00267-2014-0056
Технически редакции | ||
16.05.2014 16:33 ч. : | 16/05/2014 16:29 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
16.05.2014 16:33 ч. : | 16/05/2014 16:29 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Пловдив: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи
Услуги
Община Пловдив, пл."Стефан Стамболов" № 1, За: инж. Красимир Еневски, гл. юрисконсулт Живка Джарова-Ал Хамуд, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 656447, E-mail: smsti.op@gmail.com, Факс: 032 656447
Място/места за контакт: Дирекция "СМСТИ"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.plovdiv.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.plovdiv.bg/announcements/buyers-profile.
Електронен достъп до информация: http://www.plovdiv.bg/announcements/buyers-profile/procurement/.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Община Пловдив, пл. "Централен" 1, За: О.Карагяурова, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 656403, E-mail: smsti.op@gmail.com, Факс: 032 656447
Място/места за контакт: ДеловодствоИнтернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.plovdiv.bg/announcements/buyers-profile/procurement/.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
„УПРАЖНЯВАНЕ НА СТРОИТЕЛЕН НАДЗОР ЗА ОБЕКТИ ПО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ: ОП 1 - УПРАЖНЯВАНЕ НА СТРОИТЕЛЕН НАДЗОР НА ОБЕКТ: „Одеон при форума на античния Филипопол – реставрация, експониране и използване”; ОП 2 – УПРАЖНЯВАНЕ НА СТРОИТЕЛЕН НАДЗОР НА ОБЕКТ: „Къща на занаятите”, находяща се в гр. Пловдив, ул. „Стръмна” №3 – УПИ І, кв. 399 по плана на „Старинна градска част” гр. Пловдив”; ОП3 – УПРАЖНЯВАНЕ НА СТРОИТЕЛЕН НАДЗОР НА ОБЕКТ: „Проектиране и извършване на СМР- Реконструкция на отоплителна инсталация, абонатна и преустройство на помещение за котелно на природен газ, както и подмяна на отоплителни тела в сградата на „Фолклорен ансамбъл Тракия“, УПИ I- компл. Общ. Застрояване и училище, кв.2, кв. „Въстанически-север“, гр. Пловдив“; ОП4 – УПРАЖНЯВАНЕ НА СТРОИТЕЛЕН НАДЗОР НА ОБЕКТ: „Изграждане и реконструкция на ул. „Кап. Г. Цанев””
Обявлението обхваща обществена поръчка
Избор на лице, извършващо консултантска дейност и строителен надзор по време на строителството, оценка за съответствието на инвестиционните проекти, геодезическо заснемане, изготвяне на технически паспорт, съгласно Наредба № 5 от 28.12.2006г., контрол на количествата и качеството на изпълнените СМР, въвеждане на строежа в експлоатация и издаване на Разрешение за ползване, за обекти по обособени позиции, както следва: ОП 1 - УПРАЖНЯВАНЕ НА СТРОИТЕЛЕН НАДЗОР НА ОБЕКТ: „Одеон при форума на античния Филипопол – реставрация, експониране и използване”; ОП 2 – УПРАЖНЯВАНЕ НА СТРОИТЕЛЕН НАДЗОР НА ОБЕКТ: „Къща на занаятите”, находяща се в гр. Пловдив, ул. „Стръмна” №3 – УПИ І, кв. 399 по плана на „Старинна градска част” гр. Пловдив”; ОП3 – УПРАЖНЯВАНЕ НА СТРОИТЕЛЕН НАДЗОР НА ОБЕКТ: „Проектиране и извършване на СМР- Реконструкция на отоплителна инсталация, абонатна и преустройство на помещение за котелно на природен газ, както и подмяна на отоплителни тела в сградата на „Фолклорен ансамбъл Тракия“, УПИ I- компл. Общ. Застрояване и училище, кв.2, кв. „Въстанически-север“, гр. Пловдив“; ОП4 – УПРАЖНЯВАНЕ НА СТРОИТЕЛЕН НАДЗОР НА ОБЕКТ: „Изграждане и реконструкция на ул. „Кап. Г. Цанев”.
