Версия за печат

02711-2014-0028

BG-гр. Шумен: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Североизточно държавно предприятие" ДП-гр. Шумен, ул. "Петра" № 1, За: адв. Евгени Гандев/Динко Илчев, Република България 9700, гр. Шумен, Тел.: 054 833123, E-mail: dpshumen@mzh.government, Факс: 054 833123

Място/места за контакт: ЦУ на СИДП ДП-гр. Шумен

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: www.dpshumen.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Горско и ловно стопанствоДруго (моля пояснете): Горско и ловно стопанство

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Доставка, чрез покупка, на канцеларски материали, съгласно утвърден списък за нуждите на Централно управление на СИДП ДП-гр. Шумен, за 2014 година."

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр. Шумен, ул. "Петра" № 1 ЦУ на СИДП ДП-гр. Шумен
Код NUTS: BG333
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

"Доставка, чрез покупка, на канцеларски материали, съгласно утвърден списък за нуждите на Централно управление на СИДП ДП-гр. Шумен, за 2014 година."

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30197630, 22830000, 22820000, 30199712, 22851000, 22852100, 22852000, 22992000, 30192121, 30192125, 30192160, 30192132, 30192131, 30192130, 30124400, 30197321, 30197330, 30197320, 30197220, 39241200, 39241100, 22816300, 30192100, 39224340, 30234600, 39525800, 44424200, 30100000, 30192920, 30192910, 30193900, 42991100, 39813000, 39263000, 30125100, 30233132, 30237380

Описание:

Хартия за печатане
Тетрадки за упражнения
Формуляри
Отпечатани пликове без адресен прозорец
Класьори
Папки за досиета
Папки за сортиране
Ръчно изработена хартия или картон
Химикалки
Маркери
Коректори
Резервни графити (мини) за автоматични моливи
Пиромоливи
Моливи
Кутии с телчета за телбод
Антителбод
Перфоратори
Телбод машинки
Кламери
Ножици
Ножове
Бележници с лепящи се листчета
Гуми за триене
Кошчета за боклук
Флашпамети
Почистващи кърпи
Леплива лента
Офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на компютри, принтери и мебели
Коригираща течност
Коригиращ филм или лента
Стойки за листове
Машини за подвързване
Пасти и прахове за чистене и лъскане
Офис принадлежности
Касети с тонер
Устройства с твърд диск
CD-ROM дискове

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
3222.3 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 582962 от 29.01.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 24-2014 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:"Доставка, чрез покупка, на канцеларски материали, съгласно утвърден списък за нуждите на Централно управление на СИДП ДП-гр. Шумен, за 2014 година."
V.1) Дата на сключване договора
19.05.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
15.04.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Офис консумативи" ООД, ул. "Проф. Иван Шишманов" № 4, ап. 1, Република България 4000, гр. Пловдив, Тел.: 052 520494, E-mail: stoianov@okoffice.bg, Факс: 052 644120

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 4000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 3222.3 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

20.05.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор