Версия за печат

00047-2014-0004

BG-Сунгурларе: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Сунгурларе, ул. "Г. Димитров" №2, За: Венко Данев, България 5770, Сунгурларе, Тел.: 05571 5183, E-mail: kmetsungurlare@abv.bg, Факс: 05571 5585

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sungurlare.org.

Адрес на профила на купувача: www.sungurlare.org.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Рехабилитация на общинска пътна мрежа по проект “ Подобряване на общински пътища в подкрепа на устойчиво развитие на община Сунгурларе” с ИД№ 02/321/01511”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: Територията на Община Сунгурларе
Код NUTS: BG341
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Настоящата поръчка предвижда изпълнение на строително монтажни работи по рехабилитацията на 25324м общински пътища на територията на община Сунгурларе , одобрени за финансиране по проект“ Подобряване на общински пътища в подкрепа на устойчиво развитие на община Сунгурларе”. Допълнително описание на обекта на настоящата процедура е дадено в Техническите проекти и одобрените количествени сметки за всеки от подобектите.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Настоящата поръчка включва изпълнение на СМР по рехабилитацията на 25324 м общински пътища на територията на община Сунгурларе по подобекти както следва : 1. Общински път BGS 2266 "Есен-Велислав" участък от км.0+000 до км. 5+951" ; 2. Общински път BGS 1260 "Велислав-Манолич" участък от км.0+000 до км. 2+851" ; 3. Общински път BGS 2268 "Есен-Подвис" участък от км.0+000 до км.4+329"; 4. Общински път BGS 2266 "Черница - Есен" участък от км.0+000 до км. 7+232"; 5. Общински път BGS 2266 "Климаш - Костен" участък от км.0+000 до км. 3+526"; 6. Общински път BGS 2269 "Лозарево - Климаш" участък от км.0+000 до км. 1+435". Общият обем на строително монтажните работи е съгласно Техническите проекти и одобрените количествени сметки, приложени към документацията за участие.Строителството по настоящата поръчка включва най-общо изпълнението на следните видове работи :предварителен ремонт на настилките,почистване на храсти, профилиране и стабилизиране на банкетите, почистване на окопи и водостоци, монтаж на еластични огради, полагане на изравнителен пласт, полагане на нов изностващ пласт, заустванена пътища и отбивки, полагане на хоризонтална маркировка и вертикална сигнализация. Максимално допустимата стойност за изпълнение на настоящата поръчка съгласно утвърдения от ДФ"Земеделие" бюджет на проекта е в размер на 4 860 464,79 лв. без ДДС, като 4 850 464,79 лв. без ДДС за СМР по подобекти както следва : 1. Общински път BGS 2266 "Есен-Велислав" участък от км.0+000 до км. 5+951" - максимално допустима стойност 1 177 930,93 лв. без ДДС ; 2. Общински път BGS 1260 "Велислав-Манолич" участък от км.0+000 до км. 2+851" - максимално допустима стойност 532 038,32 лв. без ДДС ; 3. Общински път BGS 2268 "Есен-Подвис" участък от км.0+000 до км.4+329" - максимално допустима стойност 868 212,84 лв. без ДДС; 4. Общински път BGS 2266 "Черница - Есен" участък от км.0+000 до км. 7+232" - максимално допустима стойност 1 478 446,17 лв. без ДДС; 5. Общински път BGS 2266 "Климаш - Костен" участък от км.0+000 до км. 3+526" - максимално допустима стойност 565 087,34 лв. без ДДС; 6. Общински път BGS 2269 "Лозарево - Климаш" участък от км.0+000 до км. 1+435"- максимално допустима стойност 228 749,19 лв. без ДДС. и 10 000,00лв. без ДДС за непредвидени разходи.

Прогнозна стойност без ДДС
4860464.79 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

