Версия за печат

00039-2014-0012

BG-Павликени: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Павликени, бул. "Руски" № 4, За: Славена Грозева-началник на отдел и Красимир Борисов-старши експерт "Обществени поръчки", България 5200, Павликени, Тел.: 0610 51357; 0610 51330, E-mail: pavlikeni@vestel.bg, Факс: 0610 52642

Място/места за контакт: отдел "Правно обслужване, човешки ресурси и обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pavlikeni.bg.

Адрес на профила на купувача: www.pavlikeni.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Друг: Община

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка чрез покупка на един употребяван автобус за нуждите на община Павликени, един употребяван специализиран автомобил (камион-самосвал с цистерна) и една употребявана автовишка за нуждите на общинско предприятие „Благоустрояване и комунални дейности”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: град Павликени
Код NUTS: BG321
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Поръчката е с предмет „Доставка чрез покупка на един употребяван автобус за нуждите на община Павликени, един употребяван специализиран автомобил (камион-самосвал с цистерна) и една употребявана автовишка за нуждите на общинско предприятие „Благоустрояване и комунална дейност”. Предметът на поръчката включва три обособени позиции: Обособена позиция № 1 „Доставка чрез покупка на един употребяван автобус за нуждите на община Павликени”. Обособена позиция № 2 “Доставка чрез покупка на един употребяван специализиран автомобил (камион-самосвал с цистерна) за нуждите на общинско предприятие „Благоустрояване и комунална дейност”. Обособена позиция № 3 “Доставка чрез покупка на една употребявана автовишка за нуждите на общинско предприятие „Благоустрояване и комунална дейност”.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34115300, 34121000, 34142000, 44511340, 44613210, 42120000, 34142100

Описание:

Превозни средства втора употреба
Автобуси за градски и за извънградски превоз
Камиони кранове и саморазтоварващи се самосвали
Гребла
Цистерни за вода
Помпи и компресори
Камиони с повдигаща се платформа

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Поръчката включва доставка на: 1. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1 „ДОСТАВКА ЧРЕЗ ПОКУПКА НА ЕДИН УПОТРЕБЯВАН АВТОБУС ЗА НУЖДИТЕ НА ОБЩИНА ПАВЛИКЕНИ”- Година на първа регистрация-след 01.01.2008 г., Технически допустима маса- до 10 000 кг, Брой места- Мин 31+1, Комфортни седалки с колани на всички седалки.Регулируеми седалки по наклон и широчина. Въздушна седалка на водача; Дължина- от 6900 мм. до 7700 мм.; Окачване- Предна ос – ресьорно, задна ос – въздушно; Брой врати- Две врати с пневматично отваряне; Резервоар-мин. 200 л; Двигател- Мин Евро 4, дизелов, с филтър за твърди частици /DPD/, мощност на двигателя-мин. 140 kW при 2600 мин-1,, обем на двигателя- мин. 5200 см3, , Колесна формула- 4х2 , задвижващ заден мост, Скоростна кутия -6 +1 степенна , механична, Кормилна уредба-Сервоуправление с регулируем по наклон волан, Скоростна кутия -6 +1 степенна , механична, ОБОРУДВАНЕ: Външни електрически огледала с подгряване, Допълнителен отоплител, Климатик, Радио, DVD с екран, Халогенни фарове за мъгла, Сенник на предното стъкло, Индивидуални обдухватели и осветление на всяка седалка, 1 брой люк , осветление в салона, Резервна гума, Авариен изход, Ограничител на скоростта, Дигитален тахограф, Регистрационен талон за собственост, Сервизна книжка, инструкция за експлоатация и поддръжка на български език, каталог на рез. части, рез. гума, крик, ключ за джанти, стандартен комплект инструменти,пожарогасител. 2. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2 „ДОСТАВКА ЧРЕЗ ПОКУПКА НА ЕДИН УПОТРЕБЯВАН СПЕЦИАЛИЗИРАН АВТОМОБИЛ (КАМИОН-САМОСВАЛ С ЦИСТЕРНА) ЗА НУЖДИТЕ НА ОБЩИНСКО ПРЕДПРИЯТИЕ „БЛАГОУСТРОЯВАНЕ И КОМУНАЛНА ДЕЙНОСТ”- Година на първа регистрация-След 01.01.2006 г., Технически допустима маса-От 10000 до 12000 кг., Колесна формула-4х2, Мощност на двигателя-Мин 130kW, Обем на двигателя-мин. 4700 см3, Скоростна кутия-6 – степенна, Резервоар за гориво-Мин. 150 л., Брой места-1+2, Надстройка -Самосвална със задно разтоварване и странично отваряеми капаци, Управление на надстройката от мястото на водача и от задната част на автомобила, Краново устройство монтирано в коша с товароносимост Мин 500 кг, Интегрирано песъкоразпръскващо устройство в самосвалната надстройка управляемо от мястото на водача-Шнек с капаци и разпръскващ диск, Гребло за почистване на сняг с полиетиленов щит и гумен нож управляемо от мястото на водача-Дължина мин. 3000 мм, Задвижване на греблото и пясъкоразпръскващото устройство от хидравликата на автомобила, Цистерна за вода за измиване на улици с люк за горно пълнене-Мин. 5000 литра, Автономна помпа за вода с маркуч 1 цола с дължина 15 м и струйник с кран за сбита и разпръсната струя-Мин. 230 л. при 9 бара налягане, Кутия за принадлежности и между кабината и платформата с врати от лявата и дясната страна на автомобила-Мин . 1 м3, Горни фарове с мигачи и габарити при работа с гребло, Заден фар върху кабината за осветление на самосвалната надстройка при нощна работа, Камера в задната част с монитор в кабината на водача, 2 бр. маяци на покрива на кабината и 2 бр. маяци на самосвалната надстройка, 5 бр. външни огледала, Радио, Регистрационен талон за собственост, Сервизна книжка, инструкция за експлоатация и поддръжка на бълг. език, каталог на рез. части, рез. гума, крик, ключ за джанти, стандартен комплект инструменти,пожарогасител. 3. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 3 „ДОСТАВКА ЧРЕЗ ПОКУПКА НА ЕДНА УПОТРЕБЯВАНА АВТОВИШКА ЗА НУЖДИТЕ НА ОБЩИНСКО ПРЕДПРИЯТИЕ „БЛАГОУСТРОЯВАНЕ И КОМУНАЛНА ДЕЙНОСТ”-А) Шаси: Година на първа регистрация-след 01.06.2005г., Двигател-дизелов, Обем-мин. 2200 м3, Мощност-мин. 80 kW, Екологична категория-мин. Евро 3, Скоростна кутия-механична 5+1 предавки, Размери: Дължина- от 6800 мм до 7500 мм, Широчина-от 1800 мм до 2000мм, Височина-от 2700 мм. до 3200 мм, Тегла-Пълна маса-от 4500кг до 5000кг; Продължава в Раздел VІ.3) "Допълнителна информация"

Прогнозна стойност без ДДС
150506 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

45


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

А/ Гаранция за участие – за ОП №1 – 600.00 лв.; ОП №2 – 655.00 лв.; за ОП №3 – 250.00лв. Общо за цялата поръчка – 1505,00лв., внесени по банкова сметка на Община Павликени в банка “УНИКРЕДИТ БУЛБАНК” АД, клон Павликени IBAN – BG35UNCR75273342926133, BIC код UNCRBGSF. Или представена банкова гаранция – оригинал, безусловна и неотменима, в полза на Възложителя, при спазване изискванията на ЗОП, за срок не по-кратък от срока за валидност на офертите. 1. Гаранциите за участие на отстранените участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението на Възложителя за определяне на изпълнител, а гаранциите на класираните на първо и второ място участници се освобождават след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници- в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. В случай на прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка, гаранциите на всички участници се освобождават в срок от 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението за прекратяване. 2.Възложителят има право да задържи гаранцията за участие в случаите по чл. 61 от ЗОП, когато участникът в процедурата: -оттегли офертата си след изтичане на срока за подаване на оферти; -обжалва решението на възложителя, до решаването на спора; -е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществена поръчка в едномесечен срок от обявяване на решението. Б/ Гаранция за изпълнение - 3 % от стойността на сключения договор без ДДС за изпълнение на обществената поръчка, внесени в указаната сметка, или представена банкова гаранция за изпълнение на договора със срок на валидност най-малко 10 календарни дни след изтичане на срока на действие на договора – оригинал безусловна и неотменима, в полза на Възложителя, при спазване изискванията на ЗОП, представена преди подписване на договора за възлагане на обществена поръчка със спечелилия участник. Невнасянето на гаранцията за изпълнение се счита за отказ на подписване на договора. Условията и сроковете за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането за изпълнение на поръчката ще се осъществява от бюджета на Община Павликени. Общата прогнозна стойност на поръчката е 150 506,00 лв. (сто и петдесет хиляди петстотин и шест лева) без ДДС, в това число: 60 000,00 лв. (шестдесет хиляди лева) без ДДС прогнозна стойност на Обособена позиция № 1 „Доставка чрез покупка на един употребяван автобус за нуждите на община Павликени”. 65 506,00 лв. (шестдесет и пет хиляди петстотин и шест лева) без ДДС прогнозна стойност на Обособена позиция № 2 “Доставка чрез покупка на един употребяван специализиран автомобил (камион-самосвал с цистерна) за нуждите на общинско предприятие „Благоустрояване и комунална дейност”. 25 000,00 лв. (двадесет и пет хиляди лева) без ДДС прогнозна стойност на Обособена позиция № 3 “Доставка чрез покупка на една употребявана автовишка за нуждите на общинско предприятие „Благоустрояване и комунална дейност”. Горепосочените стойности са лимитни и предложените от участниците цени не следва да ги надвишават. Оферти, които надвишават горепосочените цени ще бъдат отхвърлени. Разходите по транспортирането до гр.Павликени са за сметка на Изпълнителя. Плащането се извършва по банков път, по посочена от Изпълнителя банкова сметка. Плащането се извършва в едномесечен срок след подписването на двустранен приемо-предавателен протокол за извършената доставка и представен от изпълнителя платежен документ – фактура.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност по чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП не поставя и не изисква създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора. Ако определеният за изпълнител участник е обединение участникът трябва да определи едно от всичките лица за представител с отговорността да се обвърза от името на консорциума или обединението. Съставът на консорциума или обединението не могат да бъдат променяни.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на условията, посочени в Закона за обществените поръчки (ЗОП), обявлението и документацията. По отношение на участник трябва да не е налице някое от условията на чл.47 ал.1,т.1, б. "а"- "д", т.2 и т.3, ал.2, т.1, т.2, т.3 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП, като констатирането наличието на което и да е от тях ще доведе до отстраняване на участника. Изискуеми документи: А) В плик № 1 се поставят: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от участника. 