Версия за печат

00087-2014-0067

BG-София: 16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, ул. Московска №33, За: Евгения Захариева, Блага Живкова, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9041365; 02 9377545, E-mail: ezaharieva@sofia.bg, Факс: 02 9377312

Място/места за контакт: дирекция "Обществени поръчки и концесии"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.sofia.bg..

Адрес на профила на купувача: http://www.sofia.bg/pressecentre/press.asp?open=12.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Национална или федерална агенция/служба

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Услуги за зимно поддържане и почистване на пътища в Природен парк „Витоша”; част от републиканските пътища и общинската пътна мрежа на територията на Столична община по обособени позиции, както следва: Обособена позиция 1: Услуги по зимно поддържане и почистване на пътища на територията на Природен парк „Витоша”; Обособена позиция 2: Услуги по зимно поддържане и почистване на част от републиканските пътища на територията на Столична община – Републикански пътища – Юг; Обособена позиция 3: Услуги по зимно поддържане и почистване на част от общинска пътна мрежа на територията на Район Панчарево и Район Витоша Обособена позиция 4: Услуги по зимно поддържане и почистване на част от общинска пътна мрежа на територията на Район Овча купел и Район Банкя Обособена позиция 5: Услуги по зимно поддържане и почистване на част от общинска пътна мрежа на територията на Район Връбница и Район Нови Искър Обособена позиция 6: Услуги по зимно поддържане и почистване на част от общинска пътна мрежа на територията на Район Кремиковци.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 16 (16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Мястото за изпълнение на поръчката е на територията на Столична община по обособени позиции както следва: Обособена позиция 1: Пътища на територията на в ПП „ВИТОША”;Обособена позиция 2: Част от републиканските пътища на територията на Столична община – Републикански пътища – Юг;Обособена позиция 3: Част от общинска пътна мрежа на територията на Район Панчарево и Район Витоша”;Обособена позиция 4: Част от общинска пътна мрежа на територията на Район Овча купел и Район Банкя;Обособена позиция 5: Част от общинска пътна мрежа на територията на Район Връбница и Район Нови Искър;Обособена позиция 6: Част от общинска пътна мрежа на територията на Район Кремиковци”.
Код NUTS: BG412
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Услуги за зимно поддържане и почистване на пътища в Природен парк „Витоша”; част от републиканските пътища и общинската пътна мрежа на територията на Столична община по обособени позиции, както следва: Обособена позиция 1: Услуги по зимно поддържане и почистване на пътища на територията на Природен парк „Витоша”: • Път до хижа Алеко; • Път от кв. Бояна - местност „Златни мостове” – хотел „Копитото”. Обособена позиция 2: Услуги по зимно поддържане и почистване на част от републиканските пътища на територията на Столична община – Републикански пътища – Юг: • Републикански път / ІІ – 82 / Самоков – София от км 81+400 до км 86+700; • Републикански път / ІІ – 18 / Софийски околовръстен път – Южна дъга от км 38+100 до км 62+007. Обособена позиция 3: Услуги по зимно поддържане и почистване на част от общинска пътна мрежа на територията на Район Панчарево и Район Витоша: Район Панчарево, със следните пътни участъци: • кв. Симеоново – с. Бистрица SOF 1123 • с. Железница – с. Плана SOF 2124 • с. Панчарево – с. Бистрица Район Витоша, със следните пътни участъци: • кв. Симеоново – с. Бистрица SOF 1123 Обособена позиция 4: Услуги по зимно поддържане и почистване на част от общинска пътна мрежа на територията на Район Овча купел и Район Банкя Район Овча купел, със следните пътни участъци: • Път, обслужващ депо Суходол Район Банкя, със следните пътни участъци: • гр. Банкя, кв. Вердикал – с. Клисура SOF 2002; • Път за манастир Преп. Св. Петка SOF 3003; • гр. Банкя, с. Клисура – Радова махала; • гр. Банкя, кв. Градоман – кв. Михайлово; • гр. Банкя, кв. Михайлово – Радова махала SOF 3005;; • Път за Дивотински манастир Св. Троица SOF 3004; Обособена позиция 5: Услуги по зимно поддържане и почистване на част от общинска пътна мрежа на територията на Район Връбница и Район Нови Искър Район Връбница, със следните пътни участъци: • с. Мрамор – с. Доброславци до Мировско шосе SOF 1030; • с. Мрамор – с. Житен до сп. Биомет SFO 2404; • кв. Толева махала – ж.п. прелез Божурище SFO 2020; Район Нови Искър, със следните пътни участъци: • с. Мрамор – с. Доброславци от Мировско шосе SOF 1030; • с. Мрамор – с. Житен от сп. Биомет SFO 2404; • СОП – с. Подгумер SOF 1085; • СОП – с. Локорско SOF 1087; • СОП – с. Войнеговци SOF 1086; • гр. Нови Искър, кв. Курило – с. Кътина SOF 1080; • гр. Нови Искър, кв. Кумарица – с. Доброславци SOF 1081; • гр. Нови Искър, с. Доброславци – с. Балша SOF 1081; • с. Житен – с. Доброславци SOF 3082; Обособена позиция 6: Услуги по зимно поддържане и почистване на част от общинска пътна мрежа на територията на Район Кремиковци, със следните пътни участъци: • СОП – кв. Кремиковци – манастир Св. Георги SOF 1051; • Път, от SOF 1051 към с. Сеславци (Руднична); • от SOF 1051, кв. Ботунец – МК Кремиковци SOF 1053; • от SOF 1051, кв. Кремиковци – кв. Челопечене SOF 1052; • кв. Кремиковци – кв. Сеславци – кв. Бухово – ж.п. гара Яна SOF 1054; • с. Долни Богров – с. Равно поле SOF 1055; • Път , обслужващ „Закриване – рекултивация на сметоразтоварище – с. Долни Богров”; • кв. Ботунец – с. Горни Богров SOF 1056; • ж.п. гара Кремиковци – Митница SOF 1057; • Обслужващ път депо Садината.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

90620000, 90610000, 90511000

Описание:

Услуги по почистване на улици от сняг
Услуги, свързани с почистване и метене на улици
Услуги по събиране на битови отпадъци

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

ДА

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Дейностите, включени в обхвата на поръчката са подробно описани в Техническите спецификации (приложени в документацията за участие) и са посочени в т.3 на Приложение Б за съответните обособени позиции.