15.06.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Възложителят определя гаранция за участие в размер на 48 000.00лв. Гаранцията може да се представи в една от следните форми по избор на участника : като паричен депозит по сметка на Възложителя Община Сунгурларе или под формата на банкова гаранция в полза на Възложителя Община Сунгурларе. В случай, че избраният за изпълнител избере гаранцията за участие да се представи под формата на паричен депозит, то това следва да стане по следната банкова сметка на Възложителя:BG23KORP92203330459801; KORPBGSF; Корпоративна и Търговска банка, офис Сунгурларе. В случай, че участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, то тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима, в полза на Възложителя , със срок на валидност – минимум срока на валидност на офертата. Забележка : Банковата гаранция за участие може да бъде изготвена по образеца на Възложителя от документацията за участие или по образец на съответната банка-гарант, но при условие че в нея са вписани задължителните изисквания към съдържанието и, посочено от Възложителя в образеца.В случай, че избраният за изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията за участие. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62, ал.1 от ЗОП. 2.Възложителят определя гаранция за изпълнение в размер на 2% от стойността на договора за поръчката. Гаранцията може да се представи в една от следните форми по избор на избраният за изпълнител : като паричен депозит по сметка на Възложителя Община Сунгурларе или под формата на банкова гаранция в полза на Възложителя Община Сунгурларе. В случай, че избраният за изпълнител избере гаранцията за изпълнение да се представи под формата на паричен депозит, то това следва да стане по следната банкова сметка на Възложителя: BG23KORP92203330459801; KORPBGSF; Корпоративна и Търговска банка, офис Сунгурларе. Ако участникът, избран за изпълнител избере да представи банкова гаранция за изпълнение, то тя трябва да бъде безусловна, неотменима, в полза на Възложителя Община Сунгурларе и изискуема при първо писмено поискване, в което Възложителят заяви, че изпълнителят не е изпълнил задължение по договора за възлагане на обществената поръчка. Срокът на валидност на Гаранцията за изпълнение следва да е минимум три месеца по-дълъг от оферирания срок за изпълнение на поръчката. Забележка : Банковата гаранция за изпълнение може да бъде изготвена по образеца на Възложителя от документацията за участие или по образец на съответната банка-гарант, но при условие че в нея са вписани задължителните изисквания към съдържанието и, посочено от Възложителя в образеца. В случай, че избраният за изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията за изпълнение.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Обществената поръчка се финансира по МЯРКА 321 –"Основни услуги за неселението и икономиката в селските райони" от „ПРОГРАМА ЗА РАЗВИТИЕ НА СЕЛСКИТЕ РАЙОНИ 2007-2013” , подкрепена от Европейски земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР), Договор за отпускане на финансова помощ с Рег.№ 02/321/01511 от 10.12.2013г. сключен между Община Сунгурларе и Държавен фонд „Земеделие”. Предвидена е следната схема на плащане : - Авансово плащане- в размер на 50%/петдесет процента/ от стойността по договора, платимо в срок от 15/петнадесет/ календарни дни след подписването на "Протокол за откриване на строителната площадка и предоставяне на строителна линия и ниво" Акт Обр.№2а от консултанта, упражняващ „Строителен надзор и контрол” на обекта при официално постъпило писмо от РА ДФ"Земеделие" за съгласуване на проведената процедура за избор на изпълнител и разрешаване на плащането по договора; - Окончателно плащане, представляващо разликата от уговореното възнаграждение и изплатената с аванса сума до размера на действително извършените СМР, но не повече от стойността по договора, платимо в срок от 30/тридесет/ календарни дни при наличието на следните комулативни условия: 1. Приключване на всички видове СМР по поръчката, 2. Изготвен Протокол за приемане на извършени СМР, тристранно подписан от Възложител, Изпълнител и Консултант, упражняващ строителен надзор и контрол на обекта, придружен с Измервателни протоколи, както и всички необходими документи, изискуеми по Наредба №3 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; 3. Подписан Акт Обр. №16 "Протокол за установяване на годността за ползване на строежа" за всеки от подобектите . Плащането на дължимите суми ще се извършва по банков път, по посочена от Изпълнителя банкова сметка след представяне на фактура за дължимата стойност, изготвена съгласно указанията на Възложителя с посочване на номер, дата и предмет на договора, задължителен текст „Разходът е по Договор за безвъзмездна финансова помощ / ДБФП №02/321/01511 от 10.12.2013г. по Мярка 321 от «ПРСР 2007-2013г.»