2. Заявление за участие в процедурата (Образец № 1); 3. Заверено копие на документ за регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, а когато е физическо лице - документ за самоличност. При обединения задължително се представя копие на договора за създаването му, с разпределение на дейностите, подписан от лицата в обединението и задължително се посочва представляващия. Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документът се представя и в легализиран превод на български език; 4. Документ за гаранция за участие; 5. Доказателства за икономически и финансови възможности по чл.50 от ЗОП съгласно Раздел ІІІ.2.2) от настоящото обявление; 6.Доказателства за техническите възможности и/или квалификация на участника по чл. 51 от ЗОП съгласно Раздел ІІІ.2.3) от настоящото обявление;7. Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47 ал.1,т.1, б. "а"- "д", т.2 и т.3, ал.2, т.1, т.2, т.3 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП (Образец № 4, Образец № 5 и Образец № 6). 8. Информация за подизпълнителите-Декларация, че участника ще ползва или няма да ползва подизпълнител и видът и делът на неговото участие, ако ползва такъв (Образец № 7) 9. Срок на валидност на офертата-посочва се в Заявлението- Образец№1). 10. Административни сведения – попълва се в Образец №1;11. Декларация за приемане на условията в проекта на договора (Образец № 9);12. Нотариално заверено пълномощно на лицето, което представлява участника в процедурата (оригинал). Пълномощно се представя, когато: 12.1. Участникът е обединение, което не е юридическо лице; в тези случаи лицето, представляващо участника, следва да бъде упълномощено от всички участници в обединението. Не се представя пълномощно на лицето, което представлява участник в процедурата – обединение, което не е юридическо лице, ако в договора за обединение участниците са го определили за лице, което представлява обединението.12.2. Офертата или части от нея не са подписани от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и/или да представлява участника в процедурата. Б) В Плик № 2 се поставят: 13. Техническа оферта – следва да бъде изготвена по образеца (съответно Образец № 2А, 2Б, 2В) при съблюдаване на изискванията на техническата спецификация, изискванията към офертата и условията за изпълнение на поръчката, включително срок за изпълнение. Когато участник подава оферта за повече от една обособена позиция, то пликове № 2 се представят за всяка от позициите. В) В плик № 3 се поставят: 15. Ценова оферта (Предлагана цена) за изпълнение на поръчката, по Образец №3А, 3Б, 3В. Когато участник подава оферта за повече от една обособена позиция, то пликове № 3 се представят за всяка от позициите. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението. Когато участникът в процедура е чуждестранно юридическо лице или обединение на чуждестранни юридически лица, офертата и приложените документи трябва да отговарят на изискванията на чл. 56, ал. 4 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Декларация от участника, отразяваща общият оборот и оборота от извършените доставки по обособени позиции, за които участва за последните три финансови /2011, 2012 и 2013/ години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си-по Образец № 10; 2. Заверени копия от съставни части на годишните финансови отчети /баланси и отчети за приходи и разходи/ за последните 3 финансови години/2011, 2012 и 2013/ години. В случай на посочен ЕИК, не е необходимо представяне на изисканите документи по т. 2., ако информацията е видима чрез Търговския регистър към Агенция по вписванията. При участник-обединение, което не е юридическо лице, изисканата справка-декларация се представя съгласно чл. 56, ал. 3, т. 2 от ЗОП (само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор), а когато участникът предвижда подизпълнител/и декларацията се представят съобразно чл. 56, ал. 2 от ЗОП(за всеки от тях).
Минимални изисквания: Реализирани приходи от доставки на сходни с предмета на съответната обособена позиция транспортни средства общо за последните 3 финансови /2011, 2012 и 2013/ години не по-малко от 301 000,00 лв. /триста и една хиляди лева/ без ДДС общо за всички обособени позиции, като в това число: за ОП № 1 не по-малко от 120 000,00 лв. (сто и двадесет хиляди лева) без ДДС, за ОП № 2 не по-малко от 131 000 лв. (сто тридесет и една хиляди лева) без ДДС, за ОП № 3 не по-малко от 50 000,00 лв. (петдесет хиляди лева) без ДДС. Сходни с предмета на поръчката доставки са: За Обособена позиция № 1 „Доставка чрез покупка на един употребяван автобус за нуждите на община Павликени”-доставки на пътнически превозни средства с над 10 места. За Обособена позиция № 2 “Доставка чрез покупка на един употребяван специализиран автомобил (камион-самосвал с цистерна) за нуждите на общинско предприятие „Благоустрояване и комунални дейности”-доставки на лекотоварни и/или тежкотоварни транспортни средства. За Обособена позиция № 3 “Доставка чрез покупка на една употребявана автовишка за нуждите на общинско предприятие „Благоустрояване и комунални дейности”-доставки на лекотоварни и/или тежкотоварни транспортни средства. При участие на обединение, което не е юридическо лице изискването за оборот се отнася общо за обединението. При участие на подизпълнител/и изискването към тях се прилага съобразно вида и дела на тяхното участие.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списъци на основните договори за доставка на посочените и сходни с предмета на съответната обособена позиция транспортни средства, чието изпълнение е реализирано изцяло през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертите, включително стойностите, датите и получателите, придружен с минимум по една референция за всяка от обособените позиции от Възложителите на доставката, оформени съгласно изискванията на чл. 51, ал.1, т. 1 от ЗОП. Референциите следва да бъдат оформени с изходящ номер и подпис от съответния Възложител. 2. Описание и задължителен снимков материал на предлаганите транспортни средства, които ще се доставят по обособените позиции на обществената поръчка; 3. Списък с обекти – сервизни бази за гаранционна поддръжка на доставените съгласно отделните обособените позиции автобус, специализиран автомобил и автовишка, и на мобилните групи за осъществяване на техническото обслужване и ремонт при възникнали неизправности по време на гаранционния срок. Попълва се и Декларация (Образец №8) относно наличието на сервизна база за гаранционно обслужване – адрес, списък с персонал, отговорен за гаранционното поддържане на техниката. 4. Документи, отразяващи техническите характеристики /параметри/, посочени в техническите спецификации от 5. Сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти, удостоверяващи европейските стандарти за емисии. Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация” или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл.5а, ал.2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. При участник-обединение, което не е юридическо лице, изисканите документи се представя съгласно чл. 56, ал. 3, т. 2 от ЗОП (само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор), а когато участникът предвижда подизпълнител/и документите се представят съобразно чл. 56, ал. 2 от ЗОП(за всеки от тях).
Минимални изисквания: 1. Изпълнени успешно минимум по 1 договор за доставка на сходни с предмета на съответната обособена позиция транспортни средства, чието изпълнение е реализирано изцяло през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертите; участникът трябва да разполага с поне по 1 /една/ препоръка за добро изпълнение на договор/и за доставка на сходни с предмета на съответната обособена позиция транспортни средства. Сходни с предмета на поръчката доставки са: За Обособена позиция № 1 „Доставка чрез покупка на един употребяван автобус за нуждите на община Павликени”-доставки на пътнически превозни средства с над 10 места. За Обособена позиция № 2 “Доставка чрез покупка на един употребяван специализиран автомобил (камион-самосвал с цистерна) за нуждите на общинско предприятие „Благоустрояване и комунална дейност”-доставки на лекотоварни и/или тежкотоварни транспортни средства. За Обособена позиция № 3 “Доставка чрез покупка на една употребявана автовишка за нуждите на общинско предприятие „Благоустрояване и комунална дейност”-доставки на лекотоварни и/или тежкотоварни транспортни средства. 2. Участникът да предложи сервизна база за гаранционна поддръжка на доставените съгласно отделните обособените позиции автобус, специализиран автомобил и автовишка, и да осигури мобилни групи за осъществяване на техническото обслужване и ремонт при възникнали неизправности по време на гаранционния срок. 3. Съответствие със съответните спецификации или стандарти, удостоверяващи европейските стандарти за емисии. 4. Участникът трябва да разполага и да представи образци, каталози, сертификати и/или фотографски снимки на моделите транспортни средства, които ще бъдат доставяни. При участие на обединение, което не е юридическо лице изискванията се отнасят общо за обединението. При участие на подизпълнител/и изискванията към тях се прилага съобразно вида и дела на тяхното участие.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Предложена най-ниска цена без ДДС в лева; тежест: 60
Показател: Срок на доставка в календарни дни ; тежест: 10
Показател: Гаранционен срок в месеци ; тежест: 20
Показател: Срок на реакция от страна на участника при възникнали неизправности в гаранционния срок; тежест: 10

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
13.06.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 5 BGN
Условия и начин на плащане

Документация за участие в процедурата може да бъде закупена на хартиен и електронен носител всеки работен ден в срок до 7 (седем) дни преди изтичане на срока за подаване на офертите. Стойността на настоящата документация е в размер 5.00 лв. (пет лева) с включен ДДС, като сумата се заплаща в посочения в обявлението срок на касата на Община Павликени, находяща се в гр. Павликени, бул. „Руски” № 4 или се превежда по банкова сметка Община Павликени Вид плащане 447000, IBAN: BG77UNCR75278443385100, BIC код UNCRBGSF, “УНИКРЕДИТ БУЛБАНК” АД, клон Павликени. Документацията за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка се получава в Община Павликени - гр. Павликени, бул. „Руски“ № 4. Заинтересованите лица имат право да разгледат документацията на място преди да я закупят. Това може да стане в сградата на Община Павликени от 9:00 часа до 12:00 часа и от 13:00 часа до 17:30 часа, всеки работен ден. При поискване от заинтересовано лице документацията може да му бъде изпратена в случай, че искането му е придружено с платежен документ за стойността на същата, както и необходимите данни за издаване на фактура и адрес за изпращане. Документацията се изпраща за сметка на лицето, отправило искането. Пълен достъп до документацията за участие е осигурен на Интернет страницата на Възложителя -www.pavlikeni.bg ,Раздел „Обществени поръчки-профил на купувача” При изтеглянето на документацията от посочения сайт, възложителят няма разходи по смисъла на чл.28, ал.4 от ЗОП, като в тези случаи не е необходимо нейното закупуване.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
20.06.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 23.06.2014 г.  Час: 10:00
Място

град Павликени, ул. Руски № 4

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

По време на откритите заседания могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени с пълномощно с нотариална заверка на подписа представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Присъствието на тези лица се допуска след удостоверяване на тяхната самоличност и представяне на съответните пълномощни или други документи удостоверяващи горните качества и законното им право да присъстват.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължение от Раздел ІІ.2.1) "Общо количество или обем": Оборудване: Брой места-2+1, Спирачна система-ABS, ASR, Огледала-Електрически регулируеми огледала с подгряване, Тахограф-двусменен, Калобрани-на предните и задните колела, Централно заключване, Индикатор за замърсен въздушен филтър, Горивен филтър със сепаратор за вода и подгряване на горивото, Стабилизираща щанга на преден мост, Стабилизираща щанга на заден мост – усилена. Б) Надстройка: Затворена конструкция- тип бус с висок покрив, странична плъзгаща се врата и двукрили задни врати, Вишка - телескопична стрела с чупещо се последно рамо и кош, Кош на вишката за двама оператора -изработен от стъклопласт, Управление на вишката от коша и от автомобила, Товароподемност на коша -минимум 200 кг, Работна височина-мин. 12900 мм., 2 бр. хидравлични стабилизатори, Допълнително оборудване- 2 бр. предни и 2 бр. задни маяци на покрива на автомобила, Задна камера с монитор в кабината, Мивка във фургона, Резервна гума, Аптечка , триъгълник, пожарогасител, жилетка, Ключ за гуми и крик, ЕС сертификат за съответствие 98/37/ЕС, Инструкция за експлоатация и всички необходими документи за регистрация на вишката в Държавна агенция за метрологичен и технически надзор, Регистрационен талон за собственост.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба срещу решението за откриване на процедурата може да се подава до Комисията за защита на конкуренцията в в срока по чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

15.05.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „ДОСТАВКА ЧРЕЗ ПОКУПКА НА ЕДИН УПОТРЕБЯВАН АВТОБУС ЗА НУЖДИТЕ НА ОБЩИНА ПАВЛИКЕНИ”
1) Кратко описание