II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

24

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Гаранция за участие. 1.1.Гаранциите за участие в откритата процедура са в размер, както следва: Обособена позиция №1 - 26 666 (двадесет и шест хиляди шестстотин шестдесет и шест) лв.; Обособена позиция №2 - 25 000 (двадесет и пет хиляди) лв.; Обособена позиция №3 - 4 166 (четири хиляди сто шестдесет и шест) лв.; Обособена позиция №4 - 2 500 (две хиляди и петстотин) лв.; Обособена позиция №5 - 3 333 (три хиляди триста тридесет и три) лв.; Обособена позиция №6 - 5 000 (пет хиляди) лв.; или равностойността им в евро по официален курс на БНБ. 1.2.Гаранцията за участие в размер, по т.1. се представя в една от следните форми: парична сума, внесена по сметка на Столична община или банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. 1.3.Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя, със срок на валидност минимум 180 дни от датата, определена за краен срок за получаване на оферти и изрично да е посочена обществената поръчка и обособената позиция, за която се представя гаранцията. 1.4.Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път това следва да стане с платежно нареждане, в което изрично е посочена обществената поръчка и обособената позиция, за която се представя гаранцията. Сумата следва да бъде внесена по банков път на името на Столична община, дирекция "Финанси", по една от следните сметки на Столична Община: Сметка в лв (BGN);IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33008301;BIC Code: SOMBBGSF Сметка в Евро (EURO): IBAN: BG 80 SOMB 9130 36 33008302;BIC Code: SOMBBGSF Наименование на банката: Общинска банка, клон Врабча, ул. ''Врабча'' № 6. 1.5.Задържане и освобождаване на гаранцията-Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл.61 и чл. 62 от ЗОП. 2.Гаранция за изпълнение. 2.1.Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2 % от прогнозната стойност на поръчката за съответната обособена позиция, без включен ДДС. 2.2.Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. 2.3.Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. 2.4.Участникът, определен за Изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение при сключване на договора. 2.5.Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тя трябва да следва формата приложена в документацията за участие. 2.6.При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. 2.7.При представяне на гаранцията във вид на платежното нареждане - паричната сума се внася по сметка на Столична община IBAN BG 72 SOMB 9130 33 33008301, или сметка в евро: IBAN: BG 80 SOMB 9130 36 33008302 към Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6, на името на Столична община, дирекция "Финанси"; 2.8.Условията за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са указани в Проекта на договор за изпълнение на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя. 3. Банковите разходи за издаването на гаранциите се поемат от Изпълнителя. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на гаранциите да не бъде по-малък от размера, който е определен в настоящите указания. 4. Разходите за евентуалното усвояване на гаранциите се поема от Възложителя.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

1. Възложителят заплаща ежемесечно на Изпълнителя стойността на конкретно извършената и приета от Възложителя работа за изтекъл период от един месец по приетите единични цени на дейностите, съгласно Офертата и Ценовото предложение на Изпълнителя и след приспадане на наложените санкции съобразно методиката, посочена в т.21. „Санкции за неизпълнение” от Техническите спецификации и съгласно Раздел ІХ "Отговорност, санкции, неустойки" от Договора. 2. Единичните цени не подлежат на промяна за целия срок на предоставяне на услугите, освен в случаите по чл.43, ал.2, т.1, буква „в” от ЗОП. 3. Всички плащания се извършват в рамките на разчетените в годишния общински бюджет средства за извършване на дейността, предмет на настоящия договор. През първата календарна година, плащанията по договора ще се извършват в рамките на остатъка от бюджета, предвиден за дейността за съответната календарна година. 4. Възложителят заплаща на Изпълнителя извършената работа по изпълнението на дейностите за изтекъл период от един месец, при спазване на следната процедура на плащане: т. 1. В рамките на седем (7) работни дни от края на всеки отчетен месец, Изпълнителят представя на Възложителя месечен акт по образец, в който подробно са описани извършените дейности за периода по видове и количества. Уточняването на количествата в акта се извършва до 10 (десет) работни дни след внасянето му. Актът се коригира от Възложителя, като се нанасят и приспадат неустойките съгласно чл. 28 и чл. 29 от Договора. Подписва се от страна на Възложителя, с което окончателно се определя месечната сума за плащане и се внася фактурата. Месечният акт е неразделна част от месечната фактура. т. 2. След получаване на фактурата, Възложителят заплаща на Изпълнителя в рамките на 30 работни дни всички суми от фактурата. т.3. Изпълнителят няма право да прехвърли вземанията си по този договор без съгласието на Столична община. 5. Текущото заплащане на месечните дейности се извършва в български лева (BGN) в съответствие със сроковете и условията в договора, чрез банкови преводи по банкова сметка на Изпълнителя.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице преди сключване на договора за изпълнение на обществената поръчка, когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица. Договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение в съответствие с изискването по чл.49 от Правилника за прилагане на ЗОП. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата в която са установени.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

