Версия за печат

00353-2014-0130

BG-Козлодуй: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"АЕЦ Козлодуй" ЕАД, 3321, гр. Козлодуй, За: Йордан Георгиев - специалист "ОП", България 3321, Козлодуй, Тел.: 0973 72477, E-mail: YCGeorgiev@npp.bg, Факс: 0973 72441

Място/места за контакт: Отдел "Обществени поръчки", У-ние "Търговско"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kznpp.org.

Адрес на профила на купувача: http://www.kznpp.org/index.php?lang=bg&p=actuality&p1=communally_orders.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Модернизиране на административна компютърна мрежа на “АЕЦ Козлодуй” ЕАД”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Място на изпълнение: "АЕЦ Козлодуй" ЕАД
Код NUTS: BG313
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Обществена поръчка с предмет: “Модернизиране на административна компютърна мрежа на “АЕЦ Козлодуй” ЕАД” има за предмет проектиране и изпълнение на строително монтажни работи с цел модеринзиране на административната мрежа в сградите на хотел "Истър" и складове 105 и 108. В хотел "Истър" е необходимо да се изгради сървърно помещение и да осигури локално покриване с интернет на източната страна на сградата. Складове 105 и 108 са свързани с административна компютърна мрежа (административна сграда на СС) посредством UTP кабел на открито, на което изолацията е повредено поради атмосферни влияния. Проекта следва да си изпълни еднофазно във фаза работен проект със следните части: Електрическа и ПБЗ. Работния проект да бъде изготвен съгласно Наредба № 4/21.05.2001г. за обхвата и съдържанието на инвестиционите проекти.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71321000, 45300000, 45314320

Описание:

Инженерни услуги по проектиране и конструиране на инсталации в сгради
Строителни и монтажни работи на инсталации
Работи по изтегляне на кабели за компютри

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

съгласно описаното в техническите задания и спецификация

Прогнозна стойност без ДДС
40000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

120


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата - не се изисква Гаранция за изпълнение на договора - в размер 3 % от стойността му.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Заплащането се извършва както следва: Плащане в размер на 90% /деветдесет процента/ от стойността на проектирането, в рамките на 30 /тридесет/ календарни дни след представяне на Работен проект и приемането му на Технически съвет на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, срещу представена оригинална фактура за стойността на проекта и Протокол от Технически съвет на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за приемане без забележки. Плащане в размер на 90% /деветдесет процента/ от стойността на съответния етап от СМР, в рамките на 30 /тридесет/ календарни дни след представяне на приемно-предавателен протокол и протокол за извършен входящ контрол без забележки, Протокол за установяване завършването и за заплащане на натурални видове монтажни работи, двустарнно подписан Констативен актза установяване годността за приемане на строежа и оригинална фактура за стойността на доставките, монтажа и функционалните изпитания. Окончателно плащане в размер на 10% /десет процента/ от стойността на договора, в рамките на 30 /тридесет/ календарни дни след представяне на всички документи свързани с изпълнение на дейностите по договора, включително екзекутивната документация по договора срещу представяне на акт за въвеждане в експлоатация.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

не

ІІІ.1.4) Други особени условия

1. Дейностите по монтажа започват да текат след осигуряване на фронт за работа за всеки подобект поотделно; 2. Към етапа на изпълнение на монтажните работи се преминава след утвърждаване на протокол за приемане на работния проект; 3. Участниците следва да направят оглед на обектите предмет на поръчката. Лице за контакти за огледа Томаш Трон - Ръководител сектор "Компютърна техника" тел. 0973/73023. Заинтересованите участници следва да направят заявка за оглед най-малко два дни по-рано на посочения телефон. 4. Гаранционните срокове, за изпълнените дейности не могат да бъдат по-малки от определените минимални такива в Наредба № 2 от 31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти (изд. от министъра на регионалното развитие и благоустройството, обн., ДВ, бр. 72 от 15.08.2003 г.).

