Версия за печат

02711-2014-0060

BG-гр. Тервел: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ТП "ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО ТЕРВЕЛ" към ДП" СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ" Шумен, обл. Добрич, общ. Тервел, гр. Тервел, ул. Св.Св. Кирил и Методий № 10, За: инж. Димчо Стефанов - зам. Директор, Република България 9450, гр. Тервел, Тел.: 05751 2271, E-mail: dgs.tervel@dpshumen.bg, Факс: 05751 2024

Място/места за контакт: ТП "ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО ТЕРВЕЛ" към ДП" СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ" Шумен

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://dpshumen.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://dpshumen.bg/.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: ловно и горско стопанствоДруго (моля пояснете): ловно и горско стопанство

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка чрез покупка по заявка на прогнозни количества строителни материали за нуждите на ТП „ ДЛС Тервел при „СИДП” ДП гр. Шумен през 2014г. ”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: В складовата база на Възложителя – Ремонтна работилница на ТП „ДЛС Тервел” гр.Тервел, обл.Добрич
Код NUTS: BG33
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Чл.1. Изпълнителят се задължава да достави на Възложителя прогнозни количества строителни материали за нуждите на ТП „ ДЛС Тервел при „СИДП” ДП гр. Шумен през 2014г., съгласно съгласно Приложение № 1 и оферта, която е неразделна част от този договор, а Възложителят заплаща цената им. (2) За краткост предмета на настоящия договор /ал.1/ ще се нарича " доставка". (3). Обявените строителни материали в приложената техническа спецификация са прогнозни и в тях може да настъпи промяна по преценка и в зависимост от нуждите на Възложителя, като сключването на договор не го ангажира със задължителни поръчки за доставка за прогнозната му стойност, ако нуждите му не изискват такава. (4). Доставките ще се изпълняват по поръчка чрез заявка от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ според нуждите му в момента на заявката. (5). Заявката ще се извършва по електронен път на адрес за поръчки: triada_2002@abv.bg по реда и условията на Закона за електронния документ и електронния подпис. Потвърждаване за получаването на електронно изявление от страна на Изпълнителя не е необходимо, за да се смята, че е получено от адресата. (6). Място на доставка: складовата база на Възложителя – „ Ремонтна работилница”, находяща се в гр. Тервел, общ. Тервел, обл. Добрич . 1. Приемането и предаването на доставката по конкретната поръчка се извършва по вид и количество с приемо-предавателен протокол (стокова разписка или еквивалентен документ) подписан от двете страни в два екземпляра. 2. За дата на доставката се счита датата на съставяне на приемо-предавателния протокол. (7) Рискът от случайното погиване или повреждане на доставката или на част от нея преминава от Изпълнителя на Възложителя от момента, в който доставката бъде предадена Чл. 2. Срок за изпълнение на договора: (1). Срок за доставка - 20( двадесет) астрономически часа, след заявка на Възложителя. (2). Краен срок за изпълнение на заявки- 31.12.2014г. (3). Краен срок на договора – 31.01.2015г. Чл. 3. (1). Прогнозната стойност на настоящия договор е в размер на 15000.00лв.( петнадесет хиляди лева) без вкл. ДДС франко място на доставката. (2). Прогнозната стойност за доставка на стоките по договора не е задължителна за усвояване и зависи изцяло от нуждите на Възложителя. (3). Стойността на всяка поръчка се определя въз основа на единични продажни цени, които не подлежат на промяна и ще се считат твърдо договорени за целия период на договора, съгласно Приложение № 1 и представена ценова оферта на Изпълнителя, а за стоки, които не са включени в него - от единичната продажна цена в търговския обект на Изпълнителя, намалени с процент търговска отстъпка в размер на 10% ( десет процента). (4). В посочените стойности са включени всички разходи за опаковка, такси, транспорт и други съпътстващи доставката разходи, както и печалбата на Изпълнителя, същата е в лева без ДДС - франко обекта на Възложителя - складовата база на Възложителя в „ Ремонтна работилница”, находяща се в гр. Тервел, общ. Тервел, обл. Добрич. (5). Заплащането на стоките ще се извърши от Възложителя по банков път по сметка на Изпълнителя в срок от 30 (тридесет) календарни дни от датата на издаване на данъчна фактура за доставката. Данъчна фактура се издава след съставяне на двустранен- приемо-предавателен протокол ( стокова разписка или еквивалентен документ) за извършената доставка. (6). Основание за плащане е издадена от Изпълнителя - данъчна фактура . Данъчна фактура се издава след съставяне на двустранен приемо предавателен протокол между страните за извършената доставка Чл. 6. (1) Рекламации по отношение на количествата и видими дефекти на доставените стоки се правят в 7 дневен срок от момента на получаването им, за което се съставя констативен протокол. (2) Възложителят е длъжен да уведоми незабавно Изпълнителя за недостатъци на стоките, за които не е знаел и не е могъл да узнае при приемането й. Той има право да иска заместване на стоката,връщане на част от цената или разваляне на договора, ако е действал добросъвестно и е изпълнил задълж

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

44110000, 44190000, 44111000, 14210000, 44111200, 44431000, 44111100, 03410000, 44112510, 44313000, 44333000, 44192200, 19640000, 44810000, 44832200, 31711140, 14811300

Описание:

Строителни материали
Различни видове строителни материали
Материали за строеж на сгради
Чакъл, пясък, натрошен камък и други инертни материали
Цимент
Покривни плоскости
Тухли
Дървен материал
Дървени покривни плоскости
Метална мрежа
Метална тел
Гвоздеи
Големи и малки пликове за смет от полиетилен
Бои
Разредители
Електроди
Шлифовъчни дискове

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
15000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Предложена обща цена на стоките по приложената към документацията спецификация; тежест: 70
Показател: Предлагана отстъпка от единичната продажна стойност за стоки извън посочените в приложената към документацията спецификация; тежест: 30
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

02711-2014-0060

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 589135 от 28.02.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № № 036-ВДД-026 / Обособена позиция №: / Заглавие:Договор за „Доставка чрез покупка по заявка на прогнозни количества строителни материали за нуждите на ТП „ ДЛС Тервел при „СИДП” ДП гр. Шумен през 2014г”
V.1) Дата на сключване договора
12.05.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
16.04.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ООД „ТРИАДА” с ЕИК 124596517, - обл. Добрич, общ. Тервел, гр. Тервел, ул. „ Хан Аспарух” № 4, Република България 9450, Тервел, Тел.: 05751 2139, E-mail: triada_2002@abv.bg, Факс: 05751 2139

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 15000 BGN без ДДС
В Брой месеци 8
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Настоящата поръчка е проведена и възложена съобразно реда посочен в чл.64, ал.3 от ЗОП- документацията е публично достъпна по партидата на Възложителя 02711 в сайта на АОП и в сайта на СИДП " ДП гр. Шумен - с адрес http://dpshumen.bg/ - раздел " профил на купувача"

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 и сл. от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

16.05.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор