Версия за печат

00233-2014-0019

BG-София: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 130823243

ДП "Национална компания Железопътна инфраструктура", бул. "Княгиня Мария Луиза" №110, За: Снежана Кусорова, Република България 1233, София, Тел.: 02 9326120, E-mail: s_kusorova@rail-infra.bg, Факс: 02 9310663

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.rail-infra.bg.

Адрес на профила на купувача: www.rail-infra.bg.

Електронен достъп до информация: http://www.rail-infra.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация:

Национален идентификационен No (ЕИК): 130823243

ДП "Национална компания "Железопътна инфраструктура", бул. "Княгиня Мария Луиза" №110, За: Димитър Чиренски, Република Бълария 1233, София, Тел.: 02 9323218, Факс: 02 9310663

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.rail-infra.bg.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 130823243

ДП "Национална компания "Железопътна инфраструктура", бул. "Княгиня Мария Луиза" №110, За: Евгения Русимова, Република България 1233, София, Тел.: 02 9326115, Факс: 02 9310663

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.rail-infra.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: поддържане на жп инфраструктура

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Актуализация на идеен проект и подготовка за строителство на железопътен участък Видин-Медковец по проект „Проектиране на строителството на железопътната линия Видин-София: актуализация на проекта и подготовка на железопътeн участък Видин-Медковец”, по обособени позици.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 12 (12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
За обособена позиция 1 - железопътни участъци Медковец-Руска Бяла и Руска Бяла-Столник, За обособена позиция 2 - железопътен участък Видин - Медковец.
Код NUTS: BG31
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Актуализация на идеен проект и подготовка за строителство на железопътен участък Видин-Медковец по проект „Проектиране на строителството на железопътната линия Видин-София: актуализация на проекта и подготовка на железопътeн участък Видин-Медковец”, по обособени позиции, както следва: Обособена позиция 1:Актуализация и оптимизация на идеен проект за железопътни участъци Медковец-Руска Бяла и Руска Бяла-Столник. Обособена позиция 2: Актуализация на идеен проект и изработване на Подробен устройствен план (ПУП), План за регулация и застрояване (ПРЗ) и Парцеларен план (ПП) и технически проект за жп участък Видин-Медковец. Участниците могат да подават оферти както за цябата поръчка, така и за всякат обособена позиция в пълния й обем

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

71311200, 71311230

Описание:

Консултантски услуги, свързани с транспортни системи
Инженерни услуги по проектиране и конструиране на релсови пътища

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обособена позиция 1-Етапи на изпълнение:ЕТАП I - Актуализация на трафик, избор на сценарий за идеен проект.1.Актуализация на трафика на проект „Модернизация на железопътната линия Видин-София”, в т.ч.: железопътен участък 1 Видин – Медковец; железопътен участък 2 Медковец – Руска Бяла и железопътен участък 3 Руска Бяла – Столник.2.Анализ на сценариите и избор на сценарий за железопътен участък 2 Медковец – Руска Бяла и железопътен участък 3 Руска Бяла – Столник. ЕТАП II - Актуализация на идейния проект:1.Актуализация на избрания идеен проект и оптимизация на разходите за железопътен участък 2 Медковец– Руска Бяла и железопътен участък 3 Руска Бяла – Столник.2.Актуализация на капацитет за железопътен участък 2 Медковец – Руска Бяла и железопътен участък 3 Руска Бяла – Столник.3.Актуализация на анализ „разходи-ползи“ на проект „Модернизация на железопътната линия Видин-София” в т.ч.: железопътен участък 1 Видин – Медковец; железопътен участък 2 Медковец – Руска Бяла и железопътен участък 3 Руска Бяла – Столник.ЕТАП III - Заключителни дейности: 1.Актуализация на Програмата за изпълнение и Стратегията за провеждане на тръжни процедури на проект „Модернизация на железопътната линия Видин-София” в т.ч.: железопътен участък 1 Видин – Медковец; железопътен участък 2 Медковец – Руска Бяла и железопътен участък 3 Руска Бяла – Столник.2.Информация за изготвяне на формуляри за кандидатстване за осигуряване на финансиране за изпълнението на проект „Модернизация на железопътната линия Видин-София: железопътен участък Видин-Медковец” /фаза строителство/ и за Подготовката на жп участъците Медковец-Руска Бяла и Руска Бяла-Столник /до фаза “зрял” проект/.3.Резюме на проекта.4.Окончателен доклад.Очаквани резултати - Изготвен доклад за Актуализация и оптимизация на идеен проект за железопътни участъци Медковец-Руска Бяла и Руска Бяла-Столник.Срокът за изпълнение на Задача 2: Актуализация на трафика на Консултанта по обособена позиция 2 е до 45 дни след подписване на договор по обособ. позиция 1.За обособена позиция 2:1.Актуализация на идейния проект (в съотв.с изискв. на ДОВОС) и оптимизация на разходите за железопътен участък Видин-Медковец;2.Изготвяне на технически проект за елементите на железопътната инфраструктура по протежение на железопътен участък Видин-Медковец;3.Изготвяне на технически паспорти на съществуващите сгради и съоръжения в обхвата на железопътен участък Видин-Медковец;4.Промяна на предназначението на земята и подготовка за отчуждителни процедури за железопътен участък Видин-Медковец.Етапи на изпълнение:ЕТАП I - Актуализация на идейния проект и оптимизация на разходите за железопътен участък Видин-Медковец:1.Актуализация на идейния проект в съотв. с изискв. на ДОВОС и оптимизация на разходите; 2.Актуализация на капацитет.ЕТАП II - Технически проект и подготовка за строителство: 1.Изготвяне на технически проект за елементите на железопътната инфраструктура по протежение на железопътен участък Видин-Медковец;2.Изготвяне и регистрация на технически паспорти на съществуващите сгради и съоръжения в обхвата на железопътен участък Видин–Медковец;3.Промяна на предназначението на земята и подготовка за отчуждителни процедури за железопътен участък Видин-Медковец.4.Резюме на проекта;5.Окончателен доклад.Информ.за изпълнението на Актуализация на АРП и Актуализация на програма за модерн. и стратегия за провеждане на тръжни процедури се предава до 11 месеца след подписавнето на договор за поз.2. Очаквани резултати:1.Изготвен доклад за актуализация на идейния проект и оптимизация на разходите за железопътен участък Видин – Медковец;2.Изготвен, съласуван и одобрен технически проект за елементите на железопътната инфраструктура по протежение на железопътния участък Видин–Медковец;3.Изготвени и регистрирани технически паспорти на сградите и съоръженията на съществуващата железопътна инфраструктура, които се запазват в обхвата на проекта; 4.Изготвен доклад за промяна на предназначението на земята и подготовка на отчуждителни процедури.

Стойност, без да се включва ДДС
10348860 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

15

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

7.1.Участниците представят гаранция за участие в процедурата в зависимост от позицията, за която участват, в размер, както следва: За позиция 1 – 10 000 (десет хиляди) лв.;За позиция 2 - 90 000 (сто хиляди) лв.;за цялата поръчка - 100 000 (сто хиляди) лв. Гаранцията се представя в една от следните форми: безусловна, неотменяема банкова гаранция в оригинал със срок на валидност 180 календарни дни след крайния срок за подаване на офертите или постъпила парична сума внесена по разплащателна сметка на ДП „НКЖИ”, IBAN: BG97 CECB 9790 1019 1009 04, BIC: CECB BGSF, банка: Централна кооперативна банка гр. София, банков клон “Химимпорт”, ул. “Стефан Караджа” № 2, удостоверено с платежно нареждане. В документът задължително следва да бъде записано: “Гаранция за участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: Актуализация на идеен проект и подготовка за строителство на железопътен участък Видин-Медковец по проект „Проектиране на строителството на железопътната линия Видин-София: актуализация на проекта и подготовка на железопътeн участък Видин-Медковец”, за обособена позиция...........................................................(задължително се посочва позицията/иите, за която/които участникът участва)”.Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл.61 и чл.62 от Закона за обществените поръчки. 2.При сключване на договора участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение в размер на 3% от договорената стойност без ДДС. Гаранцията се представя в една от следните форми: безусловна, неотменяема банкова гаранция в оригинал със срок на валидност един месец след одобряване на Окончателния доклад от страна на Възложителя или постъпила парична сума, внесена по сметката на ДП "НКЖИ", IBAN: BG97CECB97901019100904, BIC:CECBBGSF, банка: Централна кооперативна банка гр. София, банков клон “Химимпорт”, ул. “Стефан Караджа” № 2, удостоверено с платежно нареждане. В документът задължително следва да бъде записано: “Гаранция за изпълнение на обществена поръчка с предмет: Актуализация на идеен проект и подготовка за строителство на железопътен участък Видин-Медковец по проект „Проектиране на строителството на железопътната линия Видин-София: актуализация на проекта и подготовка на железопътeн участък Видин-Медковец”, за обособена позиция...........................................................(задължително се посочва позицията)”. Условията и сроковете за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. 3.За превеждане на аванс по договора от възложителя, избраният изпълнител представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, покриваща 100 % размера на авансовото плащане, със срок на валидност до окончателното му възстановяване. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всяко от физическите или юридически лица, включени в обединението може да е наредител по банковите гаранции, съответно вносител на сумите по гаранциите. Наредителят, съответно вносителят, българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, може да учреди или внесе гаранцията за участие и гаранцията за изпълнение, като сума във валута, с размер на левовата равностойност, изчислена по официалния курс на БНБ в деня на учредяването или внасянето на гаранцията. Банковите разходи по откриването и поддържането на гаранциите са за сметка на участника, съответно изпълнителя.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Цената се представя в лева без ДДС, съгласно ценова оферта по образец, определена съгласно условията, посочени в документацията. Плащанията ще се извършват с платежно нареждане,както следва: 1.Авансово плащане в размер на 10% от стойност на договора без ДДС,в срок от 30 дни осрещу представяне на фактура в оригинал и банкова гаранция, покриваща цялата стойност на авансовото плащане, със срок на валидност до окончателното му приспадане. Изплатеният аванс се приспада на равни части от първите пет междинни плащания. 2.Междинни плащания - в рамките на 30 дни след получаване на Искане за плащане, придружено от фактура в оригинал, одобрен протокол за приемане на дейностите по договора и констативен протокол от извършена проверка на място за верифициране на плащането. Междинните плащания се извършват по ключови събития и представляват 90% от стойността на договора без ДДС. 3.Окончателно плащане – в размер на 10% от стойността на договора без ДДС, в рамките на 30 дни след получаване на фактура в оригинал, одобрен протокол за приемане на Окончателния доклад (заверено копие) и констативен протокол от извършена проверка на място за верифициране на плащането.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Участник в процедурата за възлагане на обществената поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, задължително се представя договор (споразумение) за създаване на обединението, подписан от лицата в обединението, в оригинал или нотариално заверено копие, със срок не по-кратък от срока за изпълнение на настоящата обществена поръчка. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че лицата в обединението поемат солидарна отговорност, заедно и поотделно, за участието си и изпълнението на поръчката, както и, че съставът на обединението няма да се променя за срока за изпълнение. Ако в хода на процедурата, съставът на обединението бъде променен, участникът ще бъде отстранен от по-нататъшно участие. В случай, че в договора (споразумението) не е посочен представляващият обединението, се представя документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият, в оригинал или нотариално заверено копие. В случай, че в договора (споразумението) не е посочено разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предмет на обществената поръчка, се представя документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва разпределението, в оригинал или нотариално заверено копие

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. При подаване на офертите за участие, участниците удостоверяват с декларации липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1, букви „а“ до „д“, т.2 и т.3, ал.2, т.1, т.3 и т.5 и ал.5, т.1 и т.2 от ЗОП. Възложителят отстранява от участие в процедурата участници, за които са налице обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1, букви „а“ до „д“, т.2 и т.3 и ал.5, т.1 и т.2 от ЗОП, както и участници, за които са налице обстоятелствата по чл.47, ал.2, т.1, т.3 и т.5 от ЗОП. Не може да участва в процедурата за възлагане на обществената поръчка чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, e налице някое от посочените обстоятелства. Декларациите, които са на чужд език, се представят и в превод. Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, декларациите се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, декларациите се представят и за тях. 2. Документи за регистрация: Участниците, български юридически лица или еднолични търговци представят ЕИК съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър или копие от документа за регистрация. Когато не е представен ЕИК съгласно чл.23 от ЗТР, участниците - юридически лица или еднолични търговци, прилагат към своите оферти и удостоверения за актуално състояние. Чуждестранните юридически лица представят еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени. Чуждестранните юридически лица представят документа за регистрация в официален превод. Участниците български и чуждестранни физически лица представят копие от документ за самоличност. Чуждестранните физически лица представят документа в официален превод. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице документите се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите се представя за всеки от тях. 3.Участникът може да представи удостоверение за регистрация в официален списък на одобрени стопански субекти на държава – членка на Европейския съюз. 4.Декларация, че участника ще спазва всички условия необходими за изпълнение на поръчката