„ДОСТАВКА ЧРЕЗ ПОКУПКА НА ЕДИН УПОТРЕБЯВАН АВТОБУС ЗА НУЖДИТЕ НА ОБЩИНА ПАВЛИКЕНИ”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34115300, 34121000

Описание:

Превозни средства втора употреба
Автобуси за градски и за извънградски превоз

3) Количество или обем

Година на първа регистрация-след 01.01.2008 г., Технически допустима маса- до 10 000 кг, Брой места- Мин 31+1, Комфортни седалки с колани на всички седалки.Регулируеми седалки по наклон и широчина. Въздушна седалка на водача; Дължина- от 6900 мм. до 7700 мм.; Окачване- Предна ос – ресьорно, задна ос – въздушно; Брой врати- Две врати с пневматично отваряне; Резервоар-мин. 200 л; Двигател- Мин Евро 4, дизелов, с филтър за твърди частици /DPD/, мощност на двигателя-мин. 140 kW при 2600 мин-1,, обем на двигателя- мин. 5200 см3, , Колесна формула- 4х2 , задвижващ заден мост, Скоростна кутия -6 +1 степенна , механична, Кормилна уредба-Сервоуправление с регулируем по наклон волан, Скоростна кутия -6 +1 степенна , механична, ОБОРУДВАНЕ: Външни електрически огледала с подгряване, Допълнителен отоплител, Климатик, Радио, DVD с екран, Халогенни фарове за мъгла, Сенник на предното стъкло, Индивидуални обдухватели и осветление на всяка седалка, 1 брой люк , осветление в салона, Резервна гума, Авариен изход, Ограничител на скоростта, Дигитален тахограф, Регистрационен талон за собственост, Сервизна книжка, инструкция за експлоатация и поддръжка на български език, каталог на рез. части, рез. гума, крик, ключ за джанти, стандартен комплект инструменти,пожарогасител.

Прогнозна стойност, без ДДС
60000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 45

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „ДОСТАВКА ЧРЕЗ ПОКУПКА НА ЕДИН УПОТРЕБЯВАН СПЕЦИАЛИЗИРАН АВТОМОБИЛ (КАМИОН-САМОСВАЛ С ЦИСТЕРНА) ЗА НУЖДИТЕ НА ОБЩИНСКО ПРЕДПРИЯТИЕ „БЛАГОУСТРОЯВАНЕ И КОМУНАЛНА ДЕЙНОСТ”
1) Кратко описание

„ДОСТАВКА ЧРЕЗ ПОКУПКА НА ЕДИН УПОТРЕБЯВАН СПЕЦИАЛИЗИРАН АВТОМОБИЛ (КАМИОН-САМОСВАЛ С ЦИСТЕРНА) ЗА НУЖДИТЕ НА ОБЩИНСКО ПРЕДПРИЯТИЕ „БЛАГОУСТРОЯВАНЕ И КОМУНАЛНА ДЕЙНОСТ”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34142000

Описание:

