Версия за печат

00819-2014-0001

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000663668

Институт по органична химия с център по фитохимия - БАН, ул. Акад. Георги Бончев, бл. 9, За: проф. Владимир Димитров, Република България 1113, София, Тел.: 02 9606157, E-mail: vdim@orgchm.bas.bg, Факс: 02 8700225

Място/места за контакт: ул. Акад. Георги Бончев, бл. 9

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http:// www.orgchm.bas.bg/.

Адрес на профила на купувача: http:// www.orgchm.bas.bg/.

Електронен достъп до информация: http:// www.orgchm.bas.bg/.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: Научна и научно-изследователска дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Доставка на Аналитична система UPLC/Q-TOF MS/MS”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
ул. Акад. Георги Бончев бл. 9
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на обществената поръчка включва доставка, инсталиране и обучение на персонал за работа с Аналитична система UPLC/Q-TOF MS/MS – комплексна апаратура, състояща се от течен хроматограф с високо налягане, свързан с високоефективен мас-спектрометър (Q-TOF MS/MS), отговарящ на специфичните изисквания за провеждане на анализи и оборудван с програмни продукти и бази данни за количествен анализ на биологично активни природни и синтетични съединения

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

38432000

Описание:

Уреди за анализи

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

1

Стойност, без да се включва ДДС
1200000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

4

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всеки участник е длъжен да представи гаранция за участие в процедурата, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора. Участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. Гаранцията се представят в оригинал, в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя; в) гаранцията за участие и за изпълнение се внася по следната банкова сметка на Възложителя (ИП-БАН): Банка: БНБ IBAN: BG81BNBG 9661 3300 1321 01 BIC: BNBGBGSD 1. Гаранцията за участие в обществената поръчка се представя от участника в процедурата и е в размер на 12 000.00 /дванадесет хиляди/ лева без ДДС. Гаранциите за участие се представят по образеца в документацията за участие. Когато участникът е обединение гаранцията може да се представи от обединението или от участник в него. Валидността на гаранцията за участие е със срок не по-малък от срока на валидност на офертата на участника. 2. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 3 (три) на сто от общата цена по договора за обществената поръчка без ДДС (в случай че гаранцията за изпълнение се предоставя под формата на банкова гаранция, тя трябва да се представи по образеца - Приложение № 10а от документацията за участие). Банковата гаранция за изпълнение следва да бъде със срок на валидност, не по-кратък от 1 (един) месец след изтичане на предложения с офертата на избрания изпълнител на обществената поръчка срок за нейното изпълнение. Банковата гаранция може да бъде издадена и по образец на банката, съдържащ същите или по – добри условия за Възложителя, като в него е изрично записано, че гаранцията е безусловна и неотменима в полза на Възложителя. 3.Гаранция за преведено авансово плащане по договора за възлагане на общественатая поръчка. При сключване на договора, изпълнителите представят банкова гаранция за предвиденото адансово плащане в размер на 100 % (сто на сто) от стойността на искания аванс и оригинална фактура за дължимата сума.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Условия, ред и финансиране по упроект BG161PO003-1.2.04-0007-C0001 „Обновяване на оборудването на ИОХЦФ-БАН за оползотворяване на лечебни и ароматни разстения чрез зелени технилогии – „ФитоТех””, финансиран по Оперативна програма „Развите на конкурентноспособността на Българската икономика” 2007-2013 г. Начина на плащане е посочен в образеца на договора в документацията за участие, както следва: 1. авансово плащане - в размер на 30 % /тридесет на сто/ от цената по чл. 3, ал. 1 в срок до 30 (тридесет) дни след подписване на договора срещу представена банкова гаранция за авансово плащане в размер на 100 % (сто на сто) от стойността на искания аванс и оригинална фактура за дължимата сума; 2. междинно плащане – в размер на 30 % /тридесет на сто/ от цената по чл. 3, ал. 1 в срок до 4 (четири) месеца след подписване на договора срещу представена оригинална фактура за сумата; 3. окончателно плащане – в размер на останалата част от цена по чл. 3, ал. 1, платима в срок до 30 (тридесет) дни след представяне на приемо-предавателен протокол за доставка, изпълнение на монтажните работи и въвеждане в експлоатация, финален приемо-предавателен протокол след монтажа и тестването на оборудването, проведено обучение за работа и оригинална фактура за дължимата сума.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка участник, за когото са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП, приложими за настоящата обществена поръчка с обект по чл. 3, ал. 1 от ЗОП, а именно: 1.1. който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 1.2. който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; 1.3. който има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен; 1.4. който има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години; 1.5. който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. 2. Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка и участник, за когото са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, букви а) – д), т. 2 и 3 и чл. 47, ал. 5 от ЗОП. Не може да участва в процедурата за възлагане на обществена поръчка чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, букви а) – д), т. 2 и 3 от ЗОП, както и обстоятелствата по т. 1.1 – 1.5 цитирани по-горе в т. 1 от този раздел. 3. Изискуеми документи: 3.1. За юридическите лица и еднолични търговци: когато участникът не е представил ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, към офертата освен документ за регистрация се представя и удостоверение за актуално състояние на участника (оригинал или копие), а чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата в която са установени ; 3.2. За физическите лица: копие от документа за самоличност; 3.3. Декларация(-и) за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП. изискваните декларации се отнасят до обстоятелствата, посочени като основание за отстраняване от процедурата. Чуждестранните физически или юридически лица в допълнение представят и декларация(-и) за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и ал. 2 от ЗОП, които обстоятелства са приложими за настоящата обществена поръчка с обект по чл. 3, ал. 1 от ЗОП и се отнасят за държавата, в която лицето е установено. Цитираните декларации по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП и чл. 47, ал. 1 и ал. 2 от ЗОП трябва да бъдат изготвени по образците от документацията за участие.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. За юридическите лица: Копие на отчет за приходите и разходите за всяка от предходните три години, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, изготвен съгласно изискванията на законодателството на държавата, в която участникът е установен. Ако е посочен ЕИК, участникът не представя копие на отчет за приходите и разходите за съответната година, при условие че отчетът е обявен в търговския регистър. 2. За физическите лица: подписана от участника декларация, удостоверяваща дохода на физическото лице за всяка от предходните три години . 3. информация за общия оборот и оборота от извършване на доставки на апаратура, сходна с предмета на съответната позиция за последните 3 (три) години (2011, 2012 и 2013 г.), с посочване на оборота за всяка година поотделно.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът трябва да има общо приходи (ако е физическо лице общ доход) за последните три финансови години (2011 – 2013 г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, в размер на минимум два пъти прогнозната стойност на поръчката в лева без ДДС– общо за трите години. 2. Участникът следва да има оборот от от извършване на доставки на апаратура, сходна с предмета на обществената поръчка за последните 3 (три) години (2011, 2012 и 2013 г.) в размер на прогнозната стойност на поръчката. Когато участникът е обединение или консорциум, изискването се отнася общо за обединението като цяло.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък с основните договори за доставки сходни с предмета на поръчката, изпълнени от участника през последните три години, включително стойностите на договорите, датите на сключване и изпълнение и получателите по договорите. 2.Участникът да представи доказателства, че производителят на съответната апаратура има внедрена система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда на фирмата производител за оферираните продукти, с обхват, сходен с предмета на обществената поръчка. 3. Участникът да представи доказателства, че е оторизиран от произоводителя на предлаганото оборудване за доставка, пускане в експлоатация, сервиз о бучение за работа с предлаганото оборудване. 4. Декларация-списък с квалифициран екип за изпълнение на поръчката - технически правоспособни експерти, отговорни за доставката, монтажа, пускането в експлоатация и сервизното обслужване на апаратурата, както и за обучението на персонала на Възложителя. Участникът трябва да докаже, че има на разположение най-малко един обучен за сервиз и сертифицирани от производителя на съответната апаратура сервизни специалист.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът трябва да има най-малко два изпълнени договора през последните три години – 2011, 2012 и 2013 г., включващи доставка на UPLC/MS/MS оборудване. Под „изпълнени договори” се разбира договори, чиито срок на изпълнение е приключил към датата определена като краен срок за подаване на офертите и работата е приета от възложителя или получателя по договора. 2.Участникът да представи доказателства, че производителят на съответната апаратура има внедрена система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда на фирмата производител за оферираните продукти, с обхват, сходен с предмета на обществената поръчка. 3. Участникът да представи доказателства, че е оторизиран от произоводителя на предлаганото оборудване за доставка, пускане в експлоатация, сервиз обучение за работа с предлаганото оборудване. 4. Участникът следва да разполага с квалифициран екип за изпълнение на поръчката - технически правоспособни експерти, отговорни за доставката, монтажа, пускането в експлоатация и сервизното обслужване на апаратурата, както и за обучението на персонала на Възложителя. Участникът трябва да докаже, че има на разположение най-малко един обучен за сервиз и сертифицирани от производителя на съответната апаратура сервизни специалисти.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Оценка на предлаганата цена; тежест: 30
Показател: Оценка на степента на съответствие; тежест: 65
Показател: Оценка на предложен гаранционен срок; тежест: 5
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
27.06.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 5 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка се закупува, цена: 6.00 лева с ДДС или 5.00 лева без ДДС. Документацията за участие се получава на адрес: ИОХЦФ при БАН, Република България, гр. София 1113, ул. ”Акад. Георги Бончев” бл. 9, Канцелария, всеки работен ден от 10.00 до 16.00 часа, срещу представен документ за внесена сума от 6.00 лв. /шест лева/ по банкова сметка на Възложителя в УниКредит Булбанк както следва: BIC код UNCRBGSF, IBAN: BG95 UNCR 9660 3110 0246 10 на името на ИОХЦФ при БАН. В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано: „Доставка на апаратура за екстракции със суперкритичен въглероден диоксид“ ИОХЦФ при БАН или ID на поръчката. Преди да получи документацията, участникът следва да представи своите данни - име на участника и адрес за кореспонденция, включително телефон и по възможност факс и електронна поща на длъжностното лице в стая – Канцелария, от което се получава документацията. Документацията за участие може да се закупува до 10 дни преди изтичането на срока за получаване на офертите (виж точната дата, до която може да се закупува документацията в обявлението за поръчката). Документацията за участие също така ще бъде на разположение в електронен вариант на Интернет страницата на Възложителя - http:// www.orgchm.bas.bg , рубрика „Обществени поръчки”. На посочения Интернет адрес ще бъдат публикувани необходимите файлове за попълване – образци - като документи с разширение doc. За да участвуват в процедурата, лицата могат да закупят документацията за участие при условията и по реда посочени в тези указания, както и в обявлението за обществената поръчка, като също трябва и да се регистрират в Канцеларията в сградата на ИОХЦФ-БАН, че са закупили документация или да се снабдят с необходимата информация и приложения към настоящата документация на посочения интернет адрес на възложителя. Възложителят не носи отговорност ако потенциален участник в процедурата не е получил разяснения по документацията за участие, в случай че потенциалният участник не е посочил адрес или данни за кореспонденция. Разясненията по документацията за участие ще бъдат публикувани и на посочения Интернет адрес на Възложителя.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
07.07.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 07.07.2014 г.  Час: 10:00
Място

гр. София, ул. Акад. Георги Бончев, бл. 9, ет. 2 заседателсна зала, ИОХЦФ

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Доставката е свързана с изпълнението на дейностите по проект BG161PO003-1.2.04-0007-C0001 „Обновяване на оборудването на ИОХЦФ-БАН за оползотворяване на лечебни и ароматни разстения чрез зелени технилогии – „ФитоТех””, финансиран по Оперативна програма „Развите на конкурентноспособността на Българската икономика” 2007-2013 г.

VI.3) Допълнителна информация

Документацията за участие ще бъде на разположение в електронен вариант на Интернет страницата на Възложителя - http:// www.orgchm.bas.bg, рубрика „Обществени поръчки”. На посочения Интернет адрес ще бъдат публикувани необходимите файлове за попълване – образци - като документи с разширение doc. Възложителят не носи отговорност ако потенциален участник в процедурата не е получил разяснения по документацията за участие, в случай че потенциалният участник не е посочил адрес или данни за кореспонденция. Разясненията по документацията за участие ще бъдат публикувани и на посочения Интернет адрес на Възложителя.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Подаване на жалби: съгласно чл. 120, ал.5, т.1 и ал. 6 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

21.05.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