1.Обстоятелства, наличието на които води до отстраняване на участниците: 1.1. Наличие на обстоятелства по чл.47, ал.1,т.1, букви от "а" до "д", т.2 и т.3, ал.2, т.1, т. 2а (без поръчки по чл.3, ал.2 от ЗОП), т.3 и т.5 и ал.5,т.1 и т.2 от ЗОП. Участникът удостоверява липсата на обстоятелства по чл.47, ал.1, т.1, букви от "а" до "д", т.2 и т.3 и ал. 2, т.1, 2а, т.3 и т.5 и ал. 5 от ЗОП с декларации по образци, приложени в документацията за участие. Изискванията по чл.47, ал.1, т.1, букви от "а" до "д" и ал. 2, т.5 и ал.5, т.1 от ЗОП се прилагат за лицата съгласно чл.47, ал.4 от ЗОП. За обстоятелствата по чл.47, ал.1,т.2 и 3, ал.2, т.1 и 3 и ал.5, т.2 от ЗОП, когато участникът е юридическо лице е достатъчно подаване на декларация от 1 от лицата, които могат самостоятелно да го представляват. Когато участникът е обединение или предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, посочените изисквания на чл. 47, ал.1, ал.2 и ал. 5 от ЗОП, се прилагат за всички членове на обединението, съответно и за подизпълнителите. 1.2. Участник се отстранява от процедурата, когато не представи някой от изисканите документи и когато не отговаря на критериите за подбор или други изисквания на Възложителя, посочени в обявлението и Документацията за участие, освен ако това не бъде отстранено при условията на чл.68, ал.8 и ал.9 от ЗОП. 2.Други изисквания: 2.1. Участникът, определен за изпълнител, следва да поддържа "Обща застраховка Гражданска отговорност" за транспортните средства и техниката, с които ще изпълнява дейностите от предмета на поръчката, за което участникът в процедурата представя декларация-съгласие (по образец). 2.2. Участникът в процедурата гарантира, че всички транспортни средства и техника са регистрирани и застраховани и работят в съответствие с всички действащи закони и нормативни актове, за което представя декларация (по образец). 2.3.Участникът, определен за изпълнител, следва да поддържа застраховка "Трудова злополука" на служителите, изпълняващи услугите от предмета на поръчката, за което участникът в процедурата представя декларация-съгласие (по образец). 3.Участниците следва да притежават регистрационен документ за изпълнение на услуги по събиране и транспортиране на отпадъци, издаден съгласно чл.35, ал.3 от ЗУО по реда на глава пета, раздел II от ЗУО или параграф 6 ал.1 от ПЗР на същия закон. 3.1.В случай на участник, който е обединение от няколко лица, всеки член на обединението, който ще извършва дейност по събиране и транспортиране на отпадъци /съгласно разпределението на участието, предвидено в Договора за създаване на обединение/, трябва да притежава регистрационен документ за изпълнение на услугите, издаден съгласно чл.35, ал.3 от ЗУО по реда на глава пета, раздел II от ЗУО или параграф 6 ал.1 от ПЗР на същия закон. 3.2.В случай че участникът е чуждестранно лице или обединение, в което участва чуждестранно лице, се допуска представянето на документ, еквивалентен на регистрационния документ по чл.35, ал.3 от ЗУО, за дейностите по събиране и транспортиране на отпадъци, издаден от съответния компетентен орган в държавата, където чуждестранното лице е установено. В този случай участникът следва да приложи извадка от съответния нормативен акт по националното му законодателство, който урежда посоченото обстоятелство. Документите се представят в официален превод на български език. В случай, че чуждестранното лице или обединението, в което участва чуждестранното лице, бъде определено за изпълнител, преди сключване на договора и започване на изпълнение на дейностите от предмета на настоящата обществена поръчка той следва да притежава и представи регистрационен документ, издаден съгласно чл.35, ал.3 от ЗУО по реда на глава пета, раздел II от ЗУО.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.В процедурата за възлагане на обществена поръчка могат да участват български и чуждестранни физически или юридически лица, включително и техни обединения. 2.В случай, че Участникът участва като обединение, документите по раздел III.2.2 и III.2.3., се представят само за участниците в обединението, чрез които то доказва съответствието си с критерите за подбор. 3.Изискванията ще се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. 4.Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, членовете в обединението трябва да сключат договор/споразумение за участие в откритата процедура. В този договор/споразумение съдружниците са длъжни да определят всеки съдружник в обединението, какви дейности ще извършва при изпълнение на обществената поръчка. 5.Договорът/споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: (а) съставът на обединението няма да се променя след подаването на офертата и всички членове на обединението са задължени да останат в него до окончателното изпълнение на поръчката; (б) обединението е създадено със срок до окончателното изпълнение на обществената поръчка;(в) всички членове на обединението са солидарно отговорни за изпълнението на обществената поръчка. 6.Участниците в обединението трябва да определят и посочат в договора/споразумението или в отделно пълномощно лице/а, което ще представлява обединението при изпълнението на обществената поръчка.; 7.Договорът/споразумението за създаването на обединение задължително се прилага към офертата на участника, както и регистрацията на обединението по БУЛСТАТ (ако то е регистрирано преди датата на подаване на офертата за настоящата обществена поръчка). 8.Участника представя в офертата Регистрационни документи: a)единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър или копие от документа за регистрация – заверено с гриф “Вярно с оригинала”, подписано от лицето представляващо участника и поставен печат на дружеството и съответно копие на документа за самоличност, когато участникът е Ф.Л; б) когато участникът е чуждестранно Ф.Л. или Ю.Л. или техни обединения, указаните документи трябва да бъдат издадени от компетентния орган в страната, където участникът е установен, съобразно националното му законодателство, като документът бъде представен в официален превод на български език; в) Когато не е представен ЕИК съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, участникът Ю.Л. или Е.Т., трябва да приложи удостоверение за актуално състояние. Чуждестранните Ю.Л. прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени (който изрично съдържа информация за законният/те представител/и на участника), като документът се представя в официален превод на български език; г) датата на издаване на удостоверението за актуално състояние (представя се, aкo не е представен ЕИК съгласно чл.23 от ЗТР), или на еквивалентен документ от съответната държава трябва да предхожда с не повече от 4 месеца крайния срок за получаване на офертите. д) В случай, че участникът е обединение, което не е Ю.Л, изброените документи се изискват от всички членове на обединението.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.За доказване на съответствие с финансовите изисквания, участникът следва да приложи следните документи към офертата си: а) Копие от отчета за приходи и разходи (ОПР) и от годишния счетоводен баланс за последните три приключили финансови години (2011г., 2012г. и 2013г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, изготвени и съставени съгласно изискванията на държавата, в която участникът е установен. Ако е посочен ЕИК и посочените актове са обявени в търговския регистър, същите не е задължително да се представят съгласно чл.23, ал.4 от ЗТР, но участникът посочва това обстоятелство. Ако съгласно законодателството на съответната държава на участника някоя от финансовите години още не е приключила или срокът за изготвяне на финансови отчети още не е изтекъл, участникът представя междинни ОПР или ОПР, съставна част от незаверени годишни финансови отчети, чието съдържание се потвърждава с подписите на съставителя на отчета и на законен представител на участника или изрично упълномощено от него лице. Представя се копие на балансите и ОПР, заверено от представляващия участника с гриф „вярно с оригинала”. За чуждестранни физически или юридически лица, документите се представят и в превод на български език. б) Справка-декларация по чл.50, ал.1, т.3 от ЗОП за общия оборот за последните три приключили финансови години (2011г., 2012г. и 2013г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или започнал дейността си съгласно Образец № 9 2.В случай, че участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по т.1. се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. 3. В случай, че участникът в процедурата ползва подизпълнители документите по т.1. се представят от всеки от подизпълнителите, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Участниците трябва да са реализирали общ оборот, от дейността си общо през последните три приключили финансови години (2011г., 2012г. и 2013г.) в зависимост от датата, на която съответният участник е учреден или е започнал дейността си, както следва: Обособена позиция №1 – минимум 2 600 000лв. без ДДС; Обособена позиция №2 – минимум 2 500 000лв. без ДДС; Обособена позиция №3 – минимум 416 000лв. без ДДС; Обособена позиция №4 – минимум 250 000лв. без ДДС; Обособена позиция №5 – минимум 330 000лв. без ДДС; Обособена позиция №6 – минимум 500 000 лв. без ДДС; 2. В случай, че участникът подаде оферта за две обособени позиции, посочените по- горе минимални финансови изисквания се отнасят за всяка една от обособените позиции по отделно. 3. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор по т.1. се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.За доказване на съответствие с изискванията в т.1 от "изисквано минимално ниво", участникът следва да приложи списък на основните договори обхващащи дейности сходни с предмета на настоящата поръчка (с посочен предмета на договора, стойност, период на изпълнение, възложител), изпълнени през последните три години, считано до крайната дата за получаване на оферти (по образец). Като доказателства за реално изпълнение на посочените в списъка договори, участниците задължително представят препоръки за добро изпълнение, от които са видни предмета на съответния договор, обхвата на работа и периода на изпълнение. 2. За доказване на съответствие с изискванията в т.2 от "изисквано минимално ниво", участникът представя Декларация за наличие и разполагане с техника и транспортни средства, съдържаща подробен списък с информация за вида, марката, модела, номера на талона за регистрация, фактурата за закупуване, договор за покупка/ползване/наем/лизинг, в които подробно е описана техниката (по образец). Ако се подава оферта за две обособени позиции, в Декларацията се посочва кое транспортно средство/техника конкретно за коя обособена позиция е предвидено. За доказване наличието на декларираните транспортни средства и техника участника прилага заверени копия от: • регистрационни талони на превозните средства; и/или • фактури за закупуване на техника; и/или • договор/и за доставка/покупка/лизинг и/или наем и/или ползване на описаните в офертата му транспортни средства и техника с посочване на точния модел, вид надстройка, технически характеристики, доставчик/производител, година на производство и стандарта на всяко транспортно средство или техника, съгласно изискванията към двигателите с вътрешно горене за количеството емитирани газове в атмосферата, сключени от него или от участник в обединението /ако участникът е обединение на физически и юридически лица. Ако договорите не съдържат горепосочените данни, участникът представя други доказателства за тях; и • копие на удостоверение за техническа изправност /контролен талон за тех. преглед/. Допуска се към офертата да бъдат представени предварителни договори за доставка/покупка/лизинг и/или наем и/или ползване на транспортни средства и техника в съответствие с посочените минимални изисквания, като в този случай участникът трябва да декларира, че ако бъде избран за изпълнител, ще осигури съответния брой транспортни средства и техника по преди подписване на договора. Предварителните договори трябва да включват всички съществени елементи на окончателните договори, в това число индивидуализиране на вещта. Към тях се прилагат доказателства, че продавачът/наемодателят/лизингодателят/ предоставящият ползването е собственик на посочената техника. Към подписване на договора за възлагане изпълнението на услугите, предмет на обществената поръчка, следва да са налице подписани окончателни договори за доставка/покупка/лизинг и/или наем и/или ползване, които се представят на Възложителя в заверени копия; 3. За доказване на изискването в 3. от "изисквано минимално ниво", в офертата се представят сертификати от производителя за транспортните средства за съответствие минимум със стандарт ЕURO 4 за емисионни норми, преведени на български език, освен когато това обстоятелство е изрично посочено в представения талон за регистрация на транспортното средство; 4. За доказване на съответствие с изискването в т. 4 и т.5 от "изисквано минимално ниво" се представят документи удостоверяващи наличие на бази– прилагат се нотариално заверени копия от акт за собственост или договор за наем/ползване (заедно с копие от акта за собственост). От приложените документи трябва да е видно, че участникът ще разполага със същите за срока на договора.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. За участие във всяка една от изброените обособени позиции, всеки участник следва да докаже изпълнение на минимум 2 (два) договора, обхващащи дейности сходни с предмета на настоящата поръчка, за последните 3 (три) години, считано до крайната дата за получаване на оферти. Под „Дейности сходни с предмета на настоящата обществена поръчка” се разбира – дейности по зимно и лятно поддържане и почистване на пътища и/или улици и/или булеварди. 2. Минималният брой и вид техника и транспортни средства, необходими за изпълнение на дейностите по настоящата обществена поръчка, наличието или придобиването на която участникът трябва да докаже в офертата си за всяка от обособените позиции за които участва е посочена в т.5 от Приложение Б за съответните обособени позиции, неразделна част от настоящото обявление. Посочените изисквания са за минимален брой техническо оборудване, за всяка обособена позиция. В случай, че участник участва за две от обособените позиции, се изисква минималният брой на транспортните средства и техниката да са налични сумарно за двете обособени позиции.Всеки участник може да предложи по-голям брой транспортни средства и техника за изпълнение на дейностите. 3. Предложените транспортни средства по т.2 задължително трябва да отговарят минимум на стандарт ЕВРО 4 (изискване към двигателя за норма на вредни емисии.) за емисионни норми. При закупуване на нови и при подмяна на технически амортизирани транспортни средства в хода на изпълнение на обществената поръчка, същите следва да отговарят на последните действащи екологични стандарти за транспортни средства. 4. Участникът трябва да разполага с база за техниката (за паркиране на транспортните средства, когато те не се използват), сервизна и ремонтна база (за поддръжка, ремонт и почистване на автомобилния парк), които трябва да се намират на територията на Столична община. Същите могат да бъдат собствени или наети- прилагат се нотариално заверени копия от акт за собственост или договор за наем/ползване (заедно с копие от акта за собственост) върху терени, които ще ползва за база за техниката, сервизна и складова база, намиращи се на територията на Столична община. От приложените документи трябва да е видно, че участникът ще разполага със същите за срока на договора. 5. Участникът следва да докаже наличие на бази за съхранение на материалните запаси необходими за изпълнение на договорените дейности, както и за осигуряване на дежурство за хора и техника – прилагат се нотариално заверени копия от акт за собственост или договор за наем/ползване (заедно с копие от акта за собственост). От приложените документи трябва да е видно, че участникът ще разполага със същите за срока на договора. 5.1. Изискване за броя на бази за съхранение на материалните запаси по т.5. за обособените позиции: - за 1-ва обособена позиция – минимум два броя бази; - за 2-ра обособена позиция – минимум два броя бази; - за 3-та обособена позиция – минимум един брой база; - за 4-та обособена позиция – минимум два броя бази; - за 5-та обособена позиция – минимум два броя бази; - за 6-та обособена позиция – минимум два броя бази; 6. Изискването по т. 4 и т.5 се прилага кумулативно за съответната обособена позиция, т.е. допустимо е базите изискани в т. 4 и т.5 да се използват при изпълнението на договора едновременно като база за техниката, сервизна и складова база, и за съхранение на материалните запаси; 7. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2014/S 012 - 016987 от 17.01.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
30.05.2014 г.  Час: 12:00
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

1.Желаещите да закупят документация за участие в обществената поръчка могат да направят това всеки работен ден на адрес: ул."Париж" №3 ст. №1, след издаване на фактура на ул. "Париж" 3 ет. 2, ст. 204 и заплащането й в касата на ул."Париж" № 3. ет. 2 ст. 201. Касата е с приемно време от понеделник до петък от 10.00 ч. до 12.00 ч. и 14.00 ч. до 16.00 ч., а последния работен ден от месеца от 10.00 ч. до 12.00. ч. От датата на публикуване в електрония регистър на АОП ще бъде предоставен достъп до документацията за участие в процедурата, в електронен формат, на интернет страницата на Столична община - www.sofia.bg – раздел „Профил на купувача/Обществени поръчки. 2.При поискване от заинтересовано лице, придружено от платежен документ за стойността на документацията, Възложителят ще я изпрати по куриер за сметка на лицето, отправило искането. Цената на документацията се превежда по банкова сметка: IBAN: BG 81 SOMB 9130 31 33008301 BIC код на SOMBBGSF Име на банка: Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6 3.Документацията ще бъде изпратена след получаване на писмено искане с приложен документ, удостоверяващ заплащането на документацията за участие. Лицето трябва да посочи: предмета на обществената поръчка, адрес за кореспонденция, телефон, факс, лице за контакт и необходимата информация за издаване на фактура, както и да посочи куриерската служба, с която следва да бъде изпратена документацията за участие. Искането/Писмото може да бъде изпратено и на факса, указан в Обявлението за настоящата обществена поръчка.; 4.Документацията за участие, съгласно чл.28, ал.6 от ЗОП, може да се закупува до 10 (десет) дни преди изтичане на срока за получаване на офертите. 5.Цената на документацията за участие е посочена в настоящото обявление. 6.В случай, че участникът е обединение, е достатъчно един от членовете на обединението да е закупил документацията за участие

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
09.06.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 11.06.2014 г.  Час: 10:00
Място

Московска №33

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средства за масова информация и юридически лица с нестопанска цел. Датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти ще бъдат обявени на интернет страницата на Столична община – www.sofia.bg най-малко един ден преди тяхното отваряне.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

ДА

Прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:

Следващо откриване на процедура със сходен предмет е предвидено за месец януари- февруари 2016г.

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

1. Всеки участник може да подаде оферта за не повече от две обособени позиции. 2. При подписването на договора, Изпълнителят трябва да представи: • документите по чл. 47, ал. 10, съответно чл. 48, ал. 2 от ЗОП, • документ за внесена гаранция за изпълнение на договора; • заверени копия на окончателни договори за доставка/покупка/лизинг и/или наем и/или ползване на транспортни средства и техника (когато при провеждане на процедурата участникът е представил предварителни договори); • документ за сключена и валидна застраховка „Обща застраховка Гражданска отговорност” за транспортните средства и техниката, с които ще изпълнява дейностите от предмета на поръчката; • документ за сключена и валидна застраховка "Трудова злополука" на служителите, изпълняващи услугите – предмет на поръчката; • Регистрационен документ за извършване на дейности по събиране и транспортиране на отпадъци по чл.35, ал.3 от ЗУО, ,от Закона за управление на отпадъците, в случаите съгласно тази документация, когато такъв не е представен с офертата; • Когато определеният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. Ако обединението се състои от чуждестранни лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата в която са установени (чл.49 от Правилника за прилагане на ЗОП). 3. Възможно е да се възложи (чрез процедура на договаряне без обявление), повторение на услугата от същия изпълнител, при условията на чл. 90, ал. 1, т. 9 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg..

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

15.05.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Услуги по зимно поддържане и почистване на пътища на територията на Природен парк „Витоша”
1) Кратко описание

Услуги по зимно поддържане и почистване на пътища на територията на Природен парк „Витоша”: • Път до хижа Алеко; • Път от кв. Бояна - местност „Златни мостове” – хотел „Копитото”.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

90620000, 90610000, 90511000

Описание:

Услуги по почистване на улици от сняг
Услуги, свързани с почистване и метене на улици
Услуги по събиране на битови отпадъци

3) Количество или обем

Дейностите предмет на поръчката ще се изпълняват по възлагане, съобразно небходимостта на Възложителя и в рамките на съответния годишен бюджет. Дейностите са подробно описани в Техническите спесификации, неразделна част от документацията за участие. І.Дейности по зимно поддържане на пътища; 1. Механизирано обработване на пътни платна, чрез разпръскване на минерални материали (пясък); 2. Механизирано почистване от сняг на пътни платна; 3. Ръчно обработване на тротоари, спирки на МГТ и други места за обществено ползване (при необходимост), чрез разпръскване на пясък; 4. Ръчно почистване от сняг и стъргане на утъпкан сняг и лед (при необходимост); ІІ.Дейности по почистване на пътища: 1. Механизирано метене на пътни платна; 2. Ръчно събиране на отпадъци по банкети, откоси, канавки/земни окопи, ограничителни ивици в обхвата на пътя и други места за обществено ползване, вкл. събиране, товарене и транспортиране до съоръжение за третиране; 3.Механизирано почистване на пътно платно от натрупани минерални материали (пясък) от зимното обезопасяване, наноси, пръст, треви и др. отпадъци, вкл. събиране, товарене и транспортиране до съоръжение за третиране; 4.Почистване на банкети от натрупани отпадъци (наноси, пясък, пръст и др.), вкл. събиране, товарене и транспортиране до съоръжение за третиране; 5. Косене на трева по банкети, земни окопи, разделителни ивици, откоси, ограничителни ивици в обхвата на пътя и други места за обществено ползване, вкл. събиране, товарене и транспортиране на отпадъците до съоръжение за третиране; 6. Изсичане на храстова и дървесна растителност в обхвата на пътя, вкл. събиране, товарене и транспортиране на отпадъците до съоръжение за третиране; 7. Почистване на облицовани канавки/земни окопи от наноси и др. отпадъци, вкл. събиране, товарене и транспортиране до съоръжение за третиране; 8. Почистване от наноси и други отпадъци, поддържане проводимостта на: • водостоци, разположени напречно на пътя (вток, тръбен/плочест участък, отток), вкл. събиране, товарене и транспортиране на отпадъците до съоръжение за третиране; • водостоци в оста на канавката, (вток, тръбен/плочест участък, отток), вкл. събиране, товарене транспортиране на отпадъците до съоръжение за третиране; • отводнителни улеи в пътно платно, вкл. събиране, товарене и транспортиране на отпадъците до съоръжение за третиране; • бетонови отводнителни улеи (тип италиански), вкл. събиране, товарене и транспортиране на отпадъците до съоръжение за третиране; • пречиствателни съоръжения, вкл. събиране, товарене транспортиране на отпадъците до съоръжение за третиране; 9. Оросяване на пътно платно; 10. Почистване на пътни принадлежности – пътни знаци, пътеуказателни табели, предпазни тръбно-решетъчни парапети и еластични предпазни огради (мантинели) и др.; 11. Почистване на пътни платна след пътно-транспортни произшествия или други аварии (разлив на гориво-смазочни материали и др. замърсявания), вкл. събиране, товарене и транспортиране до съоръжение за третиране; 12. Почистване на рекламни и агитационни материали; 13. Почистване на графити;

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

1.За изпълнение на услугите, предмет на поръчката, всеки участник трябва да разполага със следния минимален брой и вид техника и транспортни средства, необходими за изпълнение на дейностите по настоящата обществена поръчка, наличието или придобиването на която участникът трябва да докаже в офертата си за Обособена позиция 1: Пътища в ПП „Витоша”: • 6 бр. снегорини (с ширина на греблото мин. 2,50м); • 6 бр. пясъкоразпръсквачи; • 6 бр. верижна техника; • 2 бр. роторен снегорин (без прикачни устройства); • 2 бр. челни товарачи (по 1 брой на база). • 1 бр. комбиниран багер; • 1 бр. техника за дейност „Механизирано метене”; • 1 бр. специализиран автомобил за дейност „Оросяване на пътно платно”. • 1 бр. специализиран автомобил за извозване на зелени отпадъци, клони; • 2 бр. самосвала за транспортиране на отпадъци;




Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Услуги по зимно поддържане и почистване на част от републиканските пътища на територията на Столична община – Републикански пътища – Юг
1) Кратко описание

Услуги по зимно поддържане и почистване на част от републиканските пътища на територията на Столична община – Републикански пътища – Юг: • Републикански път / ІІ – 82 / Самоков – София от км 81+400 до км 86+700; • Републикански път / ІІ – 18 / Софийски околовръстен път – Южна дъга от км 38+100 до км 62+007.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

90620000, 90610000, 90511000

Описание:

Услуги по почистване на улици от сняг
Услуги, свързани с почистване и метене на улици
Услуги по събиране на битови отпадъци

3) Количество или обем

Дейностите предмет на поръчката ще се изпълняват по възлагане, съобразно небходимостта на Възложителя и в рамките на съответния годишен бюджет. Дейностите са подробно описани в Техническите спесификации, неразделна част от документацията за участие. I. Дейности по почистване на пътища (улици и/или булеварди): 1 Доставка и монтаж на улични кошчета за битови отпадъци; 2 Ръчно почистване на отпадъци от улични кошчета; 3 Механизирано метене на пътни платна; 4 Ръчно метене, вкл. почистване на прораснала трева на тротоари, регули на пътни/улични платна, спирки на МГТ, надлези и др. 5.Тесане на треви по тротоари, пътни/улични платна, пешеходни зони и други места за обществено ползване; 6.Ръчно събиране на отпадъци по тротоари, банкети, разделителни ивици, откоси, канавки, земни окопи, ограничителни ивици в обхвата на пътя и други места за обществено ползване; 7.Механизирано почистване на пътно платно от натрупани отпадъци като смеси за зимно обезопасяване, наноси, пясък, пръст, треви и др. 8.Ръчно почистване на пътно платно от натрупани отпадъци като смеси за зимно обезопасяване, наноси, пясък, пръст, треви и др.; 9.Ръчно почистване на тротоари от натрупани отпадъци (наноси, пясък, пръст, треви и др.); 10.Почистване на банкети от натрупани отпадъци (наноси, пясък, пръст и др.); 11.Косене на трева по банкети, земни окопи, разделителни ивици, откоси, ограничителни ивици в обхвата на пътя и други места за обществено ползване, 12.Изсичане на храстова и дървесна растителност в обхвата на пътя; 13.Почистване на облицовани канавки/земни окопи от наноси и др. отпадъци 14. Почистване от наноси и други отпадъци, поддържане проводимостта на: • водостоци, разположени напречно на пътя (вток, тръбен/плочест участък, отток); • водостоци в оста на канавката (вток, тръбен/плочест участък, отток); • отводнителни улеи в пътно платно, • бетонови отводнителни улеи (тип италиански); • пречиствателни съоръжения. 15.Почистване, поддържане проводимостта на дъждоприемните шахти, разположени по пътните/уличните платна; 16.Измиване с автоцистерна на пътно платно, тротоари, спирки на МГТ и др. места за обществено ползване; 17.Оросяване на пътно платно; 18.Почистване на пътни принадлежности – пътни знаци, пътеуказателни табели, предпазни тръбно-решетъчни парапети и еластични предпазни огради (мантинели) и др.; 19.Почистване на пътни/улични платна след пътно-транспортни произшествия или други аварии (разлив на гориво-смазочни материали и др. замърсявания).Всички описани дейности по почистване на пътища (улици и/или булеварди), включват събиране, товарене и транспортиране на отпадъците до съоръжение за третиране; 20.Почистване на рекламни и и агитационни материали; 21.Почистване на графити; II.Дейности по зимно поддържане на пътища (улици и/или булеварди); 1. Механизирано обработване на пътни платна, чрез разпръскване на подходящи смеси (химически вещества, пясъчно-солна смес) или минерални материали (пясък); 2. Механизирано почистване от сняг на пътни платна; 3. Ръчно обработване на тротоари, надлези, спирки на МГТ и други места за обществено ползване, чрез разпръскване на смеси; 4. Ръчно почистване от сняг и стъргане на утъпкан сняг и лед; 5.Товарене и извозване на сняг; 6. Разполагане и поддържане на снегозащитни съоръжения.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

1.Минималният брой и вид техника и транспортни средства, необходими за изпълнение на дейностите по настоящата обществена поръчка, наличието или придобиването на която участникът трябва да докаже в офертата си за Обособена позиция 2: • 20 бр. специализирани мултифункционални автомобили за зимно поддържане (ширина на греблото мин. 2,50м), пясъкоразпръсквачки с възможност да разпръсква смеси /химически смеси, пясъчно-солни смеси и минерални материали – пясък/; От посочените общо 20 бр. – да се преоборудват с устройства за миене и оросяване на пътища/улици необходимият брой, гарантиращ изпълнението на дейности „Измиване с автоцистерна”, „Оросяване на пътно платно”, но не по-малко от 4 бр.; • 2 бр. челни товарачи (по един брой на база); • 1 бр. комбиниран багер; • 3 бр. специализирана мултифункционална техника за дейност „Механизирано метене”; • 1 бр. специализиран автомобил за извозване на зелени отпадъци, клони; • 1 бр. специализирана машина за почистване на графити; • 1 бр. специализирана машина за автоматична дезинфекция и измиване на улични кошчета, оборудвана с пароструйка и за почистване на пътни принадлежности; • 2 бр. самосвали за извозване на отпадъци;




Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Услуги по зимно поддържане и почистване на част от общинска пътна мрежа на територията на Район Панчарево и Район Витоша
1) Кратко описание

Услуги по зимно поддържане и почистване на част от общинска пътна мрежа на територията на Район Панчарево и Район Витоша: Район Панчарево, със следните пътни участъци: • кв. Симеоново – с. Бистрица SOF 1123 • с. Железница – с. Плана SOF 2124 • с. Панчарево – с. Бистрица Район Витоша, със следните пътни участъци: • кв. Симеоново – с. Бистрица SOF 1123

2) Общ терминологичен речник (CPV)

90620000, 90610000, 90511000

Описание:

Услуги по почистване на улици от сняг
Услуги, свързани с почистване и метене на улици
Услуги по събиране на битови отпадъци

3) Количество или обем

Дейностите предмет на поръчката ще се изпълняват по възлагане, съобразно небходимостта на Възложителя и в рамките на съответния годишен бюджет. Дейностите са подробно описани в Техническите спесификации, неразделна част от документацията за участие. I. Дейности по почистване на пътища (улици и/или булеварди): 1. Доставка и монтаж на улични кошчета за битови отпадъци; 2. Ръчно почистване на отпадъци от улични кошчета; 3. Механизирано метене на пътни платна; 4. Ръчно метене, вкл. почистване на прораснала трева на тротоари, регули на пътни/улични платна, спирки на МГТ, надлези и др. 5.Тесане на треви по тротоари, пътни/улични платна, пешеходни зони и други места за обществено ползване; 6.Ръчно събиране на отпадъци по тротоари, банкети, разделителни ивици, откоси, канавки, земни окопи, ограничителни ивици в обхвата на пътя и други места за обществено ползване; 7.Механизирано почистване на пътно платно от натрупани отпадъци като смеси за зимно обезопасяване, наноси, пясък, пръст, треви и др. 8.Ръчно почистване на пътно платно от натрупани отпадъци като смеси за зимно обезопасяване, наноси, пясък, пръст, треви и др.; 9.Ръчно почистване на тротоари от натрупани отпадъци (наноси, пясък, пръст, треви и др.); 10.Почистване на банкети от натрупани отпадъци (наноси, пясък, пръст и др.); 11.Косене на трева по банкети, земни окопи, разделителни ивици, откоси, ограничителни ивици в обхвата на пътя и други места за обществено ползване, 12.Изсичане на храстова и дървесна растителност в обхвата на пътя; 13.Почистване на облицовани канавки/земни окопи от наноси и др. отпадъци 14. Почистване от наноси и други отпадъци, поддържане проводимостта на: • водостоци, разположени напречно на пътя (вток, тръбен/плочест участък, отток); • водостоци в оста на канавката (вток, тръбен/плочест участък, отток); • отводнителни улеи в пътно платно, • бетонови отводнителни улеи (тип италиански); • пречиствателни съоръжения. 15.Почистване, поддържане проводимостта на дъждоприемните шахти, разположени по пътните/уличните платна; 16.Измиване с автоцистерна на пътно платно, тротоари, спирки на МГТ и др. места за обществено ползване; 17.Оросяване на пътно платно; 18.Почистване на пътни принадлежности – пътни знаци, пътеуказателни табели, предпазни тръбно-решетъчни парапети и еластични предпазни огради (мантинели) и др.; 19.Почистване на пътни/улични платна след пътно-транспортни произшествия или други аварии (разлив на гориво-смазочни материали и др. замърсявания).Всички описани дейности по почистване на пътища (улици и/или булеварди), включват събиране, товарене и транспортиране на отпадъците до съоръжение за третиране; 20.Почистване на рекламни и и агитационни материали; 21.Почистване на графити; II.Дейности по зимно поддържане на пътища (улици и/или булеварди); 1. Механизирано обработване на пътни платна, чрез разпръскване на подходящи смеси (химически вещества, пясъчно-солна смес) или минерални материали (пясък); 2. Механизирано почистване от сняг на пътни платна; 3. Ръчно обработване на тротоари, надлези, спирки на МГТ и други места за обществено ползване, чрез разпръскване на смеси; 4. Ръчно почистване от сняг и стъргане на утъпкан сняг и лед; 5.Товарене и извозване на сняг; 6. Разполагане и поддържане на снегозащитни съоръжения.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

1.Минималният брой и вид техника и транспортни средства, необходими за изпълнение на дейностите по настоящата обществена поръчка, наличието или придобиването на която участникът трябва да докаже в офертата си за Обособена позиция 3: • 5 бр. снегорини (ширина на греблото мин. 2,50м); • 5 бр. пясъкоразпръсквачки с възможност да разпръсква смеси /химически смеси, пясъчно-солни смеси и минерални материали – пясък/ • 1 бр. верижна техника; • 1 бр. челен товарач за база; • 1 бр. комбиниран багер; • 2 бр. специализирана техника за машинно миене и оросяване; • 1 бр. специализиран автомобил за машинно метене – мотометачка; • 1 бр. специализиран автомобил за извозване на зелени отпадъци, клони; • 2 бр. самосвали за извозване на отпадъци;




Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Услуги по зимно поддържане и почистване на част от общинска пътна мрежа на територията на Район Овча купел и Район Банкя
1) Кратко описание

Услуги по зимно поддържане и почистване на част от общинска пътна мрежа на територията на Район Овча купел и Район Банкя Район Овча купел, със следните пътни участъци: • Път, обслужващ депо Суходол Район Банкя, със следните пътни участъци: • гр. Банкя, кв. Вердикал – с. Клисура SOF 2002; • Път за манастир Преп. Св. Петка SOF 3003; • гр. Банкя, с. Клисура – Радова махала; • гр. Банкя, кв. Градоман – кв. Михайлово; • гр. Банкя, кв. Михайлово – Радова махала SOF 3005; • Път за Дивотински манастир Св. Троица SOF 3004.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

90620000, 90610000, 90511000

Описание:

Услуги по почистване на улици от сняг
Услуги, свързани с почистване и метене на улици
Услуги по събиране на битови отпадъци