71521000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Срокът за изпълнение на поръчката е от подписването на договора до завършване и предаване на обекта на Възложителя с Разрешение за ползване. Прогнозна стойност с включен ДДС - 7000.00 лв.
НЕ
НЕ
12
1. Гаранциите се представят в една от следните форми: а/ Парична сума, внесена по банковата сметка на Община Пловдив в ТБ ИНВЕСТБАНК АД - КЛОН ПЛОВДИВ, IBAN: BG57 IORT 7375 3302 0000 03, BIC: IORTBGSF, или б/ Банкова гаранция, в полза на Възложителя, която задължава банката неотменяемо и безусловно, със срок на валидност минимум 200 дни считано от крайния срок за подаване на офертата и да е изрично посочено, че е за настоящата обществена поръчка, съответно на договора. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Участник, който не е представил гаранция за участие или представи гаранция за участие, която не отговаря на посочените по-горе условия, ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. 2. Изискуеми гаранции: А/ Гаранция за участие – Гаранцията за участие се представя задължително от всеки участник в процедурата при подаване на офертата. Размерът на гаранцията за участие в настоящата обществена поръчка е разпределен по обособени позиции както следва: За ОП 1 – гаранцията за участие е 16.00 лв. (шестнадесет лева) За ОП 2 – гаранцията за участие е 12.00 лв. (дванадесет лева) За ОП 3 – гаранцията за участие е 4.00 лв. (четири лева) За ОП 4 – гаранцията за участие е 24.00 лв. (двадесет и четири лева) Б/ Гаранция за изпълнение на договора - 3 % /три процента/ от предложената цена за изпълнение на договора без ДДС, като същата се дължи от определения за изпълнител участник преди подписване на договора. В случай, че участникът представи банкова гаранция за изпълнение на договора, срокът на валидност на банковата гаранция за изпълнение не може да бъде по-малък от срока за изпълнение на договора. 3. Задържане, усвояване и освобождаване на гаранции: Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл.61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение се задържа, усвоява и освобождава при условията и сроковете, посочени в проекта на договора за изпълнение на предмета на поръчката.
Финансирането е осигурено от бюджета на Община Пловдив. Възнагражденията се заплащат на части в следните срокове: 1. 30 % от дължимото възнаграждение за обекта – в 30 (тридесет)-дневен срок от откриването на строителната площадка; 2. 50 % от дължимото възнаграждение за обекта – в 30 (тридесет) дневен срок от съставянето на акт обр.15. 3. останалите 20 % от дължимото възнаграждение за обекта – в 30 (тридесет) дневен срок след издаването на документ, удостоверяващ въвеждането на съответния обект в експлоатация и издаване на Разрешение за ползване.
1. В случай, че участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице преди датата на подаване на офертата за настоящата обществена поръчка, членовете на обединението сключват споразумение за обединение. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: 1.1. всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно, по закон при изпълнението на договора за възлагане на обществена поръчка, сключен в резултат на проведената процедура; 1.2. Всички членове на обединението са длъжни да останат в състава на обединението за целия период на изпълнение на договора за възлагане на обществена поръчка, сключен в резултат на проведената процедура. 1.3. В споразумението за обединение участниците в обединението трябва да упълномощят едно лице, което да представлява обединението пред трети лица, по време на изпълнение на поръчката. В споразумението те трябва да определят и наименованието на участника. Пълномощните за нуждите на процедурата трябва да включват в представителната власт, възможността на представляващия обединението валидно да задължи обединението с представеното предложение, да попълни и подпише документите, включително декларация за приемане на условията в проекта за договор и ценовото предложение. 1.4. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата.
ДА
1. Когато участник в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът за самоличност, респ. за регистрация на участника, трябва да са издадени от компетентния орган в страната, в която участникът е установен и се представят в официален превод, а документите, с които се удостоверява финансовото и икономическо състояние по чл.50 от ЗОП и тези, с които се удостоверяват техническите възможности и квалификация по чл.51 от ЗОП, посочени от възложителя в обявлението и документацията, както и декларациите по чл.47 от ЗОП, се представят и в превод. 2. Възложителят ще отстрани от участие участник в процедурата, за който са налице обстоятелствата по чл.47, ал.1 и ал.5 от ЗОП. 3. Срок на валидност на офертите – 200 календарни дни от крайния срок за приемане на оферти. Забележка: Участник, който не отговаря на което и да е от описаните по – горе изисквания се отстранява от участие в процедурата.
Всяко предложение задължително съдържа следните документи: Плик № 1 1.1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от участника. Поредността на документите, включени в списъка да отговаря на посочения ред. Документите в офертата да са подредени в същия ред. 1.2. Оферта за участие - по образец; 1.3. Заверено копие от документ за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; заверено копие от документ за самоличност, когато участникът е физическо лице; Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, да се представи договор за създаване на обединението, в който задължително се посочва представляващият и разпределението на дейностите между членовете при изпълнението на обществената поръчка, с което участникът трябва да съобрази представянето на документите по чл.56 и чл.25, ал.8 от ЗОП. 1.4. Документ за регистрация по ДДС /ако е регистриран/ - заверено копие от участника; 1.5. Документ, упълномощаващ лицето, подписало офертата и други документи, ако е приложимо. 1.6. Документ за внесена гаранция за участие - оригинал; 1.7. Административни сведения за участника – по образец; 1.8. Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1 и ал.5 от ЗОП - по образец; 1.9. Декларация за подизпълнители, които ще участват при изпълнение на поръчката, ако участникът предвижда участие на подизпълнители – по образец; 1.10. Декларация за съгласие за участие от подизпълнителя, с изричното му съгласие за участие в изпълнение на предмета на поръчката и описание на дела и видовете работи които ще извършва, когато е приложимо – по образец; 1.11. Декларация, че е спазено изискването на чл.56, ал.1, т.11 от ЗОП – по образец; 1.12. Декларация по чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП – по образец; 1.13. Декларация по чл.166, ал.3 и ал.4 от ЗУТ – свободен текст; 1.14. Доказателства за икономическо и финансово състояние по чл.50, ал.1 от ЗОП, съгласно изисканите от Възложителя документи, описани в раздел III.2.2) „Икономически и финансови възможности“; 1.15. Доказателства за техническите възможности и квалификация по чл.51,ал.1 от ЗОП, съгласно изисканите от Възложителя документи, описани в раздел III.2.3) „Технически възможности“. Плик № 2 1.16. Техническо предложение за изпълнение предмета на поръчката - по образец, представя се в запечатан непрозрачен плик. Плик № 3 1.17. Ценово предложение - по образец, представя се в запечатан непрозрачен плик. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по т.1.3, 1.8, 1.10, 1.14 и 1.15 се представят от всеки от тях, а декларацията по т.1.11 – за тези от тях, които ще изпълняват дейности, свързани с предоставянето на услуги. Когато участник в процедурата е обединение, намира приложение разпоредбата на чл. 56, ал. 3 от ЗОП и чл.25, ал.8 от ЗОП. Забележка: В случай, че участникът не отговаря на тези условия, това ще доведе до неговото отстраняване от процедурата.
1. Копие от действаща застраховка за професионална отговорност по чл.171 от ЗУТ; 2. Информация за оборота от консултантски услуги за упражняване на строителен надзор за последните три приключили финансово години . 3. Копия от баланси и отчети, удостоверяващи финансовото състояние на участника за последните три приключили финансово години. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите се представят за всеки от тях. Когато участник в процедурата е обединение на физически или юридически лица, намира приложение разпоредбата на чл.56, ал.3 от ЗОП.