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Общи изисквания - В процедурата могат да участват български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения.В случай, че участникът участва като обединение/консорциум, изброените по долу изисквания в към икономическото и финансово състояние, технически възможности и квалификация на участника, ще се прилагат за обединението/консорциума като цяло, с изключение на изрично посочените случаи. В случай, че участникът участва като обединение/консорциум, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението/консорциума сключват споразумение. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които да гарантират по категоричен начин, че всички членове на обединението/консорциума са отговорни, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора, и че всички членове на обединението/консорциума се задължават да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в обединението/консорциума трябва да определят и упълномощят едно физическо или юридическо лице за обединението или едно юридическо лице за консорциума, което да представлява обединението/консорциума за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението след изтичане на срока за подаване на офертите. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор поставени от Възложителя се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответната регистрация в ЦПРС или аналог, представянето на задължителната застраховка “Професионална отговорност в строителството” по чл.171 от ЗУТ и на сертификатите за внедрени Системи за управление на качество и управление на околна среда, които се представят съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение.Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по чл.56, ал. 1, т. 1 и 6 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, документите по чл.56, ал.1, т.4 и5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор; декларацията по чл.56, ал.1, т.11 от ЗОП се представя само за партньорите в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани със строителство.Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, документите по чл.56, ал. 1, т. 1, 4, 5,6 и 11 от ЗОП се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и процентния дял на тяхното участие. Възлагането на работи на подизпълнители е допустимо само, ако участникът приеме, че отговаря за действията, бездействията и работата на посочените подизпълнители като за свои действия, бездействия и работа. Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по чл.56, ал. 1, т. 1 от ЗОП се представя в официален превод, а документите по чл.56,ал. 1, т. 4, 5, 6 и 11 от ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод. 2.Административни изисквания съгласно ЗОП- За участниците в процедурата не следва да са налице обстоятелствата, визирани в чл.47, ал.1, т.1, буква „а” до „д”, т.2 и 3; чл.47,ал.2, т.1, т.2 първо предложение, т.2а първо предложение, т.3, т.4 и т.5 и чл.47, ал.5 от Закона за обществени поръчки. По отношение на чл.47,ал.2,т.2 първо предложение, Възложителят приема като основание за отстраняване на участника лишаването му от правото да извършва строителство. Изискванията по чл.47, ал.1,т.1 и ал.2,т.2 и 5 от ЗОП се прилагат съгласно указаното в чл.47, ал.4 от ЗОП. За обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.2 и3, ал.2, т.1, 3 и4 и ал.5, т.2 от ЗОП, когато участникът е юридическо лице, е достатъчно подаване на декларация от едно от лицата, които могат самостоятелно да го представляват. Продължава в Раздел VІ.3 Допълнителна информация от настоящото обявление.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. За участник, установен/регистриран в Република България - Заверено от участника копие на застрахователна полица от сключена застраховка «Професионална отговорност за вреди в строителството» по чл.171 от ЗУТ, валидна към датата на подаване на офертите, която трябва да отговаря на изискуемата от Възложителя ІІІ-та категория строежи с минимален застрахователен лимит, съгласно регламентираното в чл.5,ал.2,т.3 от Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството. За участник, установен/регистриран извън Република България-копие от застраховка “Професионална отговорност”, еквивалентна на тази по чл.171 от ЗУТ, но изготвена съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен/регистриран. 1.1. Декларация, изготвена от участника за поемане на задължение за подновяване на застрахователната полица на застраховката по чл.171 от ЗУТ при изтичане срока на нейната валидност до приключване на СМР по реализирането на поръчката. 2. Справка -Декларация за общия оборот и оборота от строителство на сходни обекти, реализиран от участника през предходните 3 /три/ счетоводно приключени финансови години (2011, 2012 и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си - по образец на Възложителя с посочване на обектите, от които е реализиран специфичния оборот; 3. ГФО за предходните три счетоводно приключени финансови години / 2011, 2012, 2013г/ или някоя от съставните му части , когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. За доказване на посочения от участника в справката по предходната т.2 специализиран оборот от строителство на сходни обекти за всяка от трите финансови години, участникът следва да представи справка-извлечение от счетоводната система за осчетоводените приходи от група №70 ”Приходи от продажби” за