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Съгласно чл.50, ал.1, т.1 и т.3 от ЗОП: - валидна застраховка за професионална отговорност на лицата по чл. 171, ал.1 от ЗУТ, или еквивалент - копие заверено от участник. - информация за специализирания оборот от предоставянето на услуги от сходно естество, сложност и видове дейности, за последните три години (2011, 2012 и 2013), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите се представят и за тях.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Наличие на валидна полица за застраховка професионална отговорност на лицата по чл. 171, ал.1 от ЗУТ, или еквивалент. Специализираният оборот от предоставянето на услуги от сходно естество, сложност и видове дейности за последните 3 (три) години (2011, 2012 и 2013), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си трябва да бъде не по-малко от, за:Позиция 1 – мин.1 220 000 лв.без ДДС. Под „услуги от сходно естество, сложност и видове дейности“ се разбира услуги от дейности по:прединвестиционно проучване;идеен и/или технически и/или работен проект; технически спецификации за проектиране и/или строителство;aнализ „Разходи– ползи“;стратегия за провеждане на тръжни пр-ри;формуляри за кандид. за осигур.на финанс.,на проект за модернизация и/или реконструкция и/или рехабилитация за железопътната инфраструктура.Позиция 2– мин.11 200 000 лв.Под „услуги от сходно естество, сложност и видове дейности“ се разбира услуги от дейности по: прединвестиционни проучвания;идеен и/или технически и/или работен проект;технически спецификации за строителство;технически паспорти на сгради и/или съоръжения и/или междугария;подробни устройствени планове – ПУП (план за регулация и застрояване – ПРЗ или парцеларни планове – ПП),на проект за модернизация и/или реконструкция и/или рехабилитация за железопътната инфраструктура.Общо за двете позиции – минимум 12 420 000 лв. и следва да бъде формиран от услуги с предмет, сходен с предметите и на двете обособени позиции.В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването за специализиран оборот от предоставени услуги от сходно естество/сложност и видове дейности, се отнася общо за участниците в обединението.Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискването за специализиран оборот се прилага съобразно вида и дела на тяхното участие. Отнася се за поле ІІІ.2.3.:За позиция 1 под „успешно завършени договори от сходно естество/сложност и видове дейности“ се разбира:а)1 договор, който включва идеен и/или технически и/или работен проект на модернизация и/или реконструкция и/или рехабилитация за железопътната инфраструктура; б) 1 договор, който включва една или повече от следните дейности: прединвестиционно проучване;технически спецификации за проектиране и/или строителство;стратегия за провеждане на тръжни процедури;aнализ „Разходи – ползи“;формуляри за кандидатстване за осигуряване на финансиране на проект за модерниз. и/или реконстр. и/или рехабилит. за жп инфраструктура. В случай, че участникът представи договор, който включва дейностите посочени в буква „а“ и една или няколко от дейностите посочени в буква „б“ се приема, че отговаря на изискването . За позиция 2 "успешно завършени договора от сходно естество/сложност и видове дейности“ се разбира:а)1 договор,който вкл.технически и/или работен проект на модернизация и/или реконструкция и/или рехабилитация за жп инфраструктура; б) 1 договор , който вкл. една или няколко от следните дейности: прединвестиционни проучвания;идеен проект; технически спецификации за строителство;технически паспорти на сгради и/или съоръжения и/или междугария; изготване на подробни устройствени планове–ПУП (план за регулация и застрояване – ПРЗ или парцеларни планове – ПП),на проект за модерниз.и/или реконстр.и/или рехабилит.за жп инфраструктура. В случай, че участникът представи договор, който включва дейностите посочени в буква „а“ и една или няколко от дейностите посочени в буква „б“ се приема, че отговаря на изискването.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Съгласно чл.51, ал. 1, т.1 и т.7 от ЗОП: 1.Списък на основните договори за услуги от сходно естество/сложност и видове дейности, обект на поръчката през последните 3 (три) години назад, считано от крайния срок за подаване на офертите, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение. 2.Списък на екипа от експерти с приложени към него автобиография по образец и копия на документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и препоръки доказващи подобна позиция и участие в завършен проект. Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискването за представяне на документите по т.1 и т.2 се отнася и за тях. 3.Участниците представят Сертификат за внедрена система за управление на качеството с обхват предмета на поръчката по стандарт БДС EN ISO 9001:2008, или еквивалентен. Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискването за представяне на документите се отнася за тях, а изискванията за тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Възложителят приема еквивалентни мерки за осигуряване на качеството,доказващи съответствие с поставените изисквания,съгл.чл.53,ал.4 от ЗОП.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Успешно завършени: за позиция 1- мин. 2 договора за услуги от сходно естество/сложност и видове дейности през посл.3 год, считано от датата за подаване на оферти.Под „успешно завършени договори от сходно естество/сложност и видове дейности“ се разбира – виж поле ІІІ.2.2.; за позиция 2 - мин. 2 договора за услуги от сходно естество/сложност и видове дейности през посл. 3 год.,считано от датата за подаване на оферти. Под „успешно завършени договори от сходно естество/сложност и видове дейности“ се разбира – виж поле ІІІ.2.2.;В случай, че участникът участва за двете позиции изискванията се прилагат кумулативно и сл.да се представят мин.4 договора от сходно ест./сложност и видове дейн. В случай,че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването за завършени договори се отнася общо за участниците в обединението. В случай, че участникът предвижда участие на подизпълнители, изискването се прилага съобразно вида и дела на тяхното участие.2.Мин.изисквания към екипа:2.1.Ръководител на екипа– образов.квалиф. степен магистър– строителен инженер и/или икономист и/или бизнес администрация и/или публична администрация и/или управление на проекти, Осн. проф.опит – мин. 10 г. проф. опит в проектиране на транспортна инфраструктура.Специф. проф.опит- Опит на подобна/ сходна позиция в мин.2 завършени проекта за проектиране за модернизация и/или реконструкция и/или рехабилитация на транспортна инфрастр.2.2. Ключов експерт по железен път-образов.квалиф. степен магистър– строителен инженер, специалност транспортно строителство, или еквивалент. Осн. проф.опит-мин. 10 г. проф. опит в проектиране на железопътна инфраструктура. Специф. проф.опит- Опит на подобна/ сходна позиция в мин.2 завършени проекта за проектиране за модернизация и/или реконструкция и/или рехабилитация на железопътна инфрастр. 2.3.Ключов експерт по мостови съоръжения- образов.квалиф. степен магистър–строителен инженер, специалност транспортно строителство или строителство на сгради и съоръжения, или еквивалент. Осн. проф. опит-мин. 10 г. проф. опит в проектиране на съоръжения -мостове, естакади на транспортна инфрастр. Специф. проф.опит- Опит на подобна/ сходна позиция в мин.2 завършени проекта за проектиране за модернизация и/или реконструкция и/или рехабилитация на железопътна и/или пътната инфрастр. 2.4.Ключов експерт по тунели образов.квалиф.степен магистър–строителен инженер, специалност транспортно строителство, или еквивалент. Осн. проф.опит-мин. 10 г. проф. опит в проектиране на тунели на транспортната инфрастр. Специф. проф.опит- опит на подобна/ сходна позиция в мин.2 завършени проекта за проектиране за модернизация и/или реконструкция и/или рехабилитация на тунели на железопътната инфрастр.2.5.Ключов експерт по архитектура-образов.квалиф.степен магистър- архитек,специалност архитектура или еквивалент. Осн. проф.опит-мин. 10 г. проф. опит в проектиране на сгради. Специф. проф.опит- опит на подобна сходна позиция в минимум 2 завършени проекта за проектиране за модернизация и/или реконструкция и/или рехабилитация на сгради за обществ. ползване.2.6.Ключов експерт по железопътна сигнализация и телекомуникации образов.квалиф.степен магистър-инженер по комуникационна техника и/или осигурителна техника, или еквивалент. Осн. проф.опит-мин. 10 г. проф. опит в проектиране на железопътна сигнализация и/или телекомуникации. Специф. проф.опит- опит на подобна/ сходна позиция в минимум 2 завършени проекта за проектиране за модернизация и/или реконструкция и/или рехабилитация на железопътната инфраструктура.2.7.Ключов експерт по железопътно тягово и нетягово електрозахранване и контактна мрежа-оразов.квалиф. степен магистър-електроинженер или еквивалент. Осн. проф.опит-мин.10 г. проф. опит в проектиране на железопътното електрозахранване и системи за контактна мрежа.Специф.проф.опит- опит на подобна/ сходна позиция в минимум 2 завършени проекта за проектиране за модернизация и/или реконструкция и/или рехабилитация на железопътната инфрастр.Продължава в поле VІ.3.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Цена; тежест: 40
Показател: Техническа оценка, в т.ч.Стратегия и методология за изпълнение на дейностите - 30 точки;Анализ на рисковете по проекта - 15 точки;Взаимодействия, организация и ключов персонал - 20 точки.; тежест: 60
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2014/S 044 - 073493 от 04.03.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
27.06.2014 г.  Час: 16:45
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

ДП „НКЖИ”, гр. София, бул. “Княгиня Мария Луиза” № 110, етаж 3, стая 318, всеки работен ден от 08,00 до 12,00 и от 12,45 до 16,45 часа, до 10 дни преди изтичането на крайния срок за получаване на офертите, срещу сума в размер на 6 лева с ДДС, внесена в касата на компанията.При поискване от заинтересовано лице, документацията за участие се изпраща за сметка на лицето, отправило искането, след плащане по сметка на ДП „НКЖИ”, IBAN: BG97 CECB 9790 1019 1009 04, BIC: CECB BGSF, банка: Централна кооперативна банка гр. София, банков клон “Химимпорт”, ул. “Стефан Караджа” № 2. По възможност се посочва куриерска служба и клиентски номер.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
07.07.2014 г.  Час: 16:45
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 08.07.2014 г.  Час: 10:00
Място

ДП „НКЖИ”, гр. София, бул. “Княгиня Мария Луиза” № 110,заседателна зала, партер.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Пълномощните, задължително в оригинал или нотариално заверени копия, се предоставят на комисията.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Оперативна програма "Транспорт" 2007 - 2013 г.

VI.3) Допълнителна информация

От поле ІІІ.2.3:2.8.Ключов експерт по маркетинг на транспорта и икономика на железопътния транспорт ( само за позиция 1)- образов.квалиф.степен магистър-икономист или инженер. Осн.проф.опит-мин. 10 г. проф.опит в сферата на маркетинг и/или икономика на транспорта. Специф. проф.опит-опит на подобна/ сходна позиция в минимум 2 завършени проекта за проектиране за модернизация и/или реконструкция и/или рехабилитация на транспортна инфрастр.2.9.Ключов експерт по технология, организация и експлоатация на железопътния транспорт(само за позиция 1)-образов.квалиф. степен магистър инженер. Осн. проф.опит-мин. 10 г. в дейности по организацията и експлоатацията на жп транспорт.Специф.проф. опит-опит на подобна/ сходна позиция в минимум 2 завършени проекта за проектиране за модернизация и/или реконструкция и/или рехабилитация на транспортна инфрастр.Не се допуска експерт/и включен/и в екипа за изпълнение на обособена позиция 1 да е/са включен/и в екипа за изпълнение на обособена позиция 2.Под „Подобна/сходна позиция” да се разбира:за позиция Р-л на екипа – лицето да е изпълнявало функциите на р-л на екип/проект за проектиране за модернизация и/или реконструкция и/или рехабилитация на транспортна инфрастр;за позиция Ключов експерт по железен път–лицето да е изпълнявало функции на експерт по железен път в екип за проектиране за модернизация и/или реконструкция и/или рехабилитация на железопътната инфрастр;за позиция Ключов експерт по мостови съоръжения–лицето да е изпълнявало функции на експерт по мостови съоръжения в екип за проектиране за модернизация и/или реконструкция и/или рехабилитация на железопътната и/или пътната инфрастр;за позиция Ключов експерт по тунели–лицето да е изпълнявало функции на експерт по тунели в екип за проектиране за модернизация и/или реконструкция и/или рехабилитация на транспортна инфрастр;за позиция Ключов експерт по архитектура–лицето да е изпълнявало функции на експертпо архитектура в екип за проектиране за модернизация и/или реконструкция и/или рехабилитация на обществени сгради;за позиция Ключов експерт по железопътна сигнализация и телекомуникации – лицето да е изпълнявало функциите на експерт по железопътна сигнализация и/или телекомуникации в екип за проектиране за модернизация и/или реконструкция и/или рехабилитация на железопътната инфрастр;за позиция Ключов експерт по железопътно тягово и нетягово електрозахранване и контактна мрежа–лицето да е изпълнявало функциите на експерт по железопътно тягово и нетягово електрозахранване и контактна мрежа в екип за проектиране за модернизация и/или реконструкция и/или рехабилитация на железопътната инфрастр;за позиция Ключов експерт по маркетинг на транспорта и икономика на железопътния транспорт–лицето да е изпълнявало функциите на експерт по маркетинг на транспорта и икономика на железопътния транспорт в екип за проектиране за модернизация и/или реконструкция и/или рехабилитация на транспортна инфрастр;за позиция Ключов експерт по технология, организация и експлоатация на железопътния транспорт–лицето да е изпълнявало функциите на експерт по технология, организация и експлоатация на железопътния транспорт в екип за проектиране за модернизация и/или реконструкция и/или рехабилитация на транспортна инфраструктура.„Подобна/сходна позиция“ се доказва спрепоръка от работодател и/или Възложител/Поръчител.Под „Завършен проект“ се разбира проект, който към датата на подаване на офертата е одобрен и приет от съответния Възложител. Доказва се с препоръка за добро изпълнение от Възложител.За чуждестранните лица, Възложителят приема еквивалентни образователно квалификационна степен. 3.Наличие на функционираща система за управление на качеството с обхват предмета на поръчката по стандарт БДС EN ISO 9001:2008, или еквивалентен. Достъп до документацията е предоставен на интернет адрес http://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/обществени- поръчки-по-ОПТ.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Отдел "Правен" в Централно управление на ДП НКЖИ, лице за контакт старши юрисконсулт Елена Донкова, бул. "Княгиня Мария Луиза" №110, Република България 1233, София, Тел.: 02 9323192, Факс: 02 9310663

Интернет адрес/и:

URL: www.rail-infra.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.05.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Актуализация и оптимизация на идеен проект за железопътни участъци Медковец-Руска Бяла и Руска Бяла-Столник.
1) Кратко описание

Актуализация и оптимизация на идеен проект за железопътни участъци Медковец-Руска Бяла и Руска Бяла-Столник включва: етап І Актуализация на трафик, избор на сценарий за идеен проект; етап ІІ Актуализация на идейния проект; етап ІІІ Заключителни дейности - резюме и окончателен доклад.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

71311200, 71311230

Описание:

Консултантски услуги, свързани с транспортни системи
Инженерни услуги по проектиране и конструиране на релсови пътища

