Версия за печат

00081-2013-0059

BG-Варна: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000093442

Община Варна, бул. "Генерал Колев" № 92, За: Елица Савова, Република България 9000, Варна, Тел.: 052 820837, E-mail: op@varna.bg, Факс: 052 820846

Място/места за контакт: ОП "Инвестиционна политика"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.varna.bg.

Адрес на профила на купувача: www.varna.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

“Изработка, тиражиране и доставка на рекламни и превантивно-информационни материали за нуждите на Дирекция „Превенции“ при Община Варна по обособени позиции” , както следва: Обособена позиция №1: „Изработка, тиражиране и доставка на рекламни материали за нуждите на Дирекция „Превенции“ при Община Варна при провеждане на конференции, форуми и кампании“.Обособена позиция №2: „Изработка, тиражиране и доставка на превантивно-информационни материали за нуждите на Дирекция „Превенции“ при Община Варна”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 27 (27 - Други услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
на територията на Община Варна, франко сградите, както следва: 1. Община Варна, Дирекция „Превенции“,бул. „Цар Освободител“ № 27; 2. Информационно-обучителен център „Чайка“,Чайка 170; 3. Превантивен център „Младост“,бул. „Вл. Варненчик“ бл. 50 4. Център за социална превенция „Приморски“,ул. Цимерман 33 5. Център за социална превенция „Вл. Варненчик“,ж.к. Вл. Варненчик, до бл. 20 – „Бялата къща“
Код NUTS:
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

При изпълнение на поръчката следва да се изработят, тиражират и доставят посочените в Приложение 2 артикули, както и да се извършат всички необходими дейности като дизайн, предпечатна подготовка, отпечатване и допълнителни операции (сгъване, лепене, шиене, опаковане) и други необходими дейности за получаване на крайния продукт, както следва:При изпълнение на поръчката следва да се извърши изработка, тиражиране и доставка на превантивно-информационни материали за нуждите на Дирекция „Превенции“,съгласно одобрен списък по видове артикули със съответните технически параметри и тиражи, описани в Техническа спецификация (Приложение 2), представляваща неразделна част от настоящата документация за участие в откритата процедура.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

22100000, 22462000

Описание:

Печатни книги, брошури и диплянки
Рекламни печатни материали

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
80000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: Срок за изработка и доставка на превантивно-информационни материали, считано от датата на писмено одобряване на проекта от Възложителя ; тежест: 5
Критерий: Средноаритметични единични цени за съответните видове артикули ; тежест: 95
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 174 - 300681 от 07.09.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: Д14000386ВН / Обособена позиция №: 2 / Заглавие на обособената позиция: „Изработка, тиражиране и доставка на превантивно-информационни материали за нуждите на Дирекция „Превенции“ при Община Варна”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

26.02.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

8

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Ламбаджиев Стандарт" ООД, бул. "Генерал Столетов" №49, Република България 1233, София, Тел.: 02 4484100, Факс: 02 4484101

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 140000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 80000 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.05.2014 г.