съответната финансова година за българските юридически лица, съответно аналогични документи за чуждестранните юридически лица. *Ако участникът е посочил ЕИК, Възложителят допуска непредставянето на тези изискуеми документи при позоваване от страна на участника на вписването му в Търговския регистър и при условие, че тези документи са достъпни за Възложителя чрез него. 4. Удостоверение от обслужваща банка, че участникът разполага със собствени средства или има безусловен достъп до кредитна линия или еквивалентен финансов инструмент за финансиране на дейностите по настоящата поръчка в посочения от Възложителя минимален размер, издадено не по-рано от датата на публикуване на обявлението за поръчката – оригинал или нотариално заверено копие. *Когато по обективни причини участникът не може да представи изискваните от Възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ. В този случай, той следва да отправи запитване до Възложителя, в което да посочи документите, с които разполага. Запитването и отговорът се извършват по реда, регламентиран в ЗОП за въпроси и отговори по документацията за участие.
Минимални изисквания: 1.Участникът следва да е сключил задължителната застраховка „Професионална отговорност за вреди в строителството” по чл.171 от ЗУТ, с минимален застрахователен лимит на отговорност, отговарящ на изискуемата от Възложителя ІІІ-та категория строежи и регламентиран в чл.5,ал.2,т.3 от Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството. За участник установен/регистриран извън Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл.171 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен/регистриран. * Застраховка “Професионална отговорност в строителството” е задължителна за всеки участник, член на обединение/консорциум или подизпълнител, в случай, че конкретните лица ще извършват СМР, налагащо наличието на тази застраховка. 1.1. Участникът следва да декларира задължение за подновяване на застраховката „Професионална отговорност на строителя” при изтичане срока на валидност на същата. 2. През предходните три счетоводно приключени финансови години 2011, 2012, 2013г. /в зависимост от датата на която е учреден/започнал дейността си/, участникът следва да е реализирал общ оборот в размер на минимум 12 000 000,00лв. без ДДС и специфичен оборот от изпълнение на СМР на сходни обекти в общ размер от минимум 4 000 000,00лв. без ДДС. За сходен обект се прима : СМР по изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация на пътна и/или улична мрежа. *Когато участникът е обединение/консорциум, изискването се отнася за обединението/консорциума като цяло. 3. Участникът следва да разполага със свободен финансов ресурс-оборотни средства /собствени средства и/или безусловен достъп до кредитна линия или еквивалентен финансов инструмент/ за финансиране на дейностите по настоящата поръчка в минимален размер от 2 000 000,00лв. Единственото допустимо условие по предоставения достъп до финансовия ресурс може да бъде избора на участника за изпълнител на поръчката. *Когато участникът е обединение/консорциум, изискването се отнася за обединението/консорциума като цяло.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Доказателствени документи, удостоверяващи съответствието на участника с квалификационните и професионални изисквания на Възложителя към лицата от Ръководния екип : 1.1. Списък на лицата от Рък. екип от инженерно–техническия персонал, предложен от участника, отговорни за техническото ръководство при изпълнение на поръчката, по Образец на Възложителя; 1.2. Декларации за ангажираност по изпълнението на поръчката за всеки един от членовете на Ръководния екип, по Образец на Възложителя; 1.3. Документи, удостоверяващи по категоричен и недвусмислен начин образованието, квалификацията, общия и специфичен професионален опит на предлаганите членове в екипа - копия от дипломи, трудови и/или осигурителни книжки, сертификати, удостоверения, препоръки от Възложители на обекти за доказване на изискуемия специфичен професионален опит; 1.4. Декларации по Закона за защита на личните данни – по Образец на Възложителя; 2. Списък-Декларация на успешно приключените през предходните пет години /считано до датата на крайния срок за подаване на оферти/ договори за изпълнение на СМР на сходни обекти, по Образец на Възложителя; 3. Референции (препоръки) от Възложители за качествено и навременно изпълнение на всички посочени в списъка по предходната т.2 договори, с посочване на стойност, датата и мястото на изпълнение, както и дали е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. 4. Копия от валидни сертификати за внедрени „Система за управление на качеството” , сертифицирана по ISO : 9001 или еквивалентен документ и „ Система за опазване на околната среда”, сертифицирана по екологичната или одиторската схема на Европейския съюз (EMAS) или аналогични европейски или международни стандарти за опазване на околната среда, напр. ISO:14001 или еквивалент. Сертификатите следва да са изготвени от независими лица и да удостоверяват съответствието на участника със съответните европейски или международни стандарти за опазване на околната среда и управление на качеството. Независимите лица трябва да са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от чуждестранен орган за акредитация, който е пълноправен член на Европейската организация за акредитация (European Cooperation for Accreditation). *Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството и опазване на околната среда. 