документацията е 10,00 (десет) лева без включен ДДС или 12,00 (дванадесет) лева с включен ДДС, като плащането трябва да бъде извършено по бюджетна сметка на Община Попово: Банка: ОББ АД – клон Попово BIC: UBBSBGSF IBAN: BG11UBBS80028413872404, код 447000 Наредител на сумата за заплащане на документацията, трябва да бъде лицето (физическо или юридическо) , което ще участва в процедурата. Плащането може да се извърши и на касата в Община Попово. Документацията може да бъде изпратена на кандидата чрез куриер за негова сметка, след изпращане на копие от платежно нареждане на факс: 0608 40024, с придружително писмо съдържащо данни за издаване на фактура и точен адрес за получаване на документацията. Лицата имат право да разгледат документацията преди да я закупят.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
30.06.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 01.07.2014 г.  Час: 10:30
Място

сградата на Община Попово, находяща се в гр. Попово, пл.”Ал.Стамболийски” №1, залата в ЦАУИ

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Всеки участник може да изпрати свой представител (законен или изрично упълномощен) да присъства при отваряне на офертите. Представителят се допуска след представяне на документ за самоличност и съответното пълномощно (извън случаите на законно представителство по силата на съдебно решение).



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

по Договор № 42/3/3220154 от 27.12.2013г. за отпускане на финансова помощ по мярка 4.1 „Прилагане на стратегии за местно развитие” от програманта за развитие на селските райони за периода 2007-2013г. / ПРСР/, подкрепени от ЕЗФРСР, във връзка с реализация на проект по мярка 322- “Обновяване и развитие на населените места” от Държавен Фонд Земеделие и Европейски земеделски фонд за развитие на селските райони.

VI.3) Допълнителна информация

Продължава от ІІІ.2.2) В този случай е достатъчно да се попълни и приложи декларация за регистрация по ЗТР, попълнена по образец съгласно Образец №4 към документацията. Копие на документ за регистрация или Единен идентификационен код /ЕИК/, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец (Копието на документа да се завери с подпис и печат на лицето определено по регистрация да представлява дружеството, за лица регистрирани в България) Копие на документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство или еквивалентен документ на съдебен или административен орган, издаден от държавата, в която е установено, като документът бъде преведен на български език в официален превод по смисъла на § 1, т. 16 от ЗОП (за юридическо лице, което не е регистрирано в България) Удостоверение за актуално състояние (за юридически лица или еднолични търговци) –представя се само в случаите, че участника не е представил ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени. Документът следва да бъде издаден не покъсно от 3 /три/ месеца преди датата на представяне на офертата Копие от документ за самоличност, когато участникът е физическо лице Ако участникът е обединение което не е юридическо лице – Споразумение за създаване на обединение за участие в настоящата обществена поръчка; Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация), Документ - договор или споразумение, подписан от лицата, включени в обединението, когато участник в процедурата е обединени/консорциум, което не е юридическо лице, в който задължително се посочва представляващия. 9. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т1, ал.2, т.2 и ал.5, т.1 попълнена по Образец № 5 (оригинал), 10. Декларация по по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 3, 4, 5 и ал. 5, т. 2 ЗОП, попълнена по Образец № 6 (оригинал) 13. Декларация почл.56, ал.1, т.8 за използване/неизползване на подизпълнители и списък с имената им, с посочване на вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие (Образец №13), 14. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП (Образец №14), 15. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (Образец № 7), 16. Декларация, съдържаща информация за общия оборот от строителство( Образец №8); 17. Доказателства за икономическото и финансовото състояние по чл.50 от ЗОП. 18 Доказателства за техническите възможности и квалификацията по чл.51 от ЗОП.19. Декларация - ( Образец №11); 20. Заверено копие на валидно Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи от първа група, пета категория, в съответствие с нормите на Закона за Камарата на строителите или еквивалентен документ, в случай че участват чуждестранни физически или юридически лица. В случай, че участникът е обединение/консорциум, достатъчно е един от членовете на обединението/консорциумът да има такава регистрация, 21. Документ за внесена гаранция за участие – екземпляр на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие, съгласно Образец № 15, 22.Документ за закупена документация за участие – копие, 23.Проекто- договор- Образец № 19. Плик №2 „Предложение за изпълнение на поръчката” следва да съдържа: Техническо предложение, съглсно чл. 56, ал. 1, т. 7 от ЗОП изготвено съобразно образец № 17; плик № 3 „ Предлагана цена” следва да съдържа ценовото предложение на участника, попълнено по образец - Образец № 18

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120 и последващи от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

21.05.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