1. Участникът да има валидна полица на застраховка „Професионална отговорност“ по чл.171 от ЗУТ. 2. Участникът да има годишен оборот от консултантски услуги за упражняване на строителен надзор за последните три приключили финансово години , разпределен по позиции както следва: ОП 1 – Участникът следва да притежава годишен оборот от консултантски услуги за упражняване на строителен надзор на обекти от подобен род за последните три приключили финансово години в размер на не по-малко от 4 900 лв. (четири хиляди и деветстотин лева) без ДДС; ОП 2 - Участникът следва да притежава годишен оборот от консултантски услуги за упражняване на строителен надзор на обекти от подобен род за последните три приключили финансово години в размер на не по-малко от 3 500 лв. (три хиляди и петстотин лева) без ДДС; ОП 3 - Участникът следва да притежава годишен оборот от консултантски услуги за упражняване на строителен надзор на обекти от подобен род за последните три приключили финансово години в размер на не по-малко от 1 200 лв. (хиляда и двеста лева) без ДДС; ОП 4 - Участникът следва да притежава годишен оборот от консултантски услуги за упражняване на строителен надзор на обекти от подобен род за последните три приключили финансово години в размер на не по-малко от 7 500 лв. (седем хиляди и петстотин лева) без ДДС; Забележка: В случай, че участникът не отговаря на тези условия, това ще доведе до неговото отстраняване от процедурата.
1. Лиценз за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор, издаден на основание чл.166 ал.2 от ЗУТ;Лиценза да бъде придружен от списък на екипа от правоспособните физически лица, чрез които се упражнява дейността, заверен съгласно чл.166, ал.2 от ЗУТ. 2. Сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 с обхват на действие „Строителен надзор“ или еквивалент; 3. Списък на договорите за упражняване на строителен надзор на строителство при изпълнение на строежи, сходни с обекта на настоящата обществена поръчка, в т.ч. дейности, свързани с въвеждане на строежите в експлоатация, изпълнени през последните три години, придружен от препоръки за добро изпълнение за обекти от подобен род. Препоръките да съдържат стойността, вида, датата и мястото на услугата, както и дали тя е изпълнена професионално и в съответствие с нормативните изисквания. 4. Списък на ръководния персонал, предвиден за изпълнение на предмета на настоящата обществена поръчка; Само за ръководителя на екипа - копие от документи, доказващи образование, професионален опит и стаж. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите се представят за всеки от тях. Когато участник в процедурата е обединение на физически или юридически лица, намира приложение разпоредбата на чл.56, ал.3 и чл.25, ал.8 от ЗОП.
1. Участникът да притежава валиден Лиценз за упражняване на строителен надзор, издаден на основание чл.166 ал.2 от ЗУТ. 2. Участникът да притежава валиден Сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 с обхват на действие „Строителен надзор“ или еквивалент; 3. Участникът да има минимум три изпълнени договора през последните три години с предмет, сходен с настоящата обществена поръчка, придружен от препоръки за добро изпълнение; 4. Участникът да разполага с достатъчно персонал, предвиден за изпълнение на предмета на настоящата обществена поръчка. Само за ръководителя на екипа – строителен инженер с минимум пет години стаж в упражняването на строителен надзор на сходни обекти.
ДА
Лиценз за упражняване на строителен надзор съгласно ЗУТ.
ДА
Открита
НЕ
НЕ
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
200
гр. Пловдив, пл. "Централен" 1, ет.12, заседателна зала
Участници в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел могат да присъстват при отваряне на предложенията.
НЕ
НЕ
Желаещите да се запознаят с документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да направят това на официалния интернет адрес на Община Пловдив www.plovdiv.bg, в профила на купувача, раздел „Обществени поръчки“. Цялата документация по обществената поръчка може да бъде изтеглена от сайта, като срокът за изтегляне е до 10 дни преди крайния срок за получаване на оферти, и е посочен в обявлението. За участие в настоящата процедура не се предвижда закупуване на документация за участие. Всеки участник може писмено да поиска от възложителя разяснения по документацията за участие. Исканията за разяснения следва да бъдат отправени в писмен вид и могат да бъдат изпращани до изтичането на срока за изтегляне на документацията. Възложителят публикува разясненията на интернет сайта на общината в профил на купувача, в раздел „Обществени поръчки”. На същия адрес ще бъдат публикувани и съобщения до участниците, включително дата, час и място на отваряне на ценовите предложения.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 ал.5 т.1 и ал.6 от ЗОП.