Камиони кранове и саморазтоварващи се самосвали

3) Количество или обем

Година на първа регистрация-След 01.01.2006 г., Технически допустима маса-От 10000 до 12000 кг., Колесна формула-4х2, Мощност на двигателя-Мин 130kW, Обем на двигателя-мин. 4700 см3, Скоростна кутия-6 – степенна, Резервоар за гориво-Мин. 150 л., Брой места-1+2, Надстройка -Самосвална със задно разтоварване и странично отваряеми капаци, Управление на надстройката от мястото на водача и от задната част на автомобила, Краново устройство монтирано в коша с товароносимост Мин 500 кг, Интегрирано песъкоразпръскващо устройство в самосвалната надстройка управляемо от мястото на водача-Шнек с капаци и разпръскващ диск, Гребло за почистване на сняг с полиетиленов щит и гумен нож управляемо от мястото на водача-Дължина мин. 3000 мм, Задвижване на греблото и пясъкоразпръскващото устройство от хидравликата на автомобила, Цистерна за вода за измиване на улици с люк за горно пълнене-Мин. 5000 литра, Автономна помпа за вода с маркуч 1 цола с дължина 15 м и струйник с кран за сбита и разпръсната струя-Мин. 230 л. при 9 бара налягане, Кутия за принадлежности и между кабината и платформата с врати от лявата и дясната страна на автомобила-Мин . 1 м3, Горни фарове с мигачи и габарити при работа с гребло, Заден фар върху кабината за осветление на самосвалната надстройка при нощна работа, Камера в задната част с монитор в кабината на водача, 2 бр. маяци на покрива на кабината и 2 бр. маяци на самосвалната надстройка, 5 бр. външни огледала, Радио, Регистрационен талон за собственост, Сервизна книжка, инструкция за експлоатация и поддръжка на бълг. език, каталог на рез. части, рез. гума, крик, ключ за джанти, стандартен комплект инструменти,пожарогасител.

Прогнозна стойност, без ДДС
65506 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 45

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция „ДОСТАВКА ЧРЕЗ ПОКУПКА НА ЕДНА УПОТРЕБЯВАНА АВТОВИШКА ЗА НУЖДИТЕ НА ОБЩИНСКО ПРЕДПРИЯТИЕ „БЛАГОУСТРОЯВАНЕ И КОМУНАЛНА ДЕЙНОСТ”
1) Кратко описание

„ДОСТАВКА ЧРЕЗ ПОКУПКА НА ЕДНА УПОТРЕБЯВАНА АВТОВИШКА ЗА НУЖДИТЕ НА ОБЩИНСКО ПРЕДПРИЯТИЕ „БЛАГОУСТРОЯВАНЕ И КОМУНАЛНА ДЕЙНОСТ”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34142100

Описание:

Камиони с повдигаща се платформа

3) Количество или обем

А) Шаси: Година на първа регистрация-след 01.06.2005г., Двигател-дизелов, Обем-мин. 2200 м3, Мощност-мин. 80 kW, Екологична категория-мин. Евро 3, Скоростна кутия-механична 5+1 предавки, Размери: Дължина- от 6800 мм до 7500 мм, Широчина-от 1800 мм до 2000мм, Височина-от 2700 мм. до 3200 мм, Тегла-Пълна маса-от 4500кг до 5000кг; Оборудване: Брой места-2+1, Спирачна система-ABS, ASR, Огледала-Електрически регулируеми огледала с подгряване, Тахограф-двусменен, Калобрани-на предните и задните колела, Централно заключване, Индикатор за замърсен въздушен филтър, Горивен филтър със сепаратор за вода и подгряване на горивото, Стабилизираща щанга на преден мост, Стабилизираща щанга на заден мост – усилена. Б) Надстройка: Затворена конструкция- тип бус с висок покрив, странична плъзгаща се врата и двукрили задни врати, Вишка - телескопична стрела с чупещо се последно рамо и кош, Кош на вишката за двама оператора -изработен от стъклопласт, Управление на вишката от коша и от автомобила, Товароподемност на коша -минимум 200 кг, Работна височина-мин. 12900 мм., 2 бр. хидравлични стабилизатори, Допълнително оборудване- 2 бр. предни и 2 бр. задни маяци на покрива на автомобила, Задна камера с монитор в кабината, Мивка във фургона, Резервна гума, Аптечка , триъгълник, пожарогасител, жилетка, Ключ за гуми и крик, ЕС сертификат за съответствие 98/37/ЕС, Инструкция за експлоатация и всички необходими документи за регистрация на вишката в Държавна агенция за метрологичен и технически надзор, Регистрационен талон за собственост.

Прогнозна стойност, без ДДС
25000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 45