5. Декларация относно разполагаемото минимално изискуемо оборудване за изпълнение на поръчката, придружена с копия от документи, доказващи правото на собственост и/или на ползване на съответната механизация / извлечения от инвентарна книга, фактури, предварителни договори, договори за наем, лизинг и т.н. / *В случай, че участникът представи удостоверение за регистрация в официален списък на одобрени стопански субекти на държава – членка на Европейския съюз, участникът няма да бъде отстранен от процедурата по възлагане за обществената поръчка на основание, че не е представил някой от документите, изисквани от Възложителя за доказване на икономическо и финансово състояние и технически възможности и квалификация при условие, че обстоятелството се доказва от представеното удостоверение. ***Участник може да използва ресурсите на едно или повече други физически или юридически лица (трето лице) при изпълнение на поръчката, при условие че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси. Тези условията се прилагат и когато участникът в процедурата е обединение от физически и/или юридически лица.
Минимални изисквания: 1. Уч-кът следва да разполага с Ръководен екип от инженерно-технически персонал, Мин. изисквания към Ръководния екип на участника: .1.1. Технич.р-л на обекта – лице , получило диплом от акредитирано висше училище с квалиф. "стр.инженер", специалност «пътно строителство” или „трансп.строителство” или аналог. с естеството на поръчката специалност или получило средно спец.технич.образование с квалиф. „строителство и архитектура”, с общ проф.опит по специалността мин.7 /седем/ год. и специф.проф.опит като технич.р-л в ръководен екип при изпълн.на мин. 1 сходен с настоящата поръчка строит.обект по изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация на общински или републикански път; 1.2. Специалист по част “Пътна” – лице, получило диплом от акредитирано висше училище с квалиф."стр.инженер", «пътно строителство” или „трансп.строителство” или аналогична с естеството на поръчката специалност, с опит на строит.обекти мин.5 год.и специф.проф.опит мин.3г.проф.стаж като изпълняващ длъжността, за която е предложен , а именно като специалист по част пътна в ръков.екип при изпълнение на стр.обект по изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация на общински или републикански път; 1.3. Специалист по част Геодезия - лице , получило диплом от акредитирано висше училище или получило средно специално техн.образование с квалиф."геодезия” или еквивалентна. Проф.опит по специалността минимум 5г. и специф.проф.опит – мин.3г.проф.стаж като изпълняващ длъжността, за която е предложен, а именно като специалист по част геодезия в ръков.екип при изпълнение на стр.обект по изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация на общински или републикански път;1.4. Специалист – контрол на качеството – лице, наето от участника по трудово или гражданско правоотн., с придобита проф.квалификация по техническа дисциплина, преминало проф.обучение, съгласно Наредба за същ.изисквания към строежите и оценяване съответ.на стр.продукти с реализиран специф.проф.опит като отговорник по качеството на стр. обекти мин.3 г.1.5. Специалист по ЗБУТ– лице, наето от участника по трудово правоот.за контрол по спазването на здрав. и безопасни условия на труд на строителни обекти, с квалификация, професионален опит и техн.компетентност в областта на строит., преминало проф.обучение съгласно изискванията на чл.5 от Наредба №2 от 22.03.2004г. за мин. изисквания за ЗБУТ при извършване на СМР и притежаващо валидно Удостов.за длъжн.лице по БиЗ в строит., съответно еквив.документ за чужд.лица, с общ проф.опит по спец. мин.5г. и специф. проф.опит като коорд.по БиЗ на стр.обекти мин.3г.; Уч-кът следва да посочи различни физ.лица за всяка от отделните позиции. 2. През предх.5г., считано до датата на крайния срок за подаване на оферти, уч-кът следва да е изпълнил успешно поне един обект, сходен с предмета и обема на възлагания с настоящата поръчка, а именно : СМР по изграж. и/или реконстр. и/или рехабил.на републ.или общ.пътна мрежа в обем минимум 25 км. 3.Уч-кът следва да е сертиф. по европ. или междун. стандарти, удостов. съответ. му със : „С-ма за у-ние на качеството” и „С-ма за у-е на околн. среда” с обхват на дейност: “ СМР по пътища и/или улици” или аналог. Сертиф. следва да отговарят на изискванията на чл.53, ал. 3 от ЗОП.4. Уч-кът трябва да разполага със следн. мин. техн. оборудване :Багер кофа до 2 м3- 1 бр.; Мултифункц.багер – 2бр.;Камион самосвал 15т. и повече- 5бр.; Грейдер – 1бр.;Водоноска с помпа – 1бр.;Валяк гумено бандажен за земни работи до 13т.-1бр.;Пътна фреза – 1бр.;Валяк бандажен 12т. с вибрации – 2бр.;Валяк бандажен с вибрации – 1бр.;Асфалтопол. с габарит мин. 3,5м. – 2бр.; Гудронатор – 1бр.; ; фугорезачка – 1бр.; Мобил. компресор с пневм. Принадлеж.– 1бр.; Агрегат за ток – 1бр.;Трамбовка – 1бр.;Маркиров.машина – 1бр..
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Срок за изпълнение на поръчката в календарни дни ; тежест: 30
Показател: Гаранционен срок за изпълнени СМР; тежест: 20
Показател: Предлагана цена ; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
23.06.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
02.07.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 03.07.2014 г.  Час: 11:00
Място