3) Количество или обем

Дейностите предмет на поръчката ще се изпълняват по възлагане, съобразно небходимостта на Възложителя и в рамките на съответния годишен бюджет. Дейностите са подробно описани в Техническите спесификации, неразделна част от документацията за участие. I. Дейности по почистване на пътища (улици и/или булеварди): 1. Доставка и монтаж на улични кошчета за битови отпадъци; 2. Ръчно почистване на отпадъци от улични кошчета; 3. Механизирано метене на пътни платна; 4. Ръчно метене, вкл. почистване на прораснала трева на тротоари, регули на пътни/улични платна, спирки на МГТ, надлези и др. 5. Тесане на треви по тротоари, пътни/улични платна, пешеходни зони и други места за обществено ползване; 6.Ръчно събиране на отпадъци по тротоари, банкети, разделителни ивици, откоси, канавки, земни окопи, ограничителни ивици в обхвата на пътя и други места за обществено ползване; 7.Механизирано почистване на пътно платно от натрупани отпадъци като смеси за зимно обезопасяване, наноси, пясък, пръст, треви и др. 8.Ръчно почистване на пътно платно от натрупани отпадъци като смеси за зимно обезопасяване, наноси, пясък, пръст, треви и др.; 9.Ръчно почистване на тротоари от натрупани отпадъци (наноси, пясък, пръст, треви и др.); 10.Почистване на банкети от натрупани отпадъци (наноси, пясък, пръст и др.); 11.Косене на трева по банкети, земни окопи, разделителни ивици, откоси, ограничителни ивици в обхвата на пътя и други места за обществено ползване, 12.Изсичане на храстова и дървесна растителност в обхвата на пътя; 13.Почистване на облицовани канавки/земни окопи от наноси и др. отпадъци 14. Почистване от наноси и други отпадъци, поддържане проводимостта на: • водостоци, разположени напречно на пътя (вток, тръбен/плочест участък, отток); • водостоци в оста на канавката (вток, тръбен/плочест участък, отток); • отводнителни улеи в пътно платно, • бетонови отводнителни улеи (тип италиански); • пречиствателни съоръжения. 15.Почистване, поддържане проводимостта на дъждоприемните шахти, разположени по пътните/уличните платна; 16.Измиване с автоцистерна на пътно платно, тротоари, спирки на МГТ и др. места за обществено ползване; 17.Оросяване на пътно платно; 18.Почистване на пътни принадлежности – пътни знаци, пътеуказателни табели, предпазни тръбно-решетъчни парапети и еластични предпазни огради (мантинели) и др.; 19.Почистване на пътни/улични платна след пътно-транспортни произшествия или други аварии (разлив на гориво-смазочни материали и др. замърсявания).Всички описани дейности по почистване на пътища (улици и/или булеварди), включват събиране, товарене и транспортиране на отпадъците до съоръжение за третиране; 20.Почистване на рекламни и и агитационни материали; 21.Почистване на графити; II.Дейности по зимно поддържане на пътища (улици и/или булеварди); 1. Механизирано обработване на пътни платна, чрез разпръскване на подходящи смеси (химически вещества, пясъчно-солна смес) или минерални материали (пясък); 2. Механизирано почистване от сняг на пътни платна; 3. Ръчно обработване на тротоари, надлези, спирки на МГТ и други места за обществено ползване, чрез разпръскване на смеси; 4. Ръчно почистване от сняг и стъргане на утъпкан сняг и лед; 5.Товарене и извозване на сняг; 6. Разполагане и поддържане на снегозащитни съоръжения.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

1.Минималният брой и вид техника и транспортни средства, необходими за изпълнение на дейностите по настоящата обществена поръчка, наличието или придобиването на която участникът трябва да докаже в офертата си за Обособена позиция 4: • 11 бр. снегорини (ширина на греблото мин. 2,50м); • 11 бр. пясъкоразпръсквачки с възможност да разпръсква смеси /химически смеси, пясъчно-солни смеси и минерални материали – пясък/ • 2 бр. верижна техника; • 1 бр. роторен снегорин (без прикачни устройства); • 2 бр. челни товарачи (по един брой на база); • 2 бр. специализирана техника за машинно миене и оросяване; • 1 бр.специализиран автомобил за машинно метене – мотометачка; • 2 бр. самосвали за извозване на отпадъци;




Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Услуги по зимно поддържане и почистване на част от общинска пътна мрежа на територията на Район Връбница и Район Нови Искър
1) Кратко описание

Услуги по зимно поддържане и почистване на част от общинска пътна мрежа на територията на Район Връбница и Район Нови Искър, със следните пътни участъци: • с. Мрамор – с. Доброславци до Мировско шосе SOF 1030; • с. Мрамор – с. Житен до сп. Биомет SFO 2404; • кв. Толева махала – ж.п. прелез Божурище SFO 2020; Район Нови Искър, със следните пътни участъци: • с. Мрамор – с. Доброславци от Мировско шосе SOF 1030; • с. Мрамор – с. Житен от сп. Биомет SFO 2404; • СОП – с. Подгумер SOF 1085; • СОП – с. Локорско SOF 1087; • СОП – с. Войнеговци SOF 1086; • гр. Нови Искър, кв. Курило – с. Кътина SOF 1080; • гр. Нови Искър, кв. Кумарица – с. Доброславци SOF 1081; • гр. Нови Искър, с. Доброславци – с. Балша SOF 1081; • с. Житен – с. Доброславци SOF 3082;

2) Общ терминологичен речник (CPV)

90620000, 90610000, 90511000

Описание:

Услуги по почистване на улици от сняг
Услуги, свързани с почистване и метене на улици
Услуги по събиране на битови отпадъци

3) Количество или обем

Дейностите предмет на поръчката ще се изпълняват по възлагане, съобразно небходимостта на Възложителя и в рамките на съответния годишен бюджет. Дейностите са подробно описани в Техническите спесификации, неразделна част от документацията за участие. I. Дейности по почистване на пътища (улици и/или булеварди): 1. Доставка и монтаж на улични кошчета за битови отпадъци; 2. Ръчно почистване на отпадъци от улични кошчета; 3. Механизирано метене на пътни платна; 4. Ръчно метене, вкл. почистване на прораснала трева на тротоари, регули на пътни/улични платна, спирки на МГТ, надлези и др. 5.Тесане на треви по тротоари, пътни/улични платна, пешеходни зони и други места за обществено ползване; 6.Ръчно събиране на отпадъци по тротоари, банкети, разделителни ивици, откоси, канавки, земни окопи, ограничителни ивици в обхвата на пътя и други места за обществено ползване; 7.Механизирано почистване на пътно платно от натрупани отпадъци като смеси за зимно обезопасяване, наноси, пясък, пръст, треви и др. 8.Ръчно почистване на пътно платно от натрупани отпадъци като смеси за зимно обезопасяване, наноси, пясък, пръст, треви и др.; 9.Ръчно почистване на тротоари от натрупани отпадъци (наноси, пясък, пръст, треви и др.); 10.Почистване на банкети от натрупани отпадъци (наноси, пясък, пръст и др.); 11.Косене на трева по банкети, земни окопи, разделителни ивици, откоси, ограничителни ивици в обхвата на пътя и други места за обществено ползване, 12.Изсичане на храстова и дървесна растителност в обхвата на пътя; 13.Почистване на облицовани канавки/земни окопи от наноси и др. отпадъци 14. Почистване от наноси и други отпадъци, поддържане проводимостта на: • водостоци, разположени напречно на пътя (вток, тръбен/плочест участък, отток); • водостоци в оста на канавката (вток, тръбен/плочест участък, отток); • отводнителни улеи в пътно платно, • бетонови отводнителни улеи (тип италиански); • пречиствателни съоръжения. 15.Почистване, поддържане проводимостта на дъждоприемните шахти, разположени по пътните/уличните платна; 16.Измиване с автоцистерна на пътно платно, тротоари, спирки на МГТ и др. места за обществено ползване; 17.Оросяване на пътно платно; 18.Почистване на пътни принадлежности – пътни знаци, пътеуказателни табели, предпазни тръбно-решетъчни парапети и еластични предпазни огради (мантинели) и др.; 19.Почистване на пътни/улични платна след пътно-транспортни произшествия или други аварии (разлив на гориво-смазочни материали и др. замърсявания).Всички описани дейности по почистване на пътища (улици и/или булеварди), включват събиране, товарене и транспортиране на отпадъците до съоръжение за третиране; 20.Почистване на рекламни и и агитационни материали; 21.Почистване на графити; II.Дейности по зимно поддържане на пътища (улици и/или булеварди); 1. Механизирано обработване на пътни платна, чрез разпръскване на подходящи смеси (химически вещества, пясъчно-солна смес) или минерални материали (пясък); 2. Механизирано почистване от сняг на пътни платна; 3. Ръчно обработване на тротоари, надлези, спирки на МГТ и други места за обществено ползване, чрез разпръскване на смеси; 4. Ръчно почистване от сняг и стъргане на утъпкан сняг и лед; 5.Товарене и извозване на сняг; 6. Разполагане и поддържане на снегозащитни съоръжения.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