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Плик №1 "Документи за подбор": 1.1.Титул на оферта, съдържащ точен списък на документите, които участникът прилага; 1.2.Документ за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; Когато не е представен ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците - юридически лица или еднолични търговци, прилагат към своите оферти за участие и удостоверения за актуално състояние; Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени. Документът следва да e с дата на издаване, предшестваща отварянето на офертите, не по-късно от 3 месеца; 1.3. Доказателства за икономическо и финансово състояние по чл. 50 от ЗОП за изпълнение на поръчката, посочени от възложителя в ІІІ.2.2. от обявлението за откриване на процедурата 1.4. Доказателстава за технически възможности и/или квалификация по чл. 51 от ЗОП за изпълнение на поръчката, посочени от възложителя в ІІІ.2.3. от обявлението за откриване на процедурата; 1.5. Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1 и 5 от ЗОП; 1.6. Декларация за използване или неизползване на подизпълнители при изпълнението на поръчката; 1.7. Декларация от подизпълнителя за съгласие да участва като такъв при изпълнението на обществената поръчка 1.8. Удостоверение от Камарата на строителите за вписване в централния професионален регистър на строителя за строежи ІІІ група ІІІ категория с копие от талона за валидност; 1.9. Декларация за запознаване с условията на обекта; 1.10. Декларация за приемане на условията на проекта на договор; 1.11. Информационен лист; Плик №2: "Предложение за изпълнение": 2.1. Работна програма в табличен вид с пълно описание на дейностите по техническото задание касаещи проектирането обвързана с необходимия ресурс от човекомесеци и отчетни документи за изпълнение на проектирането; 2.2. Работна програма за организация и изпълнение на СМР; 2.3. Срок и календарен график за изпълнение на поръчката; 2.4. Друга информация, ако участниците смятат за необходимо да представят Плик №3: "Предлагана цена" 3.1. Финансово предложение в табличен вид (ценова таблица), съответстващо на Работната програма, с необходимия ресурс от човекомесеци, единична месечна ставка и произведение от двете; 3.2. Количествено-стойностни сметки за формиране цената на изпълнението с включени доставки и ценови показатели за ценообразуване за изпълнение на дейностите; Възложителят отстранява от участие участници, за които са налице обстоятелства по чл.47 ал. 1 и ал.5 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Минимални изисквания: Участникът, подизпълнителят или участник в обединение който ще изпънява СМР да е застраховал професионалната си отговорнст за строежи ІІІ категория съгласно НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. Участникът, подизпълнителят или участник в обединение който ще изпънява проектирането да е застраховал професионалната си отговорнст за строежи ІІІ категория съгласно НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. Изикуеми документи: Копие от полицата за застраховане на професионалната отговорност в строителството за строежи ІІІ категория. Копие от полицата за застраховане на професионалната отговорност в проектирането за строежи ІІІ категория.

ІІІ.2.3) Технически възможности

Минимални изисквания: 1. Участниците да имат сертифицирана система за управление на качеството в съответствие с БДС EN ISO 9001:2008; 2. Участниците да разполагат с персонал притежаващ пълна проектантска правоспособност за съответната част на проекта която ще разработва; 3. Участниците да разполагат с персонал, който ще извършва монтажните дейности, притежаващ съответната квалификационна група по техника на безопасност, съгласно правилниците по ТБ (ПБРЗ и ПБР-НУ), т.е. кадровите ресурси да притежават 4(5) квалификационна група, съгласно “Правилник за безопасност при работа в електрически уредби на електрически и топлофикационни централи и по електрически мрежи” и 5 квалификационна група, съгласно “Правилник за безопасност при работа в неелктрически уредби на електрически и топлофикационни централи и по топло преносни мрежи и хидротехнически съоръжения”; Документи доказваща минималните изисквания: 1. Копие от сертификата за сертифицирана система за управление на качеството по БДС EN ISO 9001:2008; 2. Копия от удостоверенията за пълна проектантска правоспособност на лицата които ще разработват съответната част на проекта; 3. Списък на ръководния и изпълнителски персонал, който ще изпълнява монтажните дейности, с указана квалификационна група по ПБРЗ и ПБР-НУ.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Закон за камарата на строителите Закон за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

БД АЕЦ Търговия 27461

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
11.06.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
18.06.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 19.06.2014 г.  Час: 13:30
Място

"АЕЦ Козлодуй" ЕАД

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Лица с представителни функции, съгласно регистрацията на участника или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел имат право да присъстват при отваряне на офертите.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

"АЕЦ Козлодуй" ЕАД, Управление "Търговско", отдел "Обществени поръчки", гр. Козлодуй, Република България 3321, гр. Козлодуй, Тел.: 0973 73230, E-mail: kkkamenova@npp.bg, Факс: 0973 76007

Интернет адрес/и:

URL: www.kznpp.org.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

21.05.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