Версия за печат

00038-2014-0013

BG-Габрово: 13 - Рекламни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Габрово, пл. "Възраждане" №3, За: Мария Радойчева, Момчил Недев, Република България 5300, Габрово, Тел.: 066 818384, E-mail: nedzhi@gabrovo.bg, Факс: 066 809371

Място/места за контакт: Община Габрово

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.gabrovo.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.gabrovo.bg/articles/index/lang:bg/p:166.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Изпълнение на мерки за информация и публичност при въвеждане на система за разделно събиране на отпадъците в регион Габрово"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 13
Място на изпълнение: Община Габрово
Код NUTS: BG322
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Набор от мерки за ефективно информиране на обществото относно всички въпроси, свързани с въвеждане на система за разделно събиране на отпадъците в регион Габрово, чрез подготовка на печатни и промоционални материали; логистично обезпечаване и организиране на събития; подготовка и публикуване на прессъобщения; работа с обществеността и медиите.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22000000, 22100000, 22120000, 79952000

Описание:

Печатни материали и свързани с тях продукти
Печатни книги, брошури и диплянки
Публикации
Услуги, свързани с организирането на събития

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Изготвяне на печатни материали: дипляна, брошура, плакати,флайър, брандиране на камиони и на съдове за разделно събиране на отпадъци, организиране на публични събития; публикации в медии; осигуряване излъчването на филми; провеждане на кампанията "Отпадък с късмет не отива за смет", организиране изявите на талисманите на боклука - Смет.Ка и Чистача

Прогнозна стойност без ДДС
34000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Банкова или парична гаранция за участие в размер на 340 (триста и четиридесет)лв. Гаранцията за участие се представя в една от следните форми : а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато Участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова, тя следва да е с валидност мин. 180 (сто и осемдесет) календарни дни, считано от крайния срок за получаване на офертите. Когато Участникът избере да внесе гаранцията за участие под формата на парична сума, същото следва да се извърши по банков път, по следната сметка: Банка: ДСК ЕАД – Финансов център Габрово, Р. България BIC: STSABGSF IBAN: BG 52 STSA 9300 3305 016 910 За задържането и освобождаването на гаранцията за участие в процедурата се прилагат условията на чл.61 и 62 от ЗОП. 2.Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 (три) % от стойността на договора без ДДС, в една от следните форми: депозит на парична сума по сметка на Възложителя или банкова гаранция в полза на Възложителя. Определеният Изпълнител избира сам формата на гаранцията за изпълнение.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащанията се извършват след всеки вид изработена задача, съгласно Техническото задание и възлагателното писмо, платими в срок от 30 (тридесет) календарни дни след предоставяне на фактура оригинал, придружена с опис на елементите от съответните задачи, с единични цени, количества и стойност и приемо-предавателен протокол, удостоверяващ изпълнение на съответната задача или части от нея, одобрен и подписан от Възложителя. За извършване на плащанията Изпълнителя представя фактура, която следва да съдържа следната задължителна информация: Получател: ОБЩИНА ГАБРОВО Адрес: пл. Възраждане №3 БУЛСТАТ: 000215630 ИН по ДДС BG000215630 МОЛ: Таня Христова Получил фактурата:.............. Номер на документа, дата и място В основание следва да бъде вписан и номера и датата на договора за обществена поръчка.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Не се изисква създаване на юридическо лице в случай, че за изпълнител е определено обединение.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: ПЛИК № 1 „Документи за подбор” : 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от Участника или от опълномощено от него лице съгл.чл.56(1)т.14 от ЗОП; 2. Обща Оферта (Обр. 1); 3. Нот. заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) когато офертата(или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ Участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител; 4. Документи за правосубектност на Участника (съгласно чл. 56 (1), т. 1 от ЗОП); 5.Декл. по чл. 47 (1) т. 1, (2), т. 2 и 5 и (5), т. 1 (Обр. 2) В случай, че участникът е ЮЛ, декларацията се подписва задължително от лицата, посочени в чл. 47 (4) от ЗОП; 6. Декларация по чл. 47 (1), т.2 и 3,(2)т.1,2а,3 и 4 и (5)т.2 от ЗОП (Обр. 3); 7. Декл., че участникът е запознат с всички обстоятелства от значение за поръчката (Обр. 4); 8.Декл., че участникът приема условията на проекта на договор за изп. на общ. Поръчка (Обр. 5); 9.Доказат. за икономич. и финанс. състояние; 10.Доказателства за технически възможности и квалификация; 11.Декл. за ползв./неползв. на подизпълнители(Обр. 11) съгласно изискванията на чл.56 (1), т. 8 от ЗОП; 12.Декл. за съгласие за участие от подизпълнител/и-оригинал(Обр.12), ако е приложимо;13. Декларация за членове на обединение (Образец № 13)14.Документ за внесена гаранция за участие - оригинал(Обр.№15);15.Споразумение/Договор за обединение (съгласно чл. 56 (1), т. 2 от ЗОП) с нотариална заверка на подписите (ако Участникът е обединение) – в ориг. или в нот. заверено копие, или в случай, че обедин. не е създадено за участие в настоящата общ. поръчка - анекс, към първонач. сключения договор; Декларация по чл.56,(1), т.11 от ЗОП (Обр.19)(справка може да се направи в НОИ, НАП и Агенция по заетостта) - предст. се само за участниците в обединението, които ще предоставят услугата ПЛИК № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката“, в който се съдържа Техническа оферта (Образец № 16), с която Участникът предлага изпълнение на поръчката при съблюдаване на изискванията на техническото задание, изискванията към офертата и условията за изпълнение на поръчката. ПЛИК № 3 „Предлагана цена” - съдържа Ценова оферта (Образец № 17). Възложителят ще отстрани от участие в процедурата Участник, за когото са налице обстоятелствата по чл. 47 (2), т. 1-5 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: а)заверено копие на Отчет за приходите и разходите за последните 3(три) счетоводно приключени години или декларация свободен текст, че същите са обявени в Търговския регистър при Агенция по вписванията за ЮЛ и ЕТ; б)декларация-справка за общия оборот и оборота от изпълнени договори, сходни с предмета на настоящата поръчка (Образец № 6); Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ Когато Участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите се прилагат само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор . Когато Участникът предвижда участие на подизпълнители, документите се прилагат за всеки от тях.
Минимални изисквания: а) и б) Участникът да има общ оборот общо за последните 3 счетоводно приключени години в размер на 85 000,00 (осемдесет и пет хиляди) лева без ДДС, от които оборот от дейности, сходни с предмета на поръчката общо за последните 3 счетоводно приключени години, в размер на 70 000,00(седемдесет хиляди) лева без ДДС. Под оборот от дейности, сходни с предмета на поръчката следва да се разбират дейности за изработване на печатни и презентационни материали, провеждане на събития и обществени мероприятия. В случай, че участникът е учреден или е започнал дейност през последните три счетоводно приключени години и не може да представи информация за общ оборот и оборот от дейност, сходна с на предмета на поръчката, същият посочва това обстоятелство в офертата си и представя исканите документи от датата на учредяване, респективно на започване на дейността си, като в този случай следва да е изпълнил изискванията за оборот от датата на учредяването си, респективно на започване на дейността си. Когато Участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването се прилага за обединението като цяло. Когато има участие на подизпълнител, изискването се прилага съобразно вида и дела на неговото участие. В случай, че не отговаря на някое от горните изисквания, Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: а) Списък на основните договори, изпълнени успешно през последните 3 години (Образец № 7) – считано до изтичане крайния срок за подаване на офертите, придружен от препоръки за добро изпълнение б) Списък на ключовите експерти за изпълнение на поръчката (Образец №8). в) Професионална автобиография на ключови експерти (Образец 9), пряко ангажиран в изпълнението на поръчката, придружена от документи, доказващи образование, професионален опит и квалификация (дипломи, заверени копия, служебни/трудови книжки, договори, референции от работодател, др.). д)Декларация за разположение на експертите (Образец №10). Когато Участникът е обединение, което не е юридическо лице, документит се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор . Когато Участникът предвижда участие на подизпълнители, документите се прилагат за всеки от тях.
Минимални изисквания: а)Участникът следва да е изпълнил успешно през последните 3 (три) години (считани до изтичане крайния срок за представяне на офертите) минимум: • 1 (един) договор, включващ и изработване на печатни/презентационни материали; • 1 (един) договор за организиране и провеждане на събития, кампании или обществени мероприятия за минимум 50 човека/събитие. Горните изисквания могат да бъдат удовлетворени включително и тогава, когато участник представи един договор, който включва едновременно изработване на печатни/презентационни материали и организиране и провеждане на събития, кампании или обществени мероприятия за минимум 50 човека/събитие. б) и в) Участникът следва да предложи минимум 2(двама) ключови експерта за изпълнение на поръчката, със следните минимални изисквания към тях: - Ключов експерт организиране на събития - Ръководител екип(Образователна степен – магистър ,професионален опит - минимум 3 години опит в областта на организиране на събития, сходни с предмета на поръчката) - Ключов експерт дизайн и предпечатна подготовка (Образователна степен – бакалавър, професионален опит - минимум 2 години опит в областта на дизайна и предпечатната подготовка). Когато Участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, изискването се прилага за обединението като цяло. Когато има участие на подизпълнител, изискването се прилага съобразно вида и дела на неговото участие. В случай, че не отговаря на някое от горните изисквания, Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: техническа оценка; тежест: 70
Показател: финансова оценка; тежест: 30

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
20.06.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 15 BGN
Условия и начин на плащане

Цената за документацията е с включен ДДС. Заинтересуваните лица могат да закупят документацията за участие в деловодството на Община Габрово, на адрес: гр. Габрово, пл. “Възраждане” №3, всеки работен ден между 8:15 ч. и 17:00 ч., срещу заплащане в касата на Общината на цената за всеки отделен комплект или срещу представяне на платежен документ за внесената сума по сметка BG58STSA93008460754400, код за плащане 447000, BIC STSABGSF в банка ДСК ЕАД Габрово, най-късно до часа и датата, посочени в обявлението за обществената поръчка. При поискване от заинтересовано лице Възложителят ще изпрати документацията за сметка на лицето, отправило искането.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
30.06.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 01.07.2014 г.  Час: 11:00
Място

зала 330, ет .3 в Община Габрово

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел комисията.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Възложителят ще се възползва от правната възможност в чл. 64, ал. 3 от ЗОП и ще намали срока от изпращане на обявление за обществена поръчка до АОП до крайния срок за получаване на оферти , тъй като ще изпрати обявлението по електронен път и ще предостави пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да се подава пред КЗК в 10-дневен срок от: 1. изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП- срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна; 2. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; На обжалване по реда на тази глава подлежат и действия или бездействия на възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. Не подлежат на самостоятелно обжалване действията на възложителя по издаване на решенията, които подлежат на обжалване.Жалбата се подава в 10-дневен срок от уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

15.05.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