1.Минималният брой и вид техника и транспортни средства, необходими за изпълнение на дейностите по настоящата обществена поръчка, наличието или придобиването на която участникът трябва да докаже в офертата си за Обособена позиция 5: • 10 бр. снегорини (ширина на греблото мин. 2,50м); • 10 бр. пясъкоразпръсквачки с възможност да разпръсква смеси /химически смеси, пясъчно-солни смеси и минерални материали – пясък/ • 2 бр. верижна техника; • 1 бр. роторен снегорин (без прикачни устройства); • 2 бр. челни товарачи (по един брой на база); • 2 бр. специализирана техника за машинно миене и оросяване; • 1 бр. специализиран автомобил за машинно метене – мотометачка; • 2 бр. самосвали за извозване на отпадъци;




Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Услуги по зимно поддържане и почистване на част от общинска пътна мрежа на територията на Район Кремиковци
1) Кратко описание

Услуги по зимно поддържане и почистване на част от общинска пътна мрежа на територията на Район Кремиковци, със следните пътни участъци: • СОП – кв. Кремиковци – манастир Св. Георги SOF 1051; • Път, от SOF 1051 към с. Сеславци (Руднична); • от SOF 1051, кв. Ботунец – МК Кремиковци SOF 1053; • от SOF 1051, кв. Кремиковци – кв. Челопечене SOF 1052; • кв. Кремиковци – кв. Сеславци – кв. Бухово – ж.п. гара Яна SOF 1054; • с. Долни Богров – с. Равно поле SOF 1055; • Път , обслужващ „Закриване – рекултивация на сметоразтоварище – с. Долни Богров”; • кв. Ботунец – с. Горни Богров SOF 1056; • ж.п. гара Кремиковци – Митница SOF 1057; • Обслужващ път депо Садината.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

90620000, 90610000, 90511000

Описание:

Услуги по почистване на улици от сняг
Услуги, свързани с почистване и метене на улици
Услуги по събиране на битови отпадъци

3) Количество или обем

Дейностите предмет на поръчката ще се изпълняват по възлагане, съобразно небходимостта на Възложителя и в рамките на съответния годишен бюджет. Дейностите са подробно описани в Техническите спесификации, неразделна част от документацията за участие. I. Дейности по почистване на пътища (улици и/или булеварди): 1. Доставка и монтаж на улични кошчета за битови отпадъци; 2. Ръчно почистване на отпадъци от улични кошчета; 3. Механизирано метене на пътни платна; 4. Ръчно метене, вкл. почистване на прораснала трева на тротоари, регули на пътни/улични платна, спирки на МГТ, надлези и др. 5.Тесане на треви по тротоари, пътни/улични платна, пешеходни зони и други места за обществено ползване; 6.Ръчно събиране на отпадъци по тротоари, банкети, разделителни ивици, откоси, канавки, земни окопи, ограничителни ивици в обхвата на пътя и други места за обществено ползване; 7.Механизирано почистване на пътно платно от натрупани отпадъци като смеси за зимно обезопасяване, наноси, пясък, пръст, треви и др. 8.Ръчно почистване на пътно платно от натрупани отпадъци като смеси за зимно обезопасяване, наноси, пясък, пръст, треви и др.; 9.Ръчно почистване на тротоари от натрупани отпадъци (наноси, пясък, пръст, треви и др.); 10.Почистване на банкети от натрупани отпадъци (наноси, пясък, пръст и др.); 11.Косене на трева по банкети, земни окопи, разделителни ивици, откоси, ограничителни ивици в обхвата на пътя и други места за обществено ползване, 12.Изсичане на храстова и дървесна растителност в обхвата на пътя; 13.Почистване на облицовани канавки/земни окопи от наноси и др. отпадъци 14. Почистване от наноси и други отпадъци, поддържане проводимостта на: • водостоци, разположени напречно на пътя (вток, тръбен/плочест участък, отток); • водостоци в оста на канавката (вток, тръбен/плочест участък, отток); • отводнителни улеи в пътно платно, • бетонови отводнителни улеи (тип италиански); • пречиствателни съоръжения. 15.Почистване, поддържане проводимостта на дъждоприемните шахти, разположени по пътните/уличните платна; 16.Измиване с автоцистерна на пътно платно, тротоари, спирки на МГТ и др. места за обществено ползване; 17.Оросяване на пътно платно; 18.Почистване на пътни принадлежности – пътни знаци, пътеуказателни табели, предпазни тръбно-решетъчни парапети и еластични предпазни огради (мантинели) и др.; 19.Почистване на пътни/улични платна след пътно-транспортни произшествия или други аварии (разлив на гориво-смазочни материали и др. замърсявания).Всички описани дейности по почистване на пътища (улици и/или булеварди), включват събиране, товарене и транспортиране на отпадъците до съоръжение за третиране; 20.Почистване на рекламни и и агитационни материали; 21.Почистване на графити; II.Дейности по зимно поддържане на пътища (улици и/или булеварди); 1. Механизирано обработване на пътни платна, чрез разпръскване на подходящи смеси (химически вещества, пясъчно-солна смес) или минерални материали (пясък); 2. Механизирано почистване от сняг на пътни платна; 3. Ръчно обработване на тротоари, надлези, спирки на МГТ и други места за обществено ползване, чрез разпръскване на смеси; 4. Ръчно почистване от сняг и стъргане на утъпкан сняг и лед; 5.Товарене и извозване на сняг; 6. Разполагане и поддържане на снегозащитни съоръжения.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

1.Минималният брой и вид техника и транспортни средства, необходими за изпълнение на дейностите по настоящата обществена поръчка, наличието или придобиването на която участникът трябва да докаже в офертата си за Обособена позиция 6: • 12 бр. снегорини с ширина на греблото мин. 2,5 м. • 12 бр. пясъкоразпръсквачки с възможност да разпръсква смеси /химически смеси, пясъчно-солни смеси и минерални материали – пясък/ • 2 бр. верижна техника; • 2 бр. челни товарачи (по един брой на база); • 2 бр. специализирана техника за машинно миене и оросяване; • 1 бр. специализиран автомобил за машинно метене – мотометачка; • 2 бр. самосвали за извозване на отпадъци;