3) Количество или обем

Основните дейности: За обособена позиция 1 Етапи на изпълнение ЕТАП I - Актуализация на трафик, избор на сценарий за идеен проект 1.Актуализация на трафика на проект „Модернизация на железопътната линия Видин-София”, в т.ч.: железопътен участък 1 Видин – Медковец; железопътен участък 2 Медковец – Руска Бяла и железопътен участък 3 Руска Бяла – Столник. 2.Анализ на сценариите и избор на сценарий за железопътен участък 2 Медковец – Руска Бяла и железопътен участък 3 Руска Бяла – Столник. ЕТАП II - Актуализация на идейния проект 1.Актуализация на избрания идеен проект и оптимизация на разходите за железопътен участък 2 Медковец – Руска Бяла и железопътен участък 3 Руска Бяла – Столник. 2.Актуализация на капацитет за железопътен участък 2 Медковец – Руска Бяла и железопътен участък 3 Руска Бяла – Столник. 3.Актуализация на анализ „разходи-ползи“ на проект „Модернизация на железопътната линия Видин-София” в т.ч.: железопътен участък 1 Видин – Медковец; железопътен участък 2 Медковец – Руска Бяла и железопътен участък 3 Руска Бяла – Столник. ЕТАП III - Заключителни дейности 1.Актуализация на Програмата за изпълнение и Стратегията за провеждане на тръжни процедури на проект „Модернизация на железопътната линия Видин-София” в т.ч.: железопътен участък 1 Видин – Медковец; железопътен участък 2 Медковец – Руска Бяла и железопътен участък 3 Руска Бяла – Столник. 2.Информация за изготвяне на формуляри за кандидатстване за осигуряване на финансиране за Изпълнението на проект „Модернизация на железопътната линия Видин-София: железопътен участък Видин-Медковец” /фаза строителство/ и за Подготовката на жп участъците Медковец-Руска Бяла и Руска Бяла-Столник /до фаза “зрял” проект/ 3.Резюме на проекта 4.Окончателен доклад Очаквани резултати - Изготвен доклад за Актуализация и оптимизация на идеен проект за железопътни участъци Медковец-Руска Бяла и Руска Бяла-Столник

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
1018940 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 15



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Актуализация на идеен проект и изработване на Подробен устройствен план (ПУП), План за регулация и застрояване (ПРЗ) и Парцеларен план (ПП) и технически проект за жп участък Видин-Медковец.
1) Кратко описание

етап I - Актуализация на идейния проект и оптимизация на разходите за железопътен участък Видин-Медковец етап II - Технически проект и подготовка за строителство, вкл. резюме и окончателен доклад

2) Общ терминологичен речник (CPV)

71311200, 71311230

Описание:

Консултантски услуги, свързани с транспортни системи
Инженерни услуги по проектиране и конструиране на релсови пътища

3) Количество или обем

1.Актуализация на идейния проект (в съответствие с изискванията на доклада за ОВОС) и оптимизация на разходите за железопътен участък Видин-Медковец; 2.Изготвяне на технически проект за елементите на железопътната инфраструктура по протежение на железопътен участък Видин-Медковец; 3.Изготвяне на технически паспорти на съществуващите сгради и съоръжения в обхвата на железопътен участък Видин-Медковец; 4.Промяна на предназначението на земята и подготовка за отчуждителни процедури за железопътен участък Видин-Медковец. Етапи на изпълнение ЕТАП I - Актуализация на идейния проект и оптимизация на разходите за железопътен участък Видин-Медковец 1.Актуализация на идейния проект в съответствие с изискванията на доклада за ОВОС и оптимизация на разходите; 2.Актуализация на капацитет. ЕТАП II - Технически проект и подготовка за строителство 1.Изготвяне на технически проект за елементите на железопътната инфраструктура по протежение на железопътен участък Видин-Медковец; 2.Изготвяне и регистрация на технически паспорти на съществуващите сгради и съоръжения в обхвата на железопътен участък Видин–Медковец; 3.Промяна на предназначението на земята и подготовка за отчуждителни процедури за железопътен участък Видин-Медковец. 4.Резюме на проекта 5.Окончателен доклад Очаквани резултати:1.Изготвен доклад за актуализация на идейния проект и оптимизация на разходите за железопътен участък Видин – Медковец;2.Изготвен, съласуван и одобрен технически проект за елементите на железопътната инфраструктура по протежение на железопътния участък Видин–Медковец;3.Изготвени и регистрирани технически паспорти на сградите и съоръженията на съществуващата железопътна инфраструктура, които се запазват в обхвата на проекта;4.Изготвен доклад за промяна на предназначението на земята и подготовка на отчуждителни процедури.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
9329920 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 15