16.05.2014 г.
Избор на лице, извършващо консултантска дейност и строителен надзор по време на строителството, оценка за съответствието на инвестиционните проекти, геодезическо заснемане, изготвяне на технически паспорт, съгласно Наредба № 5 от 28.12.2006г., контрол на количествата и качеството на изпълнените СМР, въвеждане на строежа в експлоатация и издаване на Разрешение за ползване, за обекти по обособени позиции
71521000
Описание:
УПРАЖНЯВАНЕ НА СТРОИТЕЛЕН НАДЗОР НА ОБЕКТ: „Одеон при форума на античния Филипопол – реставрация, експониране и използване” – в размер до 2 000.00 лв. (две хиляди лева) с ДДС / 1 666.67 лв. (хиляди шестстотин шейсет и шест лева и шейсет и седем стотинки) без ДДС. Посочената стойност е лимитна ;
Избор на лице, извършващо консултантска дейност и строителен надзор по време на строителството, оценка за съответствието на инвестиционните проекти, геодезическо заснемане, изготвяне на технически паспорт, съгласно Наредба № 5 от 28.12.2006г., контрол на количествата и качеството на изпълнените СМР, въвеждане на строежа в експлоатация и издаване на Разрешение за ползване, за обекти по обособени позиции
71521000
Описание:
УПРАЖНЯВАНЕ НА СТРОИТЕЛЕН НАДЗОР НА ОБЕКТ: „Къща на занаятите”, находяща се в гр. Пловдив, ул. „Стръмна” №3 – УПИ І, кв. 399 по плана на „Старинна градска част” гр. Пловдив” – в размер до 1 500.00 лв. (хиляда и петстотин лева) с ДДС / 1250.00 лв. (хиляда двеста и петдесет лева) без ДДС. Посочената стойност е лимитна;
Избор на лице, извършващо консултантска дейност и строителен надзор по време на строителството, оценка за съответствието на инвестиционните проекти, геодезическо заснемане, изготвяне на технически паспорт, съгласно Наредба № 5 от 28.12.2006г., контрол на количествата и качеството на изпълнените СМР, въвеждане на строежа в експлоатация и издаване на Разрешение за ползване, за обекти по обособени позиции
71521000
Описание:
УПРАЖНЯВАНЕ НА СТРОИТЕЛЕН НАДЗОР НА ОБЕКТ: „Проектиране и извършване на СМР- Реконструкция на отоплителна инсталация, абонатна и преустройство на помещение за котелно на природен газ, както и подмяна на отоплителни тела в сградата на „Фолклорен ансамбъл Тракия“, УПИ I- компл. Общ. Застрояване и училище, кв.2, кв. „Въстанически-север“, гр. Пловдив“ – в размер до 500.00 лв. (петстотин лева) с ДДС / 416.67 лв. (четиристотин и шестнадесет лева) без ДДС. Посочената стойност е лимитна;
Избор на лице, извършващо консултантска дейност и строителен надзор по време на строителството, оценка за съответствието на инвестиционните проекти, геодезическо заснемане, изготвяне на технически паспорт, съгласно Наредба № 5 от 28.12.2006г., контрол на количествата и качеството на изпълнените СМР, въвеждане на строежа в експлоатация и издаване на Разрешение за ползване, за обекти по обособени позиции
71521000
Описание:
УПРАЖНЯВАНЕ НА СТРОИТЕЛЕН НАДЗОР НА ОБЕКТ: „Изграждане и реконструкция на ул. „Кап. Г. Цанев”” – в размер до 3 000.00 лв. (три хиляди лева) с ДДС / 2 500.00 лв. (две хиляди и петстотин лева) без ДДС. Посочената стойност е лимитна;