гр. Сунгурларе, ул. "Г. Димитров" № 2

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Действията на комисията по отварянето на офертите са публични. На тях могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

МЯРКА 321 –"Основни услуги за неселението и икономиката в селските райони" от „ПРОГРАМА ЗА РАЗВИТИЕ НА СЕЛСКИТЕ РАЙОНИ 2007-2013” , подкрепена от Европейски земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР), Договор за отпускане на финансова помощ с рег. №02/321/01511 от 10.12.2013г. сключен между Община Сунгурларе и Държавен фонд „Земеделие”.

VI.3) Допълнителна информация

Продължение от Раздел ІІІ.2.1 : Когато уч-кът предвижда участието на подизпълн.при изпълнение на поръчката, изискванията по чл.47,ал. 1 и 5 от ЗОП и посочените в обявлението изисквания по ал. 2 се прилагат и за подизпълнителите. При подаване на офертата уч-кът удостоверява липсата на обстоятелствата по чл.47,ал. 1 и 5 и посочените в обявлението изисквания по ал. 2, т. 1 – 5 от ЗОП с д-я.Не може да участва в процедура за възлагане на общ.поръчка чуждестранно физ.или юрид.лице, за което в д-та, в която е установено, е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и 2 от ЗОП.При подписване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи документи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1 и на посочените в обявлението обстоятелства по чл.47, ал.2 от ЗОП, издадени от компетентен орган, или извлечение от съдебен регистър, или еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която е установен. Когато в съответната чужда държава не се издават документите по чл.47,ал.2 от ЗОП или когато те не включват всички случаи по чл. 47, ал. 1 и 2 от ЗОП, участникът представя клетвена декларация, ако такава декларация има правно значение според закона на държавата, в която е установен. Когато клетвената декларация няма правно значение според съответния национален закон, участникът представя официално заявление, направено пред съдебен или административен орган, нотариус или компетентен професионален или търговски орган в държавата, в която той е установен. Уч-кът следва да е регистриран в „ЦПРС"към Камарата на строителите в България или в аналогичен професионален или търговски регистър на държавата, в която е установен за следните групи и категории строителство за изпълнение на подобектите , а именно ІІ-ра група ІІІ-та категория строежи .Вписването в съответен регистър на държава – членка на ЕС, или на друга държава-страна по споразумението за ЕИП има силата на вписване в ЦПРС за обхвата на дейностите, за които е издадено.*Удостоверение за регистрация в ЦПРС или в аналогичен професионален или търговски регистър на държава членка на ЕС или на друга държава-страна по споразумението за ЕИП, следва да се представи от всеки участник, член на обединение/консорциум или подизпълнител, в случай, че конкретните лица ще извършват СМР, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите по поръчката, предвидено в договора за създаване на обединение/консорциум или предвижданото участие на подизпълнител.Изискуем документ - За българските юридически лица - заверено копие от Удостоверение за регистрация в ЦПРС за ІІ-ра група, ІІІ-та категория строежи, ведно с Декларация, изготвена от участника относно неговата валидност към датата на подаване на офертите. За чуждестранните юридически лица – еквивалентен документ, издаден от аналогичен професионален или търговски регистър на държавата, в която е установен участникът, съгласно националния му закон. Документ за вписването в съответен регистър на държава –членка на ЕС, или на друга държава-страна по споразумението за Европейското икономическо пространство има силата на вписване в ЦПРС за обхвата на дейностите, за които е издадено. Съгласно чл.49, ал.1 от ЗОП е допустимо изискването да се докаже с декларация, ако националния закон на участника не предвижда такава регистрация. Място и срок за получаване на док-ята за участие: В-лят предоставя на всички заинт.лица пълен достъп до Д-ята за участие, ведно с всички приложения и образци към нея по електронен път на посочения в Обявлението за поръчката офиц.интернет адрес на Община Сунгурларе, а именно : http://www.sungurlare.org, раздел „общ. поръчки” в периода от датата на публикуване на Обявлението за настоящата обществена поръчка до посочения краен срок за получаването и.Със свободното изтегляне на док-ята, заинт.лица приемат условието сами да се запознават от същото място за публикувани от В-ля писмени разяснени и отговори на постъпили въпроси.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Срокът за обжалване е 10-дневен и тече в зависимост от обжалвания акт, съобразно разпоредбите на чл.120, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.com.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

20